PDA

View Full Version : Trenger litt hjelp av dere ang bryllup :-)

Anne-May
07-28-2009, 06:29 PM
Heisan folkens!

Om noen mnd skal jeg skride til alters med min kjæreste gjennom 6 år og er i full planlegging av dette.

Jeg har en aldri så liten drøm om å gå opp kirkegulvet til en av MJs låter men er usikker på hvilken sang....

Har dere noen forslag på veien så ville det hjelpe meg masse så kom med forslag :)

Selv har jeg vært litt inne på ''Earth Song'' men er noe usikker :plystre

Klem fra mina.

emzi
07-28-2009, 07:08 PM
Gratulerer:)

Første sangen jeg tenkte på var I'll be there. Synes teksten passer bra, for du kommer jo til å dele resten av livet ditt med mannen din :)

edb
07-28-2009, 08:25 PM
Spechless, og I just can't stop loving you... Put your heart on the line..

Kay-10
07-28-2009, 08:46 PM
Ta litt sånn mix med forslag med sangene Emzi og Edb.

Anne-May
07-28-2009, 09:56 PM
Tusen takk for forslag :) Masse fint dere kommer med! Når man selv skal sette seg ned og tenke så kommer man ikke på noenting.... Da er det greit å få litt inspirasjon fra andre.

En ting er iallefall sikkert opp kirkegulvet til MJs sang skal jeg. Og det blir nok mye musikk av han under festen da min tilkommende også er fan av han :)

Kay-10
07-29-2009, 06:28 AM
Det blir nok fint.

Noen kan jo filme det det du gjør og når dere er ferdig så lager dere en video av den.

Anne-May
07-29-2009, 02:20 PM
Det blir nok fint.

Noen kan jo filme det det du gjør og når dere er ferdig så lager dere en video av den.

Alt skal filmes :) Blir et fint minne å ha i ettertid :blinkern

Becka
07-29-2009, 06:21 PM
Har selv tenkt på dette. Jeg har en liten ide om å gå opp kirke gulvet til will you be there. Da, bare siste del av sangen, hvor han snakker.. Det kan passe bra, og det er så vakkert! Spørs om fokuset mitt blir riktig da, ovenfor han jeg skulle giftet meg med. ( dette var jo en ide før han døde. )

Jeg tenkte på at hele sangen skulle spilles først. Dørene åpnes rett før han begynner å prate...Hør sangen, og du vil se det for deg. As I did. :)

Anne-May
07-29-2009, 07:00 PM
Har selv tenkt på dette. Jeg har en liten ide om å gå opp kirke gulvet til will you be there. Da, bare siste del av sangen, hvor han snakker.. Det kan passe bra, og det er så vakkert! Spørs om fokuset mitt blir riktig da, ovenfor han jeg skulle giftet meg med. ( dette var jo en ide før han døde. )

Jeg tenkte på at hele sangen skulle spilles først. Dørene åpnes rett før han begynner å prate...Hør sangen, og du vil se det for deg. As I did. :)

Åh dette høres helt nydelig ut :) Skal helt klart sette meg ned og høre på sangen OG SE det for meg :blinkern

KingOfPop
07-29-2009, 07:50 PM
I`ll be there, you are not alone, will you be there, er ikke helt sikker på denne, men den "Why" sangen med 3t og michael er jo fin...:D

Anne-May
07-29-2009, 08:30 PM
I`ll be there, you are not alone, will you be there, er ikke helt sikker på denne, men den "Why" sangen med 3t og michael er jo fin...:D

You are not alone er min samboers favoritt med MJ :blinkern

Becka
07-30-2009, 06:02 PM
Åh dette høres helt nydelig ut :) Skal helt klart sette meg ned og høre på sangen OG SE det for meg :blinkern

Det er jo ikke sikker jeg noen gang gifter meg en gang, så om du kan se det for deg, så værsegod å bruk den. :D hehe...
Har du noen til å spille piano, så kunne du jo hatt en piano versjon av en eller anna sang. Om du skal gifte deg i kirken blir det litt mer kirkevennlig. Eller fiolin! Det hadde sikkert vært fint.... *sukk*

Anne-May
07-30-2009, 07:20 PM
Det er jo ikke sikker jeg noen gang gifter meg en gang, så om du kan se det for deg, så værsegod å bruk den. :D hehe...
Har du noen til å spille piano, så kunne du jo hatt en piano versjon av en eller anna sang. Om du skal gifte deg i kirken blir det litt mer kirkevennlig. Eller fiolin! Det hadde sikkert vært fint.... *sukk*

Satt igår kveld og så dette for meg og det var virkelig vakkert, Becka :)

Jeg sa i begynnelsen av tråden at jeg skulle gå opp kirkegulvet men det blir litt feil. Min tilkommende er muslim så det blir neppe noe kirkebryllup. Vi tenker noe i de baner at det blir tinghuset her så da blir det jo enkelt. MEN så skal vi ha skikkelig vielse i hans hjemland neste vår i moskee og da kan vi trå til med MJ for full musikk :-) Og da kan vi også bruke fiolin f.eks.

