PDA

View Full Version : Hvem er i London 13. juli

miriam
07-03-2009, 12:53 AM
Hei alle sammen!
Som dere sikkert har fått med dere, er et arrangement under planlegging i London 13. juli, dagen da åpnings-konsterten skulle ha vært. Mitt spørsmål er: Hvem her inne tenker å dra dit?

monaaliz
07-03-2009, 01:01 AM
MEEEEE :D hehe dt er vell ikke en stor overraskelse :)

miriam
07-03-2009, 01:03 AM
hehe... nei, det var det ikke. :) Så flott da. :)

PearlRain
07-03-2009, 03:54 PM
jeg er der :)

Sunshine
07-03-2009, 08:05 PM
Jeg og stevejackson er der..:)

monaaliz
07-04-2009, 03:25 PM
jeg lurte på om det er noen som allerede har bestilt billetter, er det noen som ønsker å reise sammen en større gruppe?

mariemarie
07-05-2009, 03:59 PM
The MJJC Michael Jackson Vigil And Celebration: July 13th London's 02 Arena

Friday, 03 July 2009

We are all greatly saddened by the passing of our King. Please if you can, come to the O2 on July 13th for a vigil.

We have to celebrate the man, the myth, the legend that is Michael Jackson. Michael has given us so many wonderful moments, there is no one word to describe him.

He has lifted our hearts and souls for years and will continue to do so forever.

Let's show him why we will always be fans. Let's celebrate his life together.

I love you all. Thank you.

UPDATE FROM GAZ (MJJC PRESIDENT AND OWNER)
Quote:

Originally Posted by Gaz July 3.

Guys,

I may have some news soon, I have been contact by AEG and the 02 arena regarding this vigil.

They may want to work with us according to how many go

In fact I even asked them if we could go into the 02 arena to centralise the vigil around the stage area.

I will come back to you once I have if any more

But in the mean time we need to make this big, so go to your freinds go to other fan clubs and promote this vigil.

Look forward to seeing you all.

Gaz

MJJC Club House @ 1pm. (Gaz will be there) - If you want to come there first.
Move onto the O2 for 6pm from the Club House

Club House Information -> http://www.mjjcommunity.com/forum/sh...80&postcount=1

Fans attending July 13th Event: (Total on list 112) (Estimated 199 people including member's friends, other fan boards, etc.)

www.mjjcommunity.com

--------------

De fleste av dere har antageligvis lest dette fra før, men tenkte at jeg poster det her likevel. Mange hadde allerede bestilt flytur og hotell før nyheten som sjokkerte oss alle kom så fort for en uke siden. Det er ikke alle fans som orker tanken på å være i London den 13, men det finnes de av oss som gjerne vil.

Anbefaler at de av dere som har tid og penger å ta turen ned dit =)

Clubhuset som det snakkes om har vært booket for en stund tilbake, som et samlingssted før konsertene.

monaaliz
07-05-2009, 05:13 PM
jeg skal til London, for å delta på festen /tributen /minnedagen.

Vill veldig reise med andre MJ fans her på forumet, siden jeg ikke har noen å reise med,
jeg kunne tenkt meg å bli en stund da, ett par dager, reise herfra den 11juli å være tilbake den 16. juli?

Jeg fant billetter for disse datoene som ligger på 2300, ett billigere alternativ er selvfølgelig med ryanair, fra torp til stansted, som ligger på 1000 kr, jeg skal bestille og gjøre alt klart innen tirsdag.

Kunne du også tenkt deg å dra på disse datoene?

Hvis flere av dere har planlagt noe annet så blir jeg gjerne med, så lenge jeg er tilbake den 17 før kl 1900 i Oslo.

Hvor kunne dere tenkt å bo under oppholdet, noen anbefalinger?

Forresten
Jeg har også bestilt en del t-skjorter og slikt fra nettet, men de er ikke her før om 2 uker, jeg vill ha på meg en kul MJ t-skjorte på den 13 i London, noen anelse om hvor jeg kan skaffe det før den 13?

ett sted man kan kjøpe her i Oslo, eller kanskje i London?

mariemarie
07-05-2009, 05:22 PM
Billetter og hotell bestilte vi får en måned siden, så jeg drar med Miriam og to andre ned søndag 12 og hjem tirsdag 14. Husker ikke hotellet, men midt i sentrum et sted.

Selvfølgelig møtes vi der nede =)

Ang. t-skjorter vet jeg at du kan dra på et copy/print hus (google det eller søk tlf katalogen) Du kan jo ta med et eget personlig bilde og høre om de kan trykke opp en t-skjorte for deg? Husker jeg nesten gjorde det for noen år tilbake, men jeg ville ha farger og "ordentlig" trykk, og det kosta så mye for en som fortsatt bodde hjemme at det ikke ble noe av, lol. Men sort hvitt er nok ikke noe problem.

