View Full Version : Ukjent venn påstår "hjerteinfarkt" vart holdt hemmelig.
Birdy
09-01-2009, 02:08 PM
Michael Jackson’s heart attack was ‘kept secret’, claims singer’s friend
Posted: 04:53 AM ET
By Andrew Gregory via Mirror.co.uk
The Los Angeles County coroner ruled that Michael Jackson's death was a homicide.Michael Jackson’s fatal heart attack was kept secret for three hours in a bid to cover-up the real cause of his death, it was claimed yesterday. Dr Steven Hoefflin, a friend of the singer, revealed the latest twist after speaking to medics involved in Jackson’s case.
He confirmed: “They say he had lividity, which means his blood had already sunk to the back of his body. “This indicates Michael’s heart had stopped hours earlier.”
Experts at the coroner’s office also reportedly believe Jackson was moved after his heart attack as they discovered disruptions in the pattern of “livor mortis” on his body.
Purple marks show where blood has settled in a lifeless body, which usually takes at least five hours to become apparent. Forensic pathologist Dr Cyril Wecht, not involved in the Jackson case, said: “If someone carried the body from one room to another, the livor would be ‘broken’ where contact with the body was made.
“If one person held his ankles and the other held him under his arms, there would be corresponding white interruptions of livor mortis in those spots.”
Retired FBI special agent Ted Gunderson, who has independently monitored the case, said the new evidence pointed to a “massive cover-up” by Murray.
He asked: “Did Murray try to fool people into thinking Jackson died on the way to hospital in the hope an autopsy could be avoided? If so, it didn’t work, which is why he had to confess to administering Propofol.” Murray, 56, denies mistreating Jackson.
He admitted dosing him with the anaesthetic to help him sleep but has said he did nothing wrong.
Sources said his legal team fear he is being made the scapegoat and insist Jackson himself was responsible for the drugs in his body.
It is thought Murray will claim that Jackson killed himself with an accidental overdose by tampering with the machine controlling his drip, which was set to 25milligrams.
Kilde: http://larrykinglive.blogs.cnn.com/2009/08/31/michael-jacksons-heart-attack-was-kept-secret-claims-singers-friend/
---------------
Begynner å se mer og mer svart ut for Dr. Murray!
Men det spørs nå hvor sant dette er da. Er jo tross alt Mirror som er CNN sin kilde her.
http://www.mirror.co.uk/celebs/news/2009/08/31/michael-jackson-s-heart-attack-was-kept-secret-claims-singer-s-friend-115875-21636485/
Mrs_Moonwalker
09-01-2009, 02:48 PM
Mange er nok uenige med meg her, men jeg har LENGE sagt at alt dette er en konspirasjon - det har jeg følt fra begynnelsen av. Følte egentlig mange brikker falt p plass da jeg hørte telefonsamtalen der Michael snakket om at han fryktet Thome. Med god grunn ser det ut som. Uroer meg faktisk også tanken på hvem som brakte Thome inn i bildet... Jermaine.
MJ-Zin
09-01-2009, 03:27 PM
Mange er nok uenige med meg her, men jeg har LENGE sagt at alt dette er en konspirasjon - det har jeg følt fra begynnelsen av. Følte egentlig mange brikker falt p plass da jeg hørte telefonsamtalen der Michael snakket om at han fryktet Thome. Med god grunn ser det ut som. Uroer meg faktisk også tanken på hvem som brakte Thome inn i bildet... Jermaine.
HVilken tlf samtale? Jeg har som sagt vært på ferie i seks uker, og så å si, vært borte fra all sivilisasjon! :(
Mrs_Moonwalker
09-01-2009, 04:04 PM
fVBynx2zkRE
mariemarie
09-01-2009, 04:13 PM
Da er du og min bedre halvdel av samme oppfattning. Jeg legger all skyld på legen, mens min kjære går lenger enn som så. Han har forresten sagt det har vært planlagt fra første stund, og det tror ikke jeg. I hvertfall vil jeg ikke tro det.
