PDA

View Full Version : Jackson familien!

Elise
08-19-2007, 01:47 AM
Jeg har lagt merke til at det har vært litt dødt her inne i det siste, så jeg tenkte å starte en ny thread.
Jeg var ikke sikker på om jeg skulle poste denne på Off Topiceller her,men siden det handler om MJ's familie postet jeg den her.

Jeg sitter å hører på Victory albumet, og derfor tenkte jeg å starte en thread om Jackson familien.

1. Hvem er yndlings broren din i Jackson familien bortsett fra Michael? Og hvorfor?

2. Hvem er yndlings søsteren? Og hvorfor?

3. Hvem av brødrene har den beste stemmen bortsett fra Michael?

4. Hva er yndlings sangen din fra The Jacksons som Michael ikke synger på?

Hvis dere vil bidra med nye spørsmål så sett i gang! Jeg utfordrer dere! :D

Jeg svarer på mine egnespørmål:

1. Marlon. Jeg synes han virker veldig jordnær. Også er han fryktelig søt. Jeg faller for det faktum at han alltid har vært litt i bakgrunnen og likevel var så livlig, spesiellt da han ble litt eldre i Jacksons perioden. Hvis dere ser The Jacksons TVShows så er han utrolig morsom! :<3

2. Hmmm...vanskelig å si. Rebbie kanskje. Jeg synes Janet og La Toya er litt rare. Jeg liker ABSOLUTT IKKE La Toya. Hun er litt for "far out" for meg...

3. Jeg vil nok si Jermaine. Men jeg digger også stemmen til Jackie, for den er litt hes og høy på en måte. Jeg liker at den er litt..."rufsete".

4. "If You'd Only Beleive" fra2300 Jackson Street.

charlotte
08-19-2007, 10:42 AM
åå! så morro :)

1. Jeg liker Jermaine. Vet ikke helt hvorfor men.. :unsure

2. Janet! Jeg digger henne og musikken hennes.

3. hm.. det må nesten bli Jermaine..

4. Jeg hører bare på sangene hvor MJ synger selv, så jeg aner ikke :P

Elise
08-19-2007, 11:16 AM
Har du Victory og 2300 Jackson Street albumet?
Hvis du liker Jermaine så burde du iallefall høre på If You'd Only Believe. Den er nydelig.
Sangene på Victory som er uten Michael er ganske teite, men verdt å høre på uansett.

Shadowfax
08-19-2007, 11:19 AM
Dette blir nok nærmest helt likt Charlotte

1. Jeg liker Jermaine. Han virker like jordnær som Michael og jeg tror han er en kjernekar.

2. Janet på meg og. Det dveler en liten festløve i henne:)

3. Jermaine....

4. Jeg aner desverre ikke. Hører bare på MJ sine sanger. Men "If You'd Only Beleive" har jeg iallefall hørt så velger den.8-26-03respect

charlotte
08-19-2007, 11:32 AM
"laster ned if you'd only believe" :)

Elise
08-19-2007, 12:55 PM
Charlotte: Så bra!
Hvis dere noen gang ser Jackson Family Honors, så synger hele familien den til slutt i showet, ogMichael synger på den også littegrann. :)

Mia
08-19-2007, 02:34 PM
Oo, gøy gøy!!

1. Marlon. Det har vært så mye tull med de fleste andre, og Marlon tror jeg er den eneste av brødrene som ikke har skilt seg.

2. Rebbie. Hun har jeg respekt for altså! Aldri noe tull med henne :) Gift helt siden hun var 19 også, det er stilig! Og latoya på andre plass, hehe har ikke helt sansen for scene-janet.. Og Latoya har jo selfølgelig gjort mye galt, men det var jo i Jack-gordon-psykopat-mann-jeg-skal-drepe-både-deg-og-michael-truslen-tiden

3. Hmm tror nok Jermaine.

4. Den kan jeg ikke svare på enda, for jeg har faktisk ikke jackson albumene enda, men jeg har planlagt lenge å bestille noen av dem idag, så det blir bra!! gleder meg utrolig faktisk! hehegal4

Og merkelig egentlig at så mange velger Jermaine, selv om det virker som om han har forandra seg en del nå da. Men hehe han har jo 8 unger med sånn 5/6 forskjellige damer.. Og var utro og fikk to unger med Randy's (eks)kone.. Så noen av de ungene er faktisk sine egne søskenbarn!
Randy satt jo i fengsel ett år for å ha overfalt ungen og kona.. Jackie var utro med paula abdul..
Men men, går iallefall an å forandre seg, men virker som noen av dem tok litt etter Joe..

Elise
08-19-2007, 05:59 PM
Oo, gøy gøy!!

1. Marlon. Det har vært så mye tull med de fleste andre, og Marlon tror jeg er den eneste av brødrene som ikke har skilt seg.

2. Rebbie. Hun har jeg respekt for altså! Aldri noe tull med henne :) Gift helt siden hun var 19 også, det er stilig! Og latoya på andre plass, hehe har ikke helt sansen for scene-janet.. Og Latoya har jo selfølgelig gjort mye galt, men det var jo i Jack-gordon-psykopat-mann-jeg-skal-drepe-både-deg-og-michael-truslen-tiden

3. Hmm tror nok Jermaine.

4. Den kan jeg ikke svare på enda, for jeg har faktisk ikke jackson albumene enda, men jeg har planlagt lenge å bestille noen av dem idag, så det blir bra!! gleder meg utrolig faktisk! hehegal4

Og merkelig egentlig at så mange velger Jermaine, selv om det virker som om han har forandra seg en del nå da. Men hehe han har jo 8 unger med sånn 5/6 forskjellige damer.. Og var utro og fikk to unger med Randy's (eks)kone.. Så noen av de ungene er faktisk sine egne søskenbarn!
Randy satt jo i fengsel ett år for å ha overfalt ungen og kona.. Jackie var utro med paula abdul..
Men men, går iallefall an å forandre seg, men virker som noen av dem tok litt etter Joe..

