View Full Version : Hvorfor??
KingOfPop
08-22-2009, 10:35 PM
Jeg bare lurte på, hvorfor stenger dere som er ledere av Mjoai saker hele tida? Jeg blir litt irritert når jeg legger ut en thread og to minutter seinere står det "closed". Må dere stenge saker bare fordi det er litt i overkant negativt om Michael?
Blanket123
08-22-2009, 10:38 PM
ja, jeg er litt enig..alt trenger jo ikke å diskuteres men det burde ikke være sånn at man bare må prate om det gode ved mj?
Mrs_Moonwalker
08-22-2009, 11:04 PM
Vi har ingenting imot at dere er kritiske, det er ikke noe galt i det. :) Det vi reagerer på er om dere overskrider linjen hva angår Michaels privatliv samt saker eller rykter som opplagt er løgn. Jeg synes vi tillatter diskusjon omkring det meste, og vi stenger veldig få tråder. Noe spesielt dere reagerer på?
Eivind
08-23-2009, 01:12 AM
Må kanskje endre første setning om toleranse (http://mjoai.com/forum/showpost.php?p=5&postcount=1) hva retningslinjene gjelder, til: "Ha toleranse for andre og deres meninger, dog dette gjelder ikke for admins/mods."
Mrs_Moonwalker
08-23-2009, 01:26 AM
Må kanskje endre første setning om toleranse (http://mjoai.com/forum/showpost.php?p=5&postcount=1) hva retningslinjene gjelder, til: "Ha toleranse for andre og deres meninger, dog dette gjelder ikke for admins/mods."
Unnskyld???
Eivind
08-23-2009, 01:36 AM
Ikke nødvendig å quote posten min når den er rett foran din.
But, du skjønner ikke hva jeg mener?
KingOfPop
08-23-2009, 01:46 PM
Jeg har lagt ut mange threader der det har kommet opp "closed" nederst. Jeg blir litt irritert når jeg ser at sakene jeg legger ut blir stengt. Siste threaden jeg la ut som ble stengt het "Michael Jackson homo". Det var et forferdelig rykte om at en eller annen fyr hadde datet michael i en bil. Jeg la ut threaden sånn at folk kunne skrive hva de syntes om det, men så ble den stengt. Vi må jo diskutere MJ, positivt og negativt.
Minni
08-23-2009, 06:41 PM
Jeg har lagt ut mange threader der det har kommet opp "closed" nederst. Jeg blir litt irritert når jeg ser at sakene jeg legger ut blir stengt. Siste threaden jeg la ut som ble stengt het "Michael Jackson homo". Det var et forferdelig rykte om at en eller annen fyr hadde datet michael i en bil. Jeg la ut threaden sånn at folk kunne skrive hva de syntes om det, men så ble den stengt. Vi må jo diskutere MJ, positivt og negativt.
Jeg er helt enig med deg, KingOfPop :)
Ingen vits i å stenge tråder hele tiden syns nå jeg..
Shadowfax
08-23-2009, 09:34 PM
Slike tråder stenges av en grunn. Dette står i regler og retningslinjer.
Respekt: Vis respekt ovenfor Michael Jackson og felles medlemmer av MJOAI.MJOAI som alle andre forum jeg vet om, stenger visse tråder fordi det er mangel på respekt ovenfor Michael. Tenk deg selv om du var Michael, eller Akon eller hvilken som helst artist/kjendis og så kom du over et fan-forum(dedikert til deg) hvor folk diskuterte om du er homo, eller om du er kastrert, etc. Det er av respekt for Michael vi stenger slike tråder.
Selv om han er død betyr ikke at vi ikke skal vise han den respekten, og selv om han ikke kan norsk engang så skal vi likevell vise han den respekten.
MJOAI er et utrolig tolerangt forum, vi tillater diskusjoner som du bare kan drømme om å ha på de store engelske forumene.
Vi stenger svært få tråder. Selvfølgelig stenger vi tråder som handler om MJ er kastrert, det er null respekt ovenfor MJ og ha en slik tråd på et fan forum.
