View Full Version : Fansen tror han lever!
Minni
06-30-2009, 07:06 PM
Hva syns dere om artikkelen under?
http://www.seher.no/817459/fans-hevder-michael-jackson-er-i-live
Diskuter..
Er dette sant eller er bare løgn?
Caroline
06-30-2009, 07:10 PM
Ehm...jeg har en video som også "beviser" at han lever. Men vet ikke om jeg vil legge den ut her. Kan være støtende. Jeg selv ble helt sjokkert og ble sittende å se det om og om igjen...Trodde på det en stund også. Men det er nok bare løgn. Er veldig sikker på at det er løgn.
Liker ikke å si det, men han er nok død. :(
Minni
06-30-2009, 07:12 PM
Håper ikke det er sant..
Kanskje han løy å være død når han egentlig er i live??
Caroline
06-30-2009, 07:14 PM
Det hadde ikke gjort meg noe om han faktisk lever. Men jeg tviler sterkt på han han gjør det. :(
PearlRain
06-30-2009, 07:16 PM
Uansett hvor mye vi ønsker at han skulle våknet opp igjen eller ikke vært død, tror jeg det bare kan ta litt lang tid for mange å innse det. Utrolig dårlig bilde de folka har funnet btw..
Stakkars folk.. det tar nok LANG tid før de innser det.. Jaja.. det er ikke lett for noen..
Men familien til Michael vet nok at det er han ja.
Minni
06-30-2009, 07:16 PM
Tenk hvis det var sant da??
Da er alt bare løgn og oppspinn..
Caroline
06-30-2009, 07:20 PM
Det er nok ikke sant... Det er bare noen som har hatt lite å gjøre og mekka på bilder og videoer til å se ut som om han fortsatt lever, slik at de tjener masse penger.
miriam
06-30-2009, 07:21 PM
dette er nok bare ønsketenkning, fantasier og sensasjonalisme... måtte jo bare komme. :|
Minni
06-30-2009, 07:23 PM
Hvis det virkelig er sant at MJ er død, så... Synd..
Caroline
06-30-2009, 07:31 PM
dette er nok bare ønsketenkning, fantasier og sensasjonalisme... måtte jo bare komme. :|
Mhm...venta på det :S
Huff
monaaliz
06-30-2009, 07:32 PM
for meg blir dette mer og mer uvirkelig for hver dag, jeg forstår at han tok en del smertestillende, men Michael hekta på drugs! det tror jeg ikke på, han er imot alt sånn, etter å ha sett de siste bildene av han, det smilet den energien, NEI, det gjør alt til et enda større sjokk, når det har gått 2 uker og når jeg ser Michael ligge i kista, da kommer jeg til å være overbevist.
men jeg sitter ikke og tenker på at han skal komme tilbake (eller jo litt) men prøver ikke å gjøre det, den første teorien om at han kanskje var Jesus og skulle våkne opp på den tredje dagen er jo ikke lenger mulig, kanskje han har blitt gitt noe som bare får han til å sove lenge? ( død) så våkner han opp på begravelsen:) så begynner vi alle og synge ”cry” sammen med han, og energien og smilet er fortsatt det samme: D så synger vi 2heal the world” sammen så løper all opp til han og klemmer han, så møtes vi igjen i juli til konsertene, kanskje det?
Minni
06-30-2009, 07:33 PM
Jeg vil alltid savne Michael Jackson. Jeg klarer ikke å fatte at han faktisk er død :(
Jeg ELSKER deg, Michael :)
Shadowfax
06-30-2009, 07:37 PM
MJ er død. Noen fans tror på alt de blir servert nå, som likner på MJ. De er desperate, de er i fornektelses stadiet. Typisk Se og Hør å plukke opp en slik historie. Elivs all over again...
Minni
06-30-2009, 07:39 PM
Fansen vil bare ha oppmerksomhet... Det er det de vil.. Skal vi tro på det eller??
