View Full Version : You don't love me av Michael J ??
relaxannie
08-13-2007, 08:13 PM
Noen som kjenner sangen, har han laget melodien til den sangen eller, har han brukt den fra noen andre?? Syns jeg har hørt sangen før for lenge siden, visste i så fall ikke at MJ hadde den melodien. Noen som vet når sangen ble laget vil jeg gjerne vite det og!!
Shadowfax
08-13-2007, 10:06 PM
Noen som kjenner sangen, har han laget melodien til den sangen eller, har han brukt den fra noen andre?? Syns jeg har hørt sangen før for lenge siden, visste i så fall ikke at MJ hadde den melodien. Noen som vet når sangen ble laget vil jeg gjerne vite det og!!
Regner med du mener "If You Dont Love Me"? Det er en unreleased sang av Michael. Han laget den til platen "Dangerous" men den kom ikke med på albumet. Den kan ikke skaffes på lovlig vis, av den grunn at den ikke finnes ute på markedet. Men jeg kan sende den til dere dersom noen ønsker det, bare send meg en PM8-26-03fruits_apple .. Det er forresten MJ som har skrevet låten ja..:)
Når det gjelder om jeg har hørt låten før, tja, jeg tenkte noe av det samme selv, om noen andre har laget noe liknendes før eller i ettertid. Det vet jeg desverre ikke.
Med vennlig hilsen
Ola:<3
Hahah digger den sangen8-26-03fruits_apple
Irlin_aka_B-Jay
08-15-2007, 08:37 PM
If you dont love me er jo bare sååå fengende :D
men er ikke helt Michael føler jeg... ikke helt hans musikk (etter det han har hatt før). :)
If you dont love me er jo bare sååå fengende :D
men er ikke helt Michael føler jeg... ikke helt hans musikk (etter det han har hatt før). :)
Det er jeg enig i, men det er nesten det som gjør den så kul og, at Michael prøver en så ny stil liksom:D høres ut som sånn kjeller-band-sang eller noe, hehe men sangen er jo kun genial:latter
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.