PDA

View Full Version : Blodfans?

KingOfPop
07-29-2009, 08:38 PM
Jeg lurer på hvem her som er blodfans, og hvem som ikke er fullt så fan. Jeg er vel litt mer enn en blodfan egentlig:D

Anne-May
07-29-2009, 08:59 PM
Jeg lurer på hvem her som er blodfans, og hvem som ikke er fullt så fan. Jeg er vel litt mer enn en blodfan egentlig:D

Well, jeg var ei lita jente da jeg oppdaga MJ. Rundt 13 - 14 år sånn cirkus. Har stort sett alle platene hans. Holder nå på og styre for å få fatt på det meste som er der ute på markedet.

Er vel en sånn fan som alltid har elsket musikken hans men som ikke har hengt meg oppi MJ som privatperson.

edb
07-29-2009, 09:42 PM
Blodfan og blodfan, njeai.. Vel, har vel det meste av musikken hans, har brukt enorme summer på div ting, og har vel fulgt med på det meste....

SteveJackson
07-30-2009, 09:16 AM
Jeg ble fan da jeg var 4år. Hadde nok hørt mye mj hjemme istua før det og, men.. Jeg var sjalu når babybrodern min kom hjem fra sykehuset.. så mamma tok meg med ned til byen og kjøpte BaD på vinyl i 1989. Fra da har jeg vært fan fan fan! Idag er jeg 24år.

Jeg er "blodfan"..Mj er min favoritt solo artist. Jeg kan ikke velge favoritt låt. favoritt mat. favoritt film eller noen andre ting..(tror jeg) bortsett fra favoritt solo artist. Han er mitt idol.. men jeg er så fan som jeg kan få blitt, uten å være "FANatisk".. selvom noen mener jeg er det når det kommer til MJ. Men å være såå fantatisk tror jeg ikke ligger i min natur.. men det betyr ikke at jeg er mindre fan enn de fjortissene (både i voksene og fjortisskropper) som ikke har noe egen mening eller kritisk syn når de forholder seg til verdens største stjerne! :)

Becka
07-30-2009, 05:58 PM
Oh yes. Vært siden jeg var ca 4 år som Steffen. :) Ikke like gælen hele tiden, men he`s my number one når det gjelder musikk og som person. Jeg har tatt hans bortgang veldig tungt. Og ting vil nok aldri bli helt det samme igjen. Men tiden leger alle sår. :) Jeg er på bedringens vei, but I will miss him forever.

Sunshine
07-30-2009, 08:10 PM
Ja, jeg er en ganske stor fan, ja:)
Har riktig nok ikke vært det i mer enn 4 år, men i de årene har en større del av hverdagen handlet om han, gjennom musikken, videoer, nyheter, nettsider, og ikke minst dette forumet.. Har gjennom de årene prøvd å få tak i mye av MJ-stuff også, har alle cdene, en del dvder og bøker.. Skal starte samling nå! Han er min favorittartist, helt klart, og livet og personligheten hans fascinerte meg veldig. Så jeg er en fan som interesser både for musikken og personen, og det er jeg sikker på at jeg kommer til å gjøre resten av livet:)

Kay-10
07-30-2009, 08:20 PM
Kan si jeg er blodfan.

Caroline
08-01-2009, 10:54 PM
My name is Caroline and I'm a Michaholic. 8-26-03fruits_apple
Jeg oppdaget musikken hans for ca. 11 år siden, og var stooor fan av den en god stund. Etterhvert satt jeg meg inn i han som person også og har vært "blodfan" av både han som artist og person siden. :D

KingOfPop
08-02-2009, 06:24 PM
My name is Caroline and I'm a Michaholic. 8-26-03fruits_apple
Jeg oppdaget musikken hans for ca. 11 år siden, og var stooor fan av den en god stund. Etterhvert satt jeg meg inn i han som person også og har vært "blodfan" av både han som artist og person siden. :D

Michaholic, haha morsomt:latter:latter:humre

charlotte
08-02-2009, 09:02 PM
Ja, jeg føler ofte at musikkens levende bevegelser treffer mine erogene soner når jeg setter på MJ sin musikk. Det lyset glimtet av å være i paradis er fantastisk, samtidig som jeg kan sitter hjemme å leiter etter to like sokker!

