View Full Version : Nå kan du se Michael Jackson "live".. -Noen som vet noe om dette?
Dirty Diana
07-09-2009, 12:36 PM
http://www.tv2underholdning.no/gkn/article2808260.ece
Shabana
07-09-2009, 01:05 PM
Har ikke hørt noe om det, men det er vel ikke umulig.
Hvis de har planer om å gjennomføre det der så burde det jo uansett være mer enn en kveld...
Olastuen
07-09-2009, 02:21 PM
Dette høres jo helt vilt ut?
Sunshine
07-09-2009, 02:41 PM
Oi, blir spennende å se om dette er sant!
Men synes i såfall de må ha det over flere kvelder, ikke bare 29.aug.. Hvis ikke at det blir filmet, så folk kan følge med på tv hjemme! Alle fans burde få oppleve dette i så fall:)
Arrakiss
07-09-2009, 04:30 PM
Sett bort ifra at dette kan være en måte å tjene penger på en manns død på, er det helt utrolig hvis det blir noe av. Teknologien er jo der, å har blitt gjennomført mange ganger blant annet med Elvis i duett med Celine Dion..
http://www.youtube.com/watch?v=eQhj4v4uNXA
sunniva28
07-09-2009, 06:49 PM
hvor sant dette er hmmm ja,venter i spenning jeg :p
Shappert
07-09-2009, 07:29 PM
Sykt :p Men trur dere at det vil vises at det er fake? liksom, hva er et hologram?
Dirty Diana
07-10-2009, 12:26 AM
Sykt :p Men trur dere at det vil vises at det er fake? liksom, hva er et hologram?
Wikipedia:
Holografi (gr. holo = hel eller fullstendig, graphos = skreven eller budskap) er en avansert form for fotografi der bildet, et såkalt hologram, viser motivet tredimensjonalt. Holografiteknikken brukes for å lage virkelige og virtuelle bilder av gjenstander. Metoden kan også anvendes for å lagre informasjon optisk .
Hologrammer lages ved at en fotografisk plate blir belyst med refleksjoner fra gjenstanden som skal avfotograferes, og samtidig med laserlys direkte fra hovedlyskilden (referanselyskilden). Samspillet (interferensen) mellom lysbølgene fra gjenstanden og fra lyskilden danner et mønster som blir registrert på filmen. Når filmen blir fremkalt og dereter blir belyst, kan en se dette mønsteret i form av et tredimensjonalt bilde. Hvert eneste punkt på hologrammet inneholder informasjon om hele det avfotograferte objektet.
Olastuen
07-10-2009, 08:39 AM
Denne teknologien ble også brukt under sist valg i USA, da de hentet forskjellige folk inn i studioet til CNN via hologram-teknologien. De stod på den andre siden av kontinentet og ble filmet, og deretter "hentet" inn i studioet.. så ganske fett ut :D
Caroline
07-12-2009, 10:47 AM
Hm...vet ikke helt hva jeg synes om det egentlig. Teknologien er drit tøff (!!), det ser jævlig ekte ut, men jeg synes de burde vente litt til. Det er alt for tidlig å gjøre noe sånt nå...
Dirty Diana
07-12-2009, 06:29 PM
Hm...vet ikke helt hva jeg synes om det egentlig. Teknologien er drit tøff (!!), det ser jævlig ekte ut, men jeg synes de burde vente litt til. Det er alt for tidlig å gjøre noe sånt nå...
Synes jeg også... :unsure
Blir litt "close"...
En kan spekulere i intensjonene liksom..
Kay-10
07-13-2009, 06:00 AM
Hvis det er sant oi oi oi.
Caroline
07-13-2009, 10:53 PM
Synes jeg også... :unsure
Blir litt "close"...
En kan spekulere i intensjonene liksom..
Mhm...
Om de vil gjøre det for å vise verden hvor fantastisk show Michael hadde på lur og ikke er ute etter penger, hadde de ventet lenger. IMO
Og asså, jeg synes det var stert å se Elvis liksom...kan ikke en gang forestille meg hvordan det hadde vært å se MJ komme gående ut på scenen. :S
Meeen, det er jo ikke sikkert det er sant. Vi får vente å se.
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.