View Full Version : Applehead!
Jeg ser i bunnen her at Veronica har bursdag, stemmer det?
Isåfall, Gratulerer så mye med dagen bursdag6 bursdag6 bursdag6
Håper du får en knallbra dag med knallbra vær:D :D
::<3
Mrs_Moonwalker
08-03-2007, 06:25 PM
Jepp, det stemmer det, blir hele 22 år, hehe... Ikke akkurat en milepæl, men jeg er da fremdeles yngre enn Joe Jackson, LOL.
Tusen takk, Mia, det var hyggelig. :D Jeg har fått så mange hyggelige hilsener og blomsterleveranser på døra i dag, jeg er så takknemlig og beæret. Venter på at gjestene skal komme og festen starte akkurat nå, så det blir nok en hyggelig avslutning på en kjempefin dag. :)
Å, det var jo godt at du hadde hatt en fin dag frem til da iallefall, og lykke til med festen og håper den og blir bra!:D :D
MJLover
08-04-2007, 05:17 PM
Grattis med dagen Veronica :)
Mrs_Moonwalker
08-04-2007, 05:43 PM
Tusen takk. :D
Jeg hadde en kjempefin dag i går og høydepunktet var helt klart da jeg fikk min aller første tatovering -- MJ tattoo mer spesifikt. :P Jeg hadde forventet en smertefull opplevelse, men det var det jo aldeles ikke. Faktisk vil jeg si det var en befriende smerte, en god smerte på en merkelig måte. Men jeg har jo høy smerteterskel også da, hehe.
Ooo, stilig!
Jeg håper du innser at du ikk ehar valg og må nok ta bilde av den og vise den til oss!:latter
Mrs_Moonwalker
08-06-2007, 05:14 PM
Ooo, stilig!
Jeg håper du innser at du ikk ehar valg og må nok ta bilde av den og vise den til oss!:latter
Ohh, ja okay, senere i kveld eller i morgen. :P
Shadowfax
08-06-2007, 06:23 PM
Jeg sendte melding så ikke tro jeg glemte det
Grattis8-26-03respect
::<3
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.