Jeg håper dere forstår hvorfor vi gjør det, for vi vil ikke slutte, av respekt for Michael.8-26-03respectOm dere vil diskutere disse sakene så gjør det gjerne for meg, men gjør det på msn eller noe. Ta gjerne kontakt med meg så kan vi diskutere privat, men ikke på et offentlig forum.
Eivind
08-23-2009, 10:56 PM
Er det respekt mot medlemmene å hindre dem i å ytre sin mening/tanke?
Shadowfax
08-24-2009, 12:11 AM
Er det respekt mot medlemmene å hindre dem i å ytre sin mening/tanke?
Det handler ikke om at vi ikke respekterer andre medlemmer, det handler om å disrespektere MJ ved å diskutere alt på et åpent fan-forum. Alle som er medlemmer her er medlemmer på visse premisser, de skal naturligvis følges.
Tenk deg selv om noen startet et fan-forum(fan betyr tilhenger og beundre) om deg og diskuterte åpenlyst for hele verden om du var kastrert. Da ville du synes det var greit? eller tror du det er bedre å stenge en slik tråd? Helt ærlig, synes du det er greit å diskutere om MJ er kastrert(eller liknende) på et fan forum? Dette handler ikke om at vi ikke respekterer våre medlemmer. For det gjør vi i høyeste grad, dette går på å respektere Michael. Punktum. Ikke prøv å vri det til noe det ikke er.
Caroline
08-24-2009, 12:28 AM
Ikke nødvendig å quote posten min når den er rett foran din.
Kanskje du skal vise litt respekt, Eivind.
Det er ikke noe poeng å være frekk.
Eivind
08-24-2009, 12:31 AM
Det er vel nettopp på et fan-forum slike diskusjoner hører hjemme. Jeg trur graden av subjektivitet er mindre ekstrem på et fan-forum enn på f.eks VG sitt forum da den ville blitt spammet ned av haters hos VGs forum.
At MJ var homo eller ikke kan ingen av oss vite. Greit, han har sagt han er heteroseksuell, men hvor mange har vel ikke sagt det? Mange, spesielt kjendiser, tør ikke komme ut av skapet. Sier ikke han var homo, bare lufter min tanke.
Syns det er litt skummelt å tenke på at applehead stenger en tråd om homofili. Trudde verden hadde kommet lengre enn at homofili ble sett ned på, iallefall i Norge.
Eivind
08-24-2009, 12:39 AM
Kanskje du skal vise litt respekt, Eivind.
Det er ikke noe poeng å være frekk.
Trur ikke helt du skjønner betydningen av ordet "respekt."
Jeg er heller ikke frekk, ser bare ikke vitsen med å quote f.eks innlegg nr.6 når man svarer i innlegg nr.7.
Shadowfax
08-24-2009, 01:05 AM
Det er vel nettopp på et fan-forum slike diskusjoner hører hjemme. Jeg trur graden av subjektivitet er mindre ekstrem på et fan-forum enn på f.eks VG sitt forum da den ville blitt spammet ned av haters hos VGs forum.
At MJ var homo eller ikke kan ingen av oss vite. Greit, han har sagt han er heteroseksuell, men hvor mange har vel ikke sagt det? Mange, spesielt kjendiser, tør ikke komme ut av skapet. Sier ikke han var homo, bare lufter min tanke.
Syns det er litt skummelt å tenke på at applehead stenger en tråd om homofili. Trudde verden hadde kommet lengre enn at homofili ble sett ned på, iallefall i Norge.
Javell om du synes at slike diskusjoner hører hjemme på et fan-forum så får vi bare være enige om å være uenige. Jeg beholder min respekt for MJ og sier at det ikke er greit å diskutere om MJ har blitt kastrert av Joe eller ikke.
Fatter ikke hva du er ute etter Eivind? AppleHead sier seg klart og enig i det charlotte og kingofpopforever sier her: http://mjoai.com/forum/showthread.php?p=25286#post25286 Om han er homofil eller ikke, spiller det noen rolle? Det er og forblir en privatsak, la oss respektere det.
Trur ikke helt du skjønner betydningen av ordet "respekt."
Jeg er heller ikke frekk, ser bare ikke vitsen med å quote f.eks innlegg nr.6 når man svarer i innlegg nr.7.