Jeg klarer ikke helt å komme dit dere er akkurat nå, og her hjemme har det vært noen heftige diskusjoner om akkurat dette. =/
Fra jeg så nyheten på TMZ (jeg satt å refreshet siden helt fra det stod "Michael Jackson is in the hospital" til "Michael Jackson dies" (Som dere så godt skjønner, en helt forferdelig overskrift) tok det en god stund før vi skjønte noe som helst. Etter det var det å se på CNN, og det tok vel bortimot 90 minutter før de ville bekrefte noe der, selv om det stod på TMZ!! Man ventet på en bekreftelse av legen på sykehuset sa de.
Michael hadde vært død lenge. Denne artikkelen som er postet her kan fortelle om hvorfor vi ikke vet når han døde. Murray nektet jo å skrive under på tidspunktet er det kilder som sier.
Ang. Thome så har vel han, pga av det idiotiske navnet, vært en mystisk fyr helt siden han begynte å dukke opp i diverse pressemeldinger. Fans trodde jo t.o.m en stund, før det dukket opp bilder av han, at han og Michael var samme person, dvs at Michael brukte navnet Dr. Thome Thome når han ville bekrefte/avkrefte noe etc.
Etter den tlf samtalen som det henvises til her er det kanskje ikke så rart at mange trodde de var samme person, når Michael sier at denne Thome gubben så og si "styrer" livet hans.
MJ-Zin
09-01-2009, 04:24 PM
Den tlf samtalen er vel de jeg trengte til å bekrefte mine indre tanker rundt det å.. jeg er helt enig med deg.. Men når du sier du uroer deg for tanken på at Jermaine brakte han inn i bildet.. Hva mener du da?
Mrs_Moonwalker
09-01-2009, 05:00 PM
Da er du og min bedre halvdel av samme oppfattning. Jeg legger all skyld på legen, mens min kjære går lenger enn som så. Han har forresten sagt det har vært planlagt fra første stund, og det tror ikke jeg. I hvertfall vil jeg ikke tro det.
Jeg klarer ikke helt å komme dit dere er akkurat nå, og her hjemme har det vært noen heftige diskusjoner om akkurat dette. =/
Fra jeg så nyheten på TMZ (jeg satt å refreshet siden helt fra det stod "Michael Jackson is in the hospital" til "Michael Jackson dies" (Som dere så godt skjønner, en helt forferdelig overskrift) tok det en god stund før vi skjønte noe som helst. Etter det var det å se på CNN, og det tok vel bortimot 90 minutter før de ville bekrefte noe der, selv om det stod på TMZ!! Man ventet på en bekreftelse av legen på sykehuset sa de.
Michael hadde vært død lenge. Denne artikkelen som er postet her kan fortelle om hvorfor vi ikke vet når han døde. Murray nektet jo å skrive under på tidspunktet er det kilder som sier.
Ang. Thome så har vel han, pga av det idiotiske navnet, vært en mystisk fyr helt siden han begynte å dukke opp i diverse pressemeldinger. Fans trodde jo t.o.m en stund, før det dukket opp bilder av han, at han og Michael var samme person, dvs at Michael brukte navnet Dr. Thome Thome når han ville bekrefte/avkrefte noe etc.
Etter den tlf samtalen som det henvises til her er det kanskje ikke så rart at mange trodde de var samme person, når Michael sier at denne Thome gubben så og si "styrer" livet hans.
Jeg skjønner dere godt dere som ikke helt klarer komme dit jeg er, for bare vissheten om at Michael er borte, drept, og at han aldri kommer tilbake igjen gjør smerten nesten utålelig. Men helt ærlig føler jeg dette har vært i skyggene lenge, godt planlagt etc, etc, etc. Jeg har flere teorier, men jeg tror jeg holder tett om dem inntil videre. Som sagt er dette bare noe jeg føler, ikke noe jeg vet, men det er noe jeg har tenkt over...mye.
Den tlf samtalen er vel de jeg trengte til å bekrefte mine indre tanker rundt det å.. jeg er helt enig med deg.. Men når du sier du uroer deg for tanken på at Jermaine brakte han inn i bildet.. Hva mener du da?
