PDA

View Full Version : Plassene på O2 Arena...

Dirty Diana
06-09-2009, 09:35 PM
Hei, lurte på om noen kunne fortelle meg litt om de forskjellige plassene på O2 Arena jeg. :)
Om det er stå eller sitteplasser, hva som er bra og hva som er dårlig og ca. priser osv...

http://media.ticketmaster.co.uk/en-gb/tmimages/venue/maps/uk1/12460s_a.gif

Sunshine
06-09-2009, 09:51 PM
Det er ikke ståplasser på denne konserten, her får man billett til bestemte sitteplasser..

Som jeg har forstått, vil ikke scenen være på midten som vist på bildet der, men foran.. De blå plassene( i hvert fall de nærmest scenen) er VIP-plasser som opprinnelig koster 8000 kr(men du får også en pakke og får gå inn på den røde løperen++), de rød plassene koster 750 kr og de gule plassene 450 kr..

Men det spørs om du finner billetter til de opprinnelige prisene lenger nå, nå må du nok betale noen tusenlapper istedet..

Dirty Diana
06-09-2009, 10:02 PM
Oki, Takk! :)
Tror jeg skal prøve meg på noen av de røde plassene jeg da. :) Ser at bilettene naturlig nok er dyrene nå ja, men det får så være. Bare det ikke så veeeeeeeeeldig mye dyrere. :unsure

Har en samboer som ikke er sååå keen på å være med, men bestiller nok anyway. :uskyldig Kansje får jeg lurt med meg noen andre i stedet.:P Uansett får jeg vel solgt bilettene på Finn eller noe, hvis det skulle bli helt krise. :(

Shadowfax
06-09-2009, 10:13 PM
Oki, Takk! :)
Tror jeg skal prøve meg på noen av de røde plassene jeg da. :) Ser at bilettene naturlig nok er dyrene nå ja, men det får så være. Bare det ikke så veeeeeeeeeldig mye dyrere. :unsure

Har en samboer som ikke er sååå keen på å være med, men bestiller nok anyway. :uskyldig Kansje får jeg lurt med meg noen andre i stedet.:P Uansett får jeg vel solgt bilettene på Finn eller noe, hvis det skulle bli helt krise. :(
Hei. Håper du fikk mailen jeg sendte deg:)

Om du legger meg til msn, så kan jeg prøve å få deg i kontakt med noen som selger billetter til MJ konsert i 2010, jeg tror det kan la seg gjøres slik at du slipper å betale BLODPRISER på viagogo.:)

Dirty Diana
06-09-2009, 10:27 PM
Hei. Håper du fikk mailen jeg sendte deg:)

Om du legger meg til msn, så kan jeg prøve å få deg i kontakt med noen som selger billetter til MJ konsert i 2010, jeg tror det kan la seg gjøres slik at du slipper å betale BLODPRISER på viagogo.:)
Jupp, fikk mailen!
Takk for raskt og bra svar! :)

Er på en PC uten MSN, nå og veit ikke når jeg får ordent det. :(
Skal se hva jeg får til selv, og blir det helt krise med å få tak i billetter, og jeg får den andre PC'en, så skal jeg legge deg til!
Hørtes supert ut! :D

Dirty Diana
06-09-2009, 11:37 PM
http://media.ticketmaster.co.uk/en-gb/tmimages/venue/maps/uk1/12460s_a.gif

Må mase litt igjen jeg... :plystre
Hvis det var slik at scenen skal stå på midten.. Hvor er det best å sitte?!
Har skjønt det slik at VIP-plassene er på 402 osv... Hmmmm..:unsure

Bare lurer, så jeg ikke tror jeg kjøper en gullplass, også er det bare ræva... :P
Hvor har dere andre kjøpt plasser?
Ville dere tatt gult eller rødt?... Eller blå? Hvis dere kunne velge fritt... Er så usikker her....

Caroline
06-09-2009, 11:46 PM
Må mase litt igjen jeg... :plystre
Hvis det var slik at scenen skal stå på midten.. Hvor er det best å sitte?!
Har skjønt det slik at VIP-plassene er på 402 osv... Hmmmm..:unsure

Bare lurer, så jeg ikke tror jeg kjøper en gullplass, også er det bare ræva... :P
Hvor har dere andre kjøpt plasser?
Ville dere tatt gult eller rødt?... Eller blå? Hvis dere kunne velge fritt... Er så usikker her....

Jeg tror VIP er A1 A2 A3 111 og 112 (eller 101 og 102).

