PDA

View Full Version : Minner

JayBe
06-29-2009, 10:05 PM
Siden jeg ikke er blant de yngste her (...), s? har jeg ganske mange ?r bak meg som MJ-fan. Har veldig mange fantastiske minner om denne tiden, og h?per det kan inspirere dere ? lese det :)

Da jeg vokste opp p? 80-tallet syntes jeg MJ virket litt "gangster-aktig", s? jeg var en smule skeptisk... Skj?nner ikke helt hvor jeg fikk det fra, men husker enda at jeg hadde stor ?refrykt. I 1992 ble jeg derimot fan, og har v?rt det siden.

Det mest spesielle minnet jeg har er fra 2004, hvor jeg var i USA for f?rste gang og MJ ?pnet d?rene til Neverland. Det kom helt overraskende. Vi var en gruppe med fans som stod utenfor og plutselig fikk vi bare komme inn. Jeg komme aldri til ? glemme det. Jeg kj?rte "The Zip", huskene og radiobilene, og var inne i kinoen. Vi fikk s? mye gratis is og brus som vi ville. MJ og barna hans var der, s? vi fikk vinket til dem. Jeg husker at jeg tenkte at ingen ville tro meg n?r jeg kom hjem og fortalte dette.

Jeg dro tilbake p? begynnelsen av 2005 for ? st?tte MJ under rettssaken, og han var fantastisk inspirerende. Dette var f?r han skadet ryggen sin. Han vinket til oss hver eneste gang han kj?rte forbi. Det var egentlig vi som hadde kommet for ? st?tte han, men jeg f?lte at det var han som l?ftet oss opp. Han hadde en utrolig positiv energi og utstr?ling. :<3

Etter at vi hadde dratt til USA for ? st?tte han fikk vi ogs? kontakt med personer som jobbet med han, noe som f?rte til at vi fikk komme innenfor portene hjemme hos moren til MJ (Hayvenhurst i Encino, hvor han bodde store deler av sitt liv) Moren hans var utrolig snill og hyggelig.

Jeg har ogs? m?tt faren hans et par ganger, som ogs? var veldig hyggelig, og som syntes det var stort at vi hadde dratt helt fra Norge til USA.

Skulle gjerne ha skrevet litt mer utdypende, men det er vanskelig akkurat n?...
________
Live Sex Webshows (http://livesexwebshows.com/)

anniiee6
06-29-2009, 10:28 PM
Oi, du hadde jo masse spennende å fortelle.. SOM jeg misunner deg :D Måtte vært en drøm...og det er jo det det forblir som nå :S

Jeg er bare 23 år, men allerede som 3 åring ble jeg introdusert for MJ. Et par av søskene mine var stor fan av ham den gang... Siden det har jeg alltid vært helt gal etter MJ..
Husker på barneskulen.. Alltid når vi skulle ha tegning så tegnet alle ole brumm osv mens jeg skrev " I love Michael Jackson" over arket.. + masse hjerter... det gjorde jeg alltid... Har alltid fått mye pes for at jeg er så stor fan av MJ.. Hvis noen jeg ikke kjenner sier noe negativt om han mens jeg er med venner så pleier di alltid å si; Åneii du, du sa ikke det høyt.. Hehe.. Gir temmelig klar beskjed om hva jeg mener om den saken då ja..

Jeg har desverre aldri vært på konsert med MJ.. Var derfor jeg ble så ekstremt overlykkelig da jeg endelig fikk VIP billetter til 24 Juli... Det var en ubeskrivelig følelse... Som nå desverre har bare blitt til en uendelig drøm.. :(

Men hadde jeg visst i dag at han ville dø så hadde jeg personlig reist ned å nektet ham å gjennomføre konsertene,.. tydeligvis, nok en gang beviser han at han elsker fansen!

Rart man kan savne en person så inderlig, selv om jeg aldri har møtt ham :(

Becka
06-29-2009, 10:52 PM
Du er heldig JayB, som har noen så fantastiske minner å tenke tilbake på. Du har sett ham live, og du har vært på hjemmet hans! Hadde det ikke vært for at Michael er død nå, så hadde jeg ikke blitt så trist av å lese det du skriver, for jeg levde jo alltid i visshet og i rolighet om at jeg en dag skulle få se ham....No worries, no rush. Nå skulle jeg jo også det. Men....:(
I allefall, pris deg lykkelig for at du fikk oppleve noe så flott. Det gjør du helt sikkert også. :)

Jeg har mange minner, selvom jeg aldri traff ham. Jeg ble vel fan rundt slutten av 80-tallet. Og rundt 92-93 slo det ut for fullt. Under Dangerous tiden. Det er på en måte den tiden jeg husker ham som best.

