View Full Version : Ville Jackson-konserter
Sunshine
03-27-2009, 07:02 PM
Jeg siterer fra Aftenposten morgenutgave i dag 27.mars:
"På få timer solgte popstjernen Michael Jackson ut 50 konserter og ca èn million billetter på arenaen O2 i London, fra 8.juli denne sommeren og ut februar neste år. Showet inkluderer både Masaikrigere og levende dyr på scenen. Han har tenkt å entre showet på ryggen av en elefant, ledsaget av pantere i gullkjeder. I tillegg vil han bruke papegøyer og andre fugler, i et show som skal ha forskjellige temaer som jungel, sirkus og vær. Hele opplegget trues naturlig nok av regler om dyrs rettigheter."
Dette må da være enda et av disse rare ryktene som er ute og går for tiden..?:unsure:P
Caroline
03-27-2009, 07:06 PM
Leste om dette jeg også. Tror nok det bare er rykter ja. Hehe. Så masse dyr på scenen? Neeh, hadde ikke gått så bra tror jeg. Pluss MJ er jo glad i dyr, tviler på at han ville utsatt de for noe sånt. :p
SteveJackson
03-27-2009, 07:16 PM
Nå er du negativ igjen caroline.. Kan jo komme med dyr ut på scena.. uten at det er dyreplageri :D
Så lenge dyr ikke løper løpsk fritt rundt med høy musikk... sånn som de forsåvidt allerede gjør på sirkus :D
Er det noe jeg tror så er det at uansett hvordan det blir.. så blir det konserter lagd for å IMPONERE.. Vi snakker Record breaking.. amazing :D Jeg lover dere :bleh
Tror ikke det blir helt som aftenposten legger det frem.. men kan se for meg han med dyr i showet sitt :D
Mrs_Moonwalker
03-27-2009, 07:17 PM
Hadde en elefant kommet og sleiket meg i fjeset hadde hvert fall jeg stukket av.
Caroline
03-27-2009, 07:32 PM
Noen må jo være litt negative også... :bleh
Men altså, at han kommer inn på scena på en elefant, den kan jeg gå med på. Men ikke fugler, hvordan skal de holde dem under kontroll?
Imponerende blir det nok ja. Record breaking for sure! Hadde ikke vært Michael Jackson om ikke. Men er bittelitt skeptisk på alle disse dyrene. :P
Shabana
03-27-2009, 08:02 PM
Hmm... Altså, hvorfor ikke? Han er jo MICHAEL JACKSON lissom!!!
Shadowfax
03-27-2009, 08:12 PM
:latter Alt det de finner på. Men hadde faktisk ikke overrasket meg om det var med et dyr eller to. Men det var da volsomt. Never gonna happen...
Sunshine
03-27-2009, 08:13 PM
Hadde en elefant kommet og sleiket meg i fjeset hadde hvert fall jeg stukket av.
:latter:latter
Nei, men dette hørtes jo absurd og litt vel mye ut.. Klart han kommer til å lage et spektakulært show, ingen tvil om det!!! ...men det der høres jo ut som et virkelig sirkus..:bleh Står at temaene er jungel, sirkus og vær.. Får han knyttet opp sangene sine til disse temaene da? Kanskje de nye sangene..:ohmy:humre
Uansett, dette kan jo være et lite rykte som har blitt til et stort rykte.. kanskje han skal ha et par papegøyer på scenen, men så har det blitt til mange dyr..
Calaquendi
03-27-2009, 09:36 PM
Hvis det kommer et eksotisk dyr ut på scenen i o2 så går jeg ut, uansett om det er MJ-konsert eller ikke. Dyrs rettigheter kommer foran det meste, og eksotiske dyr i sirkus og andre ting er jeg sterkt i mot.
Men så var det jo disse ryktene da!:humre Dessuten er jo MJ veldig glad i dyr. Så tror ikke på dette i hele tatt!
Caroline
03-28-2009, 12:18 AM
Hvis det kommer et eksotisk dyr ut på scenen i o2 så går jeg ut, uansett om det er MJ-konsert eller ikke. Dyrs rettigheter kommer foran det meste, og eksotiske dyr i sirkus og andre ting er jeg sterkt i mot.