Caroline
06-30-2009, 07:48 PM
for meg blir dette mer og mer uvirkelig for hver dag, jeg forstår at han tok en del smertestillende, men Michael hekta på drugs! det tror jeg ikke på, han er imot alt sånn, etter å ha sett de siste bildene av han, det smilet den energien, NEI, det gjør alt til et enda større sjokk, når det har gått 2 uker og når jeg ser Michael ligge i kista, da kommer jeg til å være overbevist.
men jeg sitter ikke og tenker på at han skal komme tilbake (eller jo litt) men prøver ikke å gjøre det, den første teorien om at han kanskje var Jesus og skulle våkne opp på den tredje dagen er jo ikke lenger mulig, kanskje han har blitt gitt noe som bare får han til å sove lenge? ( død) så våkner han opp på begravelsen:) så begynner vi alle og synge ”cry” sammen med han, og energien og smilet er fortsatt det samme: D så synger vi 2heal the world” sammen så løper all opp til han og klemmer han, så møtes vi igjen i juli til konsertene, kanskje det?
Tenk om!! Hadde vært noe det.
Minni
06-30-2009, 07:49 PM
Tror nok MJ er død for alltid..
Tror nok MJ er død for alltid..
Han er ikke død, bare kroppen han var i.
mj_jackson
06-30-2009, 08:05 PM
Hadde vært min største drøm om han faktisk lever et sted på jordkloden. Men han ville aldri ha "faket" sin død ovenfor familie, venner og fans.
Minni
06-30-2009, 08:06 PM
Han er ikke død, bare kroppen han var i.
Hva mener du nå??
Shadowfax
06-30-2009, 08:13 PM
Hva mener du nå??
MJ lever i oss alle igjennom musikken.:)
Ja det var det jeg mente :)
Minni
06-30-2009, 08:15 PM
Ok. Tror dere på disse ryktene er sanne eller ikke?
Caroline
06-30-2009, 08:18 PM
Ikke sanne...
Becka
06-30-2009, 08:39 PM
Jeg er nesten så desperat at jeg har lyst å tro på dette. Men jeg gjør det ikke altså. Jeg er 25 år, og litt mer realistisk enn som så. Det har kanskje ikke gått opp for meg ennå, men jeg tror ikke dette var iscenesatt. Det er jo egentlig ganske slemt å tro at Michael kunne gjort noe slikt da.
Jeg ventet også på dette. Det er jo folk som tror Elvis forsatt lever. Og mener de har sett ham også. Det vil skje i fremtiden med Michael også. Greia er jo bare det at det er så mange immitatorer og "look a likes " at det faktisk kan være fort gjort å " se ham " .
Minni
06-30-2009, 08:40 PM
Jeg er nesten så desperat at jeg har lyst å tro på dette. Men jeg gjør det ikke altså. Jeg er 25 år, og litt mer realistisk enn som så. Det har kanskje ikke gått opp for meg ennå, men jeg tror ikke dette var iscenesatt. Det er jo egentlig ganske slemt å tro at Michael kunne gjort noe slikt da.
Jeg ventet også på dette. Det er jo folk som tror Elvis forsatt lever. Og mener de har sett ham også. Det vil skje i fremtiden med Michael også. Greia er jo bare det at det er så mange immitatorer og "look a likes " at det faktisk kan være fort gjort å " se ham " .
Velger å tro på dere jeg enn på avisene og bladene :)
Tenk om han fikk spilt inn This is it på video og gjort ferdig cden som en gave til fansen, også får det til å se ut som han er død, for så å ta med seg barna til en øy langt ut i ingenmanns-hav som har karuseller og alt han liker å lever et liv der uten presse og drit, hvor venner kan komme å besøke han!?........men nei...han er nok borte. Som sagt før her, han ville ikke gjort noe sånt mot barna eller familien. Bare dumt å tro noe slikt, selv om jeg skjønner dem veldig godt, har sååå lyst til å tro det selv...Hvil i fred, Michael<3
Becka
06-30-2009, 08:49 PM
Velger å tro på dere jeg enn på avisene og bladene :)
avisene og bladene har skrevet mye som de har måtte ta tilbake. Jeg blir helt gærn hvis jeg skal sitte å tro på alt jeg leser om dagen. Jeg prøver å unngå det, men det er jo litt vanskelig også. Prøver å se mest på nyhetene om det som skjer. På en annen side " kjenner " jeg media såpass godt nå, at jeg nesten kan finne ut selv hva som er sant og ikke. I allefall, hva som må tas med en stoor klype salt.