Respekt betyr å ta hensyn til andre, noe jeg ikke synes du gjør.
Vitsen med å quote er for at folk bedre skal kunne følge med på hva jeg svarer på.:)
Eivind
08-24-2009, 01:22 AM
Fatter ikke hva du er ute etter Eivind? AppleHead sier seg klart og enig i det charlotte og kingofpopforever sier her: http://mjoai.com/forum/showthread.php?p=25286#post25286 Om han er homofil eller ikke, spiller det noen rolle? Det er og forblir en privatsak, la oss respektere det.
Ahh, så ikke det, beklager.
Respekt betyr å ta hensyn til andre, noe jeg ikke synes du gjør.
Grisepraten i grisetråden vil jeg si er mer respektløst enn ønsket om å diskutere saker om MJ :)
Vet jeg kverrulerer, mens syns det er spesielt at "negative" privatsaker ikke kan diskuteres når "positive" privatsaker kan.
Virker som folk er redd for å diskutere noe "negativt" i frykt for at det kan være sant, så man fortrenger det istedet.
Shadowfax
08-24-2009, 01:37 AM
Grisepraten i grisetråden vil jeg si er mer respektløst enn ønsket om å diskutere saker om MJ :)
Det er på en humoristisk uskyldig jente ting synes nå jeg:) Tror nok MJ hadde fått latterkrampe om han hadde fått sett det:)
Vet jeg kverrulerer, mens syns det er spesielt at "negative" privatsaker ikke kan diskuteres når "positive" privatsaker kan.
Virker som folk er redd for å diskutere noe "negativt" i frykt for at det kan være sant, så man fortrenger det istedet.
Ja jeg er enig i det du sier. Men fakta er at vi har stengt 4 saker som jeg kan se nå. Det er en falsk samtale mellom MJ og Glenda, et rykte om kastrering av Joe, et rykte om homofili(som er en privatsak), og et rykte om at MJ ikke er faren til barna(som også er en privatsak, som vi senere tillatte i to andre tråder). Vi har også tillatt diskusjoner om, falske neser, MJ var så svak at han måtte mates, kjemisk kastrert(som bare er latterlig), etc, etc. Vi stenger veldig skjeldent tråder, vi gir sjeldent advarsler. Vi prøver å være så romslige så mulig, men en plass går grensen, og slik må det nesten være og.
KingOfPop
08-24-2009, 06:34 AM
Heftig debatt som har vært her. Men nå vet jeg hvorfor Applehead og Shadowfax stenger tråder.
Minni
08-24-2009, 06:53 AM
Helt enig med Shadowfax jeg... Jeg skal begynne å vise mer respekt for Michael jeg :)
Syns det var veldig bra skrevet, Ola! :)
Marius
08-24-2009, 09:52 AM
Jeg har lest hele tråden, og jeg støtter Eivind fullt ut i denne saken.
Jeg mener MJOAI hindrer ytringsfriheten ved å stenge "ubehagelige" diskusjoner.
Shadowfax
08-24-2009, 10:02 AM
Jeg har lest hele tråden, og jeg støtter Eivind fullt ut i denne saken.
Jeg mener MJOAI hindrer ytringsfriheten ved å stenge "ubehagelige" diskusjoner.
Det skal du få lov å mene. Dette er et forum, du blir medlem av dette forumet på noen premisser. Følger en tråd ikke premissene så stenges de, du må gjerne likevell diskutere saken, men ikke på dette forumet.
Det handler om å ha regler og om å vise respekt. Som nevnt tidligere har vi hatt mange "ubehagelige" diskusjoner her på forumet, det har aldri vært det som har vært problemet.
Anne-May
08-24-2009, 10:42 AM
Har også lagt merke til at flere av trådene har blitt stengt. Synes det er noe tull. Man må få lov til og ytre meningene sine selv om det kan gå i litt av retning negativt.
Marius
08-24-2009, 10:50 AM
Det er mulig jeg har oversett disse premissene? Kommer de tydelig frem i registreringsprosessen på forumet?
Jeg pleier alltid og automatisk hoppe over slike avtaler og bare late som jeg har lest dem.
