PDA

View Full Version : VIDEO: Michael reiser seg opp fra "likposen"

Shappert
07-01-2009, 01:27 AM
http://www.aftonbladet.se/webbtv/noje/article5447370.ab

Ble litt sjokkert, og begynte å tenke på dette :S

MJLover
07-01-2009, 01:33 AM
Kan godt være at de bare løfter liket.

Michael er død. Hvis det er en spøk så skylder Michael en STOR unnskyldning til de tolv fans som har tatt sine egne liv, og fansen som har sørget.

monaaliz
07-01-2009, 01:38 AM
vell hvis han har, gjort dette med vilje så er det dumt, men hvis han våknet uten å vite det på en måte, så er det ikke hans feil, å fy***** jeg tror nesten på det det er alt jeg ønsker meg i denne verden at han bare skal våkne opp igjen, please michael come back

Becka
07-01-2009, 01:57 AM
Så denne for litt siden. Og så den om igjen igjen en god del ganger. Jeg har også sett et annet klipp fra akkurat det samme, ( men da er ikke det at han evt skal reise seg i fokus ). Med en gang skvatt jeg litt. Men jeg ser nå at det er kameravinkelen som utgjør det. Kameraet beveger seg, og det kan et lite øyeblikk se ut som Michael setter seg opp.

Det vil nok bli flere slike ting fremover. Men etter fredagen, så vil det nok i allefall gå opp for meg. Da skal han vises, og da får jo folk virkelig se at han faktisk er dø.

Mrs_Moonwalker
07-01-2009, 02:34 AM
Så denne for litt siden. Og så den om igjen igjen en god del ganger. Jeg har også sett et annet klipp fra akkurat det samme, ( men da er ikke det at han evt skal reise seg i fokus ). Med en gang skvatt jeg litt. Men jeg ser nå at det er kameravinkelen som utgjør det. Kameraet beveger seg, og det kan et lite øyeblikk se ut som Michael setter seg opp.

Det vil nok bli flere slike ting fremover. Men etter fredagen, så vil det nok i allefall gå opp for meg. Da skal han vises, og da får jo folk virkelig se at han faktisk er dø.

Nettopp.

Jeg skulle ønske han fremdeles levde, men dessverre, dette er å gripe etter halmstrå.

charlotte
07-01-2009, 09:25 AM
Jeg syns ikke det så ut som han reiste seg. Det var jo bare kameravinkelen, var det ikke?

Arrakiss
07-01-2009, 10:09 AM
Jeg analyserte dette videoklippet om og om igjen... Det som skjer er følgende:

De brettene på likposen som kommer til syne idet Michael angivelig reiser seg opp er allerede der, de synes bare ikke pga kameravinkel og skygge.
Når helikopteret/kameraet dreier, får vi et synsbedrag da skyggene beveger seg over likposens topp og vi får følelsen av at det er bevegelse under der...

Dette handler bare om optisk bedrag og skygger desverre...

Shadowfax
07-01-2009, 02:52 PM
Dette er kamera som endrer vinkel ja.

MJ er død. De som enda ikke tror det vil få det endelig på fredag....

PearlRain
07-01-2009, 03:01 PM
Samme her alle sammen.. kunne mer enn gjerne ønske at han våkner opp til live, smiler og reiser seg opp. Man kan jo be om at det er tilfelle.. Men bare Gud har krefter til å la sånt skje, så enten får det skje, eller så får vår Michael hvile i fred..

::<3

We love you more Michael

Sunshine
07-01-2009, 03:07 PM
Man ser jo at posen ikke løfter seg opp på ordentlig.. Nå får media slutte og finne på så mye tull.. Gi håp til fansen..

Det er nok desverre bare til å innse at han er død, uansett hvor mye man ønsker at han ikke skulle være det..

Marius
07-01-2009, 03:58 PM
Huff vær så snill a. Det er vel ingen som seriøst tror de ser at Michael lever i det helikopteret der?

Minni
07-01-2009, 04:01 PM
Jeg så videoen, men så ikke at likposen beveget på seg... Merkelig..