Becka
06-30-2009, 08:52 PM
Tenk om han fikk spilt inn This is it på video og gjort ferdig cden som en gave til fansen, også får det til å se ut som han er død, for så å ta med seg barna til en øy langt ut i ingenmanns-hav som har karuseller og alt han liker å lever et liv der uten presse og drit, hvor venner kan komme å besøke han!?........men nei...han er nok borte. Som sagt før her, han ville ikke gjort noe sånt mot barna eller familien. Bare dumt å tro noe slikt, selv om jeg skjønner dem veldig godt, har sååå lyst til å tro det selv...Hvil i fred, Michael<3
Familien ville jo visst det...
Nei, nå blir det bare tull her. Om det kanskje hjelper noen å leve i den tro at han lever, så får de jo gjøre det. Men jeg har nok intet håp om det. Jeg hadde en vond følelse da jeg ventet på å få en bekreftelse at han var død. Den følelsen er ikek forandret seg til noe håp. Jeg må bare stole på den følelsen. Han er død, men fremdeles med oss. :)
Minni
06-30-2009, 08:52 PM
avisene og bladene har skrevet mye som de har måtte ta tilbake. Jeg blir helt gærn hvis jeg skal sitte å tro på alt jeg leser om dagen. Jeg prøver å unngå det, men det er jo litt vanskelig også. Prøver å se mest på nyhetene om det som skjer. På en annen side " kjenner " jeg media såpass godt nå, at jeg nesten kan finne ut selv hva som er sant og ikke. I allefall, hva som må tas med en stoor klype salt.
Hva skal jeg gjøre med det? Jeg kan ikke fatte at MJ faktisk er død :(
Så slem tror jeg aldri Michael hadde vært...Han er nok borte for godt..
Minni
06-30-2009, 08:59 PM
Så slem tror jeg aldri Michael hadde vært...Han er nok borte for godt..
Er du sikker på det??
Shadowfax
06-30-2009, 09:03 PM
Er du sikker på det??
Michael er død, punktum. Om en ikke tror det så fortrenger en sannheten. Det er trist, men fakta.
Minni
06-30-2009, 09:05 PM
Michael er død, punktum. Om en ikke tror det så fortrenger en sannheten. Det er trist, men fakta.
Tusen takk skal du ha! Skal man tro alt det de sier er sant eller?:unsure
KingOfPop
06-30-2009, 09:05 PM
Ehm...jeg har en video som også "beviser" at han lever. Men vet ikke om jeg vil legge den ut her. Kan være støtende. Jeg selv ble helt sjokkert og ble sittende å se det om og om igjen...Trodde på det en stund også. Men det er nok bare løgn. Er veldig sikker på at det er løgn.
Liker ikke å si det, men han er nok død. :(
kan du legge den ut, vær så snill! Jeg har lyst til å se:D
Mjfan4ever
06-30-2009, 09:12 PM
Michael er død. Fakta er alltid trist, men sånn er det bare. Hvil med kjærlighet Michael.
Minni
06-30-2009, 09:13 PM
Michael er død. Fakta er alltid trist, men sånn er det bare. Hvil med kjærlighet Michael.
Hvordan kan dere vite sikkert at han er død da??
Shadowfax
06-30-2009, 09:16 PM
Hvordan kan dere vite sikkert at han er død da??
Michael er død, å anta eller spekulere i noe annet er å fortrenge sannheten.
