View Full Version : For de reiselystne..?
Irlin_aka_B-Jay
09-25-2007, 07:56 AM
Har dradd opp dette temaet på tidligere forumer og er enda like ihugget på å høre med dere igjen.
Har seg slik at Michael Jackson fans kjører Harleyfolk-stil med å holde treff hvor de sammles og koser seg. Dette skjer verden over og det er sikkert flere enn meg som tripper etter å reise på slike turer. Det er nok også flere enn meg som mange ganger tripper etter å reise til plasser hvor ting skjer med Michael.
Så, derfor kommer jeg med dette. Hva med å ha en egen plass på dette forumet for planlegging og informering om slike turer? Jeg har holdt det med å reise en god del i det siste og er hvertfall villig til å prøve å dra igang turer.
Nå for tia er det vel mest fan eventet i Danmark / Thriller musikalen som er på nordisk turnê / det store fan eventet i London som står i fokus.
Selv reiser jeg til London i November for å delta på cometogether eventet. Og er alltis gøy når man reiser flere....
Kunne også brukt denne delen av forumet til å planlegge ting innenfor de norske grenser, hvis noen vil ta intiativ til en sammling av den norske fan skaren kan det være plassen å gjøre det....:rolleyes
relaxannie
09-25-2007, 03:29 PM
høres spennende ut. Må jo kunne gå ann å planlegge et liten norsk event hehe.. leie partybussen hehe neida.. men er absolutt med på noe om det ikke er altfor langt unna...
Irlin_aka_B-Jay
09-27-2007, 09:02 PM
høres spennende ut. Må jo kunne gå ann å planlegge et liten norsk event hehe.. leie partybussen hehe neida.. men er absolutt med på noe om det ikke er altfor langt unna...
jah enig!
Det som kanskje hindrer oss er at ikke alle fans er helt samlet... må få samlet oss litt mer. Ta danskene som et eksempel, de har jo støtt og stadig fan events og alle er jo en del av moo-walkers.
Har ganske respekt til dem på den fronten. Blant annet når jeg var i Nederland og sa jeg var fra norge ville flere spør "ja, da har du kanskje kjennskap til moo-walkers?" eller "kjenner du henne? hun er en moo-walker".
Danske fans er veldig knyttet. :P 8-26-03respect
Mrs_Moonwalker
09-27-2007, 10:51 PM
Jeg er ikke president for MJOAI lengre, jeg avsluttet mitt virke her som planlagt for en stund tilbake og har etterlatt det til Shadowfax - for de som ikke vet det. :) Litt mystisk at han ikke har postet i denne threaden enda, men jeg skal purre på ham. :P
Når det er sagt, så liker jeg ideen. :) Eneste problemet er kanskje at vi er ganske få og at vi er ganske spredt utover vårt langstrakte land... eller? :unsure
Irlin_aka_B-Jay
10-01-2007, 10:36 PM
Jeg er ikke president for MJOAI lengre, jeg avsluttet mitt virke her som planlagt for en stund tilbake og har etterlatt det til Shadowfax - for de som ikke vet det. :) Litt mystisk at han ikke har postet i denne threaden enda, men jeg skal purre på ham. :P
Når det er sagt, så liker jeg ideen. :) Eneste problemet er kanskje at vi er ganske få og at vi er ganske spredt utover vårt langstrakte land... eller? :unsure
nemlig! Må få oss mer sammla! Vi er så mange flere fans!
Shadowfax
10-03-2007, 02:18 PM
Dette er svært interessant.
Jeg har desverre vært uten data i 1 uke nå så har ikke hatt tilgang til MJOAI. Beklager dette. Skal oppdatere Poll også videre straks.
Når det gjelder dette med å sammle fanskaren, så var denne siden et forsøk på det. Men det ser ikke ut som det når alle, det kommer stadig flere medlemmer men det går treigt.
Jeg er utrolig travel for tiden, men dersom folk vil reise skal ikke jeg stoppe dem. Problemet kan uansett bli å ordne med dette.. Siden jeg er alene om denne siden blir det litt vanskelig for meg å arrangere slike event.
Men Irlin og meg kunne jo snakket litt om det og komme tilbake til dere med hva vi finner ut.
Uansett ville vi satt stor pris på om folk reklamerte for siden vår til andre fans. Jeg har snakket med VG og under sammlesiden til Michael Jackson står vi oppført som fansiden i Norge.
Jeg kommer tilbake med mer info når jeg har snakket med Irlin og tenkt litt på det. Beklager igjen at jeg har vært vekke i det siste, PC-en klikka plutselig. Im back now:thumbsup
Mrs_Moonwalker
10-03-2007, 07:02 PM
Jeg har desverre vært uten data i 1 uke nå så har ikke hatt tilgang til MJOAI. Beklager dette. Skal oppdatere Poll også videre straks.
Når det gjelder dette med å sammle fanskaren, så var denne siden et forsøk på det. Men det ser ikke ut som det når alle, det kommer stadig flere medlemmer men det går treigt.
