View Full Version : Thriller Live
PearlRain
07-01-2009, 06:37 PM
Siden jeg drar til London likevel, så bestilte jeg billetter til Thriller Live på Lyric Theatre! Det skal visst være kjempebra show hvor de fremfører veldig mange sanger av Michael og Jackson Five! Skal se den kvelden jeg skulle vært på konserten, som en trøst.. Får endelig se noe Michael aktig :) Ble tipset av Miriam, så tusen takk Miriam! Det var masse ledig virket det som! Første forestilling begynte i dag.. skulle tro det var utsolgt, men neida. :D
Hør bare på dette trøkket http://www.youtube.com/watch?v=BtF-b8tzCGE&feature=related
:P
rocker det..
I sorgen er det jo også viktig å minnes Michael... R.I.P. Michael Jackson
Sunshine
07-01-2009, 06:45 PM
Dette skal jeg også på! Bestilte billetter for noen uker siden, litt etter at de første konsertene ble utsatt.. Er glad jeg i hvert fall får oppleve det nå.. Det ser jo kjempebra ut, fått masse god respons! Gleder meg:)
PearlRain
07-01-2009, 06:49 PM
ooO når skal du da sunshine? cool3
R.I.P. Michael Jackson
miriam
07-01-2009, 07:34 PM
Ble tipset av Miriam, så tusen takk Miriam!
:unsure Kan ikke huske å ha sagt noe om dette... Er første gang jeg hører om det, tror jeg... Sikker på at det ikke var Therese (mariemarie) som sa noe om det?
Høres jo veldig flott ut da! Når det det du skal dit? Vi (jeg, Therese, min søster og samboeren min) skal til London 12. juli, for vi skulle ha vært på åpningskonserten... mulig at vi kunne ha fått med oss dette...?
Caroline
07-01-2009, 08:05 PM
Det har jeg også lyst til. Hadde vært koselig. :) ..bare det ikke ender med sipping. hehe
Sunshine
07-01-2009, 08:14 PM
ooO når skal du da sunshine? cool3
R.I.P. Michael Jackson
Steffen og jeg skal dit 14.juli:)
Du da?
PearlRain
07-02-2009, 03:10 PM
oi da.. sorry Miriam, trodde det var deg.. Hm må ha vært en annen da. Virket som det var mye ledig iallefall. http://www.thrillerlive.com/
Hege Christine
07-02-2009, 07:02 PM
Jeg bestillte akkurat billetter til Thriller Live showet. Skulle på konserten 26 Juli. Bokket Thriller Live til 25 juli :-) Blir nok litt sipping, men tror det hadde vært værre å dratt samme dag som den konserten jeg egentlig skulle på... Anbefaler flere å gjøre det samme!!! Ble mye gladere etter å ha fått noe nytt å se frem til når vi likevel skal til London. det føles ikke like meningsløst... Har grint siden natt til fredag, så det er deilig å føle litt glede og forventning igjen ;-)
PearlRain
07-02-2009, 08:25 PM
jeg skal på thriller live 16. Ville ha samme dag som konsertdatoen for den kvelden var satt av til Michael, og nå føler jeg det kanskje kan bli litt Michael stemning likevel.. jeg ville vært mere trist om jeg gjorde noe helt annet den kvelden.. Men alle er forskjellige :) Håper de som skal får en fin opplevelse iallefall..
R.I.P. Michael Jackson
Shabana
07-02-2009, 11:16 PM
Æsj... håper de kan vurdere å la det gå lenger slik at jeg også får sett det når vi reiser en gang neste år. Nå er det plutselig ikke så sikkert når vi reiser heller...
Jeg skal også på dette med søstrene mine på den opprinnelige konsert datoen, 12 august..
Blir nok litt sipping på meg og! Men kjekt å gå på noe i MJstil iallefall..
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.