View Full Version : Billie Jean på Idol.....
Gutta får velge blant «Tir Na Noir» av Vamp, «Billy Jean» av Michael Jackson og «How to save a life» med The Fray.
Kilde (http://www.side2.no/aktuelt/article1367510.ece)
Måtte selfølgelig skrive billie feil da.. Men men hehe blir morsomt å se folk prøve seg på den:latter
Oj nå ser jeg jo at dette gikk vist i kveld (får sånn RSS på nye MJ-artikler, men de kommer litt sent av og til) men iallefall reprisen på dette programmet går på søndag 11:25 :)
Shadowfax
10-05-2007, 12:38 AM
Nå på søndag??:P JEG VIL SE=)=)
Hehe ja nå på søndag8-26-03fruits_apple
Ja, forresten, jeg husket akkurat å se det, og jeg syns han sang den veldig stilig! Så du det Ola?(hehe er det du heter, sant?)
Men ja, de sa og at det var veldig få som hadde valgt Billie Jean, og de viste bare en fyr som sang den, og han kom videre og skal visst synge den om igjen nå på fredag.
Go Billie Jean fyren!:D
Mrs_Moonwalker
10-11-2007, 05:29 PM
Ja, forresten, jeg husket akkurat å se det, og jeg syns han sang den veldig stilig! Så du det Ola?(hehe er det du heter, sant?)
Men ja, de sa og at det var veldig få som hadde valgt Billie Jean, og de viste bare en fyr som sang den, og han kom videre og skal visst synge den om igjen nå på fredag.
Yay, skal huske det på fredag da. :)
Shadowfax
10-11-2007, 06:38 PM
NEEEI.. fikk ikke sett det.. tok feil. De viste jo 2 idol-sendinger. Jeg fikk bare med meg den siste:unsure
Får se på fredag da, gleder meg:thumbsup
Irlin_aka_B-Jay
10-12-2007, 12:32 PM
Følger ikke så mye med på idol, men noen fotalte meg om hvertfall en som sang Billie Jean ja :D Hadde tatt seg til skrittet også? stemmer?
Følger ikke så mye med på idol, men noen fotalte meg om hvertfall en som sang Billie Jean ja :D Hadde tatt seg til skrittet også? stemmer?
ehm det husker jeg ikke:unsure hehe... Men hun der programlederen sa iallefall noe om at "Ja siden Michael jackson har tatt seg en ferie er det godt du holder liv i sangen" eller noe sånt. Og de spilte litt av WBSS før det og, så da tenkte jeg bare "Kaching" for Michael:latter Får ikke han penger hver gang noen bruker sangene hans til noe?
Ja han her fyren gikk forresten videre og, så håper han er et stort fan og synger Michael vær uke:P
Irlin_aka_B-Jay
10-13-2007, 12:41 PM
fikk melding av en venn i går som sa at en kar sang Michael Jackson på idol da....8-26-03respect
Shadowfax
10-14-2007, 03:56 PM
Ja fikk sett reprisen i dag8-26-03fruits_apple
Var en bra tolking av Billie Jean det, men LAAAANGT i fra Jackson klasse. LAANGT. Men vanskelig å sammenliknes med han da:P
Ja fikk sett reprisen i dag8-26-03fruits_apple
Var en bra tolking av Billie Jean det, men LAAAANGT i fra Jackson klasse. LAANGT. Men vanskelig å sammenliknes med han da:P
Ehh..... Når skal du lære? INGEN er I Jackson klasse:P :latter
Irlin_aka_B-Jay
10-17-2007, 08:39 AM
Veldig, veldig godt poeng Mia!:latter
Shadowfax
10-17-2007, 12:50 PM
:latter :latter :latter :latter :latter
Stemmer...
:latter
Her er forresten fremtreden på youtube:
aBu9hJ8BR1Y
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.