PDA

View Full Version : Hva håper dere på fra Michael nå?

Elise
10-14-2007, 03:09 PM
Hva håper dere på at Michael kommer med nå som det nye albumet kommer snart?
Turnee?
Musikk videoer?

Hva slags musikk?

Jeg håper at han tar tilbake litt av den mystikken og magien som han pleide å ha.

Shadowfax
10-14-2007, 04:09 PM
Hva håper dere på at Michael kommer med nå som det nye albumet kommer snart?
Turnee?
Musikk videoer?

Hva slags musikk?

Jeg håper at han tar tilbake litt av den mystikken og magien som han pleide å ha.

Jeg håper han ser litt vekk i fra alle balladene, og at han ikke tar med for mange. Dersom han tar vekk feks 2 stk. er det jo liksom enda 7 igjen på platen. Ellers bare at han fortsetter å lage god musikk. En annen ting som er essensielt er at albumet må reklameres for, skikkelig. Det var elendig med Invincible. Men han fikk ikke mer penger da av Sony, men uansett...

Det blir nok en mindre turnee i europa med to eller tre konserter i USA. Tipper jeg da. Han kommer ikke til Norge, så vi må reise til Danmark eller Sverige for å se han.

Så lenge det er Michael så må det jo bli bra uansett:thumbsup

Mia
10-14-2007, 05:56 PM
Turnee?
Musikk videoer?

Ja takk begge deler:D Neida, men jeg håper på noen skikkelig bra musikkvideoer igjen. Helt ærlig så syns jeg ikke you rock my world videoen er i skikkelig Jackson klasse.. Men turnee og da.. MEN hvis han har tenkt å ha like mye playback som på HIStory så er det litt skuffende.

Hva slags musikk?

Det er en ting jeg virkelig håper på... En ny sang i TWYMMF stil!! Skikkelig gladsang og uptempo. Og ingenting overproduserte ting, som jeg syns invincible er til tider.(Sånn som heartbreaker for eksempel!)

Og jeg er sikker på at Michael er klar over at han MÅ reklamere mye på denne. Og han vet jo hvordan og gjøre det og, se foreksempel på HIStory statueen og teaseren.

Elise
10-14-2007, 06:02 PM
Ja han må det. eg bare håper at han har penger nok eller samarbeider med et ordentlig plateselskap så de kan lage en ordentlig reklamekampanje.

Lurer på om han går tilbake til SONY...

Mia
10-15-2007, 12:39 PM
Ja han må det. eg bare håper at han har penger nok eller samarbeider med et ordentlig plateselskap så de kan lage en ordentlig reklamekampanje.

Lurer på om han går tilbake til SONY...

Det kan vel egentlig godt hende, siden Tommy Mottola er gått av, det var vel egentlig han som var imot Michael?

Elise
10-15-2007, 06:28 PM
Ja det var han som var tulling.
Jeg håper egentlig har går tilbake dit, men det er egentlig rart at vi ikke har hørt noe om det.

Irlin_aka_B-Jay
10-17-2007, 08:36 AM
Håper på en bra album og en helt fantastisk verdensturne... nei det ble feil
jeg HÅPER på et nytt album og verdensturnè, for hvis det kommer vil det garantert bli bra og fantastisk! cool3

Elise
10-17-2007, 08:03 PM
LOL, ja får håpe det. Men jeg er spent denne gangen, for da Invincible kom ut ble jeg rett og slett SKUFFA!
Helt OK album, men desverre ikke bra nok fra Michael. Fra han forventer jeg mer. (Og det burde han ta som et kompliment, hehe.)

MJLover
10-18-2007, 08:48 AM
Jeg likte Invincible jeg, syntes det var mange sanger der som var gode. Cry, Privacy og flere!

Men nå håper jeg på noe som gir ordentlig Michael kick, sånn som de gamle sangene virkelig får meg til å føle musikken.

Elise
10-21-2007, 03:34 PM
Ja det er det jeg mener. Invincible er ikke Michael for meg. Det er et helt vanlig R'N'B album, med Michael sin stemme.
Jeg vil ha et MICHAEL album! =) :thumbsup

Shadowfax
10-22-2007, 11:45 PM
Jeg synes Invincible er et bra album. Kanskje en eller to sanger for mye, men synes albumet er meget bra... Jeg liker alle sangene på den untatt 2000 Watts... Håper han har like god kvalitet på disse nye sangene, og ikke går i fellen som alle andre går i. Nemlig lage kjedelig musikk som er lik ALLE andre slik, Justin, Akon og resten av gjengen gjør!

