PDA

View Full Version : 10 år siden History Tour, Oslo

Ruffen
08-19-2007, 10:42 AM
Hallo!
Tenkte bare jeg ville nevne at idag, søndag 19 august 2007 er det nøyaktig 10 år siden Michael Jackson stod på scenen på Valle Hovin i Oslo. Selvfølgelig var jeg der, og større opplevelse enn det skal man lete lenge etter. Noen andre som var der, forresten? :thumbsup

Shadowfax
08-19-2007, 11:22 AM
Nei desverre, da var jeg 10 år og visste knappt hvem Michael Jackson var.:unsure

Jeg har vært uheldig slik, jeg har ikke vokst opp i en Jackson era hvor han har vært ute på tour. Derfor jeg håper han legger ut på en nå så jeg kan komme meg på konsert.

Hvordan var det på valle hovin?cool3

charlotte
08-19-2007, 11:36 AM
jeg gikk fortsatt i bleier for 10 år siden, så jeg var nok ikke der :)

de er heldig de som var der ass!

Elise
08-19-2007, 12:51 PM
Ja jeg var der!
Det var første gangen jeg så Michael, og det var helt utrolig! Jeg var 15år.

Shadowfax
08-19-2007, 02:54 PM
Ja jeg var der!
Det var første gangen jeg så Michael, og det var helt utrolig! Jeg var 15år.
Var det så bra som du forventet...?

Elise
08-19-2007, 05:50 PM
Absolutt! Bedre! gal4

Ruffen
08-19-2007, 06:59 PM
Enig. Det er en opplevelse man aldri glemmer, og jeg unner virkelig alle MJ-fans å oppleve det. Michael har jo tydeligvis fått en ny generasjon fans, og det er jo også en grunn til at han burde legge ut på en ny turné i forbindelse med det nye albumet.

Det står jo beskrevet rundt omkring at han har uttalt at han ikke liker å turnere. Om det stemmer vet jeg ikke, men selv om han ikke skulle like det så mener jeg faktisk at han burde gjøre det likevel. Det er det som er jobben hans, og nå er det vel faktisk sånn at det er positive og negative sider ved enhver jobb som man rett og slett bare må tvinge seg gjennom. Så jeg mener at samme hvor grusomt det må være for ham å stå på en scene og gjøre det han ble født til å gjøre med tusenvis av skrikende fans, presse og celebriteter til stede og cash strømmende inn på kontoen, så burde han tvinge seg gjennom det.:latter

Jaja, there is still hope.

Shadowfax
08-19-2007, 08:52 PM
Enig. Det er en opplevelse man aldri glemmer, og jeg unner virkelig alle MJ-fans å oppleve det. Michael har jo tydeligvis fått en ny generasjon fans, og det er jo også en grunn til at han burde legge ut på en ny turné i forbindelse med det nye albumet.

Det står jo beskrevet rundt omkring at han har uttalt at han ikke liker å turnere. Om det stemmer vet jeg ikke, men selv om han ikke skulle like det så mener jeg faktisk at han burde gjøre det likevel. Det er det som er jobben hans, og nå er det vel faktisk sånn at det er positive og negative sider ved enhver jobb som man rett og slett bare må tvinge seg gjennom. Så jeg mener at samme hvor grusomt det må være for ham å stå på en scene og gjøre det han ble født til å gjøre med tusenvis av skrikende fans, presse og celebriteter til stede og cash strømmende inn på kontoen, så burde han tvinge seg gjennom det.:latter

Jaja, there is still hope.
Her sier han at han ikke liker å turnere...
iqmt-OBQB_8

"I'll go through hell touring" men han fortsetter

"There is a good thing about touring, its the fans. I love my fans, you go to any city anywhere in the world, they know all the songs, all the dance moves, everything. THey even come with tape on their fingers, the hat, and the glove, and everything, its just a wonderfull experience. I love it."

Også det viktigste som fremdeles gjør at jeg har håp om en ny tour:

"The fans are the reason why I do the tours, and its very important to give the best show that we can possible give them"
------

Jeg synes til forskjell fra deg Ruffen, at Michael ikke har noen som helst plikt å opptre igjen. Jeg synes han allerede gir nok av seg selv som det er. Det ville vært utrolig fint om han hadde det. Men at fans forlanger at han gjør det, det blir bare tull.

Hilsen
Ola8-26-03fruits_apple

MJLover
08-19-2007, 08:57 PM
Jeg kan tenke meg hvorfor det er vanskelig. Når du ser på re-hearsal så er hann alltid med, dirigerer og hele greia!

"Could you... no wait. Play that again!"
"Like this?"
"Wait... could you... could you, erm.. hmm. Yeah! Could you just push the bass up a lil' bit? You know, just a..."
"Like this?"
"No! Put it down again! Let me finish..

Just ver.. there! Right there! Yeah!"

*Dans, hører.*

"Guys, could you....."

Han er SÅ! konsentrert på detaljer, det er amazing!

Men jeg tror han virkelig må ha en mixed feeling å turnere, selvom han sier at han misliker det, så liker han det også tror jeg. Han sier alltid at han hører hjemme på scenen.

Elise
08-19-2007, 09:27 PM
Jeg kan absolutt forstå hvorfor det er vanskelig.
Selv om jeg er enig med at det faktisk er jobben hans (og vi har alle en jobb) så er det også utrolig vanskelig fordi man er alene hjemme fra, folk hyler på deg hele dagen og natten, du reiser hele tida og får nesten inne oppleve det landet du er i, døgnet ditt blir snudd på hodet det er nok utrolig stress.
Litt som å redigere en film tror jeg.

Ikke ta Michael's harde arbeid for gitt folkens.

Elise
08-19-2007, 09:28 PM
inne = ikke
redigere = regissere

lol