View Full Version : Joe Jackson intervjuet på BET awards...
miriam
06-29-2009, 03:16 AM
http://www.youtube.com/watch?v=pgli9UYUT8M&eurl=http%3A%2F%2Fwww.facebook.com%2Fprofile.php%3 Fid%3D598860239%26ref%3Dprofile&feature=player_embedded
:ohmy :mad:
Er det mulig?? Fy flate... vet ikke hva jeg skal si... :(
Shappert
06-29-2009, 04:38 AM
Går det an å bli dummere?
Han sier han er "great" når de spør han om hvordan han har det.
Så er han virkelig så dum og sier at "folk har mistet verdens største artist" og ikke "Jeg har mistet min sønn"
Men så er han også så dum at han tar frem kompissen sin og sier hvilken Blue-Ray prosjekt de har?? :S
....
charlotte
06-29-2009, 07:31 AM
For en kald, følsesløs idiot. Skjønner godt at Michael ikke likte han.
Calaquendi
06-29-2009, 11:49 AM
Jeg håper virkelig ikke at Katherine får ansvaret for barna hans. HUN hadde vært perfekt men med Joe Jackson i huset så nei.. Fy f***. Edit for å si at han vel sin måte å reagere på, og vet kanskje ikke helt hva han skal si få dager etter dødsfallet. Grunnen til at jeg ikke synes at Prince, Paris og Blanket skal ende opp hos besteforeldrene er den at MJ har oppdratt dem på en helt annen måte enn hva Joe har gjort med sine..
Shabana
06-29-2009, 12:09 PM
Ingen som tenker på at han svarte slik fordi han følte det var et idiotidk spørsmål å komme med? Han har akkurat mistet sønnen sin så selfølgelig har han det ikke noe bra.
Men det var litt rart at han at han heller sa at verdens største artist og ikke min sønn...
miriam
06-29-2009, 01:50 PM
Ingen som tenker på at han svarte slik fordi han følte det var et idiotidk spørsmål å komme med? Han har akkurat mistet sønnen sin så selfølgelig har han det ikke noe bra.
Men det var litt rart at han at han heller sa at verdens største artist og ikke min sønn...
Jo, selvfølgelig... og han er helt sikkert ikke en til å snakke om følelser offentlig, eller privat (?)... men på hvilkent planet kunne han tenke at det var passende, når han for første gang etter sin sønns død blir intervjuet av pressen, å drive å promotere sine egne business-prosjekter?? Resten av det han sa er på en måte ok... men det der... :mad:
Shabana
06-29-2009, 01:58 PM
... men på hvilkent planet kunne han tenke at det var passende, når han for første gang etter sin sønns død blir intervjuet av pressen, å drive å promotere sine egne business-prosjekter??
Fikk ikke med meg det jeg? :ohmy 8-26-03sinna
Tja... som jeg sa på lørdag. I don't like the man, men det betyr ikke noe nå.
miriam
06-29-2009, 02:03 PM
Tja... som jeg sa på lørdag. I don't like the man, men det betyr ikke noe nå.
nei... det er andre ting som er viktigere...
Sunshine
06-29-2009, 02:48 PM
Nå kjente jeg at jeg ble irritert.. først si at han har det "great" når de spør han hvordan har det, og svarer at de har det vondt fordi de har mistet verdens største artist.. Det var sønnen din, Joe!! Herregud..
Og så promotere hans nyeste prosjekt 3 dager etter sønnens død, på en minnemarkering for sønnen?? Respektløst er det!!!
Jeg tror barna vil få det best hos barnepiken - hun kjenner barna best og vet hvordan ville Michael oppdra dem.. Dessuten er sikkert barna glad i henne, og jeg har lest at Michael helst ville at hun skulle ta seg av barna dersom det skjedde han noe.. Jeg synes de skal respektere ønsket hans!
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.