Jermaine introduserte Thome til Michael. Hvis Jermaine kjente Thome og visste hvem hva han er, burde han visst bedre...eller kanskje det er nettopp det han gjorde. Uff, jeg vet jeg burde ikke si det, det er Michaels bror tross alt, men...uff. :(
MJ-Zin
09-01-2009, 05:24 PM
Nei nei! Men det er det jeg også tenker.. For hørte jo at Jermaine introduserte han, men.. Nei tør nesten ikke si hva som går gjennom hodet mitt akkuratt nå.. men jeg skjønner veldig veldig godt hva du mener AppleHead..!
:(
Mrs_Moonwalker
09-01-2009, 06:06 PM
Nei nei! Men det er det jeg også tenker.. For hørte jo at Jermaine introduserte han, men.. Nei tør nesten ikke si hva som går gjennom hodet mitt akkuratt nå.. men jeg skjønner veldig veldig godt hva du mener AppleHead..!
:(
Uff ja, vil helst slippe de tankene... men ja, bra jeg ikke er alene.
Anne-May
09-01-2009, 06:18 PM
Dette er jo helt vanvittig. Forferdelig! Må få summet meg litt før jeg skriver mer i denne tråden.
Shabana
09-01-2009, 06:35 PM
Jeg er bare kvalm nå jeg... sikkert fordi jeg sitter med samme tanker som dere AppleHead og MJ-Zin... :( Blir vel til slutt paranoid om jeg ikke slutter å tenke så mye.
MJ-Zin
09-01-2009, 06:37 PM
Helt enig.. Jeg er helt i sjokk på en måte.. Det er f*** ikke noe gøy å komme fram til noe sånnt.. Herregud assa..
Birdy
09-01-2009, 11:15 PM
Ja, det samme har jeg også følt AppleHead - helt fra jeg hørte om at han var død. Og etterhvert som flere slike løse puslebiter kommer på plass, føler jeg det bare sterkere. Den telefonsamtalen sier jo sitt ja. Michael klarte nok ikke å kvitte seg med Thome før det var for seint. Murray er nok dessverre bare en brikke i dette spillet. Husker jeg feil nå, eller var det slik at Michael var i ferd med å fjerne Thome fra makta?
Men jeg klarer ikke helt å tenke negativt om Jermaine. Kanskje fordi jeg alltid har synes godt om han. Han støtta jo Michael etter at Tito giftet seg med Delores, Michael var bare 13år gammel og savna Tito noe veldig. Tito var vel selve klippa i livet til Michael, og da han flytta tok jo Jermaine over den tomme plassen. Og bortsett fra noen konflikter dem i mellom har jeg hatt følelsen av at han alltid var der for Michael. Kan ikke tro at han ville gjøre noe som skada broren hans.
Mrs_Moonwalker
09-02-2009, 12:21 AM
Ja, det samme har jeg også følt AppleHead - helt fra jeg hørte om at han var død. Og etterhvert som flere slike løse puslebiter kommer på plass, føler jeg det bare sterkere. Den telefonsamtalen sier jo sitt ja. Michael klarte nok ikke å kvitte seg med Thome før det var for seint. Murray er nok dessverre bare en brikke i dette spillet. Husker jeg feil nå, eller var det slik at Michael var i ferd med å fjerne Thome fra makta?
Men jeg klarer ikke helt å tenke negativt om Jermaine. Kanskje fordi jeg alltid har synes godt om han. Han støtta jo Michael etter at Tito giftet seg med Delores, Michael var bare 13år gammel og savna Tito noe veldig. Tito var vel selve klippa i livet til Michael, og da han flytta tok jo Jermaine over den tomme plassen. Og bortsett fra noen konflikter dem i mellom har jeg hatt følelsen av at han alltid var der for Michael. Kan ikke tro at han ville gjøre noe som skada broren hans.
Slik jeg forstod ble Thome sparket i mai da Frank Dileo ble ansatt som manager. Likevel står han og snakker med media og hevder han var fortsatt ansatt - mens han tydelig er, eller hvert fall opptrer som en stor støtte til Jermaine etc på pressekonferansen etter Michaels død. Jeg vet som sagt ikke, og jeg føler meg ganske ond som sier dette, derfor vil jeg helst ikke utdype så veldig mye her publicly, men det er noe jeg føler sterkt.
