PDA

View Full Version : Det spøker på Neverland? [Merged]

Nordmann
07-06-2009, 11:58 AM
I Larry King programmet fra Neverland nå nylig er det en sekvens hvor man ser en skygge/spøkelse(tror noen) som går i et rom i enden av en gang. Nå går diskusjonen om dette er Michaels gjenferd.

Se selv:

http://www.youtube.com/watch?v=9Am67-Sew7k

For meg ser det ut til å være noen som går forbi en sterk lyskilde slik at skyggen deres kastes inn i det rommet...utrolig hva folk skal finne på

Morten

Shabana
07-06-2009, 02:04 PM
Enig med du...

KingOfPop
07-06-2009, 02:07 PM
Jeg leste en artikkel om at michael jackson fans hevder de ser michaels gjenferd på denne videoen. Se videoen, den er veldig sjokkerende egentlig. Er dette MJ?:
http://www.youtube.com/watch?v=uj9DgeLmzac&feature=related

Minni
07-06-2009, 02:10 PM
Nei, det der er bare tull. Jeg tror ikke på det. Michael er død, thats it.
Ikke tro på alt de sier er sant..

KingOfPop
07-06-2009, 02:12 PM
jeg tror ikke på dette jeg heller, men jeg ble litt sjokkert når jeg så videoen. Jeg er overbevist om at det er et spøkelse.

Minni
07-06-2009, 02:13 PM
Michael er død og begravet. TV-crewet gjør alt for å forvrenge disse påstandene.. Ja, det er skummelt, men jeg tror ikke at det er Michael.

Minni
07-06-2009, 02:19 PM
Enig med deg ja, Morten! :)

KOS
07-06-2009, 03:15 PM
Det er veldig mange fans som rett og slett ikke klarer å akseptere at MJ er død, og de klorer seg fast til alt som viser til at han enten fortsatt er i live eller at hans gjenferd er på Neverland eller at han er en engel som ser ned på oss. Jeg skjønner folk har forskjellig tro, men akkurat nå er det en del fans som sliter psykisk og de kan få store problemer hvis de blir foret med dette her over lengre tid. PÅ MJJC har det allerede vært såkalte spåmennesker og folk som sier de kan snakke med MJ som tilbyr folk å betale de penger for å snakke med MJ.

Fansen blir utnyttet og rundlurt as we speak, og jeg frykter at mange kan få langvarige psykiske problemer pga dette.

Virker som en del rett og slett ikke er istand til å bearbeide smerten.

Jeg håper myndighetene følger litt med og tar rotta på svindlerne som vil utnytte fansen og samtidig ber fanklubbene om å holde alt dette overtroiske utenfor mens vi fortsatt hører om fans som tar sitt eget liv og som sliter.

Minni
07-06-2009, 03:19 PM
Det er veldig mange fans som rett og slett ikke klarer å akseptere at MJ er død, og de klorer seg fast til alt som viser til at han enten fortsatt er i live eller at hans gjenferd er på Neverland eller at han er en engel som ser ned på oss. Jeg skjønner folk har forskjellig tro, men akkurat nå er det en del fans som sliter psykisk og de kan få store problemer hvis de blir foret med dette her over lengre tid. PÅ MJJC har det allerede vært såkalte spåmennesker og folk som sier de kan snakke med MJ som tilbyr folk å betale de penger for å snakke med MJ.

Fansen blir utnyttet og rundlurt as we speak, og jeg frykter at mange kan få langvarige psykiske problemer pga dette.

Virker som en del rett og slett ikke er istand til å bearbeide smerten.

Jeg håper myndighetene følger litt med og tar rotta på svindlerne som vil utnytte fansen og samtidig ber fanklubbene om å holde alt dette overtroiske utenfor mens vi fortsatt hører om fans som tar sitt eget liv og som sliter.

Jeg er rett og slett helt enig med deg i dette, KOS. Du kunne ikke ha sagt det bedre enn jeg :) Stå på :)

PearlRain
07-06-2009, 03:45 PM
Hmm Lol.. sikkert noen som har puttet inn MJ, tonet han litt ned og satt det inn i filmen hvor han gikk i en annen scene/film. Det så veldig ut som Michael da, men det var vel meningen. Hmm.. :blinkern

Minni
07-06-2009, 05:34 PM
La mannen hvile i fred da.. I morgen får vi jo vite sikkert om han er død eller ikke.. eller?

