PDA

View Full Version : Michael Jackson tar operasjoner før "This is it" konsertene sine!

KingOfPop
04-05-2009, 02:02 PM
Michael jackson tar flere operasjoner før This Is It?

emzi
04-05-2009, 04:18 PM
Ikke tro på alt du leser :)

Mrs_Moonwalker
04-05-2009, 05:52 PM
Dette er Ian Halperin BS, dette samt adopsjons ryktene.

Caroline
04-05-2009, 11:52 PM
Jeg tror ikke på noe av crapet Ian Halperin kommer med, men akkurat dette med operasjoner før konsertene har jeg faktisk tenkt litt over selv. Før ryktene kom. Ikke umulig at det skjer, tror nå jeg. Han er jo en kunstner. Aldri fornøyd. Liker å forandre på ting. Hvem vet, kanskje han dukker opp på scenen i London med nesa i panna...? :P Neida, hehe. Men jeg utelukker ikke muligheten for at han tar en operasjon.

Calaquendi
04-05-2009, 11:58 PM
Tenkte det samme som Caroline! Og han har tross alt operert før, så hvorfor ikke. Han har også sett annerledes ut hver era, og da tenker jeg ikke på hudfarge - men utseendet generelt. Han liker å overraske. Og han har gjort dette før, så han ser vel ikke på det som et stort problem å gjøre igjen? Selvsagt så lyver denne idioten men det utelukker ikke muligheten for at MJ vil eksperimentere litt med utseendet sitt igjen. :)

Caroline
04-06-2009, 12:12 AM
Tenkte det samme som Caroline! Og han har tross alt operert før, så hvorfor ikke. Han har også sett annerledes ut hver era, og da tenker jeg ikke på hudfarge - men utseendet generelt. Han liker å overraske. Og han har gjort dette før, så han ser vel ikke på det som et stort problem å gjøre igjen? Selvsagt så lyver denne idioten men det utelukker ikke muligheten for at MJ vil eksperimentere litt med utseendet sitt igjen. :)

Nettopp. :) Jeg tror ikke han har noe problem med det i det hele tatt. Og som du sa, han har sett annerledes ut hver era...så hvorfor ikke denne.

Becka
04-06-2009, 01:07 AM
Jenter, han har bare tatt 2 operasjoner!!! :p

Hehe, neida, men jeg har tenkt akkurat det samme. Men jeg håper jo ikke han føler han må ty til det. Men det har han jo heller aldri trengt, men gjort det likevel. Så han vil nok ikke høre på meg.....:( :p

Sunshine
04-06-2009, 10:38 AM
Hvis han er smart og tenker på utseende og helsa si, så tar han ikke flere operasjoner..Man kan se at ansiktet er preget av akkurat det, og det hadde vært synd om han skulle ødelegge utseendet sitt mer nå.. Jeg mener, bare se hvor utrolig kjekk han var før han begynte med disse operasjonene(skulle ha sluttet ved Dangerous-era!).. Selvfølgelig har det også med alderdom å gjøre, men du klarer å innrømme at han har ødelagt noe av det vakre utseendet sitt..?

Når det er sagt, ser han bra ut nå i forhold til hva han har gjort i perioder, derfor håper jeg at han kan beholde det utseendet han nå har, og ikke kludrer det til med flere operasjoner.. Huden kan ikke ha godt av det heller. Flere operasjoner ville dessuten fått media til å virkelig ta av..

Så klart er det jo MJs valg, og jeg respekterer det uansett om jeg liker det eller ikke.. Det er tross alt mannen som artist jeg er fan av til syvende og sist, operert eller ikke:)

Calaquendi
04-06-2009, 11:54 AM
Hehe ja Becka, han skulle hørt på oss, tatt telefonen en dag. :bleh

Jepp Sunshine. Han ser VELDIG bra ut nå. Bedre enn Invincible-perioden også, vil jeg si! Så jeg håper også han ikke prøver på noe nytt. Men som sagt, er jo hans valg. Mulig at hvis han gjør dette så kan han gjøre det på et vis så pressen ikke merker det oppi alt styret rundt et eventuelt nytt album og turnestart. Hvem vet. Men det kan jo også hende at han bare skal småfikse litt eller rette opp på noe? Hvem vet.. Uansett - hva enn MJ gjør så er det hans valg og vi er bare tilskuere! Tilskuere som gleder oss vilt til å se han i live på scenen!cool3

SteveJackson
04-06-2009, 12:17 PM
Umulig å si, og helt unødvendig å spekulere i.. kan godt være, men jeg har ikke troa på de alt for store forandringene fremover..
Dessuten tror jeg han har alt for mye annet å tenke på nå.. En "tour" er mye jobb.. Han har garantert forberedt seg grundig allerede, men tror ikke han sitter de siste måndene og bare venter på åpningskonserten.