Om du skal kjøpe billetter til blått felt ville jeg kjøpt til en av de fremste rekkene i alle fall. Du kan jo bare tenke deg hvor lite du ser når alle står.
På det røde feltet ville jeg valgt plasser på sidene.
På det gule er det egentlig det samme (tror jeg), det er høyt og man ser alt uansett.

Nå har ikke jeg vært der før, men det er sånn jeg har skjønt opplegget. :)

Dirty Diana
06-09-2009, 11:53 PM
Jeg tror VIP er A1 A2 A3 111 og 112 (eller 101 og 102).

Om du skal kjøpe billetter til blått felt ville jeg kjøpt til en av de fremste rekkene i alle fall. Du kan jo bare tenke deg hvor lite du ser når alle står.
På det røde feltet ville jeg valgt plasser på sidene.
På det gule er det egentlig det samme (tror jeg), det er høyt og man ser alt uansett.

Nå har ikke jeg vært der før, men det er sånn jeg har skjønt opplegget. :)
Takk, snille du! :huggle
Da blir det litt lettere å velge! :D

Caroline
06-09-2009, 11:55 PM
Takk, snille du! :huggle
Da blir det litt lettere å velge! :D

Ikke noe problem, glad to help. :huggle

Shappert
06-10-2009, 10:31 AM
Har selv gult (mellom 419 - 420 ) Ser jo hele stadium

Dirty Diana
06-11-2009, 12:47 AM
litt nag igjen fra meg... :P

Når jeg skal velge row, altså rad, er A alltid best?! Det som er nærmest gelenderet eller hva jeg skal kalle det? Og Z da lengst bak og "dårligst?" Har så vodsomme kvaler med å bestemme meg her... :unsure

Caroline
06-11-2009, 12:53 AM
Hehe, det skal ikke være lett.
Regner med at A er fremst ja. :thumbsup

Dirty Diana
06-11-2009, 01:37 AM
Funnet 2 stk. på seksjom 111 Row A... :D Ons.3 mars..
Virker bra synes jeg...

Noen synspunketer pliiiiiis?
Vet det er sent, så alle er vel i seng her, men betiller nå... Tror jeg... :unsure

....VinglePetter jeg altså... :P

Dirty Diana
06-11-2009, 02:14 AM
WEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!! :yay:yay:yay

Da er det i boks!!
2stk. biletter Ons. 3 mars. section: 111 row: A gal4 JIPPI!!!!

Har ikke fått bekreftelsen på mail enda da, så klarer ikke roe nerva heelt før den er kommet... :P

Men....
Kommer selve billette i posten, eller må man printe de ut selv?! *blond*:blinkern
Er vel posten vel?

Dirty Diana
06-11-2009, 02:32 AM
Og DER kom bekreftelsen på mail også!!!
OMG!!! gal4gal4gal4
Can't belive this is actually true!!!!! :yay

JEG SKAL SE MJ LIVE!!!!!!!! :<3:<3:<3

*dååån* 8-25-03stretcher

Shabana
06-11-2009, 08:13 AM
GRATULERER!!!! gal4 :yay

Sunshine
06-11-2009, 10:54 AM
Gratulerer!! :yay:yay
Utrolig bra plasser du fikk tak i også da:thumbsup

Dirty Diana
06-11-2009, 12:21 PM
Takk!!!! :yay

Men er blitt så overnervøs her så tør ikke tro det, før jeg sitter med billettene i hånden.. :latter Når jeg har de i hånden tror jeg det vel ikke før jeg faktisk FYSISK står inne på arenaen og jeg ser ham med mine egene øyne!! :latter

Åååååååå, som jeg gleder meg!!!!!!!! gal4gal4gal4

Dirty Diana
06-11-2009, 12:27 PM
åh... så inne på mailen jeg fikk som bekreftelse at bestillingen ikke er ENDELIG før jeg mottar ENDA en mail..

This transaction has been sent directly to the seller and is not complete until you receive another email from us confirming the transaction and the delivery method.

Ååå, veit jeg virker litt paranoid her, men er så TYPISK meg at noe rart skal skje... :(
VIL HA DEN MAILEN NÅ ELLERS FÅR JEG IKKE SOVE... Uvææææ!!!

jhonatan
06-11-2009, 12:58 PM
hvordan går det ? jeg har 2 biletter til salgs 12 januar 2010

Selges snarest

Caroline
06-11-2009, 04:21 PM
NIIIICE plasser! 8-26-03respect

Du kjøpte på viagogo ikke sant?
Det tar som regel et par dager før du får den andre bekreftelsen. Kommer litt ann på hvor treg/rask personen som selger er.
Og billettene kommer i posten ja. Til den adressen du skrev, og som er på kviteringen du får når billettene er bekreftet. :)

x Krysser fingrene for at du får dem x

Dirty Diana
06-11-2009, 07:12 PM
hvordan går det ? jeg har 2 biletter til salgs 12 januar 2010