Shadowfax
08-24-2009, 11:11 AM
Har også lagt merke til at flere av trådene har blitt stengt. Synes det er noe tull. Man må få lov til og ytre meningene sine selv om det kan gå i litt av retning negativt.
Jeg har svart på dette tidligere. Jeg er enig i at man skal få ytre meningene sine, og at dette og gjelder negative askpekter. Men jeg vil quote en post jeg postet tidligere:
Ja jeg er enig i det du sier. Men fakta er at vi har stengt 4 saker som jeg kan se nå. Det er en falsk samtale mellom MJ og Glenda, et rykte om kastrering av Joe, et rykte om homofili(som er en privatsak), og et rykte om at MJ ikke er faren til barna(som også er en privatsak, som vi senere tillatte i to andre tråder). Vi har også tillatt diskusjoner om, falske neser, MJ var så svak at han måtte mates, kjemisk kastrert(som bare er latterlig), etc, etc. Vi stenger veldig sjeldent tråder, vi gir sjeldent advarsler. Vi prøver å være så romslige så mulig, men en plass går grensen, og slik må det nesten være og.
Vi har stengt i realiteten 3 tråder(siden vi senere tillot to andre tråder om samme tema). Alle er i respekt for MJ. Vi vil på dette forumet fortsette å respektere MJ på samme måte, så jeg håper du forstår.
Det er mulig jeg har oversett disse premissene? Kommer de tydelig frem i registreringsprosessen på forumet?
Jeg pleier alltid og automatisk hoppe over slike avtaler og bare late som jeg har lest dem.
Det kommer tydelig frem i registreringsprossesen at vi kan stenge tråder om de går over streken. Vi har også tre regler her som alle bør lese:
http://mjoai.com/forum/showthread.php?t=5
Jeg synes det er greit at dere er uenige med reglene våre, men nå er de nå slik. Her vil vi respekter MJ, likevell har vi tillatt mange negative tråder. Det gjelder å finne en balanse, vi har satt en grense, og slik(som jeg har sagt tidligere) må det nesten være på et forum, om alle kunne postet hva de ville uten regler eller rettningslinjer så ville forumet vært et sted jeg ikke ville vært på.
mariemarie
08-24-2009, 11:47 AM
Hovedgrunnen til at mange Michael Jackson forumer virker strenge, kommer av at det er en uendelig haug med artikler om Michael Jackson. 80% av sakene velger jeg å si er noen tullesaker!
Når jeg begynte å sjekke ut Michael Jackson forumer for første gang, reagerte også jeg på at det var noe strengt, og skjønte ikke alltid hvorfor noen tråder ble stengt, men etter å ha lest tråder som ikke ble moderert, forsto jeg det. Folk, generelt, kan være ganske stygge, både mot Michael, og andre medlemmer. Det blir rett og slett ikke hyggelig til slutt.
For det første, hans hudfarge, bare der kan man diskutere seg helt grønn hvis man ikke tror at han har vitiligo for eksempel.
Homofil, som dog ikke er noe feil med i det hele tatt, men tatt i betrakning at når man setter ut et rykte om at han var homofil, var det kun ment for å lage enda mer dritt mot hans person.
++++
Jeg har vært på åpne forum der alt er lov, og det er ikke akkurat alltid hyggelig lesning. Man må tenke på at ikke alle "fans" har respekt for privatliv og diverse, og noen liker vel også mer det kontroversielle rundt Michael Jackson enn hans musikk. Det her er faktisk veldig sant!
Jeg ønsker heller ikke å være på et forum der alt skal være ok å diskutere, noen ting er og forblir vanskelige teamer, respektløse og rett og slett motbydelige. Har man et stort behov for å diskutere se og hørs siste scup, har man vel alltids noen venner man kan diskutere det med.
Ytringsfriheten er bra å ha den, og vi er heldige som har den i Norge, men noen ganger går de over stokk og stein. Her i Norge har vi noe som heter Pressens Faglige Utvalg/Vær Varsom Plakaten. Der kan norske folk/kjendiser henvende seg dersom de har noe å klage på. Michael Jackson er en utenlandsk kjendis så han er fritt vilt, og nå som han er død kan han ikke svare for seg heller, derfor behøver man vel ikke akkurat å spekulere i alt som omhandlet hans liv?
