PDA

View Full Version : Michael Weds Nanny?

MJLover
09-27-2007, 10:45 PM
Jeg fikk denne "artikkelen" over MSN. IMDB skriver:

"Jackson Weds Nanny?

Michael Jackson has secretly wed his children's long-serving nanny, according to shocking new U.S. reports. Despite denials from the pop superstar's camp, America's National Enquirer has printed copies of a new real estate document, in which Jackson states he's married. And now sources close to the King Of Pop have confirmed Jackson wed 40-year-old Grace Rwaramba in Las Vegas earlier this year . A source tells the Enquirer, "Grace... is one of his dearest friends. She is one of the few people who stood by his side through all of his problems - including the child molestation trial in 2005." If true, this is Jackson's third marriage. He was previously wed to Debbie Rowe and Lisa Marie Presley."

Tanker om dette? Jeg leser veldig lite nyheter på IMDB, men noe jeg er usikker på er om det er sladrepresse. IMDB fokuserer selvfølgelig på kjendiser, og deres filmer, siden det er jo det den er der for. På de andre sakene, sier de et rykte og understreker at det er et rykte og ikke noe annet, noe som ingen sladrepresse ville gjort.

Jeg anser det her som en positiv ting egentlig, det er flott at Michael gifter seg med en han kan stole på, og en som har hjulpet ham i årenes løp. Noe jeg lurer på, er om Bain har sagt noe om dette? Vet dere noe? Hva synes dere?

Mrs_Moonwalker
09-27-2007, 10:59 PM
Jeg ville vært glad hvis det var sant, men så vidt meg bekjent er dette kommet fra National Inquirer. Med andre ord, en tabloid. Og forresten, sa ikke Raymone Bain at Grace var allerede gift sist hun avkreftet disse ryktene? :unsure

MJLover
09-28-2007, 08:44 AM
Jeg ville vært glad hvis det var sant, men så vidt meg bekjent er dette kommet fra National Inquirer. Med andre ord, en tabloid. Og forresten, sa ikke Raymone Bain at Grace var allerede gift sist hun avkreftet disse ryktene? :unsure

Kan godt hende, dette er første gang jeg faktisk hører om de ryktene her (leser absolutt ikke tabloider :)).

Mrs_Moonwalker
09-28-2007, 06:11 PM
Kan godt hende, dette er første gang jeg faktisk hører om de ryktene her (leser absolutt ikke tabloider :)).

Da er du heldig. Får høre de fleste rykter uansett hvor jeg snur meg, jeg. :S

Uansett, Raymone har avkreftet ryktene igjen nå. 8-26-03fruits_apple

Mia
09-30-2007, 12:23 AM
Hehe det er noen fans som er SÅ med på denne historien! De har lagt sånn bilde collager og opplegg, og er helt hundre prosent sikre på at de er gift og har vært det sånn veldig lenge 8-26-03fruits_apple

Silje
09-30-2007, 11:51 AM
Hehe det er noen fans som er SÅ med på denne historien! De har lagt sånn bilde collager og opplegg, og er helt hundre prosent sikre på at de er gift og har vært det sånn veldig lenge 8-26-03fruits_apple

Hehe, artig..Men vær så snill, de må ikke tro på tabloidene da.. 8-26-03fruits_apple

Mia
09-30-2007, 04:00 PM
Hehe, artig..Men vær så snill, de må ikke tro på tabloidene da.. 8-26-03fruits_apple

Hehe det samme sier jeg men noen fans har en tendens til å tro det de vil samme om det er tabloider eller ikke8-26-03fruits_apple

cho89
10-04-2007, 03:09 PM
FOR IMMEDIATE RELEASE CONTACT: Raymone K. Bain

September 27, 2007

MICHAEL JACKSON NOT MARRIED

Wide spreading reports regarding Michael Jackson being married are not true.

Documents stating otherwise are a hoax.

Thank you.
Raymone K Bain

MJLover
10-05-2007, 07:39 PM
Ja.

Grunnen til at jeg hadde litt tro på dette var fordi IMDB er jo en samling av media ting (filmer, album, spill osv og de som spiller i disse). Og jeg har brukt IMDB som et utgangspunkt i filmer hvis jeg skal se en, og sett hvordan de har "ranka" den.

Elise
10-07-2007, 03:21 PM
Jeg ville IKKE blitt glad!!!
Jeg har møtt Grace og hun er IKKE hyggelig. Hun liker ikke fansen til Michael. Hun hindrer fansen i møte Michael, spesiellt jenter, og hun vil rett og slett ha Michael for seg selv.

