PDA

View Full Version : VIKTIG: De som har fått konserten sin flyttet!

Shadowfax
05-21-2009, 11:24 PM
Hei.

Jeg har fått hørt og lest om mange MJ fans som er forbannet og leie seg for det som har skjedd med å flytte de 4 konsertene. Jeg er blandt en av dem.

However, jeg kommer til å ringe Star Tour i morgen å prøve å få tak i så mange billetter som mulig til This Is It i Juli. Om jeg kommer igjennom, og om jeg får tak i så vil jeg uansett kjøpe minimum 10 billetter siden dette er minimum. Jeg tror nok 9 av disse er holdt av til folk jeg skulle reise med. Om jeg skal kjøpe flere en 10 så MÅ dere skrive her innen 14.00 i morgen. Jeg ringer da.

Hope is a good thing, maybe the best of things. Håper Star Tour har noen igjen. ca 5500 pr pers, med hele reisen inkludert..

Mvh,
Ola

Caroline
05-22-2009, 12:01 AM
Snilt av deg, Ola. :)
Håper de har flere billetter igjen.

Mrs_Moonwalker
05-22-2009, 12:55 AM
Beklager, Ola, jeg kan ikke på det aktuelle tidspunktet. Og nå som det har sunket inn litt og jeg har fått tenkt litt på det har jeg faktisk VELDIG lyst 6. mars. :) Siste konsert, tenk det. :yay

Caroline
05-22-2009, 02:30 AM
^ Indeed. For de som får byttet hotel og fly uten problemer, og det passer for i mars, er det jo ikke så ille å vite at man skal på MJ's siste konsert (i london :p) !! ;)

Det som suger er jo at man må vente så lenge...
OG, for meg, jeg skulle jo egentlig på siste...eller nest siste, men neida, ikke nå lenger. That is actually freakin' annoying! :bleh

Mrs_Moonwalker
05-22-2009, 10:56 AM
^ Indeed. For de som får byttet hotel og fly uten problemer, og det passer for i mars, er det jo ikke så ille å vite at man skal på MJ's siste konsert (i london :p) !! ;)

Det som suger er jo at man må vente så lenge...
OG, for meg, jeg skulle jo egentlig på siste...eller nest siste, men neida, ikke nå lenger. That is actually freakin' annoying! :bleh

Tja, nå skal jo jeg dra i juli og i tillegg, får jo ikke avbestilt det tror jeg, så jeg tar det som en ferie. Selv om London ikke frister så veldig i forhold til mine andre drømmereisemål og jeg vet heller ikke hva jeg skal gjøre der borte... :unsure Blir vel shop till I drop. Og Michaels voksdukke i Madame Tussaud kanskje. :latter

Becka
05-23-2009, 03:17 PM
Tja, nå skal jo jeg dra i juli og i tillegg, får jo ikke avbestilt det tror jeg, så jeg tar det som en ferie. Selv om London ikke frister så veldig i forhold til mine andre drømmereisemål og jeg vet heller ikke hva jeg skal gjøre der borte... :unsure Blir vel shop till I drop. Og Michaels voksdukke i Madame Tussaud kanskje. :latter

Og hvem vet, kanskje støter du på Michael i Londons handlegater..... :plystre
( Man vil vel fort oppdage det. :p ) hehe...

Mrs_Moonwalker
05-23-2009, 05:02 PM
Og hvem vet, kanskje støter du på Michael i Londons handlegater..... :plystre
( Man vil vel fort oppdage det. :p ) hehe...

Hvis jeg hadde gjort det hadde jeg igrunn ikke trengt å dra tilbake igjen i mars. :latter Alt jeg vil er jo egentlig bare se mannen, konserten i seg selv hadde vært super, men betyr ikke allverden for meg faktisk. Jeg vet det høres utrolig ut, men jeg er mye større fan av personen enn artisten... sorry, men sant. :S

Becka
05-23-2009, 07:58 PM
Hvis jeg hadde gjort det hadde jeg igrunn ikke trengt å dra tilbake igjen i mars. :latter Alt jeg vil er jo egentlig bare se mannen, konserten i seg selv hadde vært super, men betyr ikke allverden for meg faktisk. Jeg vet det høres utrolig ut, men jeg er mye større fan av personen enn artisten... sorry, men sant. :S

Det høres sikkert utrolig ut for mange ja. Men jeg elsker ham like høyt som musikken. Og når sant skal sies, jeg ville jo heller truffet på mannen, og kunne utveksle noen ord og en klem enn å få se ham på avstand på en konsert. Det fordi det ville betydd langt mere. Men klart, jeg elsker å se ham opptre bare på tv, og når det andre blir litt urealistisk, så er jeg strålende fornøyd selvom jeg må se ham på avstand. :)

Shadowfax
05-23-2009, 08:45 PM
Det høres sikkert utrolig ut for mange ja. Men jeg elsker ham like høyt som musikken. Og når sant skal sies, jeg ville jo heller truffet på mannen, og kunne utveksle noen ord og en klem enn å få se ham på avstand på en konsert. Det fordi det ville betydd langt mere. Men klart, jeg elsker å se ham opptre bare på tv, og når det andre blir litt urealistisk, så er jeg strålende fornøyd selvom jeg må se ham på avstand. :)
Helt enig. Mine tanker på en PRIKK! Mye heller sittet ned å snakket med han en konserten, men det blir nok litt vanskelig:plystre

Becka
05-24-2009, 12:43 AM
Helt enig. Mine tanker på en PRIKK! Mye heller sittet ned å snakket med han en konserten, men det blir nok litt vanskelig:plystre

Vi får nå sjå.... Ting har jo skjedd før. ;) :P haha... Jeg later som ingenting, men jeg er nok ekstra på vakt etter menn som går litt annerledes kledd i London, eller ha en mulig maske på seg.... :humre

Caroline
05-24-2009, 01:06 AM

Er masse å gjøre i London. It's London baby!! :yay Du kan jo eventuelt henge utenfor huset Michael skal bo i. Kanskje du får sett han. ;)

Jeg personlig har også egentlig bare mest lyst til å se han...trenger ikke være konsert, bare å se han. Å få slå av en prat hadde vært toppen av kransekaka, men ser jeg han er jeg fornøyd. Men, selvfølgelig, å se han live på scenen har jo også veldig lyst til. Det blir helt sykt! Gleder meg. :D

Sunshine
05-24-2009, 07:48 PM
Har du fått positivt svar fra Star tour, Ola?