Ord og bilder er mektige våpen, misbruk dem ikke! fra PFU.
Denne posten er forøvrig ikke rettet mot noen på dette forumet, bare mine tanker om temaet generelt om noen skulle føle seg truffet :)
JarJarBinkz
08-24-2009, 12:35 PM
Det er en falsk samtale mellom MJ og Glenda, et rykte om kastrering av Joe, et rykte om homofili(som er en privatsak), og et rykte om at MJ ikke er faren til barna(som også er en privatsak, som vi senere tillatte i to andre tråder).
Skjønte ikke helt hvorfor den tråden ble stengt jeg, da burde det i alle fall bli lagt med en kilde til hvem/hva som sier telefonsamtalen er falsk?
Shadowfax
08-24-2009, 01:27 PM
Skjønte ikke helt hvorfor den tråden ble stengt jeg, da burde det i alle fall bli lagt med en kilde til hvem/hva som sier telefonsamtalen er falsk?
Det kan jeg ikke svare på, da må vi vente å høre hva AppleHead har å si litt senere i dag.
Om den ikke er falsk skal vi selvfølgelig åpne tråden igjen:)
EDIT: flott skriv mariemarie:) 2000% enig...
Sunshine
08-24-2009, 02:34 PM
Jeg har vært veldig aktiv på dette forumet i over 1 år nå, og har sjelden sett at tråder har blitt stengt. Jeg synes Ola, Veronica og andre som styrer siden gjør en strålende jobb og skaper fin atmosfære her inne8-26-03respect De har også tillatt en del tråder som har gått i negativ retning og som det har blitt heftige diskusjoner på, uten at de nødvendigvis har reagert noe mer på det. Så å si at de ikke tillater tråder som er annet enn positivt om MJ er helt feil!
Jeg ser at det er de nyeste medlemmene, de medlemmene som har registrert seg her etter Michaels bortgang, som reagerer på dette. Nå må man huske på at etter Michaels død, florer det av ekle og respektløse rykter og artikler overalt - som igjen bringes hit til forumet - og med flere sånne saker, jo flere tråder blir stengt. Jeg tror det rett og slett er situasjonen ved Michaels død som har gjort at de har sett det nødvendig å stenge noen av trådene.
Jeg ser ikek selv poenget i å poste all slags tabloid junkie her inne, for som jeg har forstått, er de færreste interessert i alle de ekle ryktene, heller enn riktig og respektfull informasjon:)
Mrs_Moonwalker
08-24-2009, 04:38 PM
Jeg har vært veldig aktiv på dette forumet i over 1 år nå, og har sjelden sett at tråder har blitt stengt. Jeg synes Ola, Veronica og andre som styrer siden gjør en strålende jobb og skaper fin atmosfære her inne8-26-03respect De har også tillatt en del tråder som har gått i negativ retning og som det har blitt heftige diskusjoner på, uten at de nødvendigvis har reagert noe mer på det. Så å si at de ikke tillater tråder som er annet enn positivt om MJ er helt feil!
Jeg ser at det er de nyeste medlemmene, de medlemmene som har registrert seg her etter Michaels bortgang, som reagerer på dette. Nå må man huske på at etter Michaels død, florer det av ekle og respektløse rykter og artikler overalt - som igjen bringes hit til forumet - og med flere sånne saker, jo flere tråder blir stengt. Jeg tror det rett og slett er situasjonen ved Michaels død som har gjort at de har sett det nødvendig å stenge noen av trådene.
Jeg ser ikek selv poenget i å poste all slags tabloid junkie her inne, for som jeg har forstått, er de færreste interessert i alle de ekle ryktene, heller enn riktig og respektfull informasjon:)
Nettopp.:)
Den siste tiden har det strømmet inn med nye medlemmer, og mange av disse er nye fans som kanskje ikke vet hva som er sant og ikke sant, og ikke er klar over hvor grensen går mht. privatliv og respekt. Og det er helt forståelig, men da må folk respektere at enkelte av disse trådene kan bli stengt. Lørdag kveld var den første dagen i MJOAIs historie hvor to threads ble stengt og jeg skjønner at denne diskusjonen begynte nettopp pga. dette. Jeg forstår at det kan være irriterende, men slik er reglene.
