View Full Version : Om du tenker på selvmord søk hjelp
Shadowfax
06-30-2009, 05:00 PM
Vi har hørt at fans har gått til steget å faktisk ta selvmord etter Michael døde andre steder i verden. Vi tar nå forhåndsregler, selv om vi ikke har hørt noen norske fans snakke om det overhode.
Om du sitter med selvmordstanker ring 815 33 300 som er kirkens SOS krisetelefon.
Ikke gå så langt, det kommer et liv også etter Michael.
Realisten
08-13-2009, 02:26 PM
LOL! Nåja, det er jo darwinisme på sitt beste.
Caroline
08-13-2009, 06:46 PM
Unnskyld meg, men hva er det som er "LOL" med dette? Det er faktisk ganske seriøst. Ja, det er å gå alt for langt å ta selvmord pga MJ er død, men nå er det sånn at for noen føles det som eneste løsning. De trenger ikke å bli ledd av, de trenger hjelp (før det går så langt).
Realisten
08-15-2009, 06:32 PM
Det somer morsomt er at folk tar livet av seg fordi en fremmed mann de aldri har kjent eller møtt døde. Ikke kom og argumenter mot at dette er sinnsforvirrede svake mennesker. Dette er naturens egen måte å rense ut svake individer som ikke er egnet for å føre avkommene sine videre. Dette kalles vitenskap, frøken.
SteveJackson
08-15-2009, 07:09 PM
Det somer morsomt er at folk tar livet av seg fordi en fremmed mann de aldri har kjent eller møtt døde. Ikke kom og argumenter mot at dette er sinnsforvirrede svake mennesker. Dette er naturens egen måte å rense ut svake individer som ikke er egnet for å føre avkommene sine videre. Dette kalles vitenskap, frøken.
Det er sant nok at naturen finner sine måter og rense opp i rekkene.. ( blant annet hvor bra folk er rusta iqmessig, utseende .. alt egentlig.. Noe samfunnet har ødelagt med ordninger som nødhjelp, sosialtjeneste, leger og sykehus, osv - la oss ikke glemme plastikkirurgi.. Usa kommer til å få en generasjon full av stygge avkom , det er litt mer ironisk :P)
Men selvom det du skriver har en viss grad av sannhet i seg,
så er det ikke "HAHAHAHA" morsomt..
Og måtte heve seg over andre er også ett tegn på svakhet :) rent mentalt sett..
Mrs_Moonwalker
08-15-2009, 08:00 PM
En av mine nærmeste venner sliter veldig etter dødsfallet og har nå lagt seg inn på sykehus hvor hun blir daglig medisinert og går i terapi. Det vil ikke si at hun er et dårlig menneske, at hun har lav IQ, eller er svak til sinns. Du/vi vet ikke hva disse menneskene har vært gjennom før Michaels bortgang eller grunnen til hvorfor flere har valgt å ta sitt eget liv eller i det hele tatt tenker på det. Men, for mange har dette vært den siste dråpen som fikk begeret til å renne over. Det er ingen vits i å prøve å latterliggjøre dem, de er like mye verdt som deg og meg.
Shabana
08-15-2009, 11:18 PM
Bare det å kutte alle over en kam på den måten er respektløst. Jeg vil også våge å si at du absolutt ikke vet noe når det kommer til psykologi og hvilke faktorer som kan virke inn på at et menneske kan ta en slik avgjørelse.
Mrs_Moonwalker
08-15-2009, 11:45 PM
Bare det å kutte alle over en kam på den måten er respektløst. Jeg vil også våge å si at du absolutt ikke vet noe når det kommer til psykologi og hvilke faktorer som kan virke inn på at et menneske kan ta en slik avgjørelse.
8-26-03respect
Moonchild
08-17-2009, 03:44 AM
Dette kalles vitenskap, frøken.
Og det der kalles en herskerteknikk. "Frøken"-meg her og der-taktikken var forsåvidt ganske mye brukt på 50-tallet.
Det somer morsomt er at folk tar livet av seg fordi en fremmed mann de aldri har kjent eller møtt døde. Ikke kom og argumenter mot at dette er sinnsforvirrede svake mennesker. Dette er naturens egen måte å rense ut svake individer som ikke er egnet for å føre avkommene sine videre.