Jeg er utrolig travel for tiden, men dersom folk vil reise skal ikke jeg stoppe dem. Problemet kan uansett bli å ordne med dette.. Siden jeg er alene om denne siden blir det litt vanskelig for meg å arrangere slike event.
Men Irlin og meg kunne jo snakket litt om det og komme tilbake til dere med hva vi finner ut.
Uansett ville vi satt stor pris på om folk reklamerte for siden vår til andre fans. Jeg har snakket med VG og under sammlesiden til Michael Jackson står vi oppført som fansiden i Norge.
Jeg kommer tilbake med mer info når jeg har snakket med Irlin og tenkt litt på det. Beklager igjen at jeg har vært vekke i det siste, PC-en klikka plutselig. Im back now:thumbsup
Jeg er veldig opptatt selv, men jeg kan godt stille opp hvis det trengs hjelp, det har jeg sagt tidligere og det står jeg ved. :) Men ja, jeg håper jo at flere kan bidra å hjelpe deg, Ola, hvis du trenger det, det er ikke rettferdig at du skal gjøre alt alene.
Ja jeg så faktisk det med VG, det var stilig!
Jeg har prøvd å reklamert så godt jeg kan jeg også, har sett noen norske på MJNO så prøver å informere alle on MJOAI:)
Og forresten ja hvis siden trenger hjelp så stiller jeg opp jeg!
Og fan event og sånn hørres jo knall ut! Bare vi er litt få nå da.. :unsure
Shadowfax
10-05-2007, 12:37 AM
Ja jeg så faktisk det med VG, det var stilig!
Jeg har prøvd å reklamert så godt jeg kan jeg også, har sett noen norske på MJNO så prøver å informere alle on MJOAI:)
Og forresten ja hvis siden trenger hjelp så stiller jeg opp jeg!
Og fan event og sånn hørres jo knall ut! Bare vi er litt få nå da.. :unsure
Ja vi burde bli flere. Men dersom vi hadde fått til et fan event så kanskje aviser hadde lagt merke til oss slik at vi fikk litt omtale. Kanskje vi så kunne blitt større:thumbsup
Jeg kommer tilbake litt senere når jeg har snakket med Irlin
MJLover
10-05-2007, 07:36 PM
Fan events høres jo dritkult ut, jeg husker når de reklamerte launchen for MJNO! Hadde det jo dritkult der!
Jeg reklamerer bare til norske MJ fans, og de jeg har reklamert denne siden til er ikke folk som er så store med nett og sånt, og bruker det bare til spilling/skole.
Irlin_aka_B-Jay
10-12-2007, 12:40 PM
Lyder fantastiskt!:thumbsup :P
Mjinnocent_
11-18-2007, 03:06 PM
Jeg synes ideen til Irlin er helt fantastisk! Men hvor mange er gira på at vi skal klare å kunne arrangere en fan event her i Norge for norske fans? Det er jo ikke alle som har tid og penger til å reise utenlands hele tiden. Mange er i fast jobb, eller studerer...
Men som sagt av en av dere, så tror jeg kanskje de fleste av oss er ganske spredt rundt om i landet. Men det som også hadde vært fint, er om noen kunne ha arrangert en event god tid i forveien, slik at folk har tid på seg til å planlege og eventuelt spare penger fra stipend, jobb e.l.
Jeg selv er ganske busy for tiden med skolen og jobben, og jeg får ikke med meg alt som foregår. Det er umulig for meg å holde flere baller i luften.
Men jeg synes vi alle burde være flinkere til å gi beskjeder til hverandre, for alle er ikke inne på fansidene hver dag. Så slik at den som er oppdatert på arrangementer kan informere til de andre, eventuelt hvis noen har kontakt gjennom msn,facebook,yahoo eller annet.
Shadowfax
11-19-2007, 02:05 PM
Jeg synes ideen til Irlin er helt fantastisk! Men hvor mange er gira på at vi skal klare å kunne arrangere en fan event her i Norge for norske fans? Det er jo ikke alle som har tid og penger til å reise utenlands hele tiden. Mange er i fast jobb, eller studerer...
Men som sagt av en av dere, så tror jeg kanskje de fleste av oss er ganske spredt rundt om i landet. Men det som også hadde vært fint, er om noen kunne ha arrangert en event god tid i forveien, slik at folk har tid på seg til å planlege og eventuelt spare penger fra stipend, jobb e.l.
Jeg selv er ganske busy for tiden med skolen og jobben, og jeg får ikke med meg alt som foregår. Det er umulig for meg å holde flere baller i luften.
Men jeg synes vi alle burde være flinkere til å gi beskjeder til hverandre, for alle er ikke inne på fansidene hver dag. Så slik at den som er oppdatert på arrangementer kan informere til de andre, eventuelt hvis noen har kontakt gjennom msn,facebook,yahoo eller annet.
Jeg synes det var et flott innlegg, sjekk her:
http://www.mjoai.com/forum/showthread.php?t=209
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.