Nå ble jeg sittende å bare tenke tilbake her..... Mange minner, som gjør litt for vondt akkurat nå.

Shabana
06-30-2009, 12:12 AM
Ja... mange minner som er MJ relatert.
Selv ble jeg fan da broren min fikk Dangerous i julegave og da han satte den på og "Jam" kom ut av høytalerne ble jeg fanget av magien. Ca et halvt år senere, tror jeg, så jeg "In The Closet" musikkvideoen, og ble enda mer bergtatt av den fantastiske mannen.

Som blodfan kjøpte jeg alt jeg kom over som hadde noe med han å gjøre, selv om det bare var er bitteliten notis i et blad på over 50 sider kjøpte jeg det.

Selv har jeg bare sett ham en gang og det var på Valle Hovin i '97.

Becka
06-30-2009, 12:51 PM
Ja... mange minner som er MJ relatert.
Selv ble jeg fan da broren min fikk Dangerous i julegave og da han satte den på og "Jam" kom ut av høytalerne ble jeg fanget av magien. Ca et halvt år senere, tror jeg, så jeg "In The Closet" musikkvideoen, og ble enda mer bergtatt av den fantastiske mannen.

Som blodfan kjøpte jeg alt jeg kom over som hadde noe med han å gjøre, selv om det bare var er bitteliten notis i et blad på over 50 sider kjøpte jeg det.

Selv har jeg bare sett ham en gang og det var på Valle Hovin i '97.

Jeg skulle gitt alt for å se ham bare en gang. :)
Du er heldig Shabana, som opplevde den magien det må ha vært.

Shabana
06-30-2009, 01:00 PM
Jeg skulle gitt alt for å se ham bare en gang. :)
Du er heldig Shabana, som opplevde den magien det må ha vært.
Jeg er fullstendig klar over at jeg er heldig... visste også det før 25., men nå betyr det så mye mer.

JayBe
06-30-2009, 04:05 PM
Jeg er fullstendig klar over at jeg er heldig... visste ogs? det f?r 25., men n? betyr det s? mye mer.

Jeg er helt enig med deg. Jeg s? han ogs? p? Valle Hovin i 97. N? jobber jeg rett ved siden av Valle Hovin og det er ganske trist ? se stedet hver dag :(
Vil egentlig bare reise bort og alt jeg har n? er flybilleter og hotell i London om 2 uker, som jeg ikke har lyst til ? bruke :(

Men tilbake til minner: jeg husker da Dangerous-albumet kom ut og ble frontet med videoen Black or White. Jeg ble fullstendig starstruck, og det var dette albumet som gjorde at jeg ble fan. Jeg begynte med ? samle bilder av MJ i en kake-eske ogs? husker jeg at det var en konkurranse p? Pepsi-flaskene hvor man kunne ringe inn og h?re MJ lese inn en beskjed p? en tlf-svarer. Jeg ringte inn MANGE ganger.
________
SWEETCUTEPUSSY25 (http://www.girlcamfriend.com/cam/sweetcutepussy25/)

Becka
06-30-2009, 08:43 PM
Jeg er fullstendig klar over at jeg er heldig... visste også det før 25., men nå betyr det så mye mer.

Skjønner jeg veldig godt. :)

I dag ble jeg stående å se på den gamle garasjen til mamma og de.. Jo, for der stod nemlig jeg med min MJ-gruppe for 17 år siden og danset og sang til MJ for hele bygda.

Alle minner fra barndommen er kommet sterkt tilbake til meg nå. Det er rart å tenke tilbake på disse stundene. Og hvor mye jeg faktisk viet min tid til ham. Jeg overdriver virkelig ikke når jeg sier han har vært en stor del av livet mitt.

