PDA

View Full Version : Hva skjer nå med konsertene?

Oliver Twist
06-26-2009, 07:52 AM
Dersom du leser dette, har du utvilsomt fått med deg at Michael Jackson har gått bort og konsertene i London er da ganske effektivt kansellert.

Det jeg lurer på er, hva skjer med de av oss som har billetter nå? Vil pengne bli refundert? Vil bare en viss sum bli refundert? Vil det bli noen form for minnemarkering på O2 Arena? For de som har kjøpt billetter for overpris antar jeg dette er spesiellt kjedelig, da man ikke kan forvente å få mer enn orginalprisen for billetten refundert.

Selv skulle jeg vært på konserten 18. juli, og har fire billetter til denne. Skal uansett til London i en uke rundt den 18., men nå dessverre uten hva som lett kunne blitt tidenes konsert.

Pratet litt med en kollega om dette, og han påstod at pengene ikke ville bli refundert. Men så var han også hellig overbevist om at alt dette var avtalt spill, så jeg tar hans ord med et par tonn salt.

Fant noe info hos The Times (http://www.timesonline.co.uk/tol/news/uk/article6580748.ece), men også dette er ganske vage greier.

sunniva28
06-26-2009, 08:20 AM
hvil i fred michael jackson. han har det bedre i hemmelen. ingen smerter. du vil altid leve i hjertene våre <3

Oliver Twist
06-26-2009, 11:21 AM
Dagbladet/Kjendis.no melder følgende:
- Nordmenn får tilbake Michael Jackson-pengene (http://www.kjendis.no/2009/06/26/kjendis/michael_jackson/musikk/konsert/london/6915281/).

sunniva28
06-26-2009, 03:02 PM
hva vil skjer med denne fan siden? nå som michael er borte for altid? dette er en av mine tøffeste dager i livet så langt. vi ska aldri mere få se han danse eller synge på scenen. can you belive that?

Caroline
06-26-2009, 05:19 PM
Denne siden vil fortsette å eksistere. Og alle som vil kan skrive her. Det er ingen grunn til å legge ned siden. Vi må fortsette, og ikke glemme.

Minni
06-26-2009, 05:21 PM
Denne siden vil fortsette å eksistere. Og alle som vil kan skrive her. Det er ingen grunn til å legge ned siden. Vi må fortsette, og ikke glemme.

Jeg er helt enig med Caroline her.. :) Denne siden må fortsette og rulle og gå.. Vi må ikke glemme de gode minnene av MJ :)

Caroline
06-26-2009, 05:25 PM
Jepp! Og selvom det er en ganske amper stemning her nå, vil det med tiden bli bedre. Det kan ta lang tid, men vi vil igjen tulle og snakke om MJ som vi gjorde før. Keep The Faith!

Minni
06-26-2009, 05:26 PM
Jepp! Og selvom det er en ganske amper stemning her nå, vil det med tiden bli bedre. Det kan ta lang tid, men vi vil igjen tulle og snakke om MJ som vi gjorde før. Keep The Faith!

Helt enig med deg, Caroline.. Var ikke så veldig stor MJ fan jeg, men det blir jeg etterhvert som jeg er medlem her og snakker med dere :)

Caroline
06-26-2009, 05:35 PM
Helt enig med deg, Caroline.. Var ikke så veldig stor MJ fan jeg, men det blir jeg etterhvert som jeg er medlem her og snakker med dere :)

Tror du kommer til å bli fan etterhvert ja. Hehe, det er nesten uungåelig når man først har begynt. Og du er jo gdot i gang. :)

Minni
06-26-2009, 05:37 PM
Håper alle får tilbake billettene sine og heller går i begravelsen hans.. :(

Calaquendi
06-27-2009, 01:57 AM
Billettpengene er ikke nok til å komme seg til L.A desverre.. Selv om jeg gjerne skulle dratt.

Liliane
06-27-2009, 10:55 AM
huff.. skulle virkelig ønske at jeg hadde hatt penger nok til være til stede under begravelsen:(

sunniva28
06-28-2009, 12:03 AM
michael vil foraltid leve inni meg, han bor i blodårene mine. han var som en far for meg i musikkverdenen. han lærte meg hva som var den rette musikken å synge å danse til. han er grunnen til at jeg er så musikalsk som jeg er i dag. musikken hans har hjulpet meg når jeg har hadt det vanskelig. så han skal ha en stor takk for alt han har gjort. han viste hva ekte kjærlighet var. Elsker deg michael. hvil i fred. du fortjener det no. vi møtes snart igjen. hilsen ei sønerknust jente.