View Full Version : Hvem tror/vil dere skal åpne for Michael Jackson på konsertene i London?
Caroline
05-27-2009, 12:55 AM
Som i tittelen - hvem tror/vil dere skal åpne for Michael Jackson på konsertene i London?
Jeg håper det bare blir et ukjent band/en ukjent artist.
Men om det må være en kjendis vil jeg at det skal være Ne-Yo.
Hører mye om at Chris skal åpne, det håper jeg virkelig ikke stemmer.
PearlRain
05-27-2009, 03:56 PM
Ingen TRENGER og ingen SKAL åpne for MJ. Han er jo bare best! OMG :latter dummeste jeg har hørt!!! det skjeeeeeeeer ikke ;)
JEEEES
stabak88
05-27-2009, 03:59 PM
Jacko trenger bare en jævla fet intro på storskjermene.. som History
Becka
05-27-2009, 04:09 PM
Enig Caro, Ne-yo mye heller enn Chris. Men mest spennende er det om det er noe ukjent. Som jeg husker fra Janet konserten i oslo, da var the en gruppe som het Another Level. Husker dere de? De var helt totalt ukjente da, men de fikk en hit like etter den konserten... Den derre " I wanna lick you up and down, make you real hot.... " osv osv... hehe :P Anyway....
Caroline
05-27-2009, 11:13 PM
Aah, var det de som varmet for for Janet? Nice! cool3
Og btw, Janet kan godt også åpne for Michael. :D
Becka
05-28-2009, 03:53 PM
Aah, var det de som varmet for for Janet? Nice! cool3
Og btw, Janet kan godt også åpne for Michael. :D
Jepp. :)
hehehe, det skjer nok ikke. Janet er vel ingen oppvarmer akkurat. :p
stabak88
05-28-2009, 04:39 PM
Jeg hørte Magnus Jackson og OB skulle varme opp. men det er vel kanskje bare rykter.8-26-03fruits_apple
MJLover
05-28-2009, 04:52 PM
Det skal du ta som bare rykter :)
Becka
05-28-2009, 06:10 PM
LOl:latter:latter
Sunshine
05-28-2009, 06:13 PM
Ingen TRENGER og ingen SKAL åpne for MJ. Han er jo bare best! OMG :latter dummeste jeg har hørt!!! det skjeeeeeeeer ikke ;)
JEEEES
Det er da ganske vanlig at selv store artister har noen til å varme opp for seg.. Det kan da like godt skje for MJ! Men uansett hvem det blir, så er jo de glemt i det MJ kommer på scenen;):bleh
Caroline
05-28-2009, 07:06 PM
Jepp. :)
hehehe, det skjer nok ikke. Janet er vel ingen oppvarmer akkurat. :p
I know. Men det hadde vært kult. :D
Jeg hørte Magnus Jackson og OB skulle varme opp. men det er vel kanskje bare rykter.8-26-03fruits_apple
Hysj! Det er meningen at det skal være hemmelig.
Shadowfax
05-28-2009, 08:53 PM
Hysj! Det er meningen at det skal være hemmelig.:latter
Go Magnus og OB!:yay
MagnusJackson
05-28-2009, 09:56 PM
Haha...forteller ingeting...dere får snakke med KOS:p
Becka
05-29-2009, 01:58 AM
Jeg tror ikke jeg som artist en gang hadde turt å vært oppvarmer for selveste MJ.... :unsure Publikum ville jo sikkert bare ropt på Michael....Veldig gøy....
:p
Caroline
05-29-2009, 10:50 PM
Hehe, ja, men tenk på at du hadde fått vært backstage med Michael. ;)
Tror jeg ganske lett kunne offret å drite meg ut litt (eller big time), om jeg det hadde betydd at jeg fikk møte MJ.
Becka
05-30-2009, 03:31 AM
Hehe, ja, men tenk på at du hadde fått vært backstage med Michael. ;)
Tror jeg ganske lett kunne offret å drite meg ut litt (eller big time), om jeg det hadde betydd at jeg fikk møte MJ.
Det hadde det definitivt vært verdt ja!!
KingOfPop
05-31-2009, 07:49 PM
Jeg håper bare at ikke Rihanna, Britney Spears, Beyonce eller noen av de der åpner konsertene. De kan ikke kalles artister engang. Michael hadde en gang en duett med Britney. De sang "The way you make me feel". Britney ødela ALT!!!
Caroline
05-31-2009, 11:20 PM
Britney er jo helt konge da! Oh man...digger meg så sinnsykt at hun kom tilbake å vant alt. Haha, alle sa at hun var ferdig...men da tok de feil. lol 8-26-03respect
Jeg vil ikke at noen av de skal åpne for Michael, men jeg har ikke noe i mot dem. De "lager" bra musikk alle sammen. Synes nå jeg. :)
Det hadde det definitivt vært verdt ja!!
Hell to tha yeah!
Becka
06-01-2009, 11:40 AM
Britney konge? Næ...Michael er kongen. Britney er ikke dronninga, ennå.... Men hun er en liten pop prinsesse... :p
Ikke fan av Britney, men jeg har ikke noe i mot henne som person. Hun har fått masse ifotjent dritt i mot seg i likhet med Michael.
Beyonce har jeg veldig stor respekt for. Hun kan absolutt kalles artist! Jeg liker henne bare mer og mer... Og dessuten, hun er stor fan av vårt idol. :)
Becka
06-01-2009, 11:43 AM
Jeg håper bare at ikke Rihanna, Britney Spears, Beyonce eller noen av de der åpner konsertene. De kan ikke kalles artister engang. Michael hadde en gang en duett med Britney. De sang "The way you make me feel". Britney ødela ALT!!!
Nei det var ikke akkurat den beste fremføringen av Britney, men hun klarte seg ok. Jeg har en følelse at hun kan ha vært en smule nervøs.... And I dont blame her! Et publikum som var der for Michael først og fremst, og ikke minst, hun skulle trosalt stå på den scenen med perfeksjonisten selv. :p
Caroline
06-02-2009, 10:28 AM
Britney konge? Næ...Michael er kongen. Britney er ikke dronninga, ennå.... Men hun er en liten pop prinsesse... :p
Ikke fan av Britney, men jeg har ikke noe i mot henne som person. Hun har fått masse ifotjent dritt i mot seg i likhet med Michael.
Har du ikke hørt det? Hun er den nye king of pop... :bleh
Hun har vært gjennom mye ufortjent ja. Stakars dame.
Beyonce har jeg veldig stor respekt for. Hun kan absolutt kalles artist! Jeg liker henne bare mer og mer... Og dessuten, hun er stor fan av vårt idol. :)
Samme her. Har blitt mega fan av henne det siste halvåret. 8-26-03respect
Nei det var ikke akkurat den beste fremføringen av Britney, men hun klarte seg ok. Jeg har en følelse at hun kan ha vært en smule nervøs.... And I dont blame her! Et publikum som var der for Michael først og fremst, og ikke minst, hun skulle trosalt stå på den scenen med perfeksjonisten selv. :p
Very true! Tror nok hun var litt nærvøs ja. Snakk om presure! :humre
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.