Han trener, koreograferer.. jobber og gjør alt annet enn å sette helsa på spill med operasjoner som alltid er en risiko.. som kan ødelegge både omdømme hans og forutsetningen for å gjennomføre avtalene han kommer til å tjene hundrevis av millioner på :)

Når alt kommer til alt, så gjør han som han gjør, uansett.. og det må vi respektere..
Nå er det jo tid for konsert snart.. Sett på masse mj musikk, og gled deg! :D

Mrs_Moonwalker
04-06-2009, 04:21 PM
Umulig å si, og helt unødvendig å spekulere i.. kan godt være, men jeg har ikke troa på de alt for store forandringene fremover..
Dessuten tror jeg han har alt for mye annet å tenke på nå.. En "tour" er mye jobb.. Han har garantert forberedt seg grundig allerede, men tror ikke han sitter de siste måndene og bare venter på åpningskonserten.

Han trener, koreograferer.. jobber og gjør alt annet enn å sette helsa på spill med operasjoner som alltid er en risiko.. som kan ødelegge både omdømme hans og forutsetningen for å gjennomføre avtalene han kommer til å tjene hundrevis av millioner på :)

Når alt kommer til alt, så gjør han som han gjør, uansett.. og det må vi respektere..

Helt enig.

Dessuten er antall operasjoner sterkt overdrevent. Michael eldes han og, og det er ikke rart han har sett annerledes ut fra tour til tour. Jeg tror det var Hilde som postet et interessant bilde for en god stund tilbake som hvert fall reiste en del tvil omkring spørsmålet, synes jeg. Skal se om jeg finner linken...

EDIT: Her er linken: http://mjoai.com/forum/showthread.php?t=450

sweet michael2
04-06-2009, 05:15 PM
åhhhhhh! nå kan det væreNOK! og dtte er ikke ment til neon her .men til sladre hanene og suppe huegjøkene: HOLD DERE UNNA MANNEN JEG ELSKER SWINES!!åh de håpløse kverulantene !! michael HAR ALDRI tatt one sånt og ikke vil han gjore noe sånt hleer!! er det geri eller? og igjen det var IKKE ment til dere som er her da ok? jeg.jeg..ELSKER ham ! åh STAKKAR deg michael! hav er de gjør med dge vennen? jef bare SKA på det showet!åh!! ingen kan hinder meg i det!! for 1:det er ikke utsolgt .iallefall ikke sånn.2:jeg veit at michael fortsetter med og lage verdens betse musikk til han er 100 og det er det!3:jeg tror ikke på sladre og har ikke tenkt til og tru på de derre .tullingene i hjertet og magen i framtia heller!! s nå kan det være med det!jeg elsker michael og dette.dtte sludrete TØVET gør meg riktig vondt i magan å lses på skal jeg si dee! åh jeg er så redd fro deg micahel MIN!komme på fanget til mamma så ska jeg ta vekk styggedommen ifra deg jeg...såja...såaj.det kommer ikke til og eta deg veit du smukken min.såja.sååååja..må bære girne det ut til meg.for jeg.jeg er VIRKELIG her fro deg jeg snuppen min!! hihihihihihi! haadeett!! love.anja..:D!

Calaquendi
04-06-2009, 08:48 PM
Helt unødvendig å spekulere i sexlivet hans da også, i såfall!:bleh Skjønner ikke hvorfor det skal være unødvendig når han faktisk HAR gjort det før?

Han trener, koreograferer.. jobber og gjør alt annet enn å sette helsa på spill med operasjoner som alltid er en risiko..
Vel, han satte jo helsa på spill da han tok de operasjonene han gjorde på den tiden også. ;) Men skjønner på et vis hva du mener, han er jo også eldre nå. Og turneen nærmer seg selvsagt.

