PDA

View Full Version : F! The Press

Shadowfax
06-28-2009, 11:11 PM
Sjekk denne:
http://www.youtube.com/watch?v=tVACUjHn6yU

Helt enig, før var han verdens mest ufyselige mann, når han dør er han plutselig den helten! Jeg har sagt det hele tiden, media har ALT for stor makt...

Becka
06-28-2009, 11:14 PM
Det er litt det jeg nevnte og ikke forsto helt med hvorfor alle skal abgårde å kjøpe platene hans nå...Først nå. Jeg forstår ikke helt det jeg. Det er jo ikke media, men litt under samme grenen her. Det er jo ikke hans allerde fans som løper ut å kjøpe disse cd`ene....

Hgee
06-28-2009, 11:42 PM
jeg skjønte ikke helt sangen...sier han at Michael er uskyldig og at folk sa noe annet men at når han døde så er han plutselig verdens beste, eller at han var skyldig og at det er dumt at de nå ser på han som verdens best kun fordi han er død?

mariemarie
06-29-2009, 12:19 AM
Mange angrer og mange har ikke innsett før nå hvor bra musikk og for en person han var. Han var jo alltid der på en måte, så hvorfor bry seg mer enn man må? Nå som han har gått bort, vil mange ha han "hos seg" alikevel. Vi mennesker er litt sånn vi. Vi vet ikke helt hva vi har før vi mister det.

Slik som en gammel mann som ble intervjuet av TV2 i en LA platebutikk i stad. Han var tydelig rørt over hele situasjonen. Det er sikkert flere av dere som så det.

"Why are you here today?"

"Michael. I realized I didn't have any of his albums."

Det knuste hjertet mitt :(

miriam
06-29-2009, 12:43 AM
Uff... de har jo absolutt et godt poeng, og Gud vet jeg har hatt mine raserianfall mot pressen (in the privacy of my own home...) de siste dagene... men orker ikke å fokusere på sinne nå... orker ikke å bry meg om det. :( (men det kommer nok sinne tilbake igjen før eller siden, mistenker jeg...)

Slik som en gammel mann som ble intervjuet av TV2 i en LA platebutikk i stad. Han var tydelig rørt over hele situasjonen. Det er sikkert flere av dere som så det.

:( men på en måte fint og da... *sukk* here come the waterworks again...

:huggle til deg vennen forresten, og velkommen som medlem. Fint å ha deg her :<3

Sunshine
06-29-2009, 05:18 PM
Mange angrer og mange har ikke innsett før nå hvor bra musikk og for en person han var. Han var jo alltid der på en måte, så hvorfor bry seg mer enn man må? Nå som han har gått bort, vil mange ha han "hos seg" alikevel. Vi mennesker er litt sånn vi. Vi vet ikke helt hva vi har før vi mister det.

Det knuste hjertet mitt :(

Ja, man innser ikke hva man har eller i dette tilfellet hva man har gått glipp av, før det er for seint..

Men samtidig som det er synd at folk først oppdager han nå, så er det jo positivt at han fortsatt - selv etter at han er borte - har evnen til å berøre folk og gi dem interessen for musikken hans. Det er jo nettopp gjennom musikken hans at han lever videre - jo flere som bevarer musikken hans, jo lengre vil han "leve" også(selv om jeg aldri tror musikken hans kommer til å dø):)