View Full Version : Hva er det med Michaels utsene?
Irlin_aka_B-Jay
09-27-2007, 09:18 PM
Ok... dette realterer mest til dere jenter, men kanskje gutta også har et innspill..
jeg skjønner bare ikke hvorfor det er så stor forksjell på de som ser på Michael som det mest attraktive på jord til de som synes det ikke finnes noe mer hesseligt enn Michael...(icon_slå )
Selv synes jeg Michael ser helt fantastisk ut, rett å slett en helt nydelig mann! Og har diskutert med så mange som er imot. Hva er det som gjør Michael til et krapyl for mange mennesker der ute?
Kan det ha noe med at han hadde et annet utseende? Og da det ble annerledes og i folks mening ikke bedre gjorde det ham til et "udyr"....
MJLover
09-28-2007, 08:46 AM
Ok... dette realterer mest til dere jenter, men kanskje gutta også har et innspill..
jeg skjønner bare ikke hvorfor det er så stor forksjell på de som ser på Michael som det mest attraktive på jord til de som synes det ikke finnes noe mer hesseligt enn Michael...(icon_slå )
Selv synes jeg Michael ser helt fantastisk ut, rett å slett en helt nydelig mann! Og har diskutert med så mange som er imot. Hva er det som gjør Michael til et krapyl for mange mennesker der ute?
Kan det ha noe med at han hadde et annet utseende? Og da det ble annerledes og i folks mening ikke bedre gjorde det ham til et "udyr"....
Noe må jeg innrømme, og det er at Michael ikke så bra ut mens han var i retten. Han så veldig dårlig og syk ut, og det var han jo på den tiden.
Han ser frisk ut nå, og mye, mye bedre. Men de personene som ikke tenker så mye på MJ, tar bildene fra den gangen retten var i gang, ikke nå eller før lenger. Så, hvis dem et nytt bilde av Michael og se om de forandrer mening ;)
Ja dette er et intresant tema hehe for folk har så ekstremt forskjellige meninger...
En ting er jo litt og at avisene alltid velger de verste bildene.
Jeg syns faktisk Michael så ganske mye bedre ut når han var i retten enn han hadde gjort på noen år. Det er en del av invincible tiden jeg ikke liker så godt.
Men ja, noe jeg har lagt merke til er at avisene veldig veldig ofte bruker gamle bilder. Enten fra retten (2 år) eller fra invincible tiden (ca 6 år). Og jeg bare lurer, hvilken annen kjendis gjør de det med?! Ingen.
Michael ser bedre og friskere ut enn på lenge nå, og avisene ser det, derfor velger de eldre bilder.
Men jeg tror og det har litt å si at en ser det en har lyst å se. Folk forventer/har lyst å se en raring, og de ser en raring. Bare hør på "Is it scary", den er om akkurat det!
Silje
09-30-2007, 11:49 AM
Men jeg tror og det har litt å si at en ser det en har lyst å se. Folk forventer/har lyst å se en raring, og de ser en raring. Bare hør på "Is it scary", den er om akkurat det!
Du har et poeng der...Vi veit hvilken fantastisk mann Michael er og ser ham som det.. Folk som ikke liker ham (skjønner ikke hvorfor) ser det som "forventes" at dem skal se i følge mange.. Jeg synes Michael er en av de flotteste mennene jeg har sett og hvis folk bare ikke hatt så mye fordommer så kanskje de hadde syntes noe annet en det de later som.. har nok også noe med det at de er redd for det som er annerledes..
Irlin_aka_B-Jay
10-01-2007, 10:34 PM
Du har et poeng der...Vi veit hvilken fantastisk mann Michael er og ser ham som det.. Folk som ikke liker ham (skjønner ikke hvorfor) ser det som "forventes" at dem skal se i følge mange.. Jeg synes Michael er en av de flotteste mennene jeg har sett og hvis folk bare ikke hatt så mye fordommer så kanskje de hadde syntes noe annet en det de later som.. har nok også noe med det at de er redd for det som er annerledes..
Jah der sier du noe! Det ligger nok mest i hva folk lissom "skal mene" og det med å mene det alle andre mener... Man har veldig ofte lett for å dra med seg de tingene man hører komme bestemt fra andre.
(Av en eller annen grunn kommer filmen American History X opp i hode mitt. Hvor nazisten som er mest i fokus er så skrudd ettersom han alltid fikk høre ting av sin far. Det ligger veldig mye at dine meninger går videre til de du forteller meningene dine til.)
Elise
10-07-2007, 03:31 PM
Interesant tema...
Helt enig; jeg synes faktsik han så MYE bedre ut i rettsak tiden enn fra 2000 og til da. Jeg synes faktsik han så helt grusom ut rundt Invincible. Det er den eneste gangen jeg synes han var stygg, og det er han heldigvis ikke lenger. Men han så dopa ut, og hadde gjort ett eller annet med leppene og det var ikke fint. Jeg gråt når jeg så det, for han kunne ikke smile.
Smilet hans er det beste han har (og øynene) og desverre bruker pressen sjelden bilder som han smiler på.
Jeg kan forstå at folk ikke liker utseende hans, men jeg forstår ikke at de synes han er STYGG sånn som han ser ut nå. Det er sikkert en smaksak, men jeg ser kjempemange flotte ting i utseende hans.
Det jeg tror plager de aller fleste er nesa hans og det at han er så tynn. Parykken hjelper heller sikkert ikke. *lol*
Elise
10-07-2007, 03:32 PM
Og foressten liker jeg mystikken rundt utseende hans. Jeg LIKER det athan har "forandret seg". Det er interesant. Og det er INGEN andre som kan kle seg i de klærne han kler seg i, de som gjør det ser bare ut sombillige kopier av han. Han haren helt spesiell aura.
Elise
10-07-2007, 03:34 PM
Beklager skrivefeil...hehe.
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.