Ja, det burde vært gjort, beklager det. Jeg har alltid hørt at Glenda samtalene er falske, de har vært ute og sirkulert i lang tid på nett, og Michaels medarbeidere har alltid sagt de er falske - senest Karen Faye i forrige uke. Michael selv var visstnok heller ikke blid over at disse samtalene sirkulerte rundt på internett - og basert på dette har jeg registrert at både MJJForum og MJNO i sin tid, MJJC, og MaxJax stenger alle threads som omhandler dette.
KingOfPop
08-24-2009, 07:32 PM
Jeg meldte meg på dette forumet 1.april, og jeg har alltid lurt på hvorfor i huleste dere stenger threader. Det som irriterer meg mest det er at jeg har sett mange saker jeg har lyst til å kommentere, men det går ikke p.g.a Ola og Veronica har stengt threaden. Jeg har hatt lyst til å si min mening om ting men jeg får ikke gjort det når det er stengt. Lurer på om Marius stenger threader på sitt forum "MichaelJackson.no".
Edit: Fant akkurat ut at Marius ikke stenger threader på sitt forum. Jeg sier ikke at Marius sitt forum er bedre enn dette, for jeg synes MJOAI er flott, men til de som ikke vil at threader skal bli stengt kan registere seg der.
Kay-10
08-24-2009, 07:47 PM
Han heter Marius.
KingOfPop
08-24-2009, 07:52 PM
Han heter Marius.
Åja, har endret det nå.
Shadowfax
08-24-2009, 07:59 PM
Jeg meldte meg på dette forumet 1.april, og jeg har alltid lurt på hvorfor i huleste dere stenger threader. Det som irriterer meg mest det er at jeg har sett mange saker jeg har lyst til å kommentere, men det går ikke p.g.a Ola og Veronica har stengt threaden. Jeg har hatt lyst til å si min mening om ting men jeg får ikke gjort det når det er stengt. Lurer på om Marius stenger threader på sitt forum "MichaelJackson.no".
Edit: Fant akkurat ut at Marius ikke stenger threader på sitt forum. Jeg sier ikke at Marius sitt forum er bedre enn dette, for jeg synes MJOAI er flott, men til de som ikke vil at threader skal bli stengt kan registere seg der.
Om han ikke vil ha slike regler på sitt forum så er det opp til han. Du får ikke komentere på dette forumet om MJ er kastrert eller ikke. Da får dere ta det på hans forum i så måte.
Takk for fine ord:)
Caroline
08-24-2009, 08:04 PM
Det er 3 tråder som er stengt, av hvor mange?
Det overdrives veldig her synes jeg. Les det Ola og Veronica har forklart, synes det er forlkart ganske bra.
Når jeg begynte å sjekke ut Michael Jackson forumer for første gang, reagerte også jeg på at det var noe strengt, og skjønte ikke alltid hvorfor noen tråder ble stengt, men etter å ha lest tråder som ikke ble moderert, forsto jeg det. Folk, generelt, kan være ganske stygge, både mot Michael, og andre medlemmer. Det blir rett og slett ikke hyggelig til slutt.
Yes, indeed! Har vært på forum hvor det ikke blir moderert og det er ikke særlig hyggelig. Jeg tør ikke poste der engang... Folk kan være ganske stygge. :S
Becka
08-24-2009, 10:59 PM
Jeg syntes Ola og Veronica gjør en topp jobb.
Jeg syntes også det kan være litt morsomt å diskutere saker og ting som egentlig ikke betyr noenting. For.eks utseende hans o.l. Husker vi hadde litt uenigheter om en tråd her tidligere, jeg husker det var litt om og men om den fikk stå.
Men i det siste ser jeg det har vært lagt ut en god del tråder basert på sladder. Nå har vi jo en " tabloid junk" tråd, så det er jo greit. Men husk nå på folkens, hva var det Michael Jackson misslikte aller mest? Jo, pressen og deres mange påfunn. Da syntes jeg det er trist at vi skal " reklamere" for mange av deres tåpelige saker. Er man i tvil om det er sannhet eller ei så er det jo forståelig at dere ønsker andres meninger.... Men som allerede sagt, use your heads, noe blir bare altfor dumt å skulle ta opp.