Det som er enda morsommere er at du, uten noe som helst forkunnskaper, uten videre trekker konklusjonen om at enkelte personer tar livet av seg fordi MJ døde. Som allerede nevnt i tråden er det neppe slik at det er èn enkelt faktor som fører til selvmord, men heller at en hendelse, f.eks. MJs' død, kan få begeret til å renne over. Og det begeret renner over fordi personen har opplevd mange vonde ting - at Michael Jackson dør blir bare enda en belastning, på toppen av de andre belastningene. Ser du forskjellen, eller er du alt for opptatt av å se på trærne, men ikke skogen?
Forøvrig handler de færreste mentale lidelser om svakhet. Alle er disponible for å utvikle psykiske lidelser, så sant belastningene er store nok. Hvilke belastninger et menneske erfarer i livet er ofte høyst tilfeldig. Du kan selv ende opp med å bli voldsoffer neste uke, for deretter å utvikle angst, senere depresjon, og senere vurdere selvmord. Det finnes ingen garantier. Å være et sårbart menneske, et menneske som reagerer negativt på f.eks. overgrep, er ikke nødvendigvis et svakhetstegn. Et menneske som ikke lar seg påvirke negativt av vonde selvopplevde hendelser, kan ikke ha empati med andre menneskers problemer. Et menneske som ikke evner ha empati med andre mennesker, blir et upopulært menneske. Et menneske som er upopulært, skyves ut av fellesskapet. Et menneske uten sosialt fellesskap, får ikke ført genene sine videre - dør ensomt. Jeg kjenner mange mennesker med diverse psykiske lidelser, og fellesnevnere for de alle er at selv om vennekretsen deres ikke er enorm, ala 500 venner på Facebook, så har de nære bånd med de vennene de har - og de har også oftest kjæreste, med tilsvarende sterkt bånd til. Noe som jo ville ha vært en usannsynlig prestasjon hvis psykiske lidelser fra naturens side utelukker attraktivitet og sjansen for å få egne barn.
Når naturen skal renske opp for mennesker, tas det ikke utgangspunkt i hvilke mennesker som er psykisk svake, men heller hvor på kloden det tæres mest på jordas ressurser, grunnet overbefolkning. Epidemier og naturkatastrofer er legitimt å kalle naturens "renholdsverk", men ikke psykiske lidelser. Du skal få store problemer med å skille natur fra kultur mht. hva som forårsaker psykiske lidelser. Alle mennesker har idag forutsetninger for å føre genene sine videre så sant de er reproduktive. Se rundt deg, på alle rare, ustabile, middelmådige, dumme mennesker som har barn. Skal ikke se bort ifra at til og med du får deg et par avkom.
Shabana
08-17-2009, 06:55 AM
8-26-03respect Moonchild!
KingOfPop
08-17-2009, 07:27 AM
8-26-03respect Moonchild.
Shadowfax
08-17-2009, 02:17 PM
8-26-03respectMoonchild!
Birdy
08-17-2009, 07:34 PM
8-26-03respect Moonchild
Minni
08-17-2009, 09:21 PM
Vi har hørt at fans har gått til steget å faktisk ta selvmord etter Michael døde andre steder i verden. Vi tar nå forhåndsregler, selv om vi ikke har hørt noen norske fans snakke om det overhode.
Om du sitter med selvmordstanker ring 815 33 300 som er kirkens SOS krisetelefon.
Ikke gå så langt, det kommer et liv også etter Michael.
Ja, dette er veldig alvorlig, folkens.. Jeg har i hvertfall ikke tenkt å ta livet av meg bare fordi han er død :(
Hvis dere ønsker å snakke med Kirkens SOS, så gjør det før dere gjør sånne ting.. :(
Anne-Berit
08-17-2009, 10:01 PM
Og det der kalles en herskerteknikk. "Frøken"-meg her og der-taktikken var forsåvidt ganske mye brukt på 50-tallet.
Det som er enda morsommere er at du, uten noe som helst forkunnskaper, uten videre trekker konklusjonen om at enkelte personer tar livet av seg fordi MJ døde. Som allerede nevnt i tråden er det neppe slik at det er èn enkelt faktor som fører til selvmord, men heller at en hendelse, f.eks. MJs' død, kan få begeret til å renne over. Og det begeret renner over fordi personen har opplevd mange vonde ting - at Michael Jackson dør blir bare enda en belastning, på toppen av de andre belastningene. Ser du forskjellen, eller er du alt for opptatt av å se på trærne, men ikke skogen?