Så klart gjør han hva han vil, det skrev jo vi også! Jepp, dette blir bra! :yay

KingOfPop
04-06-2009, 09:06 PM
åhhhhhh! nå kan det væreNOK! og dtte er ikke ment til neon her .men til sladre hanene og suppe huegjøkene: HOLD DERE UNNA MANNEN JEG ELSKER SWINES!!åh de håpløse kverulantene !! michael HAR ALDRI tatt one sånt og ikke vil han gjore noe sånt hleer!! er det geri eller? og igjen det var IKKE ment til dere som er her da ok? jeg.jeg..ELSKER ham ! åh STAKKAR deg michael! hav er de gjør med dge vennen? jef bare SKA på det showet!åh!! ingen kan hinder meg i det!! for 1:det er ikke utsolgt .iallefall ikke sånn.2:jeg veit at michael fortsetter med og lage verdens betse musikk til han er 100 og det er det!3:jeg tror ikke på sladre og har ikke tenkt til og tru på de derre .tullingene i hjertet og magen i framtia heller!! s nå kan det være med det!jeg elsker michael og dette.dtte sludrete TØVET gør meg riktig vondt i magan å lses på skal jeg si dee! åh jeg er så redd fro deg micahel MIN!komme på fanget til mamma så ska jeg ta vekk styggedommen ifra deg jeg...såja...såaj.det kommer ikke til og eta deg veit du smukken min.såja.sååååja..må bære girne det ut til meg.for jeg.jeg er VIRKELIG her fro deg jeg snuppen min!! hihihihihihi! haadeett!! love.anja..:D!

Michael har tatt operasjoner for å bli hvit før, så det kan godt hende at han tar operasjoner nå før "this is it"!

Calaquendi
04-06-2009, 09:38 PM
Han har IKKE operert seg for å bli hvit, han er stolt av å være afroamerikaner.. Så der tar du grundig feil..

Shadowfax
04-06-2009, 09:50 PM
Michael har tatt operasjoner for å bli hvit før, så det kan godt hende at han tar operasjoner nå før "this is it"!

Han har IKKE operert seg for å bli hvit, han er stolt av å være afroamerikaner.. Så der tar du grundig feil..
Denne diskusjonen hører hjemme en annen plass: http://mjoai.com/forum/showthread.php?p=19044#post19044

Detter er BARE oppspinn. Derfor den ligger under "Tabloid Junkie".

KingOfPop
04-06-2009, 09:50 PM
Ikke tro på alt du leser :)

Akkurat dette leste jeg ikke, jeg hørte det på radioen! Men han har tatt operasjoner før så hvorfor skulle han ikke ta operasjoner nå???

Shadowfax
04-06-2009, 09:54 PM
Akkurat dette leste jeg ikke, jeg hørte det på radioen! Men han har tatt operasjoner før så hvorfor skulle han ikke ta operasjoner nå???
Uten sammenlikning forøvrig, men det er det samme som dømme en for drap fordi han har drept tidligere. MJ har tatt opperasjoner ja, og kanskje han gjør det før This Is It og, hvem vet. Men denne nyheten dette kommer fra er BS og Tabloid sprøyt uten noen troverdig kilde...

KingOfPop
04-06-2009, 09:55 PM

huff....Michael har fått mye møkk på seg, men akkurat det med operasjoner har han gjort!!! Beklager at jeg sier dette, men michael har nok tatt operasjoner for å bli hvit!

Shadowfax
04-06-2009, 09:57 PM
huff....Michael har fått mye møkk på seg, men akkurat det med operasjoner har han gjort!!! Beklager at jeg sier dette, men michael har nok tatt operasjoner for å bli hvit!
Jeg skjønner du mener dette, og da vil jeg utfordre deg til å finne dine bevis for at han har gjort det. Jeg har vist deg mine KLARE bevis hvorfor han har Vitiligo.

KingOfPop
04-06-2009, 09:57 PM
Uten sammenlikning forøvrig, men det er det samme som dømme en for drap fordi han har drept tidligere. MJ har tatt opperasjoner ja, og kanskje han gjør det før This Is It og, hvem vet. Men denne nyheten dette kommer fra er BS og Tabloid sprøyt uten noen troverdig kilde...

Shadowfax, jeg trodde du mente at michael IKKE har tatt operasjoner.

Shadowfax
04-06-2009, 09:58 PM
Shadowfax, jeg trodde du mente at michael IKKE har tatt operasjoner.
Nei. Han har tatt operasjoner. Blandt annet opperert nesen 2 ganger. Men han har ikke opperert seg hvit.

KingOfPop
04-06-2009, 10:31 PM
Jeg skjønner du mener dette, og da vil jeg utfordre deg til å finne dine bevis for at han har gjort det. Jeg har vist deg mine KLARE bevis hvorfor han har Vitiligo.

