PDA

View Full Version : Jackson-venn- Jeg er far til Paris.

Anne-May
08-09-2009, 04:16 PM
http://www.vg.no/musikk/michael-jackson/artikkel.php?artid=566116

Minni
08-09-2009, 04:18 PM
Det der tror jeg ikke noe på.. Michael Jackson er faren til de tre barna uansett.. Vg.no og seher.no lyver...
Stoler ikke på noen av nettavisene sier jeg.. Holder meg til sannheten jeg!

Anne-May
08-09-2009, 04:25 PM
Hva som er sant og ikke vet vel ingen av oss. Men en ting vet jeg og det er at ungene er MJs samme åssen man snur og vender på det. Det er hos han de har fått kjærlighet og alt de trenger Så akkurat på det rikker jeg meg ALDRI!

PearlRain
08-09-2009, 05:06 PM
De vil alltid være Michael sine barn, fordi han var faren de sin. Har alltid tenkt at Michael har vært deres opprinnelige far, men jeg ser veldig likheten på både han Mark Lester og dattera hans Harriet. Han virker iallefall ikke som en person som har tenkt å spiltte søskenflokken, han vil bare at de skal være lykkelige. Uansett hva som stemmer, så vil nok ingen andre enn Michael være "daddy" for Paris. Håper bare ikke hun blir såra på noen måte if so..
Og håper de kutter ut det der Jehovas Vitner tullet.

Ben
08-09-2009, 05:22 PM
Lester sier dette i en video, så denne påstanden er det desverre ikke noe å si på. Sky News har også snakket med Uri Geller om dette, som påstår at dette er noe han har visst om hele tiden.

Lester sier at grunnen til at han kommer frem nå er at han føler seg utestengt fra Jackson familien. Hvis sant, er dette forståelig nok. Men det jeg ikke forstår er at han velger å fortelle dette til News of the World, en av Storbritannias verste og minst troverdige tabloidaviser? De er jo kjente for å utbetale millionbeløp til intervjuobjektene sine, så Lester har helt sikkert tatt seg godt betalt her - på Jackson familiens bekostning. Informasjon av en slik sensitiv art er best egnet å bli avslørt ordentlig under sikre omgivelser som begrenser en eventuell eksplosjon av spekulasjonsomtale. For nå tar jo pressen helt av, og kommer helt sikkert til å lansere hver sine egne spekulative teorier i løpet av de neste dagene før hele puslespillet rekker å falle sammen.

Hvis påstanden om farskap stemmer, tror jeg det er mulig at Michael har valgt å skjule sannheten over årene for å beskytte barna fra ryktespredning og ufine angrep fra tabloidpressen. Kanskje han mente dette ville gi de mer normale oppvekstvilkår? Håper vi vet mer snart.

Mrs_Moonwalker
08-09-2009, 05:57 PM
Det finnes ikke ord for hvor skuffet jeg er over Mark. Han hevder det er en contact issue, likevel har han snakket om Blanket og Paris i flere intervjuer om hvordan de takler farens død. Samtidig hevder han Michael var aseksuel. Greit, Mark, dette trengte vi virkelig å vite. Jeg kunne ikke brydd meg mindre om han var aseksuel, om han var deres biologiske far, whatever, men hvis han virkelig bryr seg om Michael og barna, om han har respekt for dem, hadde han tatt dette privat og holdt munn offentlig. Jeg tror aldri i verden han har prøvd alt hvis det virkelig er contact issues, noe jeg ikke tror det er. Dette kan virkelig være traumatisk for Paris, og barna generelt, forhåpentligvis hører de ikke om det. Michael vrir seg i graven, garantert.

Shabana
08-09-2009, 08:31 PM
Å kalle seg for Michaels beste venn og så fortelle dette, sant eller ikke, er å vise null respekt for ham! Hva har dette å si??? Er det virkelig nødvendig for verden å vite slike intime detaljer rundt Michael etter hans død??? Og ville Michael vært fornøyd med at Mark fortalte dette til media??? Jeg er ganske sikker på at svaret på alle tre spørsmålene er et stort feit NEI!!!

