View Full Version : Begravelsen kommende tirsdag
Hege Christine
07-04-2009, 04:32 PM
Er det planer om noe sted vi kan møtes i oslo på Tirsdag og se begravelsen på storskjerm??
monaaliz
07-04-2009, 04:49 PM
det kunne jeg også tenkt meg, den skal vell vises på direkten håper jeg
charlotte
07-04-2009, 04:53 PM
Jeg er med! :)
Hege Christine
07-04-2009, 05:22 PM
Jeg lurte på om fanklubben arrangerer noe. Men om ikke, kan vel vi som har lyst til å overvære begravelsen sammen med andre sørgende fans forsøke å sjekke ut om det er noe utested i Oslo som allerede har planlagt å vise det på storskjerm, eller har storskjerm og er villige til å vise den for vår skyld... ;-)
Jeg har værtfall ikke lyst til å sitte hjemme alene...
monaaliz
07-04-2009, 05:49 PM
http://mjfanclub.net/home/index.php?option=com_content&view=article&id=2120:memorial-service-broadcast&catid=85:latest-news&Itemid=82
Hege Christine
07-04-2009, 06:17 PM
jeg har sendt mail til flere utesteder i Oslo med spørsmål om de sender sendingen på storskjerm :-)
Hege Christine
07-04-2009, 08:39 PM
Hei
Har dere planer om å sende den direkteoverførte sendingen fra jacksons begravelse på tirsdag? Det hadde vært supert om dere kunne sende den på storskjerm så norske MJ fans kan komme sammen og hylle han :-) Sendingen starter kl 18 på tv2 nyhetskanalen
Mvh Hege Christine Sørensen
Svar:
Hej Hege det er ikke utenkeligt,vi afventer en reparatør som skal fikse et signal til den ene af vores dekodere som er stået af,om det er ønskeligt skal jeg gjerne se hvad jeg får gjort,tenker tirsdagen blir satt i hans navn under alle omstendighetter
Med vennlig hilsen
Jesper
TGI Friday's
Karl Johans gate 35
Mitt svar:
Så bra. Håper dere får det til.
Fint om du gir meg tilbakemelding, så kan jeg poste det på siden til den norske fan klubben. Regner med at mange der vil stille i opp i jackson outfit :-)
Hege
Svar:
Hej Igen om du har et oplegg for dette,så er vi veldig villige til at få til dette,du kan gjerne ta kontakt med mig direkte.så ser vi hvad vi kan få til
Mitt svar:
Hurra!! Skal ta kontakt med lederen i fanklubben.
da har dere fått til signalene så dere kan sende livesendingen fra kl 18?
Har også sett at nrk2 skal overføre
Hege
Mrs_Moonwalker
07-04-2009, 09:10 PM
Hei
Har dere planer om å sende den direkteoverførte sendingen fra jacksons begravelse på tirsdag? Det hadde vært supert om dere kunne sende den på storskjerm så norske MJ fans kan komme sammen og hylle han :-) Sendingen starter kl 18 på tv2 nyhetskanalen
Mvh Hege Christine Sørensen
Svar:
Hej Hege det er ikke utenkeligt,vi afventer en reparatør som skal fikse et signal til den ene af vores dekodere som er stået af,om det er ønskeligt skal jeg gjerne se hvad jeg får gjort,tenker tirsdagen blir satt i hans navn under alle omstendighetter
Med vennlig hilsen
Jesper
TGI Friday's
Karl Johans gate 35
Mitt svar:
Så bra. Håper dere får det til.
Fint om du gir meg tilbakemelding, så kan jeg poste det på siden til den norske fan klubben. Regner med at mange der vil stille i opp i jackson outfit :-)
Hege
Svar:
Hej Igen om du har et oplegg for dette,så er vi veldig villige til at få til dette,du kan gjerne ta kontakt med mig direkte.så ser vi hvad vi kan få til
Mitt svar:
Hurra!! Skal ta kontakt med lederen i fanklubben.
da har dere fått til signalene så dere kan sende livesendingen fra kl 18?
Har også sett at nrk2 skal overføre
Hege
Kjempeflott at du har fått positivt svar. :) MJOAI har forsøkt å få til et arrangement, men av ulike grunner har det ikke blitt noen eksakte planer.
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.