Men så var det jo disse ryktene da!:humre Dessuten er jo MJ veldig glad i dyr. Så tror ikke på dette i hele tatt!
Amen. :thumbsup Vet ikke om jeg går...men jeg blir veldig skuffa.
stabak88
03-28-2009, 02:00 AM
Tror ikke MJ tar med dyr på showet vis han vet det er dyreplageri. Så revurder den tanken din så du ikke går glipp av tidenes konsert.
Becka
03-28-2009, 02:44 AM
Jeg er veldig for dyrevern, jeg har plakater og t-skjorter som bevis på det.
Men av og til kan det overdrives litt. Om et dyr brukes på en scene, så trenger ikke det bli plageri. Må huske på at dyr kan trives godt med dette. Skjønner selvsagt mer dette med sirkus, der de lever innestengt hele året nærmest. Ikke mye fritt i allefall. Det er ikke bra!
Men jeg syntes dette hørtes ut som klovneri. Det kan umulig bli slik som artikkelen har fremstillt det i allefall.
Men jeg begynner å bli en smule lei av alt dette som blir skrevet jeg. Er så mye toskete ting. Vi har vel lært nå at alt og ingenting kan skje. :)
sweet michael2
03-28-2009, 10:40 AM
nei nå?! det er a makan tel kø.hmrs.tull de plapsene skriver og da ?!! micahel ELSKER jo dyr like mye som meg!1 og en ting er klar5t:han vlille ALDRI bruke levende dyr i showet sitt unern at de var trent til og tåle det først! og der er veeeldig skjelden yr av ALLE raser kan klare ass.!!så nei dette er nok IKKE sant i det hele!! for det kan jeg vite å se meg til!! høh ankleg micahel slike...og en siste ting....har vi ikke hødrt denne leksa før? hm..låter som gjen bruk av noe spør du men.høh! ELSKER deg micahel!!søten mnin!!unsklyd for feliene..ehhhh!! hilsen anja! :D..........!
Calaquendi
03-28-2009, 10:48 AM
Tror ikke MJ tar med dyr på showet vis han vet det er dyreplageri. Så revurder den tanken din så du ikke går glipp av tidenes konsert.
Revurderer ingenting da jeg skal til London uansett!:bleh Jeg tror ikke noe på dette, er vel heftige rykter som de andre som allerede har begynt å gå! Men hvis det hadde kommet et eksotisk dyr ut på scenen mens jeg var blant publikum hadde jeg sannsynligvis gått ut - spørs hvilket dyr er og, selvsagt.
Jeg er veldig for dyrevern, jeg har plakater og t-skjorter som bevis på det.
Men av og til kan det overdrives litt. Om et dyr brukes på en scene, så trenger ikke det bli plageri. Må huske på at dyr kan trives godt med dette. Skjønner selvsagt mer dette med sirkus, der de lever innestengt hele året nærmest. Ikke mye fritt i allefall. Det er ikke bra!
Men jeg syntes dette hørtes ut som klovneri. Det kan umulig bli slik som artikkelen har fremstillt det i allefall.
Men jeg begynner å bli en smule lei av alt dette som blir skrevet jeg. Er så mye toskete ting. Vi har vel lært nå at alt og ingenting kan skje. :)
Haha, nei. Helt klovneri dette! Joda, dyr på en scene trenger ikke ha det fælt, de kan trives, men er prinsippet jeg tenker utifra - blir så lei av sirkus som ikke kan underholde med sin egen art, istedet for å trekke inn elefanter og alt mulig av sånne ville dyr som hører hjemme på andre siden av jorda liksom.
Så det jeg har skrevet nå er hva jeg tenker HVIS det hadde blitt sånn. Jeg skjønner at dette er teite rykter. Gleder meg til det begynner å nærme seg sommer, og sanne nyheter begynner å komme! :D
nei nå?! det er a makan tel kø.hmrs.tull de plapsene skriver og da ?!! micahel ELSKER jo dyr like mye som meg!1 og en ting er klar5t:han vlille ALDRI bruke levende dyr i showet sitt unern at de var trent til og tåle det først! og der er veeeldig skjelden yr av ALLE raser kan klare ass.!!så nei dette er nok IKKE sant i det hele!! for det kan jeg vite å se meg til!! høh ankleg micahel slike...og en siste ting....har vi ikke hødrt denne leksa før? hm..låter som gjen bruk av noe spør du men.høh! ELSKER deg micahel!!søten mnin!!unsklyd for feliene..ehhhh!! hilsen anja! :D..........!
