PDA

View Full Version : 13 juli, første konsert.

Shappert
07-13-2009, 02:41 AM
I dag skulle Michael ha sin første konsert :(
Noen som vet om det er noe spesielt som skjer i dag ang. Jackson?

Kay-10
07-13-2009, 05:57 AM
Tror ikke det skjer noe.

Shabana
07-13-2009, 08:17 AM
Det er en ganske stor minnesmarkering på The O2 ihvertfall...

Hege Christine
07-13-2009, 09:09 AM
Jeg kjenner et par norske som uansett skal til stadion idag kl 18.... Stakkars... det blir sikkert trist, føler med dem :(
Vi skal til London 25 Juli, og drar til stadion den 26 da vi skulle ha vært på konsert. Håper det er fler som møter opp på konsertdatoene enten det er opplegg der eller ikke...

Calaquendi
07-13-2009, 11:03 AM
Dette er så tragisk og trist..

Jeg er på o2 den 28 juli, da skulle konserten min vært. ::<3

Camilla
07-13-2009, 12:08 PM
Hadde vært fint med noe slags minnesmerking i dag. Selvom det bare hadde vært noe smått.

Olastuen
07-13-2009, 01:52 PM
Skal visstnok være en større seremoni på O2 arena i kveld. For de av dere som er på twitter så anbefaler jeg å følge @andyroser24 og @mjjcommunity da Andy vil komme med oppdateringer og bilder fra seremonien i kveld på twitter.. Tror han vil oppdatere via sistnevnte konto..

Nøyaktig hva som er agendaen vet jeg ikke, men skal prøve å finne det ut for dere :)

Olastuen
07-13-2009, 02:24 PM
Det vil være en samling for MJ-fans på O2 arena i kveld. Fans møtes, det blir tent lys, spilt musikk og man minnes Michael Jackson.. noe ala Youngstorget, bare antageligvis i en litt større skala :) Tror den starter i seks-tiden engelsk tid..

Caroline
07-13-2009, 10:47 PM
Huff, dette skulle liksom være THE day ...

Skulle likt å ha vært på O2 i dag, tror det blir (eller var) en fin minnemarkering. Tror de fikk lov til å gå inn på arenaen også. Leste noe om det inne på MJJC i allefall.

Jeg skal i hvertfall til stadion 28. Juli. ::<3

miriam
07-15-2009, 12:21 AM
Kom hjem igjen fra London i dag... Det var virkelig rart å være der... inni og utenfor O2, å tenke på at den dagen skulle egentlig skulle ha vært en utrolig fantastisk flott dag, der jeg fikk se Michael Jackson live igjen for første gang på åtte år! I stedet var det liksom ingenting... Selv om det var maaange fans der, var det liskom allikevel så tomt og så vanvittig ekte at Michael ikke lever på jorden lenger... at vi får faktsik aldri oppleve ham igjen... ikke på den måten. Ingenting kan komme i nærheten av den følelsen og stemningen og begeistringen som MJ får frem i oss...

Når det er sagt, må jeg si at det var fint å se hvor mange som møtte opp der, og å være sammen med venner som er "likesinnede", å treffe igjen gamle kjente fra tidligere MJ events rundt omkring i verden og hilse på nye folk.

Hege Christine
07-15-2009, 10:48 AM
Vi skal dit 26 Juli. Håper det er mange som møter opp da også...

Olastuen
07-21-2009, 11:59 AM
Samme håper jeg den 30. :)