Forøvrig handler de færreste mentale lidelser om svakhet. Alle er disponible for å utvikle psykiske lidelser, så sant belastningene er store nok. Hvilke belastninger et menneske erfarer i livet er ofte høyst tilfeldig. Du kan selv ende opp med å bli voldsoffer neste uke, for deretter å utvikle angst, senere depresjon, og senere vurdere selvmord. Det finnes ingen garantier. Å være et sårbart menneske, et menneske som reagerer negativt på f.eks. overgrep, er ikke nødvendigvis et svakhetstegn. Et menneske som ikke lar seg påvirke negativt av vonde selvopplevde hendelser, kan ikke ha empati med andre menneskers problemer. Et menneske som ikke evner ha empati med andre mennesker, blir et upopulært menneske. Et menneske som er upopulært, skyves ut av fellesskapet. Et menneske uten sosialt fellesskap, får ikke ført genene sine videre - dør ensomt. Jeg kjenner mange mennesker med diverse psykiske lidelser, og fellesnevnere for de alle er at selv om vennekretsen deres ikke er enorm, ala 500 venner på Facebook, så har de nære bånd med de vennene de har - og de har også oftest kjæreste, med tilsvarende sterkt bånd til. Noe som jo ville ha vært en usannsynlig prestasjon hvis psykiske lidelser fra naturens side utelukker attraktivitet og sjansen for å få egne barn.
Når naturen skal renske opp for mennesker, tas det ikke utgangspunkt i hvilke mennesker som er psykisk svake, men heller hvor på kloden det tæres mest på jordas ressurser, grunnet overbefolkning. Epidemier og naturkatastrofer er legitimt å kalle naturens "renholdsverk", men ikke psykiske lidelser. Du skal få store problemer med å skille natur fra kultur mht. hva som forårsaker psykiske lidelser. Alle mennesker har idag forutsetninger for å føre genene sine videre så sant de er reproduktive. Se rundt deg, på alle rare, ustabile, middelmådige, dumme mennesker som har barn. Skal ikke se bort ifra at til og med du får deg et par avkom.
8-26-03respect moonchild
Becka
08-17-2009, 11:22 PM
Jeg er også en av de som har slitt veldig etter hans død. Jeg vil aldri tatt livet av meg for noen. Det er trist at noen går så langt, men mest sannsynelig er det som applehead sier mye mer enn som så.
Jeg kan selv si at jeg har måtte gå på medisiner og til lege etter hans død. Det er ikke det ene alene, det ligger mer bak. Men det var bare det som fikk begeret til å renne over. Det som fikk meg til å rett og slett bryte sammen.
Hvis noen andre sliter på samme viset, ta gjerne kontakt med meg! :) Jeg har det bedre nå, og har lært veldig masse av denne episoden, så hvis jeg kan være til hjelp for noen, så bare send privat melding til meg.
For mange er det ekstra tøft når noen dør, fordi det er så skremmende. I allefall når det skjer så brått og plutselig. Sorgen og savnet er ille nok i seg selv, men i tillegg bli skremt og føle frykt.. Ja, det er ikke godt.
Jeg skammer meg ikke lenger for sammenbruddet mitt, og villig til å snakke åpent om det. :)
Caroline
08-17-2009, 11:27 PM
Jeg er også en av de som har slitt veldig etter hans død. Jeg vil aldri tatt livet av meg for noen. Det er trist at noen går så langt, men mest sannsynelig er det som applehead sier mye mer enn som så.
Jeg kan selv si at jeg har måtte gå på medisiner og til lege etter hans død. Det er ikke det ene alene, det ligger mer bak. Men det var bare det som fikk begeret til å renne over. Det som fikk meg til å rett og slett bryte sammen.
Hvis noen andre sliter på samme viset, ta gjerne kontakt med meg! :) Jeg har det bedre nå, og har lært veldig masse av denne episoden, så hvis jeg kan være til hjelp for noen, så bare send privat melding til meg.
For mange er det ekstra tøft når noen dør, fordi det er så skremmende. I allefall når det skjer så brått og plutselig. Sorgen og savnet er ille nok i seg selv, men i tillegg bli skremt og føle frykt.. Ja, det er ikke godt.
