PDA

View Full Version : Påstått lekkasje av obduksjonsrapport

KOS
06-29-2009, 04:53 PM
The Sun publiserte idag noe som de påstår er obduksjonsrapporten av Michael Jackson. Vg har idag sitert denne historien. Jeg vil bare informere dere at obduksjonsrapporten ikke er klar før om noen uker, og The Sun har ikke tilgang til å lese denne på dette tidspunktet. Det de skriver er oppdiktet. Jeg har gitt VG pepper for å være så klønete og ubrukelige som publiserer dette som fakta.

Det gjør ingenting om de får høre fra flere av dere om dette.

Men som sagt, dette er bare oppspinn.

Jeg gidder ikke skrive om hva som står i rapporten, men jeg kan hinte til at alt de skriver er relatert til deres egne ryktehistorier de har publisert de siste år.

Jeg regner med de fleste ser sammenhengen her.

miriam
06-29-2009, 05:12 PM
Jeg har gitt VG pepper for å være så klønete og ubrukelige som publiserer dette som fakta.

Takk.

Har ventet på at den britiske tabloidpressen skulle trå til... Syns nesten de har vært litt treige jeg, med å dikte disse fantasifulle historiene sine... :blinkern

Skruppelløse idioter hele gjengen... 8-26-03sinna

Caroline
06-29-2009, 05:19 PM
Ja, leste førstesiden på VG i stad...stoppa der. Idiotisk, rett og slett. Av både The Sun og VG. ohnoyoudidnt

Liliane
06-29-2009, 05:32 PM
F**** The Sun8-26-03sinna

Sunshine
06-29-2009, 05:39 PM
TMZ sier det er helt feil..
http://www.facebook.com/ext/share.php?sid=129802446208&h=yHvlm&u=NFgyg&ref=nf

mariemarie
06-29-2009, 05:41 PM
Den er oppdiktet. Står på TMZ. Ble faktisk litt skuffet over VG at de i det hele tatt lagde en artikkel som kommer fra The Sun. Den artikkelen var ganske stygg, og jeg tror heller ikke slike ting "lekker" tilfeldigvis ut etter bare noen dager få dager.

KOS
06-29-2009, 06:26 PM
VG har oppdatert artikkelen og har masse skriveleifer. Ser ut som de fikk panikk der ja, haha!

mariemarie
06-29-2009, 07:07 PM
Bra. Jeg skjønner og synes det er fint at de vil ha mest mulig Jackson nå, men de må roe seg litt ned, ellers så blir det, som her, bare rot.

miriam
06-29-2009, 07:11 PM
VG har oppdatert artikkelen og har masse skriveleifer. Ser ut som de fikk panikk der ja, haha!

:latter

Nå står det på vg.no "Obduksjonsrapporten var ikke riktig"... en noe spesiell ordlegging, syns jeg... siden de ikke sier at den ikke var ekte... man kan jo faktisk tolke det dithen at den var ekte, bare ikke korrekt... :S

mariemarie
06-29-2009, 07:12 PM
Orginalartikkelen ble skrevet av en journalist bemerket jeg meg, nå er det doblet lol.

anniiee6
06-29-2009, 09:57 PM
Ble så sint når jeg så hva di hadde skrevet i denne såkalte obduksjonsrapporten.. Herregud asså, nå må han få fred!! ARG!!!
VG latterliggjør seg selv ass!