Minni
06-30-2009, 09:39 PM
Michael er død, å anta eller spekulere i noe annet er å fortrenge sannheten.
Oki, men kommer til å savne han ja..
Mrs_Moonwalker
06-30-2009, 10:15 PM
Michael er død, men han vil for alltid leve i hjertene våre og sjelen hans er fremdeles med oss. Og jeg tror de som dør følger fremdeles med oss. Jeg vet dette er kontroversielt, og mange tror ikke på slikt, men jeg finner det interessant og jeg har selv opplevd ubeskrivelig ting som ikke kan forklares i den verden vi lever i.
Mjfan4ever
06-30-2009, 10:18 PM
Jada, Michael er med oss<3
Sunshine
07-01-2009, 03:30 PM
Da Elvis døde ble det et hysteri, såkalt Elvis-hysteriet.. Det samme kommer til å skje med Michael Jackson, men sikkert enda større.. Det vil komme masse teorier om hvordan han døde, hvorfor han døde og ikke minst det at folk tror han ikke er død.. som jeg leste i avisen her om dagen: "MJ har nå dratt til bunkeren til Elvis, der han nå koser seg med Elvis og andre avdøde artister.." That makes no sense!
Jeg tror virkelig ikke at han hadde iscenesatt sin død når han hadde tre unge barn som betydde mer enn noe annet for han og ikke få muligheten til å se dem vokse opp, for barna kunne han ikke tatt med i sin iscenesatte død. da ville verden ha skjønt det. Jeg tror heller ikke, hvis man skal tro alt det media sier om at han var lykkelig som skulle komme tilbake på scenen, at han ville forsvunnet sånn rett før tidenes comeback..
Nei, situasjonen er nok den at en sliten kropp ikke orket mer, og verden må bare innse at vi har mistet verdens beste artist altfor tidlig.. Det er bare til å se virkeligheten i øyet! Er lov til å sørge hvordan man vil, men tilslutt er det bare til å innse det.. og han vil for alltid leve gjennom musikken og i våre hjerter!
Minni
07-01-2009, 03:34 PM
Jeg begynner å tro at Seher.no bare lyver...
Hva tror dere?
Anne-May
07-01-2009, 03:36 PM
Jeg begynner å tro at Seher.no bare lyver...
Hva tror dere?
Det er nok bare en brøkdel av det som kommer fra den kanten som man kan betegne som pålitelig.
Akkurat den blekka og nettstedet dems tror jeg kan være smart og holde seg unna i disse tider...
Minni
07-01-2009, 03:37 PM
Det er nok bare en brøkdel av det som kommer fra den kanten som man kan betegne som pålitelig.
Akkurat den blekka og nettstedet dems tror jeg kan være smart og holde seg unna i disse tider...
Får vi noen gang vite om han faktisk lever eller ikke?
Sunshine
07-01-2009, 03:43 PM
Får vi noen gang vite om han faktisk lever eller ikke?
Han er død! Følg med på begravelsen som skjer om noen dager...
Minni
07-01-2009, 03:45 PM
Han er død! Følg med på begravelsen som skjer om noen dager...
Er du sikre på om at han faktisk er død?
Becka
07-01-2009, 03:49 PM
Det vil alltid være noen som tror han lever. Uansett om Michael hadde ligget død rett foran dem.
Det kalles benektelse. Jeg kan bedre forstå de som nekter å innse at sitt store idol er borte. Det er for noen en del av sorgen. Folk reagere forskjellig. Noen tar det tyngre enn andre. Sånn er det bare. Men de som aldri kan innse fakta, har et problem.... Et psykisk problem. De som aldri går videre. Om man ønsker å leve i håpet om at han lever, og det hjelper, så trenger man ikke være syk av den grunn. Så lenge man lever sitt eget liv.
