View Full Version : Jermaine Jackson Intervju på Neverland (Obs, følelsesladd intervju)
Arrakiss
07-02-2009, 05:02 PM
Fant et flott intervju der Jermaine snakker om sin bror i hagen på Neverland.
På samme side finnes mange fine klipp som er verdt å se. Blant annet en omvisning inne på Neverland. Alt er up to date og filmet nylig..
http://today.msnbc.msn.com/id/26184891#31704351
Shadowfax
07-02-2009, 05:36 PM
Uff ja, det han sa helt til slutt.:( Stemmer på prikken, det er den Michael jeg "kjenner"...
Jermaine sier:
"The legacy of Michael Jackson, is Michael being a wonderful person, a wonderful father, a caring person, a entertaining person, a person that wanted good for everyone, a person who would give his last whatever, just to make someone happy, the whole world, not just the financial bit, just the happiness of people, what kind of price can you but on that, how do you value that, meaninng that the joy to make someone happy, to make someone smile, throught your action, throught what you're doing, theres no price for that."
Sunshine
07-02-2009, 05:41 PM
Flott intervju! Rørende.. Han beskriver Michael som den personen jeg fikk inntrykk av at han var.. En utrolig godhjertet person! Takk for at du delte det:)
Arrakiss
07-02-2009, 05:44 PM
Bla sagt så mye fint som man kjenner Michael igjen i... Syntes det var så bra det Jermaine sa om at han følte at Michael var der i Neverland.. Bare ved å se på bildene inne og ute fra Ranchen kunne jeg nesten føle det selv.
Jeg er bare nødt til å reise dit en dag... Gå i hans fotsteg, klatre i hans trær å kanskje danse på hans scene.. *sukk* for en drøm cool3
PearlRain
07-02-2009, 06:51 PM
Veldig veldig fine intervjuer..
Synes Jermaine er sterk oppi alt dette..
Thank you Jermaine for being so open and real speaking about your feelings and thoughts about Michael.
::<3dancing2::<3
Var så søtt og forferdelig trist da han sa at han følte seg tom da han stod ved Michael og sa "I kissed him on his forehaed and I hugged him and I touched him and I said Michael, I`ll never leave you, you`ll never leave me." Veldig rørende..
Anne-May
07-02-2009, 10:29 PM
Utrolig rørende intervju med Jermaine. Kjempeflott!
Shabana
07-02-2009, 11:39 PM
Flott intervju og vannvittig sterkt av ham å gi det.
Godt å høre fra en av dem som kjente ham best at han var den personen jeg, og alle andre fans, elsker. Now it's up to us to live out his legacy!
miriam
07-03-2009, 12:42 AM
Et flott intervju. Uff... er lett å se hvor de savner ham...
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.