PDA

View Full Version : Hva skjer til høsten og utover for deg?

relaxannie
08-07-2009, 01:40 AM
Tenkte bare kunne ha en liten tråd om hva som skjer til høsten for dere, ny skole? studere eller alt annet :)

Jeg skal bli lærling i Posten som yrkessjåfør, først skal jeg møte opp på Posten 10 aug å få litt informasjon i ca 1 ukes tid.
Så drar jeg opp til Hønefoss for å ta lastebil lappen som da er med i lærling tiden.
Det er ett kurs der oppe på Hønefoss vgs som går over 10 uker, så det blir mye teori og masse kjøretimer med lastebil :O Jeg skal ta førerkort på vanlig bil 25 september altså bursdagen min da jeg endelig fyller 18 år :yay I november en gang så hvis alt går bra kjører jeg lastebil med henger og frakter posten :blinkern Lille meg i stor bil, gleder meg til å se om det går bra :latter

Beste av alt er at alt er gratis :D

Så hva skjer denne høsten for deg?

Marius
08-07-2009, 12:27 PM
Jeg begynner på tredje og siste året i journalistikk, på Høgskolen i Oslo. Så er det tilbake på trening igjen. Ellers har jeg ikke en dritt å gjøre. Mistet alt jeg har brydd meg om. Kanskje jeg prøver å søke meg en ny jobb et eller annet sted.

Shabana
08-07-2009, 12:34 PM
Siste år på skole for meg. Skal ta Praktisk Pedagogisk Utdanning på Høgskolen i Hedmark og når jeg er ferdig der kommer jeg til å være en engelsk og RLE lærer for ungdomskole eller videregående skole. Ting tar tid gitt...

Sunshine
08-07-2009, 05:36 PM
For meg går turen til Fredrikstad, der kom jeg inn på Barnevernspedagog på høgskolen i Østfold. Tror det blir veldig spennende:) Samtidig blir Steffen(Stevejackson) og jeg samboere!!:D

KingOfPop
08-07-2009, 05:59 PM
For meg går turen til Fredrikstad, der kom jeg inn på Barnevernspedagog på høgskolen i Østfold. Tror det blir veldig spennende:) Samtidig blir Steffen(Stevejackson) og jeg samboere!!:D

Så hyggelig at du og SteveJackson blir samboere:P

Mrs_Moonwalker
08-07-2009, 06:09 PM

Næmmen, så hyggelig. :D Da avventer vi invitasjon til bryllup etterhvert da... :) :humre

Kay-10
08-07-2009, 09:33 PM
Til meg så er det siste året til meg på skolen så neste år begynner jeg i Viregåendeskole. I setember skal jeg begynne på Dansekurs kansje jeg begynner på syngekurs. Så kan vil jeg begynne å danse MJ og finne andre stiler å danse det kan dere få vite senere.

Caroline
08-07-2009, 09:40 PM
Hm...til høsten (eller om en uke) skal jeg begynne på mitt andre år med medieproduksjon i Gjøvik. Utenom det har jeg lite planer...ikke noe spesielt å se frem til.

Oh, så koselig! :D Regner med at vi blir invitert til innflytingsfest? ;)

KingOfPop
08-07-2009, 09:45 PM
Til meg så er det siste året til meg på skolen så neste år begynner jeg i Viregåendeskole. I setember skal jeg begynne på Dansekurs kansje jeg begynner på syngekurs. Så kan vil jeg begynne å danse MJ og finne andre stiler å danse det kan dere få vite senere.

Du mener vel at du starter på ungdomsskolen?

Kay-10
08-07-2009, 09:50 PM
Du mener vel at du starter på ungdomsskolen?

Jeg begynner i 7 og neste år begynner jeg i 8

Shabana
08-07-2009, 10:59 PM
Samtidig blir Steffen(Stevejackson) og jeg samboere!!:D
Så koselig :D :huggle Lykke til med samboerskapet!

Marius
08-07-2009, 11:32 PM
Jeg begynner i 7 og neste år begynner jeg i 8

Haha, begynte å lure på om du var noe slags vidunderbarn.

Eivind
08-07-2009, 11:42 PM
Her blir det nok å fortsette på Revisjon i Kr.sand. Forhåpentligvis siste år :)

Sunshine
08-08-2009, 04:02 PM
Så hyggelig at du og SteveJackson blir samboere:P

Næmmen, så hyggelig. :D Da avventer vi invitasjon til bryllup etterhvert da... :) :humre

Oh, så koselig! :D Regner med at vi blir invitert til innflytingsfest? ;)

Så koselig :D :huggle Lykke til med samboerskapet!

Så hyggelig med sånn respons:D Takk for det! :huggle
Vi gleder oss veldig, men innflyttingsfest eller bryllup kan vi ikke love helt ennå...:bleh:humre

SteveJackson
08-09-2009, 01:45 PM
Wow! Hva skal jeg si.. Veldig hyggelig!
Hadde vært morsomt med den festen Caroline, men spørs.. Får se, kan som sagt ikke love noe :P
Innflyttingsfest med en touch av Mj og kanskje en bytur med blant annet noen av de næreste "Mj-vennenne" her.. Er en fin tanke ihvertfall ;)

Vi får se da Eplehodet.. Når det kommer til ekteskap.. Må uansett lære oss TWYMMF koreografien, fra musikk video'en.. Uten den blir det ihvertfall ikke noe Bryllups sermoni uansett hva som skulle skje :bleh

Høsten kommer til å bli spennende! God jul alle sammen! :)

Hgee
08-09-2009, 05:44 PM
Andre året på vidregående...design og tekstil...ugh:(
Jeg har forresten mye tegninger å slik av Michael! Jeg kunne lagt det ut hvis jeg bare visste hvordan:S Har sett at det har blitt forklart her før, men orker ikke lete gjennom alt for å finne det..noen som kan hjelpe?:)

Erik MJ
08-09-2009, 10:49 PM
Jeg begynner på tredje og siste året i journalistikk, på Høgskolen i Oslo. Så er det tilbake på trening igjen. Ellers har jeg ikke en dritt å gjøre. Mistet alt jeg har brydd meg om. Kanskje jeg prøver å søke meg en ny jobb et eller annet sted.

Hei. Har alltid vært interessert i journalistikk, men mine karakterer fra Videregående er ikke i nærheten til det. Noen tips om hva jeg bør gjøre?