Jeg skammer meg ikke lenger for sammenbruddet mitt, og villig til å snakke åpent om det. :)
:huggle :huggle
Becka
08-17-2009, 11:29 PM
Nå leste jeg hva moonchild skrev, og det var veldig flott å lese.
De aller fleste har en eller annen svakhet. Sånn er det.
Når det er sagt vil jeg også legge til, at sikkert mange som har hatt det vondt opp igjennom, og var fans av Michael, hadde han som sin "trygghet og " trøst". Når de da ikke har det lenger....
Jeg håper for egen del av Michael`s musikk KAN bli en trøst for meg igjen. Dessverre er det for tidlig for meg forsatt. Men en gang... :)
Anne-May
08-18-2009, 02:15 PM
Godt å høre at det går bedre med deg Becka :) Du har absolutt ingen grunn til og skamme deg for at du har gått på medisiner og for det du har vært igjennom! Jeg vil heller si at det står stor respekt for at du søkte hjelp for problemene dine!
Psykiske problemer er noe ALLE mennesker kan oppleve å få på et eller annet stadium i livet men at man opplever det på ulik måte. Hos noen går det i arv men hos andre så kommer det nesten som lyn fra klar himmel. Og noen opplever det som du gjorde i sammenheng med andre ting men når MJ døde så rant begeret over.
Synes det er utrolig flott at du søkte hjelp for og komme deg på beina igjen :huggle8-26-03respect
Shabana
08-18-2009, 08:55 PM
Du har dyp 8-26-03respect fra meg vennen! :huggle
Kjempe flott å høre at det går bedre med deg og at du har kommet deg over den verste kneiken! Stå på videre! :huggle
Sunshine
08-18-2009, 09:06 PM
Dette står det respekt av! Godt å høre at det går bedre med deg:)
Becka
08-18-2009, 09:50 PM
Tusen takk alle sammen! <3 You`re the best! :)
Ja det går mye bedre enn fra slik det var. :) Men forsatt litt opp og ned. Kjenner at det av og til kan være tung bare å gå inn her. Men andre ganger går det helt fint. Har jo lyst å delta her! :)
mariemarie
08-18-2009, 10:01 PM
:huggleDet hjelper sikkert å snakke om det=) For mange kan det være en trøst å snakke med andre som forstår hvordan du har det. Om det skulle være den ene eller andre tingen, eller om Michael Jackson.
Kjempe fint at du har det mye bedre. :huggle
Becka
08-18-2009, 10:24 PM
:huggleDet hjelper sikkert å snakke om det=) For mange kan det være en trøst å snakke med andre som forstår hvordan du har det. Om det skulle være den ene eller andre tingen, eller om Michael Jackson.
Kjempe fint at du har det mye bedre. :huggle
Det er sant. Derfor jeg vil ta vare på mine kjære fans venner.:):huggle Vi er jo alle triste over tapet. Noen takler det annerledes enn andre. Men vi er jo alle fans som syntes det er kjempe fælt. Noen bruker lengre tid på å sørge enn andre også. Syntes det er bra vi kan snakke både om det vonde og det gode! :)
Nå ble jeg litt inspirert..så da hopper jeg i det jeg å:
Jeg skal til psykolog. Det er så riktg det med dråpen som får alt til å renne over, for det ligger virkelig mer bak. Jeg har hatt veldig, veldig tunge opplevelser med død, som gjør det enda vanskeligere å takle. Og det var jo Michael som var den største støtten gjennom den perioden, gjennom alt jeg har slitt med, så det at han er borte...det blir formye. Men aldri så mye at jeg vil ta livet av meg. Men ja, det er skikkelig tungt.
Kjempe fint at du har det bedre Becka!!:huggle
Becka
08-18-2009, 11:02 PM
Nå ble jeg litt inspirert..så da hopper jeg i det jeg å:
Jeg skal til psykolog. Det er så riktg det med dråpen som får alt til å renne over, for det ligger virkelig mer bak. Jeg har hatt veldig, veldig tunge opplevelser med død, som gjør det enda vanskeligere å takle. Og det var jo Michael som var den største støtten gjennom den perioden, gjennom alt jeg har slitt med, så det at han er borte...det blir formye.
Kjempe fint at du har det bedre Becka!!:huggle
Nettopp. Michael var en stor trøst i både svært tunge stunder, og også mindre tunge stunder. Poenget er i allefall, han var en trøst! En stor en også.
