View Full Version : Fans rasende på tv2!
KingOfPop
07-08-2009, 05:47 PM
Mange Jackson-fans ble rasende på tv2 i går under minnemarkeringen. Grunnen var noen av tekstmeldingene som kom fram nederst på skjermen. Noen var stygge, som: "see u in hell michael", og "Nå er verden et tryggere sted for barn!" Jeg selv ble litt sint over dette, men ikke rasende.
Minni
07-08-2009, 05:52 PM
Mange Jackson-fans ble rasende på tv2 i går under minnemarkeringen. Grunnen var noen av tekstmeldingene som kom fram nederst på skjermen. Noen var stygge, som: "see u in hell michael", og "Nå er verden et tryggere sted for barn!" Jeg selv ble litt sint over dette, men ikke rasende. Noen her?
Kanskje de hater ham for et eller annet?
Ikke vet jeg.. Jeg er her..
JayBe
07-08-2009, 06:04 PM
De fleste blant oss er oppdratt til ? vite at alt vi sier om andre sier enda mer om oss selv. Det er fristende ? kalle slike mennesker stygge ting, men da synker man jo bare ned p? deres niv?.
Jeg tror personer som f?ler for ? hetse MJ p? den m?ten ikke har opplevd nok kj?rlightet og omtanke fra andre, og pr?ver p? en eller annen m?te ? ta "hevn".
Ellers s? synes jeg denne minnemarkeringen ikke burde ha v?rt er sted for ? sende inn sms. Ble faktisk veldig overrasket over ? lese det om etterp?. Selv s? jeg alt sammen p? cnn og det var det ingen sms'er.
________
Blonde Girl Live (http://www.girlcamfriend.com/webcam/blonde-girls/)
Mrs_Moonwalker
07-08-2009, 06:27 PM
Jeg synes det var helt greit at folk kunne sende inn sms under sendingen, men TV2 burde helt klart hatt bedre sensur. Noe jeg også sa til journalisten som intervjuet meg i dag ang. TV2 Nyhetskanalen.
Enig, mye av det var unødvendig,og stygt.. Godt at noen sa ifra..
Olastuen
07-08-2009, 10:01 PM
TV2 har allerede vært ute og beklaget dette. Sensur-systemet falt ned et øyeblikk under sendingen, og en del meldinger kom derfor gjennom som skulle vært stoppet. Jeg gjorde de oppmerksom på det under sendingen (satt og twitret med et par av programlederne) og de løste problemet ganske raskt..
Selvsagt skal ikke slikt skje, men ingen er feilfrie ;)
mj_jackson
07-08-2009, 10:36 PM
Åh, de tragiske og stygge meldingene som kom på skjermen under minnemarkeringen plaget vettet av meg. At det går an av TV2, la folk sende inn sånne stygge meldinger!!!8-26-03sinna Som sagt, de skulle ha droppet hele innskrivningen under hele sendingen.
PearlRain
07-08-2009, 10:54 PM
Enig.. Drittdårlig gjort. Noen som har sagt ifra? I do hope so :/ Går ikke an!
Dirty Diana
07-09-2009, 12:27 PM
Er så dritt lei at det skal stemmes, og menes noe om ALT! BARE fordi TV2 skal dra inn penger... 8-26-03sinna
Nå så jeg på TV4 Sverige, og fikk ikke med med dette (heldigvis), men synes det er grusomt usmakelig... Skal de absulutt ha denne meldingsfunksjonen under en begravelse, så får de søren meg også sørge for å ha en system som luker ut slik dritt...
8-26-03respect NOT!
Mrs_Moonwalker
07-09-2009, 06:44 PM
http://www.aftenbladet.no/underholdning/tv/1052168/Tjente_penger_paa_Jackson-minnestunden.html
Caroline
07-12-2009, 10:26 AM
Er glad jeg ikke så minnestunden på TV2... Er veldig forsyrrende med meldinger som ruller nederst på skjermen - positive og negative.