Utfordre meg? Javel, men gi meg litt tid, så ska jeg se om jeg kan finne noe! Lol

KingOfPop
04-06-2009, 11:16 PM
Utfordre meg? Javel, men gi meg litt tid, så ska jeg se om jeg kan finne noe! Lol

ja, her er ihvertfall noe! http://www.youtube.com/watch?v=uCC32LDOBpE

MagnusJackson
04-07-2009, 12:12 AM
ja, her er ihvertfall noe! http://www.youtube.com/watch?v=uCC32LDOBpE

Må faktisk si meg enig med KINGOFPOP, utrolig nokk.

INGEN her kan si hvor mange opprasjoner MJ faktisk har tatt..

Dette er OPEN 4 DEBATE !

Calaquendi
04-07-2009, 12:26 AM
Hmm.. Den dokumentaren var faktisk veldig interessant Kingofpop! Så takk for linken. :) De gikk ikke inn på hudfargen, bare nevnte at den hadde endret seg. Det at de ikke gikk mer inn på tema hudfarge tror jeg er at det var rett og slett at de selv skjønner at dette er noe MJ ikke hadde kontroll på selv. Det er fagfolk som snakker, og disse plastiske kirurgene har sikkert selv aldri sett tilfelle med bleking av huden..

Shadowfax
04-07-2009, 12:56 AM
Må faktisk si meg enig med KINGOFPOP, utrolig nokk.

INGEN her kan si hvor mange opprasjoner MJ faktisk har tatt..

Dette er OPEN 4 DEBATE !
Det er ikke det jeg sier noe på.

Det er opperasjonene angående å gjøre seg selv hvit. Vi diskuterer Vitiligo ikke hvor mange opperasjoner. Og jeg ser at filmen ikke tar opp noe angående skifte av farge, heller hvordan ansiktet har endret seg. De sier bare at "her ser vi at fargen har endret seg, av en årsak" eller noe ala det. De går ikke videre inn på det.

Jeg har ingen problemer med å se at MJ har hatt en del opperasjoner, selv om jeg fremdeles står på at jeg ikke tror det er så mange som folk skal ha det til. Dette er ikke bevis i mot vitiligo. Må nok komme med bedre en dette? Eller noe i det hele tatt:P

Shadowfax
04-07-2009, 12:59 AM
de gikk ikke inn på hudfargen, bare nevnte at den hadde endret seg. Det at de ikke gikk mer inn på tema hudfarge tror jeg er at det var rett og slett at de selv skjønner at dette er noe mj ikke hadde kontroll på selv.
NETTOPP! MJ har vitiligo!

MagnusJackson
04-07-2009, 01:03 AM
Vitien er ok :)

Men hvorvitt han bare har tatt 2 opprasjoner er det vell delte meninger om :) !

KingOfPop
04-07-2009, 01:56 PM
Sjekk ut denne videoen. Her ser dere hvordan ansiktet til Michael har forandret seg gjennom årene:
http://www.youtube.com/watch?v=ri61lBfMBu0

KingOfPop
04-07-2009, 01:59 PM
Denne videoen er også litt kul:
http://www.youtube.com/watch?v=z1Ft0XIVHA0&feature=related

KingOfPop
04-07-2009, 03:59 PM
Også fant jeg denne sangen. Jeg har aldri hørt den før. Den heter: Let Me Go!
http://www.youtube.com/watch?v=cEObeRJrq-Q&feature=rec-HM-fresh+div

Becka
04-07-2009, 05:41 PM
Såvidt jeg har lest gjennom denne tråden så er det INGEN her som har sagt han ikke har operert seg. Så kutt ut å finn beviser på at han har! We know! Og jeg driter i å mange han har tatt egentlig. Men da det begynte å bli diskusjon om han kanskje faktisk bare hadde tatt 2 operasjoner, så fant jeg det litt interessant, for det lå noe i det. Men jeg tror nok fremdeles han har tatt flere enn som så. Men som Ola sa her, jeg tror ikke det er så mange som folk skal ha det til. Det at han har vitiligo gjør også at utseende virker mer forandret. Hadde han hatt sin naturlige farge ennå, så hadde kanskje ikke forandringen virket så drastisk!!