Hver dag jeg går inn på nettet nå så står det et eller anna nytt piss. Og jeg merker at det preger meg i min sorgprosess. Jeg begynner å bli dritt lei, og jeg syntes det er ganske respektløst. Nå tenker jeg faktisk og mye media kan såre. Jeg har aldri likt tabloidmedia, men jeg har jo aldri personlig blitt preget av noe. Nå føles det sånn.
Sunshine
07-01-2009, 03:49 PM
Er du sikre på om at han faktisk er død?
Ja, jeg er sikker.. Er ikke noe som tyder på noe annet, og alle sånne teorier om at han har iscenesatt sin død, at folk har sett han, det bildet fra artikkelen f.eks, det tror jeg ikke noe på.. Derimot har vi sett de tre sørgende barna hans, den sørgende familien hans som flere ganger har komemt med uttalelser om saken, vi har sett sørgende venner av han, sørgende fans, vi har sett bilde av han i ambulansen, bilde av likposen, det skal være begravelse om noen dager..
Beklager, men han er død!:(
Minni
07-01-2009, 03:50 PM
Det vil alltid være noen som tror han lever. Uansett om Michael hadde ligget død rett foran dem.
Det kalles benektelse. Jeg kan bedre forstå de som nekter å innse at sitt store idol er borte. Det er for noen en del av sorgen. Folk reagere forskjellig. Noen tar det tyngre enn andre. Sånn er det bare. Men de som aldri kan innse fakta, har et problem.... Et psykisk problem. De som aldri går videre. Om man ønsker å leve i håpet om at han lever, og det hjelper, så trenger man ikke være syk av den grunn. Så lenge man lever sitt eget liv.
Hver dag jeg går inn på nettet nå så står det et eller anna nytt piss. Og jeg merker at det preger meg i min sorgprosess. Jeg begynner å bli dritt lei, og jeg syntes det er ganske respektløst. Nå tenker jeg faktisk og mye media kan såre. Jeg har aldri likt tabloidmedia, men jeg har jo aldri personlig blitt preget av noe. Nå føles det sånn.
Helt enig i det du skriver, Becka. Jeg kan fortsatt ikke innse at Michael Jackson faktisk er borte for godt. Kan noen skrive her etter begravelsen på fredag om det faktisk er han som er død eller?
Becka
07-01-2009, 03:54 PM
Helt enig i det du skriver, Becka. Jeg kan fortsatt ikke innse at Michael Jackson faktisk er borte for godt. Kan noen skrive her etter begravelsen på fredag om det faktisk er han som er død eller?
Uff, sorry altså, men jeg måtte bare le litt av denne her. Faktisk lo jeg ganske godt. Ikke vondt ment, det er faktisk første gang jeg har ledd av noe her inne siden...ja. Faktisk tror jeg det er første gang jeg har ledd av noe i det hele tatt siden.... :unsure
Det var bare litt vittig/søtt skrevet.
Jeg skjønner deg godt jeg vennen. Det er vanskelig. Gi det tid. Og ja, det blir nok mye om det etter fredagen. So dont worry. :)::<3
Mrs_Moonwalker
07-01-2009, 04:38 PM
Michael er død. Kroppen hans er ikke lenger i live, men sjelen hans vil aldri dø. Jeg tror helt ærlig at han følger med på oss.
Kom akkurat over denne. Vittig og litt overnaturlig, for mange helt sikkert himle-med-øynene-materiale, men for noen... trøstende.
Michaels ansikt i skyene over Manhattan: http://www.myfoxhouston.com/dpp/news/weird/dpgo_090626_Michael_Jackson_Clouds_Over_NYC_261557 0
Anne-May
07-01-2009, 05:04 PM
Michael er død. Kroppen hans er ikke lenger i live, men sjelen hans vil aldri dø. Jeg tror helt ærlig at han følger med på oss.
Kom akkurat over denne. Vittig og litt overnaturlig, for mange helt sikkert himle-med-øynene-materiale, men for noen... trøstende.