Selges snarest
Jeg har skaffet! Ellers takk for tilbudet! :)

NIIIICE plasser! 8-26-03respect

Du kjøpte på viagogo ikke sant?
Det tar som regel et par dager før du får den andre bekreftelsen. Kommer litt ann på hvor treg/rask personen som selger er.
Og billettene kommer i posten ja. Til den adressen du skrev, og som er på kviteringen du får når billettene er bekreftet. :)

x Krysser fingrene for at du får dem x

Takk! :exited
Ja, tror jeg fikk skikkelige bra plasser egentlig. :yay Synes det er litt viktig. :)
Kjipt å ha vært der, men å ha sett NADA liksom.. :P

Kjøpte på Viagogo ja. Fikk den andre bekreftelsen nå!!!
WEEEEEEEEE!!!!!! gal4

Mailen..

Your order below has been confirmed and you are now covered by the viagogo guarantee. Your payment method has been charged.

Please Read: Important information regarding your delivery. Please note that the seller of your tickets will typically receive them from the promoters up to 7 days ahead of the event. You will be notified by email as soon as they have been dispatched.
Tickets for international addresses are sent using fast and reliable shipping methods and will be received in time for you to travel to the event.

We will be in constant contact with the seller and will make alternative arrangements for delivery of the tickets if any problems should arise.

If you have not received your tickets 72 hours before the event starts or before you need to travel, please contact us.

Please do not contact us to ask where your tickets are before this
time

Dette jeg har streket under her....

At selger vanligvis ikke får bilettene før 7 dager(!) FØR konserten?! WTF?? :ohmy

Og at hvis du ikke har fått bilettene dine før 72 timer(!) FØR konserten, så skal jeg kontakte de, men IKKE før det?? HÆ?

Hvordan skal jeg kunne bestille hotell og fly, og ikke minst glede meg, hvis jeg ikke sitter med billettene før 72 timer før konserten?? Det går jo ikke det??

Blir så skeptisk jeg altså... :( Dere andre, når fikk dere bilettene deres? Noen andre som kjenner til dette systemet, eller som har bestilt fra Viagogo. Er jo garantert pengene tilbake, med det hjelper jo ikke akkuart så mye... :(

HELP!!!
Jeg vil bare glede meg he, ikke bekymre meg... :(

Caroline
06-11-2009, 07:43 PM
Jej, grattis med billetter da!! :yay

Det er ingen som har fått billettene sine enda. Det er som det står i mailen du fikk, de blir sendt ut 10-7 dager før konserten.
Det er stressende, jeg vet. Klarer ikke glede meg helt 100% før jeg har billettene i hånden.
Du må nesten bare bestille fly og hotell uten å ha den fysiske billetten. Viagogo er ganske sikkert så du får nok billettene dine. Jeg har også bestilt billett derfra og er også veeeldig urolig. Men det er mest for om jeg får billetten i tide før jeg reiser. Den skal jo tross alt via en annen person før den blir sendt til oss, og det skal skje på mellom 10 og 7 dager.

Jeg sendte dem en mail og de sa at de gjør alt de kan for å få dem til oss i tide, går det ikke er det bare å kontakte dem så kan de muligens sende dem til O2 Arenaen eller sende dem til hotellet.

Dirty Diana
06-11-2009, 07:52 PM
Oki, Takk for svar...
Da er det bare å være nervøs i ni måneder da jo... :eek:

Uff, merkelig opplegg, men det må vel fungere, ellers hadde de vel ikke kunnet holde på?! :unsure

Hva er Viagogo egentlig?
Et slags Billett-Ebay? :confused:
Uff, passer ikke helt meg dette opplegget kjenner jeg.. Jeg er nemlig alle bekymringers mor... 8-25-03stretcher

:P

Caroline
06-11-2009, 08:16 PM
Hehe, det går nok over etter hvert og så kommer det tilbake igjen når det nærmer seg. Får vi håpe. :p Sånn det har vært med meg i alle fall. :bleh

Regner med at opplegget på Viagogo fungerer ja. Når billettene ble lagt ut for salg og lagt ut på Michael Jacksons hjemmeside (eller ja, på MJlive) var det link til både Ticketmaster og Viagogo.