Svarer deg ytterligere på innlegget ditt snarest jeg har bedre tid. :)
MJ-Zin
09-02-2009, 06:33 AM
Men ikke bare det at han opptrer som støtte for Jermaine.. Men på videon så virker det som om Jermaine støtter Thome også da, etter at han har fått sparken? Jeg skjønner meg ikke helt på det der, men som Applehead sa, så tror ikke jeg heller at jeg skal si noe mer om hva jeg føler for det , inntil videre..
Birdy
09-02-2009, 12:46 PM
Slik jeg forstod ble Thome sparket i mai da Frank Dileo ble ansatt som manager. Likevel står han og snakker med media og hevder han var fortsatt ansatt - mens han tydelig er, eller hvert fall opptrer som en stor støtte til Jermaine etc på pressekonferansen etter Michaels død. Jeg vet som sagt ikke, og jeg føler meg ganske ond som sier dette, derfor vil jeg helst ikke utdype så veldig mye her publicly, men det er noe jeg føler sterkt.
Svarer deg ytterligere på innlegget ditt snarest jeg har bedre tid. :)
Ja, stemmer! Det var slik det var ja... Ser nå at de nevner det i den videoen av tlfsamtalen om Thome, så er nok der jeg husker det fra. Enig med deg at det er veldig merkelig at Thome stod sammen med Jermaine på pressekonferansen fra sykehuset. En ting som er sikkert er ihvertfall at det er noe veldig "fishy" med denne saken!!
Og jeg har full forståelse for at du ikke vil utdype så mye mer her i dette åpne forumet.
Anne-Berit
09-02-2009, 01:32 PM
Helt enig med deg, Appelhead.. Jeg har også følt og tenkt det samme fra første stund... Det er helt forferdelig... Uff :(
Mrs_Moonwalker
09-02-2009, 04:10 PM
Btw, er det ikke slik at Thome var gift med en av Jermaines eks-koner? :unsure
Anne-May
09-02-2009, 04:32 PM
Har denne fysakken vært gift mange ganger?
Mrs_Moonwalker
09-02-2009, 04:42 PM
:latter Yes. Han har 11 barn og.
MJ-Zin
09-02-2009, 05:29 PM
Oi! Jeg vet ikke helt med Jermaine jeg altså.. Han virker ikke helt lovende!
Birdy
09-02-2009, 07:44 PM
Det vet jeg ikke noe om...
Ja, og ikke nok med det. Jermaine sin andre kone var Randys andre ekskone. :blinkern
MJ-Zin
09-02-2009, 07:48 PM
:O Exscuse me? Og det var tydeligvis helt greit for Randy! hmm
Birdy
09-02-2009, 08:13 PM
:O Exscuse me? Og det var tydeligvis helt greit for Randy! hmm
Det veit jeg ikke.. Har ikke satt meg så veldig inn i den saken. Bare vet at både Jermaine, Randy, ekskona og alle ungene (ho fikk jo unger med begge brødrene) bodde under samme tak med Katrine i flere år. Litt spesielt kan man si...
MJ-Zin
09-02-2009, 08:29 PM
haha.. Sorry .. Måtte le litt.. ! Men ja, man kan nok kalle det LITT spesiellt..
Birdy
09-02-2009, 11:57 PM
haha.. Sorry .. Måtte le litt.. ! Men ja, man kan nok kalle det LITT spesiellt..
Hehe, ingen fare i å ta i for mye her;)
Anne-May
09-03-2009, 10:33 AM
Det veit jeg ikke.. Har ikke satt meg så veldig inn i den saken. Bare vet at både Jermaine, Randy, ekskona og alle ungene (ho fikk jo unger med begge brødrene) bodde under samme tak med Katrine i flere år. Litt spesielt kan man si...
Herre min skaper, er det mulig!? Skulle sett at min svigermor tok inn meg med begge brødre og fullt av unger... hahaha
Anne-May
09-03-2009, 10:35 AM
11 barn???? Jaja, det er tydeligvis fres i fysakken.
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.