Michaels ansikt i skyene over Manhattan: http://www.myfoxhouston.com/dpp/news/weird/dpgo_090626_Michael_Jackson_Clouds_Over_NYC_261557 0
Det er en god tanke iallefall. Og jeg tror helt klar på at alle de vi mister fremdeles er rundt oss og følger med. Dette emnet er noe jeg kunne skrive side opp og side ned om... hehe
Anne-May
07-01-2009, 05:14 PM
Tror nesten at det smarteste man gjør nå er og lese minst mulig. Men jeg vet det er vanskeliig og la være også. Men for de som lar alt media skriver gå innpå seg så kan det være lurt og holde seg unna en stund framover til man har fått ting litt på avstand.
Becka
07-01-2009, 08:46 PM
Tror nesten at det smarteste man gjør nå er og lese minst mulig. Men jeg vet det er vanskeliig og la være også. Men for de som lar alt media skriver gå innpå seg så kan det være lurt og holde seg unna en stund framover til man har fått ting litt på avstand.
Absolutt. Om man klarer det. Litt som jeg skrev her en annen plass. Man vil egentlig ikke lese det, men man klikker på det likevel. Er vanskelig når det er så overalt.
Silje
07-02-2009, 12:17 AM
Ja, som de fleste andre har skrevet her, og som jeg vil understreke nok en gang - Michael er død.. Uansett hvor enormt trist det er.. kan hende det hjelper å fornkete det nå, men det vil nok alltid komme tilbake som et større sjokk.. Tror det er viktig å prøve å godta det, og heller bearbeide sorgen fra det utgangspunktet.. Michael har det faktisk bra der han er nå, tror jeg - og ja, samme her; tror det bare er kroppen hans som er død - sjelen, musikken, minnene og alt det der lever videre.. Miss you Mike! <3
miriam
07-02-2009, 12:39 AM
Har ikke lest denne tråden... men jeg forstår virkelig ikke hvorfor den er en av de lengste jeg har sett å forumet... og liker ikke helt at jeg bidrar tiø å gjør den lengre med denne posten, men måtte bare si det.
Kay-10
07-02-2009, 07:32 AM
Noen fans sier at han lever
http://www.seher.no/817459/fans-hevder-at-michael-jackson-er-i-live
http://www.aftonbladet.se/webbtv/noje/article5447370.ab
Det er en video i aftonbladet.
Anne-May
07-02-2009, 04:14 PM
Kan rett og slett ikke tenke meg at MJ lever. Men synes det er litt rart at han først skulle vises offentlig (men det ble vel aldri bereftet?). Også blir det ikke noe av. Også synes jeg også det begynner og drøye med begravelsen. Det har det vel heller ikke blitt bekreftet noen dato heller? Eller er det bare meg som har gått glipp av det mellom alle bekreftede og ubekreftede meldinger i disse dager...
Shadowfax
07-02-2009, 04:52 PM
Kan rett og slett ikke tenke meg at MJ lever. Men synes det er litt rart at han først skulle vises offentlig (men det ble vel aldri bereftet?). Også blir det ikke noe av. Også synes jeg også det begynner og drøye med begravelsen. Det har det vel heller ikke blitt bekreftet noen dato heller? Eller er det bare meg som har gått glipp av det mellom alle bekreftede og ubekreftede meldinger i disse dager...
Ja MJ er død.
Det har ikke kommet noen 100% bekreftede raporter om når enda, det siste er at det skal være på Tirsdag.
Kay-10
07-02-2009, 04:56 PM
Jeg har lest noen fans har skjedd han jeg har sett videoen.
Minni
07-02-2009, 08:37 PM
Jeg har lest noen fans har skjedd han jeg har sett videoen.
Hva mener du med det??:blinkern
Kay-10
07-02-2009, 08:57 PM
Noen fans har sett Michael i live. Så var videoen på siden og jeg så videoen.
Minni
07-02-2009, 09:02 PM
Noen fans har sett Michael i live. Så var videoen på siden og jeg så videoen.
Du må ikke tro på alt det de sier er sant.. Jeg tror Michael er død..
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.