Lykke til Michael:thumbsup

EIS
10-28-2007, 01:27 PM
Jeg håper at MJ ikke blir en del av hip-hop-bølgen som will.i.am er en del av. Omtrent alle sanger i hip-hop for tiden er "en artist feat. en annen" og jeg håper MJ ikke følger trenden for mye. Dessuten hadde jeg håpet mer på at han samarbeidet med ordentlige r'n'b-produsenter, enn hip-hopere. Gode gamle Quincy Jones hadde vært noe spesielt.

Håper på en verdensturne og en konsert i i nærheten. Og musikkvideoer som kan gjøre The Voice til en kanal jeg kan se på.

Shadowfax
10-29-2007, 05:23 PM
Jeg håper at MJ ikke blir en del av hip-hop-bølgen som will.i.am er en del av. Omtrent alle sanger i hip-hop for tiden er "en artist feat. en annen" og jeg håper MJ ikke følger trenden for mye. Dessuten hadde jeg håpet mer på at han samarbeidet med ordentlige r'n'b-produsenter, enn hip-hopere. Gode gamle Quincy Jones hadde vært noe spesielt.

Håper på en verdensturne og en konsert i i nærheten. Og musikkvideoer som kan gjøre The Voice til en kanal jeg kan se på.
Du sier noe der ja... Men jeg er ganske sikker på at MJ ikke kommer til å ri på den bølgen. MJ er MJ:thumbsup

Irlin_aka_B-Jay
10-30-2007, 09:02 AM
Fikk avsløringer fra en veeeldig sikker kilde på lørdag om at Michael ville komme med albumet i 2008, og at det ville bli helt fantastisk. Han er visst i studio veldig mye for tia og denne kilden har selv hørt en del av sangene og lover at når Michael kommer tilbake blir det stoort!

Silje
10-30-2007, 02:49 PM
Fikk avsløringer fra en veeeldig sikker kilde på lørdag om at Michael ville komme med albumet i 2008, og at det ville bli helt fantastisk. Han er visst i studio veldig mye for tia og denne kilden har selv hørt en del av sangene og lover at når Michael kommer tilbake blir det stoort!

gal4 Gledeeer meg!!!

Veldig enig i det EIS sier der ^^ .. Håper på Bad-stil med litt ballader og bittelitt hip hop innimellom, kanskje en eller to sanger..håper mest det blir bare michael på sangene jeg..kult med rap innimellom og sånn, men ikke hele tida.. Michael og Kanye West på en låt hadde vært kult ja..! kany er uansett den eneste dugelig hip hop/rap-artisten igjen.. :P

Men uansett så blir det bra, for Michael gir ikke ut noe hvis han ikke er 1000 % fornøyde med det..så det så..! ;D

Mia
10-30-2007, 04:31 PM

:D :D :D :D :D :D :D :D

MarcusJoseph
11-21-2007, 01:27 AM
Jeg digger Invincible jeg...!:bleh Liker den litt dypere stemmen til MJ... skikkelig tunge beats, nydelige melodier, gjennomført stil og perfekt lydbilde! Men er enig i at han kunne ha kuttet ut noen av låtene.. Men det er samtidelig viktig å huske at MJ lager musikk som han vil skal appelere til alle! Er sikkert ikke bare bare... :latter favorittene mine fra det albummet er- Heaven can wait, butterflies, break of dawn, you rock my world og Whatever happens.. Hva med dere? :)

Uansett, jeg er så sykt spent på hvilken retning han tar med musikken denne gangen!!! Alt jeg vet er at- er det noen her på jorda som virkelig kan ta verden med storm så er det Michael Jackson! :)

EIS
11-21-2007, 07:48 PM
Når det gjelder Invincible, syns jeg det er mange gode låter, men også litt for mykt kliss. Låter som You rock my world, cry, butterflies, whatever happens, unbreakable, break of dawn og invincible. Lost children, speechless, threatened, heartbreaker og privacy derimot blir for klissete eller rotete for meg. Uansett, jeg har stor tro på det nye albumet, og er enig i at mj er mannen som kan ta verden med storm. Go MJ!