Ja Marlon er den eneste som ikke har skilt seg. Av ALLE søsknene faktisk. Rebbie er skilt. Marlon ble født med en tvillingbror som het Brandon Jackson, men han døde 3 timer etter fødselen. Det som er kult og sjeldent er at han selv fikk tvillinger. :)

Jeg er enig med deg når det gjelder Jermaine. Jeg har aldri likt han. Jeg har aldri møtt han, men mitt bilde av han er en fyr som pleide og være lederen før lillebror tok over og han er nok bitter for det. Nå kompenserer han med å forandre personlighet og interesser en gang i måneden (Michael har sagt det selv) og late som om han er så lik MJ som mulig. Han har faktisk sagt at det kunne vært HAN som hadde gitt ut Thriller! At det var han de kom til først og ville lage Thriller, men han hadde bedre ting å fore. Lurer på hva det var.
Jeg tror ikke Jermaine vet helt hva han vil. *lol*

Oioioi! Når du hører på The Jacksons kommer en helt ny verden til å åpne seg for deg! gal4

Ikke undervurder Jackson 5 og spesiellt ikke The Jacksons folkens! Uansett hvor lenge dere har vært MJ fans så er det bare å slå kloa i alt dere får tak i som Michael har vært med på! For du får ikke tak i bedre musikk en det noe sted! 8-26-03respect

Mia
08-19-2007, 10:01 PM
Ja Marlon er den eneste som ikke har skilt seg. Av ALLE søsknene faktisk. Rebbie er skilt. Marlon ble født med en tvillingbror som het Brandon Jackson, men han døde 3 timer etter fødselen. Det som er kult og sjeldent er at han selv fikk tvillinger. :)

Jeg er enig med deg når det gjelder Jermaine. Jeg har aldri likt han. Jeg har aldri møtt han, men mitt bilde av han er en fyr som pleide og være lederen før lillebror tok over og han er nok bitter for det. Nå kompenserer han med å forandre personlighet og interesser en gang i måneden (Michael har sagt det selv) og late som om han er så lik MJ som mulig. Han har faktisk sagt at det kunne vært HAN som hadde gitt ut Thriller! At det var han de kom til først og ville lage Thriller, men han hadde bedre ting å fore. Lurer på hva det var.
Jeg tror ikke Jermaine vet helt hva han vil. *lol*

Oioioi! Når du hører på The Jacksons kommer en helt ny verden til å åpne seg for deg! gal4

Ikke undervurder Jackson 5 og spesiellt ikke The Jacksons folkens! Uansett hvor lenge dere har vært MJ fans så er det bare å slå kloa i alt dere får tak i som Michael har vært med på! For du får ikke tak i bedre musikk en det noe sted! 8-26-03respect

Hæ, er du helt sikker på det? Jeg er veldig sikker på at Rebbie aldri har vært skilt.. Hun gifta seg med Natanael Brown når hun var nitten, og har vært gift med han siden det.. For de hadde akkurat sånn 40-års anniversery greier. Men det kan jo hende jeg husker feil, da?

Men ja seriøst, jeg gleder meg så UTROLIG til the jacksons/jackson five/lille Michael cdene kommer!
Før gikk jeg rundt å klaga over at "åh kan ikke albumme hans komme snart" men så fant jeg jo ut at det var så mye av han jeg ikke hadde, så da kjøper jeg jo heller det! Så har jeg hundrevis av nye sanger (for meg) å kose meg med til cd'en kommer!
Så dette blir bra:D :D gal4

MjHelene
08-20-2007, 06:51 PM
noen som vet om hele jackson familien har meldt seg ut av jehovas vitner?

Elise
08-20-2007, 07:54 PM
Mia:Nå er jeg faktisk litt usikker.Mulig du har rett.

MJHelene: Vet ikke. Tror ikke det. Michael er Jehovas Vitne enda, selv om han ikke er offisielt "medlem". Tror Jackie er det. Marlon er katolikk, og Jermaine muslim som vi alle vet.

Shadowfax
08-20-2007, 08:22 PM
Mia:Nå er jeg faktisk litt usikker.Mulig du har rett.

MJHelene: Vet ikke. Tror ikke det. Michael er Jehovas Vitne enda, selv om han ikke er offisielt "medlem". Tror Jackie er det. Marlon er katolikk, og Jermaine muslim som vi alle vet.
Dette med at Michael er med Jehovas Vitne tror jeg er høyt uoffisielt i så fall. Han hadde jo problemer med de siden han har feirer bursdag, jul, etc.. En ting er iallefall sikkert, han tror på Gud..8-26-03fruits_apple

Mia
08-21-2007, 12:44 AM
Ja Rebbie er enda Jehovas vitne trodde jeg:)

Elise
08-21-2007, 04:24 PM
Michael snakket om at han ba til Jehova da han skulle i retten. Offisielt, på et intervju. (Nei jeg har det ikke.)