View Full Version : Reise med meg til USA?
monaaliz
07-01-2009, 12:23 PM
Hei, jeg lurer på om det er noen andre her inne, som kunne tenkt seg, eller som allerede har tenkt seg til USA, før fredagen?
Jeg har alt klart og vill så gjerne ned dit, men har ingen å reise med, jeg har aldri vært der før så kan ikke reise alene.
Sjekket en del fly billetter, det skal være noen så billige som 6000, hotell rundt 300-500.
Hvis dere har annen informasjon så let me know.
så hvis det er noen her som allerede har tenkt seg ned dit, kunne jeg slått følge med dere?
Eller Hvis det er noen som også har tenkt å reise men ikke fått ordnet det så kan vi jo reise sammen!
Håper det er flere her som også vill og som har muligheten til å reise
:huggle
Muchos
07-01-2009, 02:49 PM
Hei, jeg er med. Har sett på en del billetter osv, fant for 8000 T/R for ca 4 timer siden eller no. Sjekket nå, da kostet det 12000(!) Avgang kl 06.45 imorgen, den turen tar 21 timer.
Og det jeg sitter her og grubler over nå er om jeg rett og slett rekker det. Hvis jeg ikke tar feil så er vi 7 timer foran LA tid. Og etter mine beregninger er vi kanskje i LA 22-23 tiden. Hvordan skal man komme seg til santa barbara, los olivos så seint på kvelden og være utenfor portene til Neverland til fredag morgen??
Åhhhh. jeg hater dette. Kan noen vær så snill å komme og si at jeg tar feil, for jeg vil så gjerne dra!!!
EDIT: Hvor fant du bill til 6000???
Skulle så gjerne vært med, men har ikke penger :(
Men hvordan skal dere komme dere til Neverland? Jeg har vært der, og det er en ganske lang kjøretur fra Los Olivos.
monaaliz
07-01-2009, 03:47 PM
oi så dyrt, jeg fikk høre det av noen som hadde sjekket med klm
jeg sjekket for litt siden via kilroy, den billigste var for 10 000, men muchos vi to må prøve å få reist, jeg er skikkelig rastløs nå, vi klarer å få det til hvis vi virkelig vil,
jeg aner ikke hvordan vi skal komme dit jeg fikk høre det var best å kjøre bil dit, men jeg har ikke førerkort, hvis du har førerkort kan vi jo leie en billig bil?
jeg skal spørre litt rundt så svarer jeg deg, så lenge vi reiser senest natt torsdag så rekker vi det absolutt, visningen blir nokk hele fredagen, og kanskje hvem vet ut lørdag, hvis vi reiser herfra sent torsdag natt er det fortsatt tidlig i LA
er det ikke noe transport midler der nede?
monaaliz
07-01-2009, 03:48 PM
fikk høre det tar 4 timer med bil, altså hvis ingen har førerkort, så er det vell best å ta taxi blir litt dyrt men men. det burdet vere sånn internt fly eller noe?
Muchos
07-01-2009, 03:58 PM
ok, det varierer sånn litt mellom 8-12000 der jeg har sjekket, monaaliz jeg syns vi burde reise tidlig. vi kan ihvertfall ikke reise tordag kveld. tar 20 timer, de fleste avgangene, me med mellom landing.
btw jeg har førerkort ;)
Har noen norske venner der
men nu stikker jeg ut en tur med min freshe Beat It t skjorte som jeg må få vist hele oslo. tilbake om noen timer. Peace
monaaliz
07-01-2009, 04:03 PM
greit :P have fun, jeg skal ut å kjøpe koffert nu
Mrs_Moonwalker
07-01-2009, 04:46 PM
Hvis jeg ikke tar feil så er vi 7 timer foran LA tid.
Jeg er ganske sikker på at vi er 9 timer foran LA.
Jeg har utrolig lyst å dra selv, men jeg har dessverre ikke mulighet. Håper dere som reiser får en verdig opplevelse. :)
Muchos
07-01-2009, 06:01 PM
Jeg er ganske sikker på at vi er 9 timer foran LA.