Hgee
06-30-2009, 09:14 PM
Husker første gang jeg virkelig hørte musikken hans. Jeg satt alene i stua på kvelden og var cirka 7 år. Jeg bladde gjennom kanalene og kom til MTV som jeg hørte veldig mye på, og det var en Michael Jackson-countdown! Husker Black or White, Beat it, Earth song (akkurat det klippet der han sto mellom trærne og vinden blåser og det er lyn og greier husket jeg spesielt godt, stort inntrykk! er nå min yndlings sang:)) og selvfølgelig thriller! Det var så skummelt! Jeg synes han så ut som plastelina i ansiktet husker jeg, og i dagene etterpå fortalte jeg til alle jeg møtte på!:bleh Jeg var skikkelig stolt over at jeg hadde sett noe sånn, jeg synes det var så tøft! Hvis jeg ikke hadde vært så ung og dum hadde jeg nok blitt fan da, men jeg visste ikke hvordan... tror det var rundt denne tiden jeg klarte å spare til min første hundrelapp, det var virkelig stort! Så åssen skulle jeg få tak i noe musikk...? Men jeg husket dette helt til jeg var 12-13 cirka, og en dag sang jeg refrenget på beat it og synes den melodien var så fin, da hadde jeg glemt at det var MJ. Broren min fortalte meg det, han fant den frem på dataen og det var som om noe bare falt på plass inni meg, og jeg bare visste at dette er min musikk, jeg kommer aldri til å høre noe bedre, det fins ikke noe bedre... slik ble jeg altså fan. Har bare vært fan i ca fem år, men jeg vet at jeg alltid kommer til å være det. Han har ikke bare vært, han kommer fortsatt til å være en stor del av livet mitt! Takk Michael..::<3

JayBe
07-01-2009, 09:25 PM
Husker f?rste gang jeg virkelig h?rte musikken hans. Jeg satt alene i stua p? kvelden og var cirka 7 ?r. Jeg bladde gjennom kanalene og kom til MTV som jeg h?rte veldig mye p?, og det var en Michael Jackson-countdown! Husker Black or White, Beat it, Earth song (akkurat det klippet der han sto mellom tr?rne og vinden bl?ser og det er lyn og greier husket jeg spesielt godt, stort inntrykk! er n? min yndlings sang:)) og selvf?lgelig thriller! Det var s? skummelt! Jeg synes han s? ut som plastelina i ansiktet husker jeg, og i dagene etterp? fortalte jeg til alle jeg m?tte p?!:bleh Jeg var skikkelig stolt over at jeg hadde sett noe s?nn, jeg synes det var s? t?ft! Hvis jeg ikke hadde v?rt s? ung og dum hadde jeg nok blitt fan da, men jeg visste ikke hvordan... tror det var rundt denne tiden jeg klarte ? spare til min f?rste hundrelapp, det var virkelig stort! S? ?ssen skulle jeg f? tak i noe musikk...? Men jeg husket dette helt til jeg var 12-13 cirka, og en dag sang jeg refrenget p? beat it og synes den melodien var s? fin, da hadde jeg glemt at det var MJ. Broren min fortalte meg det, han fant den frem p? dataen og det var som om noe bare falt p? plass inni meg, og jeg bare visste at dette er min musikk, jeg kommer aldri til ? h?re noe bedre, det fins ikke noe bedre... slik ble jeg alts? fan. Har bare v?rt fan i ca fem ?r, men jeg vet at jeg alltid kommer til ? v?re det. Han har ikke bare v?rt, han kommer fortsatt til ? v?re en stor del av livet mitt! Takk Michael..::<3

Takk for historiene :)
Jeg vokste opp med Mj p? 80-tallet, og han "bare var der" p? en m?te. M?tte ikke anstrenge meg for ? se eller h?re noe, det var bare ? sl? p? radioen eller tv.
Men jeg husker ogs? i 1993 da han ble intervjuet av Oprah og vi hadde ikke videospiller da, s? jeg m?tte ta det opp p? kassett. Alle i familien min fikk streng beskjed om ? forlate stua den kvelden, for det var en s?nn opptaker som tok opp alle lydene i rommet. Jeg satt musestille og tok det opp. Har den kassetten enda.

Ellers s? husker jeg at jeg kj?pte et samleobjekt, en Man In The Mirror picture disc p? ferie p? begynnelsen av 90-tallet. Men jeg var s? dum ? legge den i bilen og den smeltet og b?yde seg. Pr?vde ? legge masse tunge ting opp? for ? rette den ut, men det gikk ikke...

Her er forresten mitt siste MJ-minne, selv om jeg ikk s? han:
Var i LA i mars med en venninne, og selv om hun ikke var fan hadde hun lyst til ? se huset hans. Jeg var laidback i forhold til at han var i LA for, jeg visste jo at jeg skulle se han i sommer; s? jeg ville ikke pr?ve ? stalke eller forstyrre han.
Men den siste dagen f?r vi dro ringte vi p? og det kom faktisk en bodyguard ut og snakket med oss. Jeg pr?vde ? f? med meg mest mulig at eiendommen, for vi klarte ? g? noen skritt inn, ble faktisk overrasket over at de ikke sa noe. Jeg ga bodyguarden en bok med tegninger jeg hadde laget og han sa: These are real' good, I'm gonna give it to him right away. Jeg ble kjempeglad, selv om jeg ikke vet om han noen gang fikk dem...
________
Live sex webshows (http://livesexwebshows.com/)