PDA

View Full Version : Michael Jackson fått ordre om å fete seg opp!

KingOfPop
05-09-2009, 07:22 PM
Nye bilder av michael viser at han begynner å bli så tynn at vennene hans er redde for at michael ikke vil klare å gjennomføre de berømte dansetrinnene når han holder de siste konsertene sine før han slutter som artist i juli. Les hele artikkelen her: http://www.seher.no/812912/michael-jacksons-tynne-kropp-vekker-oppsikt

Shadowfax
05-09-2009, 09:50 PM
Nye bilder av michael viser at han begynner å bli så tynn at vennene hans er redde for at michael ikke vil klare å gjennomføre de berømte dansetrinnene når han holder de siste konsertene sine før han slutter som artist i juli. Les hele artikkelen her: http://www.seher.no/812912/michael-jacksons-tynne-kropp-vekker-oppsikt
BS!:latter Se og hør crap!

KingOfPop
05-09-2009, 10:19 PM
BS!:latter Se og hør crap!

Ja, alt er bare tull, men jeg må innrømme at jeg så et bilde av michael der han var ganske tynn......

Shadowfax
05-09-2009, 11:27 PM
Ja, alt er bare tull, men jeg må innrømme at jeg så et bilde av michael der han var ganske tynn......
Ja men MJ har alltid vært tynn.... jeg skulle gjerne sett han lagt på seg noe, men touren er ikke i faren pga at han er for tynn. Dette høres ut som Ian Halperin.

Stygt å si det, men hvem er med å spleiser på en hit-man på Ian Halperin.?:uskyldigcool3

KingOfPop
05-09-2009, 11:44 PM
Ja men MJ har alltid vært tynn.... jeg skulle gjerne sett han lagt på seg noe, men touren er ikke i faren pga at han er for tynn. Dette høres ut som Ian Halperin.

Stygt å si det, men hvem er med å spleiser på en hit-man på Ian Halperin.?:uskyldigcool3

Jeg skjønte ikke den siste setningen din Shadowfax

Shadowfax
05-10-2009, 01:43 AM
Jeg skjønte ikke den siste setningen din Shadowfax
hehe, skulle være en spøk. Spleis på en som kunne få Ian Halperin til å holde munn for godt:latter Om du skjønner:plystre

Kay-10
05-10-2009, 08:49 AM
Jeg syns han alltid har vært sånn.

Caroline
05-10-2009, 09:46 PM

Kan godt leie inn meg. I'll get the job done. cool3

KingOfPop
05-11-2009, 01:11 PM
åja, hehe. Nei, michael har aldri vært feit, han er tynn, men for tynn er han ikke...

Becka
05-17-2009, 02:53 AM
Riktig. Michael er tynn av natur. Og han går vel opp og ned som alle oss andre. Han har vært både større og tynnere enn han er nå.
De må jo bare spekulere i alt....

Natte
05-21-2009, 01:36 PM
Michael er virkelig tynn. Han veier bare noe med 50, fordi han veide bare 48 under Victory tour og så var det noe annet jeg fant ut.. jeg fant ut at han veide 53 i dag, men husker ikke hvordan Oo

KingOfPop
05-21-2009, 02:05 PM
Michael er virkelig tynn. Han veier bare noe med 50, fordi han veide bare 48 under Victory tour og så var det noe annet jeg fant ut.. jeg fant ut at han veide 53 i dag, men husker ikke hvordan Oo

At michael bare veier 53 kilo idag. Hvis han veier så lite nå så har han et problem....

Calaquendi
05-21-2009, 03:56 PM
Tjaaa... Han har alltid vært tynn - men ca. siden 2005 har han jo vært mager spør du meg. Og jeg mener de har rett - og det kan jo være noe i dette, at han bør legge på seg før turneen, ettersom han da sikkert mister kg igjen pga alt slitet?

Natte
05-21-2009, 06:36 PM
At michael bare veier 53 kilo idag. Hvis han veier så lite nå så har han et problem....
Han var ferdig utvokst undr Victory Tour og veide bare 48. Og i dag er han ikke vbeldig masse tykkere og jeg husker jeg fant det ut på en måte, men husker kke hvordan Oo

Becka
05-23-2009, 03:13 PM
Tjaaa... Han har alltid vært tynn - men ca. siden 2005 har han jo vært mager spør du meg. Og jeg mener de har rett - og det kan jo være noe i dette, at han bør legge på seg før turneen, ettersom han da sikkert mister kg igjen pga alt slitet?

Det er liksom ikke så godt å se om han er tynn og muskuløs, eller bare tynn. Han har jo alltid vært tynn ja, men alltid også muskuløs. Så det har aldri vært sykelig liksom. Det er litt vanskelig å se nå, syntes jeg...Når han i tillegg er bleik, så kan han virkelig litt ekstra " stusselig " om dere skjønner. Jeg antar at han er i god form, og trener opp de deilige musklene til turneen. ;) :p Vi får bare stole på ham og folkene han har rundt seg. Jeg syntes ( selvom han er litt tynn ) at han ser svært godt ut. og det er vi vel alle enige om! :)