KingOfPop
04-07-2009, 06:01 PM
Såvidt jeg har lest gjennom denne tråden så er det INGEN her som har sagt han ikke har operert seg. Så kutt ut å finn beviser på at han har! We know! Og jeg driter i å mange han har tatt egentlig. Men da det begynte å bli diskusjon om han kanskje faktisk bare hadde tatt 2 operasjoner, så fant jeg det litt interessant, for det lå noe i det. Men jeg tror nok fremdeles han har tatt flere enn som så. Men som Ola sa her, jeg tror ikke det er så mange som folk skal ha det til. Det at han har vitiligo gjør også at utseende virker mer forandret. Hadde han hatt sin naturlige farge ennå, så hadde kanskje ikke forandringen virket så drastisk!!

Såklart er det ingen som har sagt at han ikke har operert seg, han har det. 2 ganger i nesen f. eks. Jeg blåser også i hvor mange han har tatt, det jeg bryr meg om er om han har tatt operasjoner for å bli hvit.

Mrs_Moonwalker
04-07-2009, 06:21 PM
Såklart er det ingen som har sagt at han ikke har operert seg, han har det. 2 ganger i nesen f. eks. Jeg blåser også i hvor mange han har tatt, det jeg bryr meg om er om han har tatt operasjoner for å bli hvit.

Bare et spørsmål... Vet du hva Vitiligo er og hvordan det fungerer?

Og, i fremtiden, vennligst ikke post flere poster på rad. Dersom du ønsker å legge til noe mer, trykk på Edit knappen nederst til høyre i posten din. :)

KingOfPop
04-07-2009, 07:22 PM
Bare et spørsmål... Vet du hva Vitiligo er og hvordan det fungerer?

Og, i fremtiden, vennligst ikke post flere poster på rad. Dersom du ønsker å legge til noe mer, trykk på Edit knappen nederst til høyre i posten din. :)

Ja, jeg vet hva vitiligo er og hvordan det fungerer. Er jeg den eneste her som tror michael har tatt operasjoner for å bli hvit??? Samma det, trenger ikke krangle om vitiligo og operasjoner. Og forresten, var det noen som trykket på linken, den sangen: Let Me Go? Er den ny? Jeg fant også dette spillet på 123 spill, sjekk ut denne:
http://dance.michaeljackson.com/

KingOfPop
04-07-2009, 09:38 PM
Se på disse to videoene jeg fant på youtube, spessielt den andre videoen:
1 http://www.youtube.com/watch?v=OgIcrNnRIX4&NR=1
2 http://www.youtube.com/watch?v=XCbwenIZ4Ao&feature=related

Shabana
04-09-2009, 08:52 PM
Let me let go er ikke MJ, men Jason Malachi...

KingOfPop
04-09-2009, 10:33 PM
Let me let go er ikke MJ, men Jason Malachi...

Er det det? Jeg fant denne Let Me Go sangen på youtube, der det stod Michael Jackson- Let Me Go. jeg har også hørt at Michael Jackson skal gi ut ny cd, med denne Let Me Go sangen på. Og bare som en opplysning, hvis noen av dere finner en video på youtube som heter: "Give thanks to Allah- Michael Jackson" så er det IKKE michael som synger, det er bare folk som vil få oss til å tro det. Jeg trodde det i starten, men så fant jeg ut at det ikke var han.

Becka
04-11-2009, 09:05 AM
Ja, jeg vet hva vitiligo er og hvordan det fungerer. Er jeg den eneste her som tror michael har tatt operasjoner for å bli hvit??? Samma det, trenger ikke krangle om vitiligo og operasjoner.

Jeg syntes du gir dårlige argumetasjoner på hvorfor du forsatt mener at Michael har operert seg hvit, når du her har fått så mange argumentasjoner på at han IKKE har operert seg hvit. Faktisk, kan jeg ikke se til at du har gitt noen særlig grunner på det i det hele tatt.

Men ok, du har selvsagt rett til egne meninger. Men jeg hadde jo forventet at i allefall en fan kunne vært litt mer åpen for hva som faktisk blir sagt her. En ting at en ikke-fan nekter å høre, det er vi vant med. :p

Shadowfax
04-11-2009, 11:10 AM
Er det det? Jeg fant denne Let Me Go sangen på youtube, der det stod Michael Jackson- Let Me Go. jeg har også hørt at Michael Jackson skal gi ut ny cd, med denne Let Me Go sangen på. Og bare som en opplysning, hvis noen av dere finner en video på youtube som heter: "Give thanks to Allah- Michael Jackson" så er det IKKE michael som synger, det er bare folk som vil få oss til å tro det. Jeg trodde det i starten, men så fant jeg ut at det ikke var han.
Yes, Let Me Let Go er ikke MJ.