Heldigvis er det ikke sant. Dessuten kommer det fra American National Enquirer. Det er kjent som det verste tabloid bladet i hele verden.
Altsom kommer fra UK eller american NE er bare tull.

Mia
10-08-2007, 04:24 PM
Jeg har møtt Grace og hun er IKKE hyggelig. Hun liker ikke fansen til Michael. Hun hindrer fansen i møte Michael, spesiellt jenter, og hun vil rett og slett ha Michael for seg selv.

Seriøst? Så merkelig! Har du møtt Raymone, hvordan var isåfall hun?

Shadowfax
10-08-2007, 07:47 PM
Henger meg på Mia der. Hvordan vet du dette? Kanskje hun bare vil skjerme Michael.? Kanskje fordi Michael vil ha litt Privacy? Ikke vet jeg.?

Heldigvis er det ikke sant. Dessuten kommer det fra American National Enquirer. Det er kjent som det verste tabloid bladet i hele verden.
Altsom kommer fra UK eller american NE er bare tull.
Ja det er sant.. Dritt tabloidohnoyoudidnt

Elise
10-10-2007, 07:31 PM
Seriøst? Så merkelig! Har du møtt Raymone, hvordan var isåfall hun?

Ja jeg har møtt henne også.
Det var i en litt merkelig situasjon...jeg møtte henne i baren i London før jeg møtte MJ. Hege og jeg ble introdusert for de som jobbet for han ofrdi de hadde sett bildet mitt eller noe sånt.
Hun var hyggelig, men hun var litt brisen og stinka røyk! *lol*

Nei, jeg tror nok ikke det er så enkelt med Grace. Hun er en merkelig person. Jeg tror eneste grunnen til at hun fremdeles jobber for Michael er fordi barna har vokst opp med henne for å si det sånn. Hun har tatt over alt styret rundt Michael.
(Vel, jeg vet litt om henne fordi jeg har møtt henne...)

cho89
10-10-2007, 08:07 PM
Ja jeg har møtt henne også.
Det var i en litt merkelig situasjon...jeg møtte henne i baren i London før jeg møtte MJ. Hege og jeg ble introdusert for de som jobbet for han ofrdi de hadde sett bildet mitt eller noe sånt.
Hun var hyggelig, men hun var litt brisen og stinka røyk! *lol*

Nei, jeg tror nok ikke det er så enkelt med Grace. Hun er en merkelig person. Jeg tror eneste grunnen til at hun fremdeles jobber for Michael er fordi barna har vokst opp med henne for å si det sånn. Hun har tatt over alt styret rundt Michael.
(Vel, jeg vet litt om henne fordi jeg har møtt henne...)

hm...Jeg håper hun er ikke sånn!
hun synes,vel etter så mange år ...så er noen av fansen som ødlegger litt for de andre!
Med å være så hysteriske...
hun er jo på en måtte en mor for barna da,siden hun er sammen med de hele tiden utenom 2månder! (har hørt noe sånt,at hun hadde fri i 2måneder!)

hmm....bad! =)

cho89
10-10-2007, 08:07 PM
Forresten,når møtte du henne...hvem var det hun presenterte deg for a?

Elise
10-11-2007, 06:30 PM
Hmm...det er nok desverre sant. Iallefall tror jeg det. De fleste fans som har møtt eller sett henne sier det samme. Hun er ikke glad i fans.
Det verste er at folkene rundt MJ ser veldig lite til fansen, de ser ikke de fansene som ødelegger for de andre. Michael (og Grace) vet nok ikke om alle de fansene som ødelegger for andre og sikrer seg han for seg selv. Det er jo tydelig ettersom de får møte han gang på gang.

Jeg husker ikke navnene på alle de folka vi møtte. *lol*

Shadowfax
10-11-2007, 06:46 PM
Hmm...det er nok desverre sant. Iallefall tror jeg det. De fleste fans som har møtt eller sett henne sier det samme. Hun er ikke glad i fans.
Det verste er at folkene rundt MJ ser veldig lite til fansen, de ser ikke de fansene som ødelegger for de andre. Michael (og Grace) vet nok ikke om alle de fansene som ødelegger for andre og sikrer seg han for seg selv. Det er jo tydelig ettersom de får møte han gang på gang.

Jeg husker ikke navnene på alle de folka vi møtte. *lol*

Jeg skjønner henne litt uansett. Jeg tror egentlig ikke hun har noe imot fansen til MJ. HUn vil bare skjerme han(hun tenker mer på MJs helse liksom), kanskje skjermingen blir oppfattet som at hun ikke er glad i dem hos fansen. Husk MJ er ikke laget for fansen.

