View Full Version : Vær så snill....
tinkerbell
07-15-2009, 09:09 PM
Jeg leste nettopp på vg.no at det florerer såkalte biler av døde michael fra likskuen til familien. Jeg prøvde å søke litt rundt, men kom over siden www.michaeljacksonsightings.com der står det flere rare historier. Den siste under posten eyewitness gav meg frysninger.... Men mest av alt skulle jeg så gjerne ønske at det var sant...:(:(:(:confused:
Gi meg gjerne en tilbakemelding på hva dere tenker om saken.....
For ever you`ll be a part of me michael.....
Hege Christine
07-15-2009, 10:07 PM
Jeg håper ikke det er sant. kan ikke tro at han vil skuffe og såre så mange mennesker...
Calaquendi
07-15-2009, 11:52 PM
Om Michael ikke var død, ville ikke Paris stått gråtkvalt på scenen og desperat prøve å si noe om pappaen sin.. En del av sorgprossessen er ofte fornektelse. Han er borte, sånn er det bare.. Enten vi vil det eller ikke, og uansett hvor mye vi ber og håper. Hater å skrive dette, men er ikke bra å tro på sånt for lenge.. Det blir bare enda verre når man innser at han ikke kommer tilbake.
Camilla
07-16-2009, 09:23 AM
Det kan vel ikke være sant? Sikker på at det ikke bare er en dum spøk?
Selvfølgelig skulle jeg ønske at han ikke var død, men tenk så mange han har såret hvis han faktisk er levende.. Sier det bare, tror det ikke..
Han er død.
Hege Christine
07-16-2009, 01:26 PM
Noen som har lest dette??
http://legends-never-dy.blogspot.com/
Camilla
07-16-2009, 02:23 PM
Noen som har lest dette??
http://legends-never-dy.blogspot.com/
Orker ikke å lese det..
sunniva28
07-16-2009, 02:25 PM
velger å tro michael er død. sikker noen som er ute etter oppmerksomhet i tilfelle. savner michael veldig mye.
Minni
07-19-2009, 06:31 PM
Hva???
Det vil jeg ikke tro på.. Han er død, punktum finale :(
monaaliz
07-19-2009, 07:37 PM
Hei folkens, nå forstår jeg hva de fleste av dere her tenker, akkurat det samme som jeg tenkte!
Hvis vi først bare kan kaste ut alt som er vanlig og normalt ut vinduet, men se på dette og hele denne situasjonen for det den er!
vi skjenner Michael mer en de fleste og de fleste av oss kan nok si at det at han plutselig ble borte er veldig sjokkerende, altså ikke som et normalt dødsfall.
Jeg sier bare at jeg ikke er hundre prosent sikker på noen ting som helst, det eneste jeg har sett som virker som bevis for at han er død, var det eneste bildet, men der var han jo ikke død, så var det kisten, men den var jo ikke åpen!
så var det hva alle andre sa, fra broren Jermaine til Paris, og det er veldig SLEMT å spekulere at de løy, men kan jo hende de vet sannheten og bare hjelper han gjennom dette?
Les denne artikkelen her, og ha et åpent sin, hvis det er enklere for dere og bare å tenke at han er død så gjør det, hvis dere klarer og leve med tanken på at han kanskje fortsatt er her, så ha ett åpent sinn, det er det jeg tenker :(
http://www.michaeljacksonhoaxdeath.com/
Ja han er ett menneske og ja alle dør og kanskje det bare er wishful thinking, men samtidig så var det ikke noe normalt med MJ’s liv, kan vi klandre han hvis han plutselig ville ha litt fred og ro, uansett jeg ikke tror han ville valgt denne stunden til å bare dra rett før konsertene og slikt, jeg vet han er et godt menneske, derfor er min teori at han gjordet det med vilje, for å se verdens reaksjon, så sannheten kommer frem og da komme tilbake? Hvem vet
JarJarBinkz
07-19-2009, 08:37 PM
Jeg er vel ikke veldig overraska over at sånne sider blir laget, men jeg synes allikevel det er idiotisk. Han ER død.
1. Vi har alle sett han død på forsiden av avisa. Vi har hørt lydopptaket av telefonsamtalen til sykehuset. Han hadde ikke fått med seg politi, helsevesen og alt av myndigheter på å fake sin død.
2. Vi har sett barna hans, spesielt Paris. Jeg synes det er en FORNÆRMELSE og si at han ville såre barna sine på den måten bare for å komme bort fra noe.
3. Han var, i mine øyne, veldig, veldig avhengig av fansen sin. Han ville ikke gjemme seg for noe han trengte i så stor grad. Hvorfor i all verden skulle han nå plutselig ville leve et anonymt liv? Ja han hatet nok til en viss grad deler av kjendisstatusen og det som fulgte med, men det var også det eneste han kjente, og jeg tror det å ikke bli elsket av et publikum er noe av det han var mest redd for.
4. Han var et menneske. Han hadde problemer, han hadde penger, han var ikke udødelig, det er på ingen måte utenkelig at han døde som han gjorde, så tidlig som han gjorde - uansett hvilken verson som er sann.
5. Kunne sikkert kommet med en lang rekke andre grunner også, men gidder ikke mer. Synes bare det er så tåpelig at folk finner på sånne ting. Hakket verre enn de verste teoriene i pressen.
Minni
07-19-2009, 08:38 PM
Jeg er vel ikke veldig overraska over at sånne sider blir laget, men jeg synes allikevel det er idiotisk. Han ER død.
1. Vi har alle sett han død på forsiden av avisa. Vi har hørt lydopptaket av telefonsamtalen til sykehuset. Han hadde ikke fått med seg politi, helsevesen og alt av myndigheter på å fake sin død.
2. Vi har sett barna hans, spesielt Paris. Jeg synes det er en FORNÆRMELSE og si at han ville såre barna sine på den måten bare for å komme bort fra noe.
3. Han var, i mine øyne, veldig, veldig avhengig av fansen sin. Han ville ikke gjemme seg for noe han trengte i så stor grad. Hvorfor i all verden skulle han nå plutselig ville leve et anonymt liv? Ja han hatet nok til en viss grad deler av kjendisstatusen og det som fulgte med, men det var også det eneste han kjente, og jeg tror det å ikke bli elsket av et publikum er noe av det han var mest redd for.
4. Han var et menneske. Han hadde problemer, han hadde penger, han var ikke udødelig, det er på ingen måte utenkelig at han døde som han gjorde, så tidlig som han gjorde - uansett hvilken verson som er sann.
5. Kunne sikkert kommet med en lang rekke andre grunner også, men gidder ikke mer. Synes bare det er så tåpelig at folk finner på sånne ting. Hakket verre enn de verste teoriene i pressen.
Helt enig med deg!! Han er død og det er det hele.. fansen tror at han lever, men det er ikke sant..
Mrs_Moonwalker
07-19-2009, 08:50 PM
Helt enig. 8-26-03respect
monaaliz
07-19-2009, 09:46 PM
jo er faktisk veldig enig med det du sier, tenkte spesielt mye på det at han kanskje kunne fått med seg nære og skjære, men politiet og helsevesenet ville aldri løyet for verden, samtidig så klarer jeg ikke tro han er borte, am just going to keep an open mind! :(
miriam
07-20-2009, 12:23 AM
Amen.
Vet at det kan være vanskelig å begripe, og mange finner gjerne trøst i å tenke at det hele bare er oppspinn... men det er det bare ikke.
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.