Ola fortalte meg om noe copyright på Michael Jackson bilder ang hans t-skjorte her om dagen, men du kan jo høre.

monaaliz
07-05-2009, 05:41 PM
ok takk :) da prøver jeg dt, ja da møtes vi der nede, men hvis jeg ikke får reist med noen kunne jeg bestilt på samme hotell som dere? så kan vi være litt sammen der nede

PearlRain
07-05-2009, 05:47 PM
Spreadshirt har leveringstid på 2-3 virkedager. Har lyst til å lage en tskjorte der.. :) Lagde en i stad.. Ble inspirert av det som stod her på forumet "Michael Jackson 1958 - Forever"

R.I.P. Michael J.

miriam
07-05-2009, 09:18 PM
Hadde vært veldig fint å møtes der borte. Muligens bodd på samme hotell for de som ikke har bestilt enda. :) Hva hoteller har de som skal booket?

Har forresten tenkt på å dra å se Thriller Live 12. juli. Kunne jo ha vært artig å dra en hel gjeng på det...? noen som er interessert?

monaaliz
07-05-2009, 09:33 PM
jeg vill gjerne bli med Miriam, det ser ikke ut som om jeg reiser med noen, hvilket hotell skal dere bo på? kunne tenkt meg og bo ved flere jeg skjenner

miriam
07-05-2009, 10:18 PM
jeg vill gjerne bli med Miriam, det ser ikke ut som om jeg reiser med noen, hvilket hotell skal dere bo på? kunne tenkt meg og bo ved flere jeg skjenner

Vi har booket rom på Strand Palace Hotel http://www.strandpalacehotel.co.uk/ Booket på hotels.com

Hadde vært gøy om flere bestilte rom der, eller i nærheten. :)

Vi er der fra 12. juli til 14. juli

miriam
07-08-2009, 01:44 PM
tar en god gammeldags *bump*

monaaliz
07-09-2009, 07:46 PM
jeg skal bo på base2stay fra 12-14 reiser alene, fint å møte flere fans andre dager enn den 13, her er mailen min

monaalizmjiheartu@hotmail.com bare å ta kontakt så sender jeg nr mitt.:yay

mariemarie
07-10-2009, 02:56 PM
NEWS JUST IN::

Guys, I have just had a conversation with the customer services manager at the 02,

Good news, they are fully aware of our coming and have welcomed us with open arms,

They have aloud us full use of all facilities,

Also they will be constructing two huge wipe boards similar to those at the memorial in LA for fans to leave messages, also they will be showing images in digital rotation on all 02 screens including the front major ones.

they have also set aside a memorial area for all your pictures messages candles etc.

but guys I need for some one to bring a sound system with cd players and speakers to play his music.

So guys the vigil and celebrations is on.

Now please I need for you all to go and promote this everywhere,

the media will be there, the world will be watching

So its the time of Michael's fans to heard.

Lets all remember our Icon as he would have wanted us.

Regards

Gaz

-----------------

:)

Olastuen
07-10-2009, 06:30 PM
Noe sier meg at vi vil oppleve minne-seremonier utenfor O2 hver eneste helg og konsertdag i laaaang tid fremover.. er jo sikkert mange som tar turen uansett.. selv skal jeg bortover i slutten av juli, hadde egentlig billetter til den 30. juli.. tar turen uansett, og prøver å kose meg i London uansett... :uskyldig

AnitaJo
07-11-2009, 05:05 PM
Hei,
Jeg har en flybillett til øvers.
Avreise mandag 13.07. kl 18.30 fra Gardermoen til London Gatwick (19.30).
Retur fredag 17.07. kl. 09.10 fra London Gatwick.

Jeg gir bort billetten, men du må selv betale for navneendring (kr. 600 for hele reisen).
Det tar 30 min fra Gatwick til Victoria Station i London, så det vil fortsatt være mulig å rekke minnestunden ved O2.

Noen som er interessert? :)

charlotte
07-11-2009, 05:36 PM
Hei,
Jeg har en flybillett til øvers.
Avreise mandag 13.07. kl 18.30 fra Gardermoen til London Gatwick (19.30).
Retur fredag 17.07. kl. 09.10 fra London Gatwick.

Jeg gir bort billetten, men du må selv betale for navneendring (kr. 600 for hele reisen).
Det tar 30 min fra Gatwick til Victoria Station i London, så det vil fortsatt være mulig å rekke minnestunden ved O2.

Noen som er interessert?
Yesterday 07:30 PM

Skal du også reise? Eller blir det at en reiser alene? :)

AnitaJo
07-11-2009, 05:56 PM
Skal du også reise? Eller blir det at en reiser alene? :)

Jeg skal også reise. Samboeren min må bli her og jobbe, så flysetet ved siden av meg er ledig :)

charlotte
07-11-2009, 07:06 PM
Har du fikset hotell og alt? :)

AnitaJo
07-11-2009, 09:31 PM
Ja, det har jeg. Men overnatting er ikke inkludert i tilbudet cool3