Birdy
08-09-2009, 09:44 PM
Å kalle seg for Michaels beste venn og så fortelle dette, sant eller ikke, er å vise null respekt for ham! Hva har dette å si??? Er det virkelig nødvendig for verden å vite slike intime detaljer rundt Michael etter hans død??? Og ville Michael vært fornøyd med at Mark fortalte dette til media??? Jeg er ganske sikker på at svaret på alle tre spørsmålene er et stort feit NEI!!!

HELT ENIG! Det er så respektløst som det kan bli. Hvis det ikke er bare tabloid junkie som mye annet da. Lyser jo penger laaang vei.

Nei uff, dette er bare trist..:( Michael er faren til disse barna uansett hvordan de vrenger på det!! Nå må de la denne stakkars familien få sørge i fred. Spekulasjoner på spekulasjoner. De plaget Michael mer enn nok da han levde. 8-26-03sinna Nå må han og familien få fred! Stakkars unger som er midt oppi dette, håper virkelig Kathrine beskytter de mot alle ryktene.

Caroline
08-09-2009, 11:10 PM
Jeg blir kvalm av alt dette "jeg er den egentlige faren"-opplegget. Stakars barn... Vis litt respekt for h*****e! Folk tenker ikke på andre enn seg selv.

Det finnes ikke ord for hvor skuffet jeg er over Mark. Han hevder det er en contact issue, likevel har han snakket om Blanket og Paris i flere intervjuer om hvordan de takler farens død. Samtidig hevder han Michael var aseksuel. Greit, Mark, dette trengte vi virkelig å vite. Jeg kunne ikke brydd meg mindre om han var aseksuel, om han var deres biologiske far, whatever, men hvis han virkelig bryr seg om Michael og barna, om han har respekt for dem, hadde han tatt dette privat og holdt munn offentlig. Jeg tror aldri i verden han har prøvd alt hvis det virkelig er contact issues, noe jeg ikke tror det er. Dette kan virkelig være traumatisk for Paris, og barna generelt, forhåpentligvis hører de ikke om det. Michael vrir seg i graven, garantert.

Enig!

..og enig!

Shadowfax
08-10-2009, 01:54 AM
Longtime Michael Jackson friend Mark Lester is not the father of Jackson’s daughter, nor is he claiming paternity, despite a tabloid report (http://www.newsoftheworld.co.uk/showbiz/michael_jackson/443550/Im-real-father-Michael-Jacksons-girl-claims-Mark-Lester.html) indicating Lester says he's Paris Jackson's biological dad, sources tell PEOPLE.

Although Lester could not immediately be reached for comment, sources very close to the Jackson family say that Lester has donated sperm for Jackson and is a longtime friend, but he has never claimed to be the father of Paris Jackson, 11.

"They twisted his words around. He's not claiming to be the father of Paris Jackson," says one close family source.

Jackson family attorney Londell McMillan adds that the story is just another unproven and meaningless claim, and the probate court has no reason to go against its finding that the late King of Pop is father to all three of his kids.

"These are just merely claims with no legal standing whatsoever," McMillan tells PEOPLE.

Sources say Lester, 51, best known for starring in the Oscar-winning classic Oliver!, and Jackson are longtime friends, and Lester did donate sperm for Michael – although one source says the timing doesn't line up for that sperm to have been used to conceive Paris.

"He has known Michael for many years and his children play with Michael's children," says longtime Jackson family associate and past lawyer Brian Oxman. But in all the years he has known Lester, Oxman says Lester never indicated he was Paris's father.

Jackson made Lester godfather to all three of his kids in Oct. 2003 at a small, private ceremony where all three Jackson children were baptized Catholic with Debbie Rowe's permission, says longtime Jackson associate Marc Schaffel, who claims to have been among the handful of people
present.

Schaffel added that Debbie Rowe has always maintained that Michael is Paris's father.
---------------------------
http://www.people.com/people/package/article/0,,20287787_20296936,00.html

Ben
08-10-2009, 08:41 PM
Veldig merkelig sak. Stakkars barn. :(

iMoonwalk
08-24-2009, 07:00 AM
Uff. Stakkars unger :( Først opplever de å miste faren sin og så alle disse teite ryktene. Håper det går bra med dem til slutt

Eivind
08-24-2009, 08:48 AM
Vil tro de ser på MJ som faren sin uansett jeg. Stakkars unger, de må ha hatt det tøft den siste tiden.