Det er mye mindre feil i skrivinga di nå, mye letter å lese. :) Og nei, tror ikke noe på dette, MJ er glad i dyr!
sweet michael2
03-28-2009, 11:42 AM
callaqendi..jeg synse de er bare dumme som skriver slkit om min elskede micahel...jeg mener..inngen sånne ryktre blir da vel sanne ?? for det er jo kunn sannheten som er det ekete? og forresten..ryktesmed kommer ALDRI langt..nei da er det bere det som er ..SANT!!hihih!! den var da vel fin eh??shabana..er du her og?? jjeg bare lurte..uh ogkan jeg være så snill og få noen feler svar tilbke på min ene mappe her:et dikt.et knogerike fo et dikt.! ok?+ håper det..hilsen anja..erheh!! jeg ELSKER micahel!!haaadet!1 :D!
stabak88
03-28-2009, 11:45 AM
[QUOTE=Calaquendi;18511]Revurderer ingenting da jeg skal til London uansett!:bleh Jeg tror ikke noe på dette, er vel heftige rykter som de andre som allerede har begynt å gå! Men hvis det hadde kommet et eksotisk dyr ut på scenen mens jeg var blant publikum hadde jeg sannsynligvis gått ut - spørs hvilket dyr er og, selvsagt.
-Jaja, jeg skjønner ikke helt hvorfor men, greit nok. det får bli din sak..
Becka
03-28-2009, 11:49 AM
[QUOTE=Calaquendi;18511]Revurderer ingenting da jeg skal til London uansett!:bleh Jeg tror ikke noe på dette, er vel heftige rykter som de andre som allerede har begynt å gå! Men hvis det hadde kommet et eksotisk dyr ut på scenen mens jeg var blant publikum hadde jeg sannsynligvis gått ut - spørs hvilket dyr er og, selvsagt.
-Jaja, jeg skjønner ikke helt hvorfor men, greit nok. det får bli din sak..
Jeg tror hun har forklart det. :) Hun har sine verdier. At man ikke er enig er selvsagt lov. Jeg løper nok heller ikke ut. Men det fordi jeg er lat. :p ( Neida, men jeg stoler på Mike, og jeg bekymrer meg ikke over dette her )
Calaquendi
03-28-2009, 08:41 PM
Hvorfor? Jeg ser ingenting galt i å gå ut når et dyr blir utnyttet! Og ja Becka, jeg bekymrer meg ikke akkurat over dette jeg heller! Konstaterte bare hva jeg hadde gjort hviiiiiiiiiis noe sånt hadde skjedd. :bleh Dessuten.. om Michael kom ut på scenen ridende på en diger elefant vet jeg ikke om jeg hadde ledd eller grått. Haha!
KingOfPop
04-07-2009, 11:08 PM
Michael Jackson vil ha levende dyr med på scenen når han opptrer for siste gang. Michael skal etter planen ri inn på scenen på ryggen til en elefant, og det vil være pantere, papegøyer og masai-krigere. Dere kan lese hele saken her:
http://www.p4.no/story.aspx?id=305190cool3cool3cool3
SteveJackson
04-08-2009, 10:11 AM
Denne topicen fins også allerede... Du poster fler topicer om dagen som allerede fins...
Sunshine
04-08-2009, 10:16 AM
se her: http://mjoai.com/forum/showthread.php?t=1146
Mrs_Moonwalker
04-08-2009, 05:37 PM
Merged.....
KingOfPop
04-08-2009, 11:00 PM
kan hende han skal ha med noen dyr på scenen, men ikke mange. Jeg tviler veldig på det med den elefanten.......
Natte
04-11-2009, 09:42 AM
Men dyrene blir vel kanskje å lage en del bråk :O Hvordan skulle man fått dem inn? Hvis det er en elefant.. eller en hval..:unsure
Neida :bleh
Men HVIS det hadde blitt noe av dette, så har de vel funnet en løsning :D
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.