View Full Version : The 28. Juli crew
Caroline
07-05-2009, 09:41 PM
Hvem av dere skal fremdeles dra til London?
Skal vi finne på noe annet, som f eks Thriller Live?
Har hatt lyst til å se det en stund, men jeg vet ikke helt nå. Kanskje, om noen fler har lyst... (Men ikke den 28. !! hehe)
Shadowfax
07-05-2009, 10:22 PM
Hvem av dere skal fremdeles dra til London?
Skal vi finne på noe annet, som f eks Thriller Live?
Har hatt lyst til å se det en stund, men jeg vet ikke helt nå. Kanskje, om noen fler har lyst... (Men ikke den 28. !! hehe)
Ja, men tror desverre Thriller Live er utsolgt? eller?
Tenker bare på alle de tusen fansene som er i byen samtidig liksom, men skader ikke å prøve.
Jeg skal iallefall til London. Vi får samles MJOAI gjengen, fest på mitt hotellrom:yay
Caroline
07-05-2009, 10:35 PM
Hm..ja, mye mulig det er utsolgt. Men skader ikke å sjekke nei. Synes Marte, eller en annen, sa det var en del billetter igjen til den 14. i alle fall.
Vet ikke helt hvor man sjekker det jeg da... :unsure Hehe
Jepp! Party hos dere. :exited
Calaquendi
07-05-2009, 11:25 PM
Just call my name..i'll be there
Jeg vet ikke om jeg greier å gjøre annet enn å være i nærheten av o2 den 28 jeg. for å være helt ærlig. thriller live høres nice ut..og fest seff:bleh
Caroline
07-05-2009, 11:37 PM
Neeh, jeg tror ikke jeg klarer noe annet enn å henge rundt o2 28. jeg heller...så planene for den dagen er i alle fall klare. hehe
Vi får se om det er noe billetter til en annen dag.
Vet ikke om jeg gruer meg eller gleder meg til å feste egentlig...blir en rolig fest på meg kanskje. Hehe. Tør ikke å drikke nå...alle følelser blir jo 1000 ganger sterkere, kommer til å bli en sippefest. :bleh :unsure
monaaliz
07-06-2009, 12:16 AM
kunne ikke sagt det bedre lol
monaaliz
07-06-2009, 12:17 AM
jeg skal reise ned alene så lurer på hvilket hotel de fleste av dere skal bo på, så jeg sjekker inn på samme :)
Caroline
07-06-2009, 01:46 PM
Hehe :P
Skal du være der 28. Juli? :) Jeg og Calaquendi skal bo på et hostel midt i sentrum. Husker ikke helt hva det heter nå... :unsure Men det ser ganske greit ut der.
Vi skal være der fra 27. - 31.
Ola skal bo på hotel tror jeg, men jeg vet ikke hvilket.
Caroline
07-19-2009, 11:39 PM
*bumb* :bleh
miriam
07-20-2009, 12:11 AM
Har hatt lyst til å se det en stund, men jeg vet ikke helt nå.
Vi så det da vi var der, og jeg vil anbefale det på det varmeste! Var skikkelig bra show... bare det å være i et stort rom, med flotte artister og maaange andre mennesker, å gråte litt, å danse litt og synge med til Michael Jackson låter... det er jo bare helt herlig! Jeg syns i alle fall at dere ikke burde gå glipp av det. :)
Caroline
07-20-2009, 12:13 AM
Vi så det da vi var der, og jeg vil anbefale det på det varmeste! Var skikkelig bra show... bare det å være i et stort rom, med flotte artister og maaange andre mennesker, å gråte litt, å danse litt og synge med til Michael Jackson låter... det er jo bare helt herlig! Jeg syns i alle fall at dere ikke burde gå glipp av det. :)
Hm..OK, takk! :) Det er vel for sent å bestille noe nå, eller? Hvor lang tid tar der før billettene kommer? :unsure
Har fått veldig lyst til å se det i det siste...kanskje det er flere billetter igjen når vi er der. :S
miriam
07-20-2009, 12:19 AM
Det er vel for sent å bestille noe nå, eller? Hvor lang tid tar der før billettene kommer? :unsure
Har fått veldig lyst til å se det i det siste...kanskje det er flere billetter igjen når vi er der. :S
Tror ikke det er for sent å bestille nei... Dere kan kjøpe billetter her: http://www.thrillerlive.com, og det ser ut som det er flere ledige billetter.
Dere trenger ikke å få billettene tilsendt. De kan hentes på Box Office'et på Lyric Theatre før forestillingen begynner... Vi plukket opp våre tre kvarter før det begynte. Gikk veldig fint, alt du trenger å ha med er en utskrift av booking referanse/bekreftelsen, og kortet du betalte med på nett.
Calaquendi
07-20-2009, 12:38 AM
Så vi kan altså bestille og hente dem i London? Nice! :D
Caroline
07-20-2009, 12:40 AM
Tror ikke det er for sent å bestille nei... Dere kan kjøpe billetter her: http://www.thrillerlive.com, og det ser ut som det er flere ledige billetter.
Dere trenger ikke å få billettene tilsendt. De kan hentes på Box Office'et på Lyric Theatre før forestillingen begynner... Vi plukket opp våre tre kvarter før det begynte. Gikk veldig fint, alt du trenger å ha med er en utskrift av booking referanse/bekreftelsen, og kortet du betalte med på nett.
Thank you!! :huggle :D
Så vi kan altså bestille og hente dem i London? Nice! :D
Skal vi bare druse på eller? 8-26-03fruits_apple
Calaquendi
07-20-2009, 12:42 AM
Jah! men jeg skulle få penger fra viagogo i løpet av 3-4 dager og de har kke kommet enda, men håper de kommer i mårra kanskje. cool3
Caroline
07-20-2009, 12:44 AM
Jah! men jeg skulle få penger fra viagogo i løpet av 3-4 dager og de har kke kommet enda, men håper de kommer i mårra kanskje. cool3
Okaay. Da kan vi se på det i morra da kanskje. ;)
Calaquendi
07-20-2009, 12:46 AM
It's a date:yay
Caroline
07-20-2009, 12:51 AM
Great! :exited
miriam
07-20-2009, 12:52 AM
Jeg venter på det samme... og i mellomtiden på rentene på Master Card'et... :S
Men, men... kan vel ikke bli så veldig mye mer nå!
Caroline
07-20-2009, 12:55 AM
Jeg har fått pengene fra Viagogo, fikk dem for noen dager siden. Så da kommer de nok snart til dere også. :thumbsup
miriam
07-20-2009, 12:56 AM
Ah, så bra. Da får jeg de vel snart. :)
Caroline
07-20-2009, 12:58 AM
Jepp, du gjør nok det. :)
btw, hvilke plasser er best på Thriller Live-greiene? :p
miriam
07-20-2009, 01:00 AM
Stalls, syns jeg... de er helt nede på gulvet. :D Rocker. :yay
Caroline
07-20-2009, 01:07 AM
Okayy, thanks! :D
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.