View Full Version : Ligner dette på Michael?
KingOfPop
08-08-2009, 08:58 PM
Trykk på linken og se på bildet. Ligner denne statuen på Michael. Statuen skal ha blitt laget for 3000 år siden eller noe, og ligner(noen som mener)på Michael.
Døm selv:
http://www.vg.no/musikk/michael-jackson/artikkel.php?artid=566066
Caroline
08-08-2009, 09:05 PM
Wow! Den var jo faktisk ganske lik. :ohmy Haha, cool!
Anne-May
08-08-2009, 09:06 PM
Jeg synes ikke det var helt ulikt MJ. Men det kommer vel annpå øyet som ser....
Kay-10
08-08-2009, 09:09 PM
Det ligner helt.
Caroline
08-08-2009, 09:12 PM
Jeg synes ikke det var helt ulikt MJ. Men det kommer vel annpå øyet som ser....
Sant det...han nok litt å gjøre med hvem som ser.
PearlRain
08-08-2009, 09:17 PM
Synes leppene ligner mest :D Var kjempeflott synes jeg :D elsker sånne ting.. oO
Mrs_Moonwalker
08-08-2009, 09:26 PM
Njaaa... sammenlignet med bildet er det en viss likhet, men jeg hadde ikke tenkt tanken uten... :blinkern
Minni
08-08-2009, 09:29 PM
Ja, det likner veldig mye på Michael ja :) Kult med en statue av ham :) Tøft syns nå jeg! ;)
Anne-May
08-08-2009, 09:32 PM
Ja, det likner veldig mye på Michael ja :) Kult med en statue av ham :) Tøft syns nå jeg! ;)
Det er vel egentlig ikke en statue AV MJ da de mener at denne statuen er laget for 3000 år siden?! Eller er det meg som ikke er helt med her nå??
Caroline
08-08-2009, 09:39 PM
Det er vel egentlig ikke en statue AV MJ da de mener at denne statuen er laget for 3000 år siden?! Eller er det meg som ikke er helt med her nå??
Hehe, neida, du har nok rett. Hvis ikke ville det vært litt creepy... :unsure
Anne-May
08-08-2009, 09:44 PM
Hehe, neida, du har nok rett. Hvis ikke ville det vært litt creepy... :unsure
Lurte nesten på at jeg hadde ramla helt av her nå... hehe
Du har rett. Det hadde vært timelig creepy.
Birdy
08-08-2009, 10:03 PM
Njaaa... sammenlignet med bildet er det en viss likhet, men jeg hadde ikke tenkt tanken uten... :blinkern
Enig!
:ohmy Men det ligner jo faktisk en del da.. :)
Caroline
08-08-2009, 10:11 PM
Lurte nesten på at jeg hadde ramla helt av her nå... hehe
Du har rett. Det hadde vært timelig creepy.
Hehe! Tenk om det hadde vært sånn da...at det var MJ. :S
Jeg tror jeg hadde sett det uten bilde...synes alt og alle minner om/ligner på MJ for tiden. :unsure
Mrs_Moonwalker
08-08-2009, 11:24 PM
Dette lignet mye mer. :ohmy
http://4.bp.blogspot.com/_XBzdQo4oISk/SlkIv4o90KI/AAAAAAAADWY/8Id0ZPNxF6s/s400/pop+pharaoh.jpg
KingOfPop
08-09-2009, 01:01 AM
jeg syns det ligner ganske my
Moonchild
08-09-2009, 03:19 AM
Ligner så mye at det nesten blir litt skummelt. Michael hadde jo et karakteristisk ansikt jeg ikke har sett maken til hos noen andre, så når en statue fra før kristus' tid dukker opp og man skulle tro at den nesten er støpt etter ansiktet til MJ for noen år tilbake, blir jeg nesten overtroisk. Men bare nesten :p
Statuen skal jo symbolisere en kvinne, og selv om MJ hadde endel feminine ansiktstrekk så har hadde han jo også et maskulint drag over fjeset sitt. Og det samme synes jeg denne statuen har; den ser både kvinnelig og mannlig ut på samme tid. Tilfeldigheter? Tilfeldig at denne statuen først knyttes til MJ nå? Den har jo eksistert i flere tusen år allerede, hvorfor har ingen påpekt likheten før nå? Er dette en beskjed fra "den andre siden" (hva nå enn den andre siden er)? *begynner å tolke og spekulere og lure på om det finnes mer mellom himmel og jord* :unsure
sablaxi
08-09-2009, 12:53 PM
Enig i det moonchild skriver:) Får gåsehud når jeg tenker på ''remember the time'' videoen og denne statuen. Altså er det noe sammenheng hehe og hvordan har det seg at MJ var inspirert til å lage den.. Jeg vet bare at det var noe guddommelig og himmelsk ved MJ og stemmen hans. Det er jo litt uvanlig at alle sangene til en artist er så plettfrie og vakre alle sammen..
leppa var jo helt lik! Øynene...nja, en viss likhet. Øynene til Michael var jo ganske...hva skal man kalle det? Litt dådyr aktige:P så kan se at de likner. Men formen på ansiktet er ikke lik i det hele tatt synes nå jeg! Men det er litt merkelig...at den er så gammel, å likner såpass mye:S
PearlRain
08-09-2009, 10:56 PM
oO hva om egypterne, hvis den er derfra, visste at Michael kom til å bli født :) Hehe skulle nesten tro det, når man ser likheten. Dette var jo en kvinne sies det, men altså.. Synes lappene viser til et helt tydelig MJ uttrykk, litt slack men fokusert hvis dere skjønner.. ;)
mariemarie
08-10-2009, 12:40 AM
Jeg har sett dette bildet en del ganger før, og har alltid trodd at denne statuen har vært et "lost item" fra Remember the Time videoen, men, bang, så var den på orntlig?? :blinkern
Når jeg leste artiklene om den for noen dager siden, at den faktisk står på et museum i Chicago, ble jeg ganske overrasket!
Jeg har alltid trodd at noen har laget den for gøy, for, det ligner jo på Michael, sant?
Ansiktsformen er ikke den samme, men det er selve leppepartiet som er slående.
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.