PDA

View Full Version : After party??

Ruffen
04-02-2009, 01:08 PM
Er det mange herfra som skal på konsertene som har tenkt seg på after partyet etterpå?

Caroline
04-02-2009, 05:15 PM
Har ikke kjøpt billetter enda i alle fall. Vet ikke om det fortsatt går an å kjøpt. Men om det gjør det, så kanskje. :) :dance

Sunshine
04-02-2009, 06:18 PM
kan du fortelle litt mer om dette afterpartyet?
Hva skjer der?
Hvor er det?
Hvor mye koster det?
Fortsatt mulig å få kjøpt billetter?

SteveJackson
04-02-2009, 06:59 PM
Tror dette kun er for de med vipbilletter.
Ettersom det var en del av vip-pakken. Vorspiel, nachspiel osv..
Men det holdes sikkert diverse private fester og utsteder med MJ Tema fester .. Helt sikkert..

Vel, noen vet kanskje noe mer..?

Ruffen
04-02-2009, 08:43 PM
Jeg tror ikke at det har noe med VIP-billetter å gjøre. Slik som jeg harforstått det så er det bare å kjøpe billetter. Men det jeg ikke har funnet skikkelig ut av er om det blir after show etter hvert show, eller om det bare er etter noen utvalgte. Jeg skal dra 3. august, og har ikke klart å finne noe til den datoen - ennå.

Men slik som jeg har forstått det så er det et slags "nachspiel", hvor man kan gå å "clubbe" etter konserten på et utested. Hadde jo vært gøy da.

Caroline
04-02-2009, 09:08 PM
Afterparty er for alle (med billett til det så klart :p). Man kunne kjøpe det sammen med billetten da man bestilte på ticketmaster. Det koster ca 100 kr. og har 18 års grense.

Jeg vet ikke hvordan man kan få kjøpt det nå...i og med at det var et valg etter at man hadde fått billetter inne på ticketmaster. Har prøvd å se etter det, fant det en gang for 1/2 uker siden, men finner det ikke igjen nå. :P Sier ifra om jeg finner det igjen i allefall.

Det er heeelt sikkert masse MJ fester rundt omkring også, så MJ party blir det nok uansett! :yay

Liliane
04-02-2009, 09:31 PM
Jeg skal på after party med noen venner!! (den 28 august)gal4

MagnusJackson
04-03-2009, 03:38 PM
Vi i "Crew innlandet" skal på afterparty den 28 July :P !

anniiee6
04-15-2009, 01:58 AM
Jeg skal bare på after SHOW :D etter konserten da :D