Forhåpentligvis Hgee, så kan vi begge finne den trøsten igjen i ham. :) Just give it some time. Trosalt, så er han på en måte her ennå. Ikke sant? :)
Jeg skal også begynne i samtale terapi nå. Selvom jeg er bedre, så er det ikke over. Og det er viktig å jobbe med det for å mestre fremtiden bedre. :)
Lykke til. Det vil nok gjøre godt for deg. :)
mariemarie
08-18-2009, 11:08 PM
:):huggle til begge. Og alle andre.
Caroline
08-18-2009, 11:09 PM
Jeg misunner dere styrken deres til å søke hjelp jenter, skulle gjerne hatt den. Selvom jeg synes det er ufattelig trist at det har gått sånn, synes jeg det er flott at dere har søkt hjelp. Og at dere er åpne om det. 8-26-03respect
Jeg håper dere finner igjen trøsten som var i MJ. :huggle
Mrs_Moonwalker
08-18-2009, 11:14 PM
Lykke til begge to, jenter. 8-26-03respect De beste tanker fra meg. :huggle
Shabana
08-19-2009, 09:38 AM
Det er virkelig tøft det dere gjør. Stå på videre begge to, og eventuelle andre som har det på samme måte her. Dere vet hvor vi er hvis dere trenger litt forståelse ;)
:huggle :huggle :huggle
Hege Christine
08-19-2009, 10:08 AM
Jeg blir sjokkert av å lese dette. Dette kalles IKKE vitenskap, men UVITENHET
Trodde de fleste tabuer når det gjeller psykisk sykdom var borte, men der tok jeg tydligvis feil. Synes faktisk dette innlegget bør fjernes av administrator da jeg ser på det som trakkasering av av en gruppe mennesker.
Jeg kan godt forstå at noen tar livet av seg når man opplever et stort tap.Har man få eller ingen andre lyspunkter i livet kan veien være kort. For å være ærlig ble jeg knust over Michaels død. Ble faktisk overasket selv over å reagere sånn over noen man ikke kjenner personlig. Jeg følte at livet var tomt og meningsløst og gråt og gråt. Og jeg er voksen, har høy utdanning, gode karakterer, mann, 3 barn og god jobb. Men det var jo nettopp disse positive sidene ved mitt liv som gjorde at jeg ikke ville tatt mitt eget liv. Men tanken var der, ja, jeg tenkte at nå kan jeg bare dø, dette takler jeg ikke, jeg kommer aldri til å komme over det... :(
Bare for å ha sagt det så har jeg det helt fint nå :) Livet går videre selv om det kan se svart ut innimellom, men det tok meg faktisk nesten 3 uker før jeg kunne si at jeg hadde hatt en god dag!
miriam
08-19-2009, 05:21 PM
Trenger ikke å argumentere noe mer imot det "Realisten" her har skrevet - for det har blitt dekket utmerket av Moonchild og andre her - for å vise at "Realisten" ikke har særlig mye innsikt i hva dette dreier seg om.
Det er så sant dette med begeret som renner over. Syns det er fint at dere deler dette her på forumet. Det er et viktig tema, og hvor ellers kan dere finne mer forståelse enn akkurat her? :huggle:huggle:huggle til alle sammen!
Jeg håper det vil gå bra med dere begge to!
Jeg har hatt veldig, veldig tunge opplevelser med død, som gjør det enda vanskeligere å takle. Og det var jo Michael som var den største støtten gjennom den perioden, gjennom alt jeg har slitt med,
Dette kjenner jeg meg veldig igjen i, og jeg er sikker på at veldig mange andre gjør det. MJ og hans musikk har liksom alltid vært der... gjennom godt og vondt, og trøstet og inpisert mange, mange ganger!
MJ-Zin
08-26-2009, 09:17 PM
Jeg kjenner meg igjenn veldig godt.. Derfor.. så vet jeg ikke hvor jeg skal finne trøst lenger, nå som jeg sørger over han.. Selv om ja, jeg prøver å tenke positivt, men det er sååå vanskelig når jeg først har blitt dratt ned i det.. Jeg føler egentlig ikke at jeg har noe å se fremtil lenger.. Musikken hans hjelper meg endel, så hjelper det å vite at det er så mange som har det akkuratt som meg og forstår hvordan jeg har det.. Men alikavel noen ganger, så er det absolutt HELT for J*VLIG!!:(
relaxannie
09-01-2009, 01:30 AM
Michael har hjulpet meg veldig gjennom tunge tider, jeg har unngått mye fælt bare ved hjelp av og høre musikken hans.
