View Full Version : MJ fan event 11 November
Mjinnocent_
10-28-2007, 03:26 PM
Hei alle Norske fans der ute som leser dette.
Jeg har vært inne på litt forskjellige fansider og forumer. Jeg prøvde å se om det var noen av dere som hadde allerede skrevet et innlegg med den informasjonen jeg akkurat har tenkt til å gi, men dessverre fant jeg ikke det.
Michael Jackson skal ha en fan event i London 11 November på Clapham Grand. For å se at dette virkelig stemte, gikk jeg inn på Clapham Grand sin hjemmeside: www.theclaphamgrand.com, og på trykte meg inn på Live music, som bekreftet dette. Billetter kan man få kjøpt på www.ticketweb.co.uk.
Noen av dere som har tenkt til å dra. Hvis noen er interessert så svar tilbake, så kan vi kanskje arrangere turen sammen :)
Med vennlig hilsen Tina
Det er ikke Michael selv som skal ha fan-eventet!! Det er fans som har arrangert det :)
Desverre kan ikke jeg dra da, men kanskje det er noen andre som skal reise?
Mjinnocent_
10-28-2007, 05:17 PM
Ja, det stemmer det Mia. Det er MJ fans som har organisert dette.
Men tror du ikke Michael kommer?
Ja, det stemmer det Mia. Det er MJ fans som har organisert dette.
Men tror du ikke Michael kommer?
Tviler egentlig.. Så langt jeg vet er det ikke planlagt at han skal være der, og det har jo vært hundrevis av fanevent før, som han ikke har vært på. Tror nok vi hadde hørt det hvis Michael skulle vært der! Vet jaffal jeg hadde tatt turen da!8-26-03fruits_apple
Shadowfax
10-29-2007, 05:19 PM
Tviler egentlig.. Så langt jeg vet er det ikke planlagt at han skal være der, og det har jo vært hundrevis av fanevent før, som han ikke har vært på. Tror nok vi hadde hørt det hvis Michael skulle vært der! Vet jaffal jeg hadde tatt turen da!8-26-03fruits_apple
MJ kommer nok ikke.. Men blir nok sikkert kjempe bra. Desverre har jeg ikke økonomi til å komme meg til Harstad en gang:latter :latter
Hørte at Irlin skulle på eventen? Kunne jo snakket med henne?
Ta med hjem bilder du kan vise oss da:thumbsup
Irlin_aka_B-Jay
10-30-2007, 08:57 AM
jeg skal! jeg skal! jeg skal! *hopper opp og ned*
Skal danse der så jeg skal ned :)
Silje
10-30-2007, 02:53 PM
Gleder meg såå til å høre om det når dere kommer tilbake..! Og se bilder kanskje..? Og kjempemasse lykke til med dansinga Irlin!! :D Det kommer til å gå superbra!! :thumbsup :)
Å, SILJE :D long time no see!
Jeg så fakisk på sida at det kanskje skulle bli filma så håper det er mulig å se den filmen senere!
Silje
10-30-2007, 10:06 PM
Åjaa! Håper det! :D :D
Uff, ja har vært så utrolig mye stress med skolen, oppkjøringa til basketsesongen, jobb, kjøretimer osv.. + at pc'en min har vært inne en stund på reparasjon.. soo, har ikke fått vært her så mye...skal prøve å kikke litt oftere innom for er jo så koooselig her! :D
Men ja åå, gleder meg til å se hvis det går an å se filmen!! :thumbsup :D
Irlin_aka_B-Jay
10-31-2007, 11:20 AM
Gleder meg såå til å høre om det når dere kommer tilbake..! Og se bilder kanskje..? Og kjempemasse lykke til med dansinga Irlin!! :D Det kommer til å gå superbra!! :thumbsup :)
tusen takk... jeg trenger det viiirkelig(!!!)
jaja masse bilder og filmer skal det bli :D
Mjinnocent_
11-03-2007, 10:23 AM
Hei Irlin!
Vi snakket jo om dette sammen på msn. Men jeg skal ta og snakke sammen foreldrene mine, for jeg har egentlig ikke penger til dette. Kanskje jeg får lånt penger av dem. Det hadde vært kjempekult om jeg kunne blitt med. Har ikke vært på et slikt arrangement før. Jeg skal jobbe neste lørdag også,så jeg må eventuelt finne en som kan jobbe den lørdagen for meg.
Men om jeg blir med, da møter jeg deg der nede forhåpentligvis. Vi kan jo snakke om det sammen..
Irlin_aka_B-Jay
11-04-2007, 11:51 AM
Fikk mail av arramgørene at eventet blir utsatt... til nærmere desember..
ble noe kluss med lokalet eller noe iden duren.. typisk greier
Men derfor tar jeg turen til Moo-walkers event i Kæbenhavn lørdag 10.november :D
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.