Jeg har utrolig lyst å dra selv, men jeg har dessverre ikke mulighet. Håper dere som reiser får en verdig opplevelse. :)
sweet... takk
monaaliz
07-01-2009, 09:30 PM
flott at du har førerkort, gikk in på lax sin side, og sjekker ut leiebiler, ikke så altfor dyrt, fint om vi hadde hatt en tredje person men dt går fint, muchos send meg nr dit, eller hva heter du på facebook, så sender jeg dg mitt, vi burdet bestille billetter idag
monaaliz
07-01-2009, 10:03 PM
nå har jeg sjekket litt rundt, hvis vi tar fly til london ca 1000-2000 så tar vi fra london til lax, /det blir ett stop ved toronto og hele turen tar 15 timer,) som ligger på ca 5500 kr, da blir det totalt rundt 8000 kr til , det høres bra ut
edit: nå er det mange som publiserer at det ikke blir noe av skuen, jeg fikk en del svar på spørsmålet mitt på yahoo, de fleste advarer mot og reise til neverland nå på fredag, de sier det er mange folk og at trafikken er umulig, men jeg ønsker dra uansett, til minnemarkeringen
Talsmannen til familien har sagt at det ikke blir minnemarkeringen på Neverland.
miriam
07-02-2009, 12:41 AM
Er det virkelig talsmannen, og det er offisielt, eller er det TMZ som sier at det er det?
Caroline
07-02-2009, 12:46 AM
Jeg leste føsrt at det kom fra TMZ, men så sa de det visst på CNN eller Sky News også. Men jeg vet ikke om de intervjuet noen, eller om de bare fortalte det...
miriam
07-02-2009, 12:52 AM
Ja, var jo akkurat slik det var da de sa det skulle være "public viewing" også... Er ikke godt å vit hva man skal tro på lenger... :|
monaaliz
07-02-2009, 01:19 AM
ja jeg er enig, man vet ikke helt hva man skal tro på, nå er jeg ganske usikker, har ikke fått snakket mer med muchos, men det blir så stressende og vente til i morgen så fikse alt, i tillegg så vet jeg ikke om det er verdt det, altså hva om det ikke blir noe av?
da tenker jeg at jeg heller bare venter til London greiene, da drar jeg bare ned til USA hvis det skal bli holdt en offentlig begravelse, noe stort lix, da vill jeg absolutt dra, får håpe muchos svarer før jeg legger meg, jeg sover ganske lenge, spesielt disse dager, jeg gråter lenge om kvelden for ikke sove, sover med sangene til Michael og våkner når det fortsatt spiller, jeg må si at livet aldri kommer til å bli det samme, alt jeg ser frem til eller føler jeg ikke vil gå glipp av er begravelsen og slikt, men etter det så vet jeg ikke, hva mer har livet å by på egentlig, jeg vill ikke høres ut som en suicidal tenåringsjente, men dette er slik jeg føler det, han er jo ikke bare en kjendis, ikke for meg og sikkert ikke for de fleste av dere heller, men som person så hadde han jo det beste hjertet som noen gang har eksistert, han var det mennesket vi alle burdet ha verdt, noe skjer med mennesker når de begynner å vokse opp, men det skjedde ikke med Michael, vi er patetiske i forhold til han, hvis alle bare var halvparten av det han var så ville verden vært et bedre sted, og jeg liker ikke denne verden lenger
miriam
07-02-2009, 08:20 AM
(...)vi er patetiske i forhold til han, hvis alle bare var halvparten av det han var så ville verden vært et bedre sted, og jeg liker ikke denne verden lenger
Uff da, Mona... :(
Jeg vet at det kan se slik ut nå, men jeg tror at han har satt sine dype spor i mange mennesker, og lært mange svært mye...
Siste nytt fra TMZ:
Michael Jackson Funeral
Posted Jul 1st 2009 9:47PM by TMZ Staff
Everyone's speculating on Michael Jackson's funeral. We know three things for sure.
-- it won't be until next week
-- it will not be at Neverland
-- it will be in the L.A. area, and the Staples Center is an option but it hasn't been decided.
Beyond that -- the family still hasn't made its decision.
http://www.tmz.com/2009/07/01/michael-jackson-funeral/
Om dette stemmer, gir jo det nye muligheter... vi får avvente videre offisiell bekreftelse/avkreftelse.
monaaliz
07-02-2009, 11:57 AM
ok, takk, det høres bra ut! men siden det ikke blir noe reise før neste uke, så kan vi finne på noe å gjøre her i oslo, kansje vi fansene kan møtes en dag
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.