View Full Version : Michael Jackson - 7even
Olastuen
07-07-2009, 08:55 AM
Et kjapt spørsmål som garantert noen her inne kan svare på..
Ble albumet 7even som det gikk mye rykter om i 07/08 noen gang offisielt lansert?
Shabana
07-07-2009, 09:15 AM
Nei... det var nok bare rykter.
Olastuen
07-07-2009, 09:26 AM
Det jeg antok. Vet det aldri ble lansert her i landet, men fant det på en fransk side. Sitter og hører gjennom det nå, flere låter jeg aldri har hørt før, inkludert noen spanske versjoner :P
Googlet litt og fant følgende:
"A member by the name of drsh83 has informed us of something disturbing that they found in their home country Malaysia. This thing that is disturbing is a fake Michael Jackson cd that is said to be his new album called 7even. Drsh83 stated that the so called new album was right beside Thriller 25 in a local cd shop. Drsh83 continued to say that in Malaysia there are alot of pirated cds and dvds that people sale, which is not uncommon in any country at this day in age.
The cd as Drsh83 explained was black and white with a silhouette of Michael Jackson with the words 7even written in bold lettering. The listing as Drsh83 recalls is this:
1.Gangsta(no friend of mine)
2.Mamacita
3.What More Can I Give
4.Xscape
5.ToDo Para Ti
6. One More Chance
7. We Be Ballin
8. Come Ride With Me feat. Rodney Jerkins
9. We’ve Had Enough
Bonus Track: Beautiful Girl .
Buyers be aware of what you buy regardless if it’s on a website that you trust or a store. It may look authentic but if Michael Jackson or a reliable source doesn’t state or give out a press about a release then it’s probably not real"
Albumet jeg fant inneholder flere av disse låtene, men også flere som mangler i denne listen, men kan nok stamme fra samme opphav. Coveret var også likt (og ser veldig amatøraktig ut forøvrig), så dette forklarer nok saken ;)
Shabana
07-07-2009, 09:46 AM
Skal vi se... Dette er det jeg har blitt opplyst om disse sangene osv
-Gangsta vet jeg ikke helt om var MJ en gang.
-Mamacita er ikke MJ
-What more can i give var vel bare en singel
-Xscape er han, men ikke gitt ut
-ToDo Para Ti = What more can I give på spansk
-One more chance ble gitt ut på albumet Number Ones
-We Be Ballin' finnes i to versjoner, men ingen av dem er ferdig. Skulle være en del av noe stort innen starten av NBA, men ble skrinlagt
-Come Ride With Me feat. Rodney Jerkins. Hadde en sample av Michael til en instrumental han hadde laget, men ikke noe mer
-We’ve Had Enough er han og den er på The Ultimate Collection. (Fantastisk sang btw)
-Beautiful Girl er også han og også på The Ultimate Collection.
Olastuen
07-07-2009, 10:37 AM
Se der ja, visste det var folk her inne med kunnskaper innen temaet ;)
Tracklisten på albumet jeg fant og som jeg hentet ned fra nett i dag tidlig er noe annerledes enn "ryktene" og er som følger:
01. Gangsta (no friend of mine)
02. Xscape
03. Why (feat 3T)
04. What more can I give
05. Todo para ti (What more can I give - Spanish version)
06. What more can I give - Todo para ti (Spanglish version)
07. Let me let go
08. Someone put your hand out
09. Shout
10. I need you (feat 3T)
11. Ride with me (feat Rodney 'Darkchild' Jenkins
12. Biggerman
13. Get out of my mind
14. Mamacita (Michael Jackson feat Santana)
Shadowfax
07-07-2009, 10:46 AM
Se der ja, visste det var folk her inne med kunnskaper innen temaet ;)
Tracklisten på albumet jeg fant og som jeg hentet ned fra nett i dag tidlig er noe annerledes enn "ryktene" og er som følger:
01. Gangsta (no friend of mine)
02. Xscape
03. Why (feat 3T)
04. What more can I give
05. Todo para ti (What more can I give - Spanish version)
06. What more can I give - Todo para ti (Spanglish version)
07. Let me let go
08. Someone put your hand out
09. Shout
10. I need you (feat 3T)
11. Ride with me (feat Rodney 'Darkchild' Jenkins
12. Biggerman
13. Get out of my mind
14. Mamacita (Michael Jackson feat Santana)
Dette er et oppdiktet album. At det i det hele tatt kom på trykk sier vell sitt om media.
Mamacita er ikke MJ, Let me let go er ikke MJ, og hvorfor ha tre versjoner av What More Can I Give på en plate.
Men Michael hadde mange sanger klar til et mulig album i 2004-2005, men de ble aldri brukt etter rettsaken fordi MJ syntes de var for gammle. Derfor begynte han på nytt materialet igjen i 2005-2006. Så det er MANGE MJ sanger vi ikke har hørt. Håper og tror de kommer ut:)
Olastuen
07-07-2009, 11:04 AM
Ja, har fortstått det slik at dette aldri var noe offisielt album, men morsomt å vite bakgrunnen til de forskjellige låtene og hvordan ryktene om de forskjellige låtene egentlig har oppstått.
Vet det er mye materiale som ikke er utgitt enda, som jeg håper fansen vil få et innblikk i etterhvert.
Shappert
07-07-2009, 03:00 PM
Men Gangster sangen er han. Også kalt No friend of mine, han synger med en rapper, og de sier mye mj ting i sangen.
Bare søk på Youtube
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.