Før jeg "oppdaget" han hadde jeg rimelig store problemer med selvtillit og var fler ganger nærme ved å ta selvmord, etter at jeg hørte musikken hans, ble på en måte hele sjelen fylt med glede og jeg følte meg mye bedre og jo mer og mer jeg hørte på han, så på videoer m.m ble jeg gladere for hver dag som gikk. Mine nærmeste venner merket det rimelig godt at jeg forandret meg på en positiv måte og jeg fikk fler venner fordi jeg turte å åpne meg og snakke med andre.
Hans død kom veldig som ett sjokk, som for mange andre og det var grining i flere dager i strekk og jeg ville ikke tro det som hadde skjedd. Men jeg har ikke vurdert selvmord på grunn av det, fordi vet at Michael ikke ville ønsket det og han har lært meg å være sterk, tro på meg selv og være åpen for alle.
morten77
09-01-2009, 02:38 AM
Jeg syns det er trist å høre at man er ett svakt menneske hvis man sørger over en person som har gått bort,selv om man ikke kjente ham personlig..
Selv sliter jeg utrolig med sorg over MJ, det er en av grunnene til at jeg ble
medlem på denne siden. For å ha noen som kan forstå meg,bearbeide sorgen.
Å ta livet sitt er å gå litt for langt, men Michael har/hadde en så vannvitig
tiltrekningskraft/energi/karma, som få mennesker i verden (som jeg vet om) har.Han var ett helt unikt menneske.
For meg er hans død utrolig tung å takle, musikken hans har hjulpet meg i
mange tunge stunder,han har vært med meg i over 20år, siden jeg var 6år.
Syns det er utrolig fint å ha ett slikt forum som dette,å dele erfaringer/sorg.
Jeg føler med dere alle som sørger over en person som har betydd så mye
for så mange.8-26-03respect
Mjfan4ever
09-08-2009, 09:15 AM
Jeg vil jo bare si at vi har noen utrolige flotte fans på dette forumet:) Mange som står fram og sier at de har søkt hjelp, det står det STOR respekt av. Jeg for min del fikk vite dette når jeg var i Marokko så var ikke noen stor hjelp der nede. Det jeg vil si til de som har det vanskelig er at dere må bare holde ut, Michael sitt ønske hadde nok vært at dere skulle holdt ut og fortsatt hatt stor glede av musikken hans. Å til de som føler at å ta medsiner er en løsning vil jeg bare si at ingenting er som en person du kan snakke med. En som virkelig kan føle den sammen sorgen som deg eller bare en person som kan holde rundt deg. Hvis noen i det hele tatt trenger å snakke er det bare å sende en personelig melding til meg, jeg er alltid åpen for å snakke.
Michael var en utrolig person som dro fra oss, men jeg vil bare si at han dro fra oss til et mye bedre sted for han å være. Aldri vær redd for å gråte, vi gråter for en fantastisk mann som var på denne jord, å gråte er menneskelig. Jeg håper at vi alle kan møtes sammen en dag, både gråte å le sammen. For vi har alle noe til felles, vi har Michael i vårt hjerte. For uansett om han dro fra oss her på jorden, så kommer han alltid til å leve videre i oss, det må vi aldri glemme.
morten77
09-08-2009, 04:13 PM
Jeg vil jo bare si at vi har noen utrolige flotte fans på dette forumet:) Mange som står fram og sier at de har søkt hjelp, det står det STOR respekt av. Jeg for min del fikk vite dette når jeg var i Marokko så var ikke noen stor hjelp der nede. Det jeg vil si til de som har det vanskelig er at dere må bare holde ut, Michael sitt ønske hadde nok vært at dere skulle holdt ut og fortsatt hatt stor glede av musikken hans. Å til de som føler at å ta medsiner er en løsning vil jeg bare si at ingenting er som en person du kan snakke med. En som virkelig kan føle den sammen sorgen som deg eller bare en person som kan holde rundt deg. Hvis noen i det hele tatt trenger å snakke er det bare å sende en personelig melding til meg, jeg er alltid åpen for å snakke.