Shabana
08-25-2009, 06:38 AM
Det er 3 tråder som er stengt, av hvor mange?
Det overdrives veldig her synes jeg.
Ja, dere overdriver veldig her! Synes virkelig at det er greit å følge Michael Jacksons ønsker på et forum som er dedikert til han jeg, og hvis dere skal være medlemmer her så får dere bare følge de reglene. 3 retningslinjer i seg selv er ikke allverdens, og det finnes forum som er mye strengere.
Til de nye fansa så skjønner jeg at det er en del veteranene kanskje har litt mer greie på, men jeg synes da at vi svarer dere bra hvis det er noe dere lurer på. Skjønner også at det kan være vanskelig å være kritisk innstilt til alt man hører, men øvelse gjør mester ;)
JarJarBinkz
08-25-2009, 01:21 PM
Ja, det burde vært gjort, beklager det. Jeg har alltid hørt at Glenda samtalene er falske, de har vært ute og sirkulert i lang tid på nett, og Michaels medarbeidere har alltid sagt de er falske - senest Karen Faye i forrige uke. Michael selv var visstnok heller ikke blid over at disse samtalene sirkulerte rundt på internett - og basert på dette har jeg registrert at både MJJForum og MJNO i sin tid, MJJC, og MaxJax stenger alle threads som omhandler dette.
Ah ok. Trodde det var noe som hadde lekket ut nå, så visste ikke at de allerede var diskutert på alle forum. Min første innskytelse da jeg begynte å høre var at de var falske, siden det ikke hørtes helt ut som MJ, men så endte jeg med å høre på alle filene fordi jeg har sett ett par-tre ganger de siste dagene at folk referere til samtalene som om det var bekreftet at de var ekte - så nå er jeg bare usikker. :p
Mrs_Moonwalker
08-25-2009, 02:10 PM
Ah ok. Trodde det var noe som hadde lekket ut nå, så visste ikke at de allerede var diskutert på alle forum. Min første innskytelse da jeg begynte å høre var at de var falske, siden det ikke hørtes helt ut som MJ, men så endte jeg med å høre på alle filene fordi jeg har sett ett par-tre ganger de siste dagene at folk referere til samtalene som om det var bekreftet at de var ekte - så nå er jeg bare usikker. :p
Det skjønner jeg, det er ikke lett å vite noe som helst ett hundre prosent når det gjelder Michael, men slik er det. :P
mariemarie
08-25-2009, 02:15 PM
Men det er det som er så morsomt noen ganger haha http://www.mjjcommunity.com/forum/images/smilies/wacko.gif
Blanket123
08-25-2009, 04:14 PM
Slike tråder stenges av en grunn. Dette står i regler og retningslinjer.
MJOAI som alle andre forum jeg vet om, stenger visse tråder fordi det er mangel på respekt ovenfor Michael. Tenk deg selv om du var Michael, eller Akon eller hvilken som helst artist/kjendis og så kom du over et fan-forum(dedikert til deg) hvor folk diskuterte om du er homo, eller om du er kastrert, etc. Det er av respekt for Michael vi stenger slike tråder.
Selv om han er død betyr ikke at vi ikke skal vise han den respekten, og selv om han ikke kan norsk engang så skal vi likevell vise han den respekten.
MJOAI er et utrolig tolerangt forum, vi tillater diskusjoner som du bare kan drømme om å ha på de store engelske forumene.
Vi stenger svært få tråder. Selvfølgelig stenger vi tråder som handler om MJ er kastrert, det er null respekt ovenfor MJ og ha en slik tråd på et fan forum.
Jeg håper dere forstår hvorfor vi gjør det, for vi vil ikke slutte, av respekt for Michael.8-26-03respectOm dere vil diskutere disse sakene så gjør det gjerne for meg, men gjør det på msn eller noe. Ta gjerne kontakt med meg så kan vi diskutere privat, men ikke på et offentlig forum.
ENIG 8-26-03respect8-26-03respect8-26-03respect
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.