PDA

View Full Version : Tito legger ut på turné i England til høsten

Birdy
08-20-2009, 09:13 PM
Jackson-familien holder minnekonsert

Når Jackson-broren Tito legger ut på turné til høsten vil flere av de andre familiemedlemmene være med for å hylle Michael Jackson.
MINNES BROREN: Tito Jackson legger ut på turné i Storbritannia og skal hylle broren ved å fremføre gamle låter. Foto: AP
MINNES BROREN: Tito Jackson legger ut på turné i Storbritannia og skal hylle broren ved å fremføre gamle låter.

Det bekrefter familien selv ifølge Sky News. Michael Jacksons eldste bror Tito skal ha sin første turné i Storbritannia noensinne, og medlemmer av Jackson familien har sagt de vil være der for å støtte ham under turneen.

Hvilke familiemedlemmer som blir med Tito er ikke kjent. Men Tito forteller at han vil spille låter både fra Jackson 5-perioden og låter som Michael Jackson har laget.

Jackson-fans i London kan glede seg over at Tito vil besøke hovedstaden, etter at det ble klart at det ikke blir noen minnekonnsert der. Michael Jackson selv skulle også holdt konsertene på sin «This is it»-turné i O2-arena i London.

- London betydde mye for broren min, og jeg er veldig glad for at jeg kan vise respekt til fansen hans der, sier Tito ifølge Sky News.

Byene som får besøk på turneen er London, Nottingham, Sheffield, Liverpool, Cardiff og Aberdeen. Turneen begynner den 6. oktober. I forkant av Titos turné vil en annen bror, Jermaine arrangere en stjernespekket hyllest for Michael i Wien, den 26. september. Lenge ble det spekulert i om denne konserten ville holdes i O2-arena.

Kilde: http://www.vg.no/musikk/michael-jackson/artikkel.php?artid=576678

Moderator får bare flytte denne hvis det viser seg at det kun er tabloid junkie, er jo tross alt sky news som er "kilden".
--------
Vet ikke helt hva jeg mener om dette.. Litt merkelig kanskje at de opererer i hvert sitt land?! Hvorfor går de ikke sammen om tributen til Michael? Flere spm som dukker opp her egentlig..