View Full Version : Video fra This Is It øving offentliggjort [MERGED]
Mrs_Moonwalker
07-02-2009, 08:02 PM
http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/michael_jackson/2514052/Watch-video-of-Michael-Jacksons-final-show-here.html
Venter og ser... :unsure
Mrs_Moonwalker
07-02-2009, 08:19 PM
CNN har visstnok vist klipp for noen minutter siden. Jeg skrudde på nå.
PearlRain
07-02-2009, 08:24 PM
kan du sende link til hvor man kan se klipp? jeg finner nothin
Mrs_Moonwalker
07-02-2009, 08:30 PM
kan du sende link til hvor man kan se klipp? jeg finner nothin
Det viste det på CNN nå... Fy f. Det finnes ikke ord.
SKRU PÅ OG FØLG MED PÅ CNN, FOLKENS. De viser garantert igjen.
miriam
07-02-2009, 08:31 PM
:ohmy noen som nettopp så dette på CNN http://edition.cnn.com/video/#/video/showbiz/2009/07/02/vo.aeg.jackson.rehearsal.cnn ?
er bare helt målløs jeg.
edit: kan en moderator endre tittelen til video FRA..?
Kay-10
07-02-2009, 08:58 PM
Videoen er jo bra.
Calaquendi
07-02-2009, 09:04 PM
Utrolig å se dette.. Og utrolig at dette var to dager før han døde.
Calaquendi
07-02-2009, 09:13 PM
Har ikke ord! Dette er en blanding av gal4 og :( -humør..
Anne-May
07-02-2009, 09:59 PM
Jeg så det akkurat. Mannen var jo i storform jo:ohmy
Mrs_Moonwalker
07-02-2009, 10:33 PM
Video fra This Is It øving offentliggjort
Ryktene startet tidligere i dag om at video av øvinger fra Michael Jacksons planlagte This Is It konsertturne skulle bli offentliggjort i kveld. Tabloidavisen The Sun fortsatte med å hevde at de ville vise Jacksons siste øving, og til slutt viste CNN det ett minutt og førti sekunder lange klippet av det som angivelig skal være fra 23 juli – to dager før hans død.
Videosnutten viser en opplagt Michael Jackson gjøre det han gjør best – utfolde seg på scenen. Blant sangene han øvde sammen med danserne sine var en miks av History, They Don’t Care About Us, og She Drives Me Wild.
Det er uoffisielle kilder som hevder og har hintet til at det er både en DVD og album i planleggingstadiet som skal etter alt å dømme vise hvordan en fullstendig This Is It konsert hadde sett ut.
Kilde: MJOAI
SteveJackson
07-02-2009, 10:47 PM
http://www.nrk.no/nyheter/utenriks/1.6681171 nrk ligger også.. bedre enn på cnn fant jeg ut :)
Shabana
07-02-2009, 11:02 PM
OMG OMG OMG OMG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dette var virkelig noe å komme hjem til!
Han smiler på slutten...etter at det har blitt mørkt, så vidt man kan se det. Noen andre som har lagt merke til det?
Sunshine
07-02-2009, 11:07 PM
Wow, han hadde det fortsatt i seg.. Så ut som han var i god form og så glad ut! Ufattelig at dette var to dager før han døde.. Er utrolig kjipt at både han og fansen ikke får oppleve dette.. Det nærmeste vi kan komme, er å få dette på DVD, og det håper jeg skjer.. Han har jo noe å vise verden:)
Kikki
07-02-2009, 11:27 PM
Jeg så smilet på slutten jeg også, nydelig! Skulle så gjerne ha skrudd tilbake tiden... :(
Shadowfax
07-02-2009, 11:32 PM
Ser også smilet.
Klarer ikke ta av, har sett den 6 ganger nå, men må jo legge meg, jobb...
Dirty Diana
07-03-2009, 01:49 PM
Tårenen renner her...
For en oppreisning han ville ha ha fått med dette showet! Ingen døende mann man ser på klippene her. Og det smilet på slutten da... N Y D E L I G ! :<3 Ser ut som om han gleder seg..
Håper inderlig det kommer en DVD med dette materialet, så hele verden kan se.
*etterlyserfortsattgråtesmily*
MJ I <3 U!
PearlRain
07-03-2009, 04:16 PM
så smilet på slutten ja.. Var så godt å se at han virkelig koste deg da han øvde.. Jeg bare vet at han hadde gjort det såå bra der på O2.. Synd at han ikke fikk oppleve det.
R.I.P. Michael Jackson
PearlRain
07-03-2009, 04:26 PM
Omg, dere vet helt på slutten av klippet da han duden sier "hold for a pause, hold for a pause," da tenker jeg at neste som skulle brake løs var like etter begynnelsen på She Drives Me Wild med "she`s got the look, she`s so fine, e and you know damn well the girl will be mine.." Med kraftig, litt hes stemme.Hvis dere skjønner hvor jeg mener.. Omg.. elsker når MJ gjør disse pausene, akkurat som under Dangerous Tour på Wanna Be Startin Somethin.. Eller så giver han løs på en annen sang :D Jeeees!!
De har så mange detaljer at jeg blir helt blown away når jeg tenker på hvordan konserten hadde blitt.. cool3 han er bare helt rå..
R.I.P.
Silje
07-04-2009, 12:35 AM
Omg, dere vet helt på slutten av klippet da han duden sier "hold for a pause, hold for a pause," da tenker jeg at neste som skulle brake løs var like etter begynnelsen på She Drives Me Wild med "she`s got the look, she`s so fine, e and you know damn well the girl will be mine.." Med kraftig, litt hes stemme.Hvis dere skjønner hvor jeg mener.. Omg.. elsker når MJ gjør disse pausene, akkurat som under Dangerous Tour på Wanna Be Startin Somethin.. Eller så giver han løs på en annen sang :D Jeeees!!
De har så mange detaljer at jeg blir helt blown away når jeg tenker på hvordan konserten hadde blitt.. cool3 han er bare helt rå..
R.I.P.
Åh, ja ser det for meg!! Digger når han gjorde det på wbss..
...Det var så utrolig sterkt å se dette.. veldig flott også - Michael hadde gjort fantastiske konserter. Håper det kommer på dvd ja..!
Så det på nrk i går.. lurer på om jeg orker å se det igjen nå.. jo jeg må!
Becka
07-04-2009, 02:38 PM
Har ikke orket å se denne videoen før nå. Tårene kom selvfølgelig. Jeg kan ennå ikke fatte han er borte. Det er så vanskelig. Det var så godt å se ham. Tror det var lurt at jeg så dette likevel. :)
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.