Bra intervju AppleHead. :thumbsup
Hege Christine
07-13-2009, 09:05 AM
Jeg fikk telefon fra Radio Norge som gjorde meg oppmerksom på det, og spurte om min mening. Jeg svarte saklig at jeg ikke syntes det passet seg uansett hvem som blir begravet, og at jeg er glad vi så på CNN og ikke TV2 nyhetskanalen. Ble referert på nettet med fullt navn...
Samme dag fikke jeg følgende melding på Facebook:
"Barn"
Erling Brunes
8. juli kl. 15:08
Hei, håper du får barn - og at de får seg en omgang med en pedofil.
Da vil du kanskje skjønne hvor dum du er.
Lykke til.
Jeg svarte:
Jøss!
Er det mulig???
hvem er du for en som kan komme med en så syk melding til en vilt fremmed???
Jeg er mor til tre barn, jobber innen helsevesenet og har mye kunnskap om både pedofili og misbukte barn.
hvor kommer denne usaklige meldingen fra? er det fordi jeg er fan av MJ. Jeg forholder meg til en rettskraftig dom.
men det er ikke poenget. Jeg elsker musikken.
Nytt svar fra psykoErling:
Jeg er normalt ikke den som lar meg engasjere, men når jeg så din kommentar på Nettavisen måtte jeg gjøre noe.
Pass på barna dine - det er kanskje "skumle menn" uten dom i nabolaget...
ER DET MULIG?? IKKE RART DET ER KRIG I VERDEN!! Jeg fikk nettavisen til å fjerne mitt etternavn. Ble skikkelig stressa, og tenkte da på stakkars MJ som levde med dette til daglig. Drit ekkelt!
Sjekket litt opp hvem denne mannen er og ser at det er en voksen mann i sandnes med eget firma...
JarJarBinkz
07-13-2009, 09:32 AM
Jeg fikk telefon fra Radio Norge som gjorde meg oppmerksom på det, og spurte om min mening. Jeg svarte saklig at jeg ikke syntes det passet seg uansett hvem som blir begravet, og at jeg er glad vi så på CNN og ikke TV2 nyhetskanalen. Ble referert på nettet med fullt navn...
Samme dag fikke jeg følgende melding på Facebook:
"Barn"
Erling Brunes
8. juli kl. 15:08
Hei, håper du får barn - og at de får seg en omgang med en pedofil.
Da vil du kanskje skjønne hvor dum du er.
Lykke til.
Jeg svarte:
Jøss!
Er det mulig???
hvem er du for en som kan komme med en så syk melding til en vilt fremmed???
Jeg er mor til tre barn, jobber innen helsevesenet og har mye kunnskap om både pedofili og misbukte barn.
hvor kommer denne usaklige meldingen fra? er det fordi jeg er fan av MJ. Jeg forholder meg til en rettskraftig dom.
men det er ikke poenget. Jeg elsker musikken.
Nytt svar fra psykoErling:
Jeg er normalt ikke den som lar meg engasjere, men når jeg så din kommentar på Nettavisen måtte jeg gjøre noe.
Pass på barna dine - det er kanskje "skumle menn" uten dom i nabolaget...
ER DET MULIG?? IKKE RART DET ER KRIG I VERDEN!! Jeg fikk nettavisen til å fjerne mitt etternavn. Ble skikkelig stressa, og tenkte da på stakkars MJ som levde med dette til daglig. Drit ekkelt!
Sjekket litt opp hvem denne mannen er og ser at det er en voksen mann i sandnes med eget firma...
Hjelp. Om det stemmer at dette er en voksen mann hadde jeg synes det var skikkelig ekkelt. Snakk om "skumle menn" ... Jeg ville håpet at barna mine ikke møtte på Erling Brunes. :S
Hege Christine
07-13-2009, 10:50 AM
Hjelp. Om det stemmer at dette er en voksen mann hadde jeg synes det var skikkelig ekkelt. Snakk om "skumle menn" ... Jeg ville håpet at barna mine ikke møtte på Erling Brunes. :S
Det var det jeg tenkte også... Og ringte strax nettavisen og fikk de til å fjerne etternavnet mitt. Nå står det på nettavisen "Hege, som av ulike grunner ikke vil oppgi sitt etternavn" eller noe i den duren...
