View Full Version : Frekt av Se og hør
Safkiel
08-07-2007, 03:07 PM
Se og hør er i dag så sjenerøse mot leserne at de har laget en oversikt over sommerens "skandaler".
Michael Jacksons opphold i Maryland kvalifiserer ifølge denne nettsiden til å kunne kalles en skandale.
Dette er det de sier:
Da Michael Jackson tok inn på "The Inn" i St. Michaels i Maryland, ble hotellpersonalet plaget hele natten av popkongen som bestilte fingermat til rommet. - Vi mottok oppringninger fra Jackson selv klokken fire om morgenen, som bad om alt mulig, inkludert kyllingfingre og annen slags mat for barn, sukket en oppgitt hotellansatt til HollywoodRag.com.
Maten skulle angivelig være til barna Prince-Michael (10), Paris (9) og Prince-Michael II (5), men den største ungen av dem alle, Michael, ville nok også ha sin del av barnematen.
Noe Se og hør ikke skriver er at dette hotellet har 24-timers romservice! Jeg synes det da er noe merkelig at det blir omtalt som en skandale at MJ bestilte mat innefor den åpningstiden hotellet har for alle sine gjester. Dette er dessuten et dyrt hotell, og de burde skjønne at det å gå til pressen med dette er det samme som å skremme bort fremtidige gjester.
En rask kikk på hjemmesiden til hotellet viser følgende informasjon:
Or you can dine in the privacy and comfort of your own room with 24-hour (http://www.perrycabin.com/web/omic/omic_c3a_introduction.jsp)Room Service.
Og forresten, til den journalisten som skrev dette; chicken fingers heter kyllingvinger på norsk, ikke "kyllingfingre". :latter
Shadowfax
08-07-2007, 09:57 PM
Se og hør er i dag så sjenerøse mot leserne at de har laget en oversikt over sommerens "skandaler".
Michael Jacksons opphold i Maryland kvalifiserer ifølge denne nettsiden til å kunne kalles en skandale.
Dette er det de sier:
Da Michael Jackson tok inn på "The Inn" i St. Michaels i Maryland, ble hotellpersonalet plaget hele natten av popkongen som bestilte fingermat til rommet. - Vi mottok oppringninger fra Jackson selv klokken fire om morgenen, som bad om alt mulig, inkludert kyllingfingre og annen slags mat for barn, sukket en oppgitt hotellansatt til HollywoodRag.com.
Maten skulle angivelig være til barna Prince-Michael (10), Paris (9) og Prince-Michael II (5), men den største ungen av dem alle, Michael, ville nok også ha sin del av barnematen.
Noe Se og hør ikke skriver er at dette hotellet har 24-timers romservice! Jeg synes det da er noe merkelig at det blir omtalt som en skandale at MJ bestilte mat innefor den åpningstiden hotellet har for alle sine gjester. Dette er dessuten et dyrt hotell, og de burde skjønne at det å gå til pressen med dette er det samme som å skremme bort fremtidige gjester.
En rask kikk på hjemmesiden til hotellet viser følgende informasjon:
Or you can dine in the privacy and comfort of your own room with 24-hour (http://www.perrycabin.com/web/omic/omic_c3a_introduction.jsp)Room Service.
Og forresten, til den journalisten som skrev dette; chicken fingers heter kyllingvinger på norsk, ikke "kyllingfingre". :latter
Hmmm.. Ja, dette er vell gammelt nytt? Men uansett så er det en idiotisk nyhet. Latterlig rett og slett:latter :latter
MJLover
08-08-2007, 10:10 AM
Meh.
Jeg tenker nok Se og Hør har gått til bunns for en god stund sia, de har ikke noe gode "nyheter" eller smakfulle "skandaler".
Hva er det neste? Michael tar på sko, og merker han tok dem på feil.
"Breaking news! Crashing Pop Singer Michael Jackson put his shoes on the wrong feet!
This caused pain in the Hotel he was living at too, for the sight of his shoes were horrid. Two of the Hotel Employees fainted, and the Hotel Manager got loads and loads of complains from other residents. Michael was pending to be evicted from the Hotel, until a sum of imaginary numbers (I imagined 489274328462938642184923) was mentioned and the Pop Star bought the Hotel.
Scandal!!!"
Hehe^^:latter :latter
Ja seriøst, det er bare latterlig, jeg forstår ikke i det hele tatt hvorfor andre folk gidder å lese se og hør, når sånne ting som det er "skandaler":rolleyes
Men men det er nå et fritt land:latter
Og uansett, det viser bare hvor stor Michael er når ting som det blir kalt skandaler!
Men hehe seirøst genialt skrevet Jon/mjlover!:latter
Safkiel
08-08-2007, 04:08 PM
Meh.
"Breaking news! Crashing Pop Singer Michael Jackson put his shoes on the wrong feet!
This caused pain in the Hotel he was living at too, for the sight of his shoes were horrid. Two of the Hotel Employees fainted, and the Hotel Manager got loads and loads of complains from other residents. Michael was pending to be evicted from the Hotel, until a sum of imaginary numbers (I imagined 489274328462938642184923) was mentioned and the Pop Star bought the Hotel.
Scandal!!!"
LOL :latter :latter :latter
Jeg tenkte faktisk nesten det samme; at det neste blir vel at det er en skandale at han går med hvite sokker og mokasiner.
Da jeg så at Se og hør hadde en artikkel som skulle handle om sommerens skandaler, så var jeg nesten sikker på at de skulle finne på noe om MJ... men hvis dette var det eneste de klarte å komme opp med, så kvalifiserer ikke saken til å kalles agurknytt engang.
Safkiel
08-08-2007, 04:14 PM
Hmmm.. Ja, dette er vell gammelt nytt? Men uansett så er det en idiotisk nyhet. Latterlig rett og slett:latter :latter
Selve "nyheten" er gammel, men at de kaller det skandale er nytt.
Silje
08-09-2007, 03:02 PM
:latter :latter
relaxannie
08-13-2007, 08:05 PM
Jah, se og hør er tragisk hehe, jeg var på hytten og fant ett blad fra 1999 tror jeg, da han hadde fått den "nye stilen" og da skrev de at endelig viser michael fjeset sitt etter 10 år. for 10 år siden da, var det i år 1989 han har vist ansiktet sitt veldig mye på de 10 årene, med Dangerous Tour og History Tour og alt :latter og loads av photoshoot!!! Men, ellers var jo artikkelen positiv. Noe som er sjelden i se og hør.
En annen ting, se og hør driver og vanker på MJNO, fordi det var en som hadde endret ett bilde i photoshop, ganske stilig men, håret så veldig grått ut. Så litt seinere kom det akkuratt samme bilde i Se og Hør der de skrev at MJ har byttet parykk slik at det skal se ektere ut bla bla ler meg i hjel. Se og Hør er og blir TRAGISK!!
cho89
08-14-2007, 12:29 PM
ya , name it! =)
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.