View Full Version : Tåpelig artikkel av NRK..
Eller, vet ikke om tåpelig er det rette ordet, men iallefall mye rart i den.
http://www.nrk.no/musikk/1.3827405
Den sier at det nye albumet til Michael allerede er på nett, og at dette er sangene:
1. Michael Jackson & The Fugees - Gangsta (No Friend of Mine)
2. Xcape
3. Why (with 3T)
4. What More Can I Give
5. Todo Para Ti (What more can I give - Spanish version)
6. What more can I give (Todo Para Ti - Spanglish version)
7. Let Me Let Go
8. Someone Put Your Hand Out
9. Shout
10. I Need You (with 3T)
11. Ride With Me (with Rodney 'Darkchild' Jenkins)
12. Biggerman
13. Get Out Of My Mind
14. Mamacita (with Santana)
Hehe.. Jeg tenkte jeg kunne skrive mail til han som skrev det, men visste ikke helt hva jeg skulle skrive. Men seriøst, 2 av dette er jo 3T sanger, iallefall 2 Jason Malachi og 3 forskjellige verjsoner av WMCIG?:rolleyes lol seriøst, tror de dette er "comeback" albumme til Michael? Håper ingen andre som leser artikkelen tror på det iallefall!
MJLover
10-23-2007, 06:23 PM
Jeg skrev det her til'n.
"Hei du!
Jeg ser at du har skrevet en artikkel om det kommende albumet til Michael Jackson, og du har skrevet en full liste av låtene som skal være på albumet.
Hvor du har fått vite denne informasjonen har jeg ingen anelse om, men du har nok fått feil informasjon eller bare kommet med noe.
Selvom Michael kan ha et sånn oppsett med de kjente sangene han har laget (sånne som Xcape, What More Can I Give og Shout), så har ikke du gjort nok research på noen av de andre sangene, nemlig Bigger Man og Get Out Of My Mind. Disse to sangene er ikke skrevet, eller produsert av Michael, men en sanger som har satt ut disse på MySpace som sine egne.
I Need You og Why er sanger som 3T (altså nevøene til Michael Jackson) har selv publisert allerede. Det er ikke sanger som 3T er med på, men omvendt hvor Michael er en "feature" i disse to sangene.
Vi vet at Michael har skrevet nye sanger, det har han sagt flere ganger og nevnt at materialet er nytt for det meste. Xcape, WMCIG og Shout er ikke nye sanger, og det er heller ikke Gangsta eller noen av de andre du har skrevet i artikkelen din. Alle disse sangene er over fire år gamle, noen over ti år gamle. (Og flere er allerede sluppet ut enten i Ultimate Collection eller på singel).
Poenget er, listen din er feil, og jeg lurer på hvorfor du har satt ut en feil liste på nettet."
Shadowfax
10-23-2007, 09:55 PM
Jeg skrev det her til'n.
"Hei du!
Jeg ser at du har skrevet en artikkel om det kommende albumet til Michael Jackson, og du har skrevet en full liste av låtene som skal være på albumet.
Hvor du har fått vite denne informasjonen har jeg ingen anelse om, men du har nok fått feil informasjon eller bare kommet med noe.
Selvom Michael kan ha et sånn oppsett med de kjente sangene han har laget (sånne som Xcape, What More Can I Give og Shout), så har ikke du gjort nok research på noen av de andre sangene, nemlig Bigger Man og Get Out Of My Mind. Disse to sangene er ikke skrevet, eller produsert av Michael, men en sanger som har satt ut disse på MySpace som sine egne.
I Need You og Why er sanger som 3T (altså nevøene til Michael Jackson) har selv publisert allerede. Det er ikke sanger som 3T er med på, men omvendt hvor Michael er en "feature" i disse to sangene.
Vi vet at Michael har skrevet nye sanger, det har han sagt flere ganger og nevnt at materialet er nytt for det meste. Xcape, WMCIG og Shout er ikke nye sanger, og det er heller ikke Gangsta eller noen av de andre du har skrevet i artikkelen din. Alle disse sangene er over fire år gamle, noen over ti år gamle. (Og flere er allerede sluppet ut enten i Ultimate Collection eller på singel).
Poenget er, listen din er feil, og jeg lurer på hvorfor du har satt ut en feil liste på nettet."
Flott.. Dette er jo helt riv ruskende galt.
Selv om en setter sammen en jukse plate hvor ingenting stemmer, så er ikke MJ ute med nytt album!!
:latter :latter :latter :latter
Det blir bare mer latterlig for hver artikkel!!
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.