PDA

View Full Version : Jermaine Jackson gråter for sin bror Michael

Birdy
09-09-2009, 02:47 PM
1:45pm UK, Wednesday September 09, 2009

Steve Hargrave, Sky News Entertainment Correspondent

Michael Jackson's brother has broken down in tears as he launched his upcoming tribute to the King of Pop.

Jermaine Jackson was in London to discuss the planned show in Vienna this month, but he wept when asked if the family had found any time to mourn in private.

"We haven't had time yet" he explained, as he struggled to hold back tears, "Michael didn't belong to us, he belonged to the world. We have to give the world what they want. It's tough, very tough."

Jermaine is holding the concert in Austria on September the 26th. After it was announced this week, the line-up including Mary J. Blige, Akon and Chris Brown has been criticised for being too lightweight, but the Jackson 5 member admits its been hard.

"We're trying to do something special," he said.

"The focus is on the fans to feel in touch with his legacy one more time, we're reaching out to anyone we can."

On the subject of Chris Brown, who is still on probation for beating up his girlfriend Rihanna, Jermaine said he wasn't concerned about adverse press.

"He's asked for forgiveness. If Christ can forgive us all, we can look at Chris Brown. People make mistakes, they need support, and he's a wonderful performer".

Jackson refused to comment on the ongoing investigation into Michael's death. "I can't speak about it. If there was any wrong play, it will be dealt with accordingly".

He also promised that he was in talks with Stevie Wonder, R Kelly and Maroon 5 about appearing at the show.

Michael himself will also appear onscreen to duet with Jermaine.
Kilde: http://news.sky.com/skynews/Home/Showbiz-News/Jermaine-Jackson-Breaks-Down-At-Uk-launch-Of-Michael-Jackson-Tribute-Concert/Article/200909215378105

--------
Hvis jeg ikke var sint nok på media fra før, så vart jeg det ihvertfall nå...8-26-03sinna Virkelig hjerteskjærende å høre! Stakkars familie:( Men jeg må innrømme jeg også får en liten bismak i munnen av å høre Jermaine si at de "prøver å rekke ut til de de kan"..hvorfor er da billettprisene så skyhøye?:blinkern:uskyldig

mj09
09-09-2009, 03:04 PM
trist .

Calaquendi
09-15-2009, 10:15 AM
Men jeg må innrømme jeg også får en liten bismak i munnen av å høre Jermaine si at de "prøver å rekke ut til de de kan"..hvorfor er da billettprisene så skyhøye?:blinkern:uskyldig

Well, my friend.. Dette gir meg en bitter smak, og en bekreftelse på at dette er ugler i mosen, det ER noe rart her.

Birdy
09-15-2009, 12:10 PM
Well, my friend.. Dette gir meg en bitter smak, og en bekreftelse på at dette er ugler i mosen, det ER noe rart her.
Helt enig! Det er helt klart noe RART her ja... Det med kanselleringa sier jo egentlig alt! Er ikke slik man gjør det vettu. 40 000fans som må kansellere fly+hotell og det bare 2uker før selve konserten.

Tipper vi møter en del andre MJ-fans i Wien som ikke har fått refundert sine billetter, skulle ikke meg forundre ihvertfall...

Caroline
09-15-2009, 01:06 PM
Det er definitivt noe som ikke stemmer med dette her.
Men det var hjertekjærende å lese denne artikkelen. Jeg har tenkt litt på det for meg selv også... De må jo få sørget de også. Huff, nei, det er veldig trist at de ikke har fått sørget ordentlig enda. :(

JarJarBinkz
09-15-2009, 01:25 PM
Kunne i grunn ønske spesielt Jermaine, LaToya og Joe bare kunne trekke seg litt tilbake og holde munnen lukket en stund.

Caroline
09-15-2009, 01:39 PM
Ja, altså, jeg skjønner ikke hvorfor de ikke bare gjør det. Jeg vet jeg hadde trukket meg laaangt tilbake om jeg hadde mistet en i familien...

Birdy
09-15-2009, 02:30 PM
Kunne i grunn ønske spesielt Jermaine, LaToya og Joe bare kunne trekke seg litt tilbake og holde munnen lukket en stund.

Helt enig! Janet og Katherine er de som har taklet dette best synes jeg.

Mrs_Moonwalker
09-15-2009, 02:30 PM
Enig. Spesielt Jermaine, Joe burde holdt seg unna spotlighten en stund og holdt seg hjemme med den nye dama, hvis hun er det, men Jermaine tar kaka for min del.

My thoughts exactly.

Anne-May
09-15-2009, 05:31 PM
Synes det er en merkelig gjeng dette her...
For det første så går de ut i media og klager over media også bruker de selv media til formidling. Og på toppen så kommer en utsettelse av tributen som bare er dager unna.

Shabana
09-15-2009, 05:34 PM
Du vet... media er greit så lenge det er på demmes premisser. Jeg skjønner at de klager over media, spesielt når de har så lite respekt for privatlivet som det de viste under MJs begravelse.
Men ja, en meget spesiell gjeng den familien der...

Birdy
09-15-2009, 05:34 PM
Synes det er en merkelig gjeng dette her...
For det første så går de ut i media og klager over media også bruker de selv media til formidling. Og på toppen så kommer en utsettelse av tributen som bare er dager unna.

You said it!

PepperVanilla
10-23-2009, 11:36 PM

Yes, yes, yes...

Jeg har lest boken skrevet av Randy Taraborelli kalt Micael Jackson The Magic, The Madness, The whole Story...

Jeg har fått intrykk at han skriver ganske bra, han antyder ikke til noe, du får danne deg et bilde om MJ og hans omgivelser , selv.

Ut i fra denne boka har jeg fått inntrykk at familien hans har utnyttet han helle tiden. Han ble tvunget til å dra på Victory turne... og masse ant...
Spesielt Jemaine... jeg har på en måte fått følelsen/mistanken bekreftet da Jermaine annonserte denne konserten... Og så ble den flyttet til London...:ohmy ... Og hvilken vedledige org skulle deler av intekten gå til, så vidt jeg har fårstått det ikke til noen Michael har støttet, eller tar jeg feil?

Etter min menig er det bare Janet som har vart en ordentlig søster og elsket MJ som sin bror og ikke noe anet.

Ja hva kan mann forvente av andre, når hans familie har helle livet hans snytet på hans berømmelse for å tjene penger som dem så har sløst bort.

Jeg blir bare sint, og har ikke tenkt å dra på denne konserten, kanskje jeg tar feil?

miriam
10-24-2009, 12:51 AM
vet liksom ikke helt hva jeg skal si til dette her lenger jeg... føler jeg har litt hakk i platen når det kommer til dette... :S