Sunshine
07-06-2009, 05:36 PM
Man vet jo aldri, det kan være han.. Mange som tror på spøkelser, og det kan være flere grunner til at han fortsatt går igjen.. Jeg mener, for de som tror på spøkelser, kan dette være reelt..

MEN i dette tilfellet, tror jeg nok at det noen som er ute etter å lage oppspinn, slik som KOS sier.. det kan være en skygge fra en annen person i rommet, som noen har sett og tenkt at de kan legge ut videoen og sette "MJ?" bak, eller at noen har satt inn MJ i bildet og tonet han ned slik som Pearlrain sier..

Måtte dessuen le litt av alle de effektene de hadde lag til videoen da, musikken, gjentagelsene, spørsmål(MJ???) og så plutselig "Bye".. :humre Bare det viser jo at det kanskje ikke er helt til å stole på..

Det er dumt at slikt kommer ut når fans har det så vanskelig med å gi slipp på han, men man må jo egentlig regne med at det kommer til å være masse teorier om at han fortsatt er med oss.. Folk som sliter så fælt med å bearbeide smerten og kommer i sterke depresjoner har et problem og trenger profesjonell hjelp. Da hjelper det ikke bare at svindlerne blir tatt.. Men jeg er enig med KOS, man kan vise hensyn til hverandre nå, da dette fortsatt er ganske ferskt!

Minni
07-06-2009, 05:38 PM
Er det mange av dere som tror Michael lever eller faktisk er død??

PearlRain
07-06-2009, 05:55 PM
Jeg tror Michael er død, men at sjelen han sin som har foret opp til himmelen, også er med oss her på jorden blandt de som er glade i ham og tenker på ham. Jeg tror han ser alle som er glad i ham. Også som kristen så tror jeg det er noe mellom himmel og jord, og det er ikke noe ukristelig med det mener da jeg. Men den filmen vi så fra Neverland tror jeg er litt "home made". Men uansett, hvis det finnes spøkelser, som så mange kaller de, så er de fleste helt ufarlige. De bare svever litt, don`t worry. Lol

Michael ville aldri gjort oss noe vondt.. Han har nok funnet hvilestedet sitt. Han er trygg nå.

(han er nok død ja) Hvis han skulle stått opp, hadde det kommet en ny religion, hvis den ikke finnes allerede da.

SteveJackson
07-06-2009, 08:27 PM
Så ingenting uvanlig på den videon jeg.. dårlig oppløsning bare...

Calaquendi
07-06-2009, 08:32 PM
Man tror det man vil.. Ingen vits i å påtvinge hverandre en "sannhet" siden vi har ulike syn på det meste.

Camilla
07-13-2009, 12:19 PM
Tror ikke på det. Men videoen var litt skummel da :P

Camilla
07-13-2009, 05:36 PM
Jeg tror ikke han lever.. Han er død. Men lever på en måte likevel vidre blant oss.

Kay-10
07-13-2009, 06:25 PM
Musikken passet ikke til dette. Hvis dette er sant tror jeg at det er Michael.

Caroline
07-13-2009, 11:06 PM
^
Jaah...den var faktisk litt skummel. :S :p

Becka
07-14-2009, 11:07 AM
skjønte ikke hva det var man skulle se på den videoen jeg...:unsure Et spøkelse? hvor?

Caroline
07-15-2009, 12:18 AM
Prøv videoen i denne tråden, Becka. ;)

http://mjoai.com/forum/showthread.php?t=1509

EDIT: btw, tråd flyttet. Oooog merged. Så da kan du egentlig bare gå til første post i denne tråden, Becka. Den videoen har en rød ramme rundt "spøkelse", eller skyggen, som beveger seg i bakgrunnen.

Natte
07-27-2009, 10:45 PM
Men det gikk jo live på Larry King.. Jeg tror ikke det er puttet inn, men aner ikke hva det er.

Caroline
08-01-2009, 11:39 PM
Skyggen er ikke puttet inn, Natte. Det kan jo være MJs spøkelse...man velger selv hva man vil tro. Men det er mest sansynlig bare en person som går foran lysene.