Tusen takk Becka for at du ''lar'' meg få bruke ideen din for den synes jeg var fantastisk fin :-)

Klem fra mina.

Caroline
08-01-2009, 10:59 PM
Ååh, får lyst til å gifte meg av å lese denne tråden... *sukk* :uskyldig

Kommer ikke på noen andre sanger enn de som allerede er nevnt. Men likte veldig godt ideen til Becka! Så det får meg og det så helt nydelig ut. Hehe :<3

Anne-May
08-02-2009, 03:49 PM

Kommer ikke på noen andre sanger enn de som allerede er nevnt. Men likte veldig godt ideen til Becka! Så det får meg og det så helt nydelig ut. Hehe :<3

Synes det er en fin ting og gifte seg. Er jo ikke en nødvendighet akkurat i våre dager men det er litt kos og gjøre stas på seg selv, venner og familie :)

Åja, Beckas ide er utrolig fin så den skal vi bruke har vi blitt enig om her i heimen :)

Minni
08-02-2009, 08:10 PM
Heisan folkens!

Om noen mnd skal jeg skride til alters med min kjæreste gjennom 6 år og er i full planlegging av dette.

Jeg har en aldri så liten drøm om å gå opp kirkegulvet til en av MJs låter men er usikker på hvilken sang....

Har dere noen forslag på veien så ville det hjelpe meg masse så kom med forslag :)

Selv har jeg vært litt inne på ''Earth Song'' men er noe usikker :plystre

Klem fra mina.

Gratulerer... Hvor gammel er du forresten? :)

Marius
08-03-2009, 12:27 AM
Det er kun én sang som er perfekt, og det er Will You Be There.

Caroline
08-03-2009, 06:42 PM
Synes det er en fin ting og gifte seg. Er jo ikke en nødvendighet akkurat i våre dager men det er litt kos og gjøre stas på seg selv, venner og familie :)

Åja, Beckas ide er utrolig fin så den skal vi bruke har vi blitt enig om her i heimen :)

Mhm, det er det så absolutt. Håper jeg gifter meg en dag. :)

Så det ble den ja! Herlig! Det kommer til å bli kjempe fint. :<3

Becka
08-03-2009, 08:35 PM
Satt igår kveld og så dette for meg og det var virkelig vakkert, Becka :)

Jeg sa i begynnelsen av tråden at jeg skulle gå opp kirkegulvet men det blir litt feil. Min tilkommende er muslim så det blir neppe noe kirkebryllup. Vi tenker noe i de baner at det blir tinghuset her så da blir det jo enkelt. MEN så skal vi ha skikkelig vielse i hans hjemland neste vår i moskee og da kan vi trå til med MJ for full musikk :-) Og da kan vi også bruke fiolin f.eks.

Tusen takk Becka for at du ''lar'' meg få bruke ideen din for den synes jeg var fantastisk fin :-)

Klem fra mina.

Å nå ble jeg glad... :) Bare hyggelig å være til hjelp! Og selvsagt får du bruke den! ( men da fortjener jeg en liten takk i talen, sant? :p ) Du skal vel filme, så da håper jeg vi får se!

:huggle

Becka
08-03-2009, 08:36 PM

Me to! Men tror ikke beina kunne bært meg skulle jeg giftet meg nå til den sangen der. Så skal kanskje være glad jeg ikke skal det akkurat nå.... Men i fremtiden.... :)

Anne-May
08-04-2009, 08:11 AM
Gratulerer... Hvor gammel er du forresten? :)

Er vel kanskje den eldste her inne..... hehe Blir 38 år 28 august cool3

Anne-May
08-04-2009, 08:13 AM
Det er kun én sang som er perfekt, og det er Will You Be There.

Er i grunnen veldig enig med deg i akkurat det ja.

Anne-May
08-04-2009, 08:18 AM
Å nå ble jeg glad... :) Bare hyggelig å være til hjelp! Og selvsagt får du bruke den! ( men da fortjener jeg en liten takk i talen, sant? :p ) Du skal vel filme, så da håper jeg vi får se!

:huggle

Du skal absolutt bli nevnt i talen Becka :) Hele bryllupet skal filmes fra begynnelse til slutt. Så jeg skal legge ut litt av det her når vi har fått det overstått ;) Tror det kommer til og bli kjempefint og et helt utrolig minne for livet :)