Måtte jo sjekke Erling Brunes på google. Tror han er rundt 40... Tenk å ønske at barn skal bli utsatt for overgrep fordi moren er Jackson fan...
Ikke rart man blir redd :-(
Camilla
07-13-2009, 12:06 PM
Glad jeg ikke så det. Var i Frankrike da.. Heldigvis var det BBC! Ellers hadde det vært fransk dubbet..
Caroline
07-13-2009, 11:02 PM
Å herregud, Hege! Jeg er helt stum... At det går an!
Ditto.
Shabana
07-14-2009, 09:31 AM
Å herregud Hege! :ohmy
Går det virkelig an???
Skjønner godt at du 8ikke ville ha etternavnet ditt i artikkelen da nei.
Tenk at en voksen mann kan oppføre seg på en slik måte :S
Becka
07-14-2009, 11:14 AM
Ikke fordi jeg er så super tøff, men han kunne bare kommet på døra mi om han ville, den idioten! 8-26-03sinna det ville vært synd for ham. :p
Vet du, slike folk er mest sannsynelig bare tøff i kjeften. Man har jo sett det før. Men jeg skjønner godt du syntes det var crepy.
Caroline
07-15-2009, 12:14 AM
Tror du hadde banket han lett, Becka! 8-26-03respect
miriam
07-15-2009, 12:31 AM
uff...
Jeg opplevde lignende ting i etterkant av at jeg ga flere intervjuer da jeg var i LA på "Arraignment"-dagen i 2004... og søttet MJ åpent... var vel litt for naiv, og tekte at det bare var fint å få muligheten til å vise folk i Norge at det finnes mange som søttet ham...
Ble truet og sjikanert av flere som sendte fæle tekstmeldinger... og en mann drev og ringte meg midt på natten i mange dager, og slengte meg full av dritt. Fikk til slutt greie på hva navnet hans var, og fortalte ham det og truet med politianmeldelse... da sluttet han med en gang. Kan ikke lenger huske hva han het... Vet bare at han sa han var sjømann og derfor hadde nattarbeid, og at han var glad for det for derfor var han i stand til å ringe og forstyrre meg midt på natten... :unsure
Endte med at jeg ringte rundt til alle som jeg hadde gitt intervju til (VG, Dagbladet, tv2 osv, osv...) og ba dem om å ikke bruke noe av klipp eller referere til meg i det hele tatt i fremtiden. Forklarte situasjonen, og heldigvis var samtlige veldig forståelsesfulle, og lovet å ikke bruke noe av det.
Caroline
07-15-2009, 01:02 AM
Herregud. Hva er problemet til folk?!
De sier dere er creepy fordi dere er fan av MJ...
Dere er fan av en artist som har blitt tiltalt for noe han ble frikjent for... De ringer midt på natta, kommer med trusler og håper barna deres blir utsatt for overgrep... Hvem er mest creepy?
Vet bare at han sa han var sjømann og derfor hadde nattarbeid, og at han var glad for det for derfor var han i stand til å ringe og forstyrre meg midt på natten... :unsure
Eeh...Okaaay. :unsure Kan jeg bar ele litt? Herregud, noe så idiotisk! :latter
Er bra pressen var forståelsesfulle da i allefall. :)
Shabana
07-15-2009, 09:15 AM
Kan jo ikke gjøre annet enn å riste på hodet av disse folkene :S
Og som Caroline sier... Hveme er det egentlig som er mest creepy? MJ fans eller folk som henger seg opp i at en person er fan og bestemmer seg for å sjikanere og true den personen??? :blinkern
miriam
07-15-2009, 11:49 AM
Ja, jeg er helt enig... Det finnes mange meget rare folk der ute... :S
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.