View Full Version : Skriv her hva han Michael gjør der han er nå
Kay-10
06-28-2009, 08:41 PM
Jeg håper han er med sjelene å at han har møt James Brown Jackie Wilson og de andre han vil møte.
Shadowfax
06-28-2009, 10:31 PM
Jeg håper han endelig har kommet til Neverland....
Jeg håper han er med sjelene å at han har møt James Brown Jackie Wilson og de andre han vil møte.
Å Fred Astaire! Og Ryan White...Kanskje han møter Martin Luther King også..
anniiee6
06-28-2009, 10:56 PM
Enig.. og at han møter Peter Pan :)
miriam
06-29-2009, 12:56 AM
:) ja, absolutt... Partet faktisk om dette på vei hjem fra minnestunden i går... om at vi får jo se ham igjen... og i min himmel vil jeg kunne se Michael live og prate med ham, og fortelle ham om hvor mye folk elsket ham og brydde seg om ham. :<3 Selv om jeg håper inderlig at han allerede visste det da han gikk bort.
Shabana
06-29-2009, 07:45 AM
Jeg håper han er et sted hvor han blir forstått, akseptert og respektert for akkurat den han er... og at han er lykkelig. Så da må jo nesten det bli Neverland... hvor han flyr mens han tar salto i lufta og ler så latteren høres overalt...
Men hvor enn han er håper jeg bare at han endelig har funnet ro.
Kay-10
06-29-2009, 10:50 AM
Lurer på om han lærer seg nye dansetrinn.
Sunshine
06-29-2009, 03:35 PM
Jeg håper han er et sted hvor han blir forstått, akseptert og respektert for akkurat den han er... og at han er lykkelig. Så da må jo nesten det bli Neverland... hvor han flyr mens han tar salto i lufta og ler så latteren høres overalt...
Men hvor enn han er håper jeg bare at han endelig har funnet ro.
Helt enig! Fint sagt:)
Silje
06-29-2009, 11:17 PM
Jeg er sikker på at Michael har det godt der han er nå.. og det er så utrolig godt å tenke på - at selv om vi sørger og har det vondt så har faktisk Michael det godt.. Og det betyr alt!
PearlRain
06-30-2009, 09:30 AM
tenkte på det samme her en dag.. michael får iallefall truffet vennene sine som også han gått bort.. og han har det jo bra i himmelen..
Han føler iallefall ingen smerte mer, på noen måte ::<3
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.