Blir tur til London i juli for oss også.. Vi tenker å kanskje være utenfor 02-arenaen 13.juli og få en smakebit, kjenne på stemningen og slikt..;) Ellers er det jo masse å gjøre i London - shoppe, mange spennende museum og Madame Tussaude, haugevis av musikaler, parker, puber.. Blir nok en hyggelig ferie, selv om selve 14.juli blir litt kjip..:)

Beklager, Ola, jeg kan ikke på det aktuelle tidspunktet. Og nå som det har sunket inn litt og jeg har fått tenkt litt på det har jeg faktisk VELDIG lyst 6. mars. :) Siste konsert, tenk det. :yay

Ja, hvis det faktisk er aller siste konsert for alltid, så er det jo ekstra kult! Vi kan si at vi var de siste til å se han ever.. men håper selvsagt at han kommer til Skandinavia senere..! Det jeg er mest redd for, er at den blir utsatt igjen fordi Michael er sliten eller syk eller noe.. men det går vel bra:)

Hadde vært utrolig kjedelig om den ble avlyst i hvert fall, fordi det er jo en drøm som er så nærme.. Få se han danse liv, høre han synge live. Se han i action! Kjenne på stemningen å være på konserten hans, sammen med tusenvis av andre fans.. Det er mest musikkunsten hans jeg er fan av, så vil si det betyr mer for meg enn faktisk å møte han face to face.. men det er også fordi at det er mye mer realistisk.. Jeg skal være ekstremt heldig om jeg faktisk får møte han, så da vil konsert, som er det nærmeste som jeg kan komme, bety mye for meg.. Det er en drøm som går i oppfyllelse:yay

Mrs_Moonwalker
05-24-2009, 08:04 PM
Har du fått positivt svar fra Star tour, Ola?

Blir tur til London i juli for oss også.. Vi tenker å kanskje være utenfor 02-arenaen 13.juli og få en smakebit, kjenne på stemningen og slikt..;) Ellers er det jo masse å gjøre i London - shoppe, mange spennende museum og Madame Tussaude, haugevis av musikaler, parker, puber.. Blir nok en hyggelig ferie, selv om selve 14.juli blir litt kjip..:)

Stemmer det, vi får bare konsentrere oss om det positive, blir nok en fin tur uansett. :)

Ja, hvis det faktisk er aller siste konsert for alltid, så er det jo ekstra kult! Vi kan si at vi var de siste til å se han ever.. men håper selvsagt at han kommer til Skandinavia senere..! Det jeg er mest redd for, er at den blir utsatt igjen fordi Michael er sliten eller syk eller noe.. men det går vel bra:)

Hadde vært utrolig kjedelig om den ble avlyst i hvert fall, fordi det er jo en drøm som er så nærme.. Få se han danse liv, høre han synge live. Se han i action! Kjenne på stemningen å være på konserten hans, sammen med tusenvis av andre fans.. Det er mest musikkunsten hans jeg er fan av, så vil si det betyr mer for meg enn faktisk å møte han face to face.. men det er også fordi at det er mye mer realistisk.. Jeg skal være ekstremt heldig om jeg faktisk får møte han, så da vil konsert, som er det nærmeste som jeg kan komme, bety mye for meg.. Det er en drøm som går i oppfyllelse:yay

Uff, ikke si det da... Hvis han blir syk eller noe og avlyser 6.mars, da slenger jeg øksa etter'n, trust meee. 8-26-03sinna :latter :latter

Sunshine
05-24-2009, 08:31 PM
Stemmer det, vi får bare konsentrere oss om det positive, blir nok en fin tur uansett. :)

Uff, ikke si det da... Hvis han blir syk eller noe og avlyser 6.mars, da slenger jeg øksa etter'n, trust meee. 8-26-03sinna :latter :latter

Ja, vi får konsentrere oss om det positive:)

Men han kan IKKE avlyse det.. Det er for dårlig gjort å flytte de første konsertene helt tilslutt, og så avlyse det.. Vi skulle jo egentlig sett han 14.juli, og om vi ikke skulle få sett han allikevel fordi de absolutt måtte flytte den konserten, er det bare altfor urettferdig.. Så vi skal få sett han uansett!:)

Shadowfax
05-25-2009, 10:45 AM
Har fått tilbud fra Star Tour nå,
3 netter fra kr 3975, dette er med hotell og billett til konserten.
Vi er avhengig at en del fans er med på dette, fem er allerede holt av. Er det flere som vil være med til London 24 Juli og se MJ live.

Ta kontakt SNAREST!

Caroline
05-25-2009, 01:02 PM
Oi, fantastic Ola. :thumbsup

Tror du burde sendt ut en mail eller noe. Er sikkert mange som har eksamen nå og ikke kommer innom her og sjekker. Om det går å sende mail uten for mye stress da of course. :P

anniiee6
05-26-2009, 01:56 AM
Kult hvis det er mange her som reiser 24 juli da.. er den dagen jeg har billetter til :D