Michael var en utrolig person som dro fra oss, men jeg vil bare si at han dro fra oss til et mye bedre sted for han å være. Aldri vær redd for å gråte, vi gråter for en fantastisk mann som var på denne jord, å gråte er menneskelig. Jeg håper at vi alle kan møtes sammen en dag, både gråte å le sammen. For vi har alle noe til felles, vi har Michael i vårt hjerte. For uansett om han dro fra oss her på jorden, så kommer han alltid til å leve videre i oss, det må vi aldri glemme.
Det å møtes alle sammen syns jeg er en god idet, (hvertfall di som kan) Er jo premieren på lillehammer, men for min del syns jeg det er leeeenge til.
Jeg hvet hvertfall jeg hadde syntes det hadde vært fint å møtes en dag før det..Er utrolig bra å få pratet med folk på forumet her, men er enda bedre å
ha en person/eller fler man kan snakke med,gråte,le sammen..å tror det er nå mange av oss trenger det, vet jeg trenger det nå mer enn noen gang.
Er som sagt bare ett forslag. (tenker da i oslo omerådet for min del).
morten77
09-09-2009, 05:11 AM
Vet ikke hva jeg skal si.....".helpless and hopeless..thats how i feel inside..nothing is real but all is possible if god is on my side....
but i dont think hi is....:(
http://www.youtube.com/watch?v=hffSKn9BQc0
morten77
09-09-2009, 05:24 AM
Vet ikke hva jeg skal si.....".helpless and hopeless..thats how i feel inside..nothing is real but all is possible if god is on my side....
but i dont think hi is....:(
http://www.youtube.com/watch?v=hffSKn9BQc0
bye...................................
Birdy
09-09-2009, 05:49 AM
bye...................................
:ohmy Bye?? Håper virkelig ikke du har gått til det skrittet?:(
Fytti rakkern, jeg sitter virkelig og skjelver her nå... Ikke la dette være sant:(
Edit: Leita opp nr til Morten, og har nå prata med han på tlf. Og det går bra med han *puster lettet ut* Vær så snill og ikke skrem meg på den måten igjen, Morten! Godt det går bra med deg:huggle
Mjfan4ever
09-09-2009, 01:40 PM
Ikke skrem oss på den måten Morten, vi blir jo redde her. Men enig med deg, at alle burde ta å møtes også før Lillehammer... de som kan:)
Anne-May
09-09-2009, 02:07 PM
Morten, du skremmer jo vettet av folk. Selv en hardbarka Tromsøværing får jo helt dilla når du kommer med sånne kommentarer. Jeg vet at dette er sinnsykt tøfft MEN vi må holde hode over vannet! MJ ville IKKE at vi skulle sørge livet av oss eller ødelegge livet vårt på noen som helst måte.
Skrem meg aldri mer på en sånn måte som dette igjen!
oj herregud, uff det er trist å høre at folk har villet ta selvmord på grunn av Michaels død. Jeg har en venn av meg som har prøvd å ta selvmord, jeg er bare så takknemmelig for at han ikke gjorde det, jeg kan ikke tenke meg ett liv uten han, når han sa det til meg, bare gråt jeg og gråt legne. Uff jeg tror da virkelig ikke Michael vil at flk skal ta selvmord selv om han døde, vi som er fans av han må fortsette og høre på musikken hans og bringe gode tanker m Michael til barna våre, for Michael Jackson skal aldri bli glemt !
uff jeg så også på sånn der dokumentar living whit Michael Jackson het den, tror jeg. Da var han intervjumannen og Michael å så på en sånn der som de gamle faraoene ligger i, gså spurte han intervjueren om Michael ville bli begravd i noe sånt, også sa Michael nei jeg vil ikke bli begravd, jeg vil leve for alltid.
Det er så trist å tenke på det siden han nå er død
RIP MICHAEL JOSEPH JACKSON, I LOVE YOU FROM THE BOTTOM OF MY HEART <3
Senem Jackson
10-13-2009, 04:31 PM
8-26-03respect Moonchild!
sign on this one !!!
charlotte
01-05-2010, 10:01 PM
Kommer jeg. Det er alltid spennende å kjenne spenningen av å være i live av en utagerende fjert.
Mrs_Moonwalker
01-05-2010, 10:18 PM
Kommer jeg. Det er alltid spennende å kjenne spenningen av å være i live av en utagerende fjert.
Skjerp deg, charlotte. Seriøst.
charlotte
01-05-2010, 10:31 PM
Hva ? :blinkern
8-26-03respect
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.