Jeg synes det er dumt at noen fans ødelegger for andre fans. Folk har en tendens til å ta alle MJ-fans under samme kam. Hater det..icon_slå

Elise
10-11-2007, 07:23 PM
Faktisk er det jobben til Michael. Uten fansen kunne ikke Grace gått rundt med Louis Vuitton veskene sine. Det er IKKE Grace's jobb å skjerme Michael...
Hun hadde for eksempel sagt i Disneyland at Michael ikke ville ha bildet mitt. Bodyguarden som prøvde å gi bildet mitt til Michael sa etterpå at Michael aldri hadde sett det bildet eller visste om det. Han måtte vise det til Grace først, og hun sa nei. Og hun løy faktsik og sa at MICHAEL ikke ville ha det.
Jeg synes det blir litt feil at en forelska nanny skal være Michael's assistent.

MJLover
10-12-2007, 10:22 AM
Faktisk er det jobben til Michael. Uten fansen kunne ikke Grace gått rundt med Louis Vuitton veskene sine. Det er IKKE Grace's jobb å skjerme Michael...
Hun hadde for eksempel sagt i Disneyland at Michael ikke ville ha bildet mitt. Bodyguarden som prøvde å gi bildet mitt til Michael sa etterpå at Michael aldri hadde sett det bildet eller visste om det. Han måtte vise det til Grace først, og hun sa nei. Og hun løy faktsik og sa at MICHAEL ikke ville ha det.
Jeg synes det blir litt feil at en forelska nanny skal være Michael's assistent.

Så skittent gjort av henne da! Bra det er ikke noe marriage her i bildet!

Irlin_aka_B-Jay
10-12-2007, 12:34 PM
Så sprøtt at hun er sån... men Michael har jo sine naive sider, hadde nesten vært litt typisk.
Men sa hun direkte at hun ikke vil at fans (spess jenter) ikke bør møte Mike?

Elise
10-13-2007, 01:46 PM
Det er sant at Michael er naiv, men han kan jo møte fans for det. Det som er er at det må være en mellomting. Det burde være noen der til å advare MJ hvis de ser at noen folk han henger med ikke er bra for han, ikke være onde og skeptiske til ALLE! Man må jo se ann folk litt. Du ser ganske godt hvilke MJ fans som er gale.
Grace er rett og slett sjalu på folk som kommer nære Michael, spesiellt har noe med Michael som hun ikke har.

Hun har aldri sagt det direkte til MEG iallefall. =)

Irlin_aka_B-Jay
10-13-2007, 07:16 PM
Det er sant at Michael er naiv, men han kan jo møte fans for det. Det som er er at det må være en mellomting. Det burde være noen der til å advare MJ hvis de ser at noen folk han henger med ikke er bra for han, ikke være onde og skeptiske til ALLE! Man må jo se ann folk litt. Du ser ganske godt hvilke MJ fans som er gale.
Grace er rett og slett sjalu på folk som kommer nære Michael, spesiellt har noe med Michael som hun ikke har.

Hun har aldri sagt det direkte til MEG iallefall. =)

nei nei.. mente ikke at Michael er naiv ovenfor fans, men kanskje ovenfor henne. At hvis hun er så sær som det påpekes og litt små egoistisk, så er det typisk at Michael ikke ser eller skjønner det :rolleyes
men ja.. du har veldig rett!

Elise
10-14-2007, 03:01 PM
Ja det er veldig sant.
Michael ser desverre litt lite av det som skjerrundt han. Det er jo litt forståelig siden han mye i hodet hele tiden vil jeg tro. Likevel er det synd, for jeg tror han kunne spart deg for mye tull om han hadde holdt øynene litt mer åpne.

Shadowfax
10-22-2007, 11:55 PM
Jobben til Michael er ikke å hilse på alle fans som vil hilse på han. Mener du virkelig det? Michael er ikke blitt født for fansen heller ikke for deg eller Grace for den sags skyld..

Det er ikke jobben hennes, men hun bryr seg om Michael og vil nok at han skal bli skjermet for noe av alt oppstyre rundt han. Michael har selv sagt at han synes det blir for mye noen ganger. Det kalles kjærlighet.

De er nok bare gode venner. Jeg synes det ikke var snillt av henne å si nei på Michael sine vegne. Sa Bodyguarden at hun sa at Michael ikke ville ha det? Uansett har ikke Michael tid til å se alle sine bilder, alle sine art work, alle sine bidrag. Slik er det bare.

Jeg er helt enig at Michael er litt naiv med hvem han har rundt seg, men å beskylde vær og en som faktisk er rundt han for at de kan skade ham, uten bevis blir bare spekulasjoner. "Innocent until proven guilty".