Irlin_aka_B-Jay
11-21-2007, 09:59 PM
Når det gjelder Invincible, syns jeg det er mange gode låter, men også litt for mykt kliss. Låter som You rock my world, cry, butterflies, whatever happens, unbreakable, break of dawn og invincible. Lost children, speechless, threatened, heartbreaker og privacy derimot blir for klissete eller rotete for meg. Uansett, jeg har stor tro på det nye albumet, og er enig i at mj er mannen som kan ta verden med storm. Go MJ!

anngående den store "skuffelsen" som det ble ut av Invincible.... der er ikke mange sanger Michael har skrevet i så stor grad som tidligere albumer (med større sukkse).... kanskje det lå noe i denne sony krangelen som michael gjennomskuet under albumet? At han ikke ville sløse talentet sitt på sony mer..? hehe vet ikke jeg....

Shadowfax
11-21-2007, 11:16 PM
Jeg må si meg uenig.. Speechless er for meg noe av det fineste MJ noen gang har utgitt.. Threatend er en sang som tar oss tilbake til Thriller tiden og jeg tror den hadde blitt en hit dersom den hadde kommet på singel. Heartbreaker var jeg litt skepisk til i begynnelsen, men nå synes jeg den er den beste på platen, og den er laget for en ting, musikkvideo.. Du hører når musikken stopper å du ser foran deg MJ danse på musikkvideoen:thumbsup hører litt crazy ut men det er santcool3 Privacy er også en meget god sang, ikke topp MJ men absolutt MJ verdig.

Når det gjelder den nye platen har jeg vært litt skeptisk pga han har jobbet me så mange "wanna be michael jackson" folk... Å når du tenker på det, hva kan Akon tilføre MJ... Han lager så kjedelig vanlig musikk synes nå jeg... Greit nok han er ikke dårlig for all del, men hvordan skal en grei artist hjelpe the one and only liksom. På en annen side er jeg positiv til sammarbeidet med Will.I.am. Jeg liker nemlig mange av sangene han har laget selv og med "Black eyed peas"..

Becka
11-27-2007, 07:43 PM
Det kan ikke være super fantastisk hver gang! :) Man må lære seg litt å like Invincible. Første gang jeg hørte den tenkte jeg det samme. " Dette er ikke Mike jeg kjenner". Men jo mer jeg har hørt, jo bedre har plata blitt. Nr12 "Dont walk away" = nydelig. finner stadig nye favoritter.
Det jeg håper på fra Mike, er selvsagt en turne, så jeg får sjansen til oppleve mannen live. Nå kan jeg ikke skylde på noe! Jeg er iallefall gammel nok, og vel så det. :P

MarcusJoseph
11-27-2007, 08:15 PM
Ja, enig!:) Tror egentlig at Invincible sånn musikalt sett var litt forut sin tid. Hadde kanskje gjort det bedre hvis den hadde blitt utgitt idag!? Justin Timberlake's nye album f.eks har jo veldig mye av den samme sounden MJ's Invincible har.
Hadde vært sykt kult med turnè ja! Men er veldig usikker på om det er det han vil... Tror han er mere ivrig på å få til skikkelige musikkvideoer eller filmer som "Moonwalker". Men noen konserter må det jo bare bli! eller hva? :)

Becka
11-28-2007, 01:02 PM
Precis. Men Justin er Justin, Mike er... Selveste Michael Jackson. See? Man forventer så my mer.
Uff, Ja, det blir vel ikke turneer som det en gang var...*sukk*

Shadowfax
11-29-2007, 12:29 AM
Ja.. Michael sier jo han er usikker på om det blir ny tour.. Han har mer lyst å jobbe med film. Men han utelukker det ikke dagal4

Tipper han tourer one last time..:thumbsup

Uansett er Invincible en kjempe god plate som jeg elsker:bleh

MJLover
11-29-2007, 09:17 AM
Konsert blir det nesten garantert.

Men en tour er jeg ikke helt sikker på. For mye slit, som han sier.