Eivind
08-03-2009, 12:00 AM
Kan ikke akkurat si at jeg er noen blodfan. Har bare vært fan i 2-3 år nå, og før det hadde jeg bare hørt 3-4 sanger, men gudene skal vite at han kan synge og danse :)

Var såå klar for konsert...

Shabana
08-03-2009, 09:36 AM
Bladfan? Oh YES!!!

Har vært fan siden jeg for første gang hørte "Jam" julen 1991, men da gikk det mer på det musikalske. "In the closet" var den første musikkvideoen jeg så og da var jeg trollbundet og har vært det siden.

Ja, jeg føler ofte at musikkens levende bevegelser treffer mine erogene soner når jeg setter på MJ sin musikk. Det lyset glimtet av å være i paradis er fantastisk, samtidig som jeg kan sitter hjemme å leiter etter to like sokker!
:latter I know too well what you mean :thumbsup

Caroline: På tide å starte en støttegruppe skjønner jeg: Michaholics Anonymous... ;) :humre

Caroline
08-03-2009, 06:47 PM
:latter I know too well what you mean :thumbsup

Oh yes! Haha :plystre

Caroline: På tide å starte en støttegruppe skjønner jeg: Michaholics Anonymous... ;) :humre

Ja:latter ...eller, liker meg egentlig ganske godt som en Michaholic. Hihi :uskyldig

Shabana
08-03-2009, 11:07 PM
Ja:latter ...eller, liker meg egentlig ganske godt som en Michaholic. Hihi :uskyldig
Akkurat! Støttegruppe så man har noen likesinnede å snakke med ;) :latter
Skal jo absolutt ikke kureres for dette... ihvertfall ikke jeg :yay

Caroline
08-03-2009, 11:11 PM
Akkurat! Støttegruppe så man har noen likesinnede å snakke med ;) :latter
Skal jo absolutt ikke kureres for dette... ihvertfall ikke jeg :yay

Ahh, jammen det er jeg helt med på! :exited
Let's start a støttegruppe!!

Shabana
08-03-2009, 11:28 PM
Hvor mange tror du vi klarer å verve da?

Caroline
08-03-2009, 11:36 PM
Hm..kommer litt an på. Bare fra Norge eller hele verden? Uansett tror jeg ikke vi blir sittende alene i et trist rom.

Shabana
08-03-2009, 11:38 PM
Hele verden vel! Vi må jo samle alle med samme lidelse så de vet de ikke er alene :humre

KingOfPop
08-04-2009, 08:01 PM
Kan ikke akkurat si at jeg er noen blodfan. Har bare vært fan i 2-3 år nå, og før det hadde jeg bare hørt 3-4 sanger, men gudene skal vite at han kan synge og danse :)

Var såå klar for konsert...

bare i 2-3 år sa du? Jeg har vært snart ett år nå, og jeg er TOTALT blodfan. For meg er ikke 2-3 år lite.... Jeg er så blodfan at jeg nesten prøver å VÆRE michael:D

Eivind
08-04-2009, 10:21 PM
2-3 år går veldig fort da :)

Trur ikke jeg har det som skal til for å blodfan av noen som helst band. hehe. Liker bedre å mange favorittband enn bare ett om du skjønner, men MJ er topp 3 vil jeg si =)

Shadowfax
08-04-2009, 11:19 PM
2-3 år går veldig fort da :)

Trur ikke jeg har det som skal til for å blodfan av noen som helst band. hehe. Liker bedre å mange favorittband enn bare ett om du skjønner, men MJ er topp 3 vil jeg si =)
Hei hei Eivind, hyggelig.

Jeg skjønner deg veldig godt,

Personlig liker jeg ikke rangeringer av fan, hehe, en fan er en fan uansett. Om en har vært fan i 1år eller 50år spiller ingen rolle:) Men skjønner at noen er mer gal en andre:latter

Eivind
08-04-2009, 11:43 PM
Hei hei Ola, hyggelig.

Liker heller ikke rangeringer av noe som flere liker, fan er fan. Trur heller ikke at det var det TS mente, håper jeg :D

"Workin day and night." Haha, stemmer det, skole, skole, skole :P