Viagogo er et sted for folk som vil selge/kjøpe billetter trygt og anonymt, isteden for å kjøpe av et annet medlem på et forum f eks. Får du ikke billetten din når du har kjøpt av en på et forum skjer det ikke annet enn at du har mistet penger og er screwed. Får du ikke billetten din fra Viagogo får du tilbake pengene dine og den som liksom skulle selge billetten til deg må betale en ekstra sum som "straff" (så vidt jeg har skjønt det, de har i allefall et eller annet på selgeren om den ikke sender billetten). Der har de også kontroll om at billetten faktisk eksisterer før den legges ut for salg.

Man slipper også å ordne med betalinger og slikt på Viagogo, det fikser de for deg.

Hehe, nesten som et Billett-Ebay ja. :p

Dirty Diana
06-11-2009, 09:10 PM
Hehe, det går nok over etter hvert og så kommer det tilbake igjen når det nærmer seg. Får vi håpe. :p Sånn det har vært med meg i alle fall. :bleh

Regner med at opplegget på Viagogo fungerer ja. Når billettene ble lagt ut for salg og lagt ut på Michael Jacksons hjemmeside (eller ja, på MJlive) var det link til både Ticketmaster og Viagogo.

Viagogo er et sted for folk som vil selge/kjøpe billetter trygt og anonymt, isteden for å kjøpe av et annet medlem på et forum f eks. Får du ikke billetten din når du har kjøpt av en på et forum skjer det ikke annet enn at du har mistet penger og er screwed. Får du ikke billetten din fra Viagogo får du tilbake pengene dine og den som liksom skulle selge billetten til deg må betale en ekstra sum som "straff" (så vidt jeg har skjønt det, de har i allefall et eller annet på selgeren om den ikke sender billetten). Der har de også kontroll om at billetten faktisk eksisterer før den legges ut for salg.

Man slipper også å ordne med betalinger og slikt på Viagogo, det fikser de for deg.

Hehe, nesten som et Billett-Ebay ja. :p

I see...
Litt sånn jeg tenkte meg da ja.. Men liker det IKKE for det... :P
Får håpe denne selgeren min er til å stole på da.. Ellers..ohnoyoudidnt
:P

Dere som har bestilt nå i sommer, har jo iallefall muligheten til å hoppe på en av de senere konsertene hvis det skulle bli noe krøll.. Får ikke vi, som har bestilt i mars, billettene er vi jo ihvertfall screwed.. :(

Uff, høres ut som DEN sutreberta nå. :ohmy Vet det, men kan ikke hjelpe for det.. Blir så ufattelig skuffet hvis dette ikke går i boks.. :(

Caroline
06-12-2009, 11:32 AM
Hehe, jeg skjønner deg veldig godt. Er veldig bekymret selv, men som du sa, jeg har i alle fal muligheten til å se han senere om det skjer noe krøll nå. Så skjønner veldig godt at du er urolig. Hehe. Men det går helt sikkert i boks. ;)

PearlRain
06-17-2009, 08:18 AM
Jeg maila the o2 for å finne ut når dørene åpner.. De åpner 18.30 og showet begynner 19.30 eller rundt 20.00. Men hun sa at det vil komme info nærmere åpning :) Også har jeg hørt at man kan gå inn fra hvilken inngang som helst, slik er det ellers der iallefall, men vi får høre nærmere. Også er det toaletter fordelt rundt hele arenaen som man benytte anytime during the show :)

Lurer bare på hvor lenge man bør møte opp før dørene åpner.. Hva tror dere?Selv om det er nummererte plasser, må man jo stå i en form for kø :P Hehehe Men det kan jo bli artig :P

Mrs_Moonwalker
06-17-2009, 01:17 PM
Jeg maila the o2 for å finne ut når dørene åpner.. De åpner 18.30 og showet begynner 19.30 eller rundt 20.00. Men hun sa at det vil komme info nærmere åpning :) Også har jeg hørt at man kan gå inn fra hvilken inngang som helst, slik er det ellers der iallefall, men vi får høre nærmere. Også er det toaletter fordelt rundt hele arenaen som man benytte anytime during the show :)

Lurer bare på hvor lenge man bør møte opp før dørene åpner.. Hva tror dere?Selv om det er nummererte plasser, må man jo stå i en form for kø :P Hehehe Men det kan jo bli artig :P

Takk for infoen. :) Sees på konserten. :yay

Hgee
06-17-2009, 05:47 PM
Skal scenen stå på midten? hmmm...jeg har plass på B3 rad C! Blir det laaaangt unna da? :S

Caroline
06-17-2009, 11:59 PM
Skal scenen stå på midten? hmmm...jeg har plass på B3 rad C! Blir det laaaangt unna da? :S

Tror ikke